home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Polsk liga
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Polsk liga  (Læst 14170 gange)
Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Polsk liga
« : 31 Jul 2012, 16:08 »

Hey, vis der er nogle af jer som er interesseret i at starte i den polske liga, så må i endelig skrive! jeg har forholdsvis et godt indblik indfor polsk fodbold  Thumbs Up

Top-klubber - Wisla Krakow, Legia Warszawa, Lech Poznan, Slask Wroclaw

sub-midt - Ruch Chorzow, Polonia Warszawa, Bialystok.

Midt - Korona Kielce, Zaglebie Lubin, Belchatow, Gornik, Widzew


bund - Podbeskidzie, Lechia Gdansk, LKS Lodz, Cracovia.


I skriver vis der noget mere i vil vide om den polske liga  Peace
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Polsk liga
« Svar #1: 31 Jul 2012, 16:10 »

Det er altid rart at få indblik i nogle af de mere "ukendte" ligaer i Europa.. Så i stedet for at vi stiller spørgsmål, så kunne du jo komme lidt ind på ligaen, økonomien, historien og de spændende spillere som begår sig i ligaen - Måske man den vej, vil få øjnene op for ligaen, og forsøge sig med et polsk hold..  Wink
Logged

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polsk liga
« Svar #2: 31 Jul 2012, 16:14 »

Det er altid rart at få indblik i nogle af de mere "ukendte" ligaer i Europa.. Så i stedet for at vi stiller spørgsmål, så kunne du jo komme lidt ind på ligaen, økonomien, historien og de spændende spillere som begår sig i ligaen - Måske man den vej, vil få øjnene op for ligaen, og forsøge sig med et polsk hold..  Wink

Kunne jeg også, men det vil tag lidt tid da jeg ikke helt fatter det med at ligge billedere ind så det ser pænt og indbydende ud  Wink
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polsk liga
« Svar #3: 31 Jul 2012, 16:18 »

Hvilken klub i Polen er den bedste til at avle talenter, hvis man kan sætte ord på det? Jeg mener, Kuba, Wojcech og alle de andre kommer nok ikke fra en og samme klub, men kan man se en tendens i talentudviklingen i Polen?
Logged

welbz is dat guy

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polsk liga
« Svar #4: 31 Jul 2012, 16:24 »

Traditionalt set, så har Legia Warszawa mange gode talenter, hvor især mange polske målmænd kommer fra, vis det er en klub med talenter så er Legia helt klart dem du skal vælge, de har spiller som Rafal Wolski, Michal Kucharczyk, Jakub Kosecki, Michal Zyro og Aleksander Jagielo som er gode offensive spiller!  Mens Lech har Mateusz Mozdzen som er en habil spiller, som scorede et drømmemål mod City for to år siden i EL samt Marcin Kaminski og Kamil Dryges. Wisla Krakow også har et par gode unge talenter blandt andet Michal Czekaj  Smiley Mange af midterholdene har også 1-3 gode unge talenter, Gornik har Milik og Krol som begge er 17 år gammel mens Belchatow har Modelski.
« Seneste Redigering: 31 Jul 2012, 16:32 af Gracjan » Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polsk liga
« Svar #5: 31 Jul 2012, 16:33 »

Spændende. Meget spændende. Også fordi det jo er en af de ligaer jeg ikke kender så meget til, men hvor de danske hold dog møder nogen af topholdene i Europa. Bla. kan jeg huske at Brøndby mødte Legia Warsawa og at OB sidste efterår mødte Wisla Krakow. Jeg vil gerne høre mere  Smiley Så kunne du eventuelt lave et ligaportræt? Og hvis du ved hvilken indflydelse sommerens EM slutrunde har på polsk fodbold, kunne det også være interessant  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polsk liga
« Svar #6: 31 Jul 2012, 16:36 »

Traditionalt set, så har Legia Warszawa mange gode talenter, hvor især mange polske målmænd kommer fra, vis det er en klub med talenter så er Legia helt klart dem du skal vælge, de har spiller som Rafal Wolski, Michal Kucharczyk, Jakub Kosecki, Michal Zyro og Aleksander Jagielo som er gode offensive spiller!  Mens Lech har Mateusz Mozdzen som er en habil spiller, som scorede et drømmemål mod City for to år siden i EL samt Marcin Kaminski og Kamil Dryges. Wisla Krakow også har et par gode unge talenter blandt andet Michal Czekaj  Smiley Mange af midterholdene har også 1-3 gode unge talenter, Gornik har Milik og Krol som begge er 17 år gammel mens Belchatow har Modelski.
Ovenstående tæller alt man skal vide hvis man vil starte et save i Polen. Perfekt.

Hvordan med penge i Polen? Har klubberne penge at spendere?
Logged

welbz is dat guy

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polsk liga
« Svar #7: 31 Jul 2012, 16:43 »

Spændende. Meget spændende. Også fordi det jo er en af de ligaer jeg ikke kender så meget til, men hvor de danske hold dog møder nogen af topholdene i Europa. Bla. kan jeg huske at Brøndby mødte Legia Warsawa og at OB sidste efterår mødte Wisla Krakow. Jeg vil gerne høre mere  Smiley Så kunne du eventuelt lave et ligaportræt? Og hvis du ved hvilken indflydelse sommerens EM slutrunde har på polsk fodbold, kunne det også være interessant  Smiley

Vil gør mit bedste! det er første gang at jeg kommer til at lave portræt af ligaen, vil lige først få styre på det grafiske så det ser pænt ud, ellers ja det er noget som jeg vil prøve Wink Det har haft en store indflydelse! især mange af klubberne har fået nye stadions og bedre faciliteter, dog undre mig lidt over at Slask ikke er flyttet ind på deres nye stadion, hvor der er plads til 44.000 og spiller stadig på deres gamle stadion, hvor der er plads til 8-9.000 Smiley

Ovenstående tæller alt man skal vide hvis man vil starte et save i Polen. Perfekt.

Hvordan med penge i Polen? Har klubberne penge at spendere?


Tja, det ser meget fint ud, hvor topholdene har mellem 7-20 mil at handle for, vis du går efter mesterskabet, mens bundholdene har mellem 0-3 mil og det går som sagt an på, hvad målet er. Så det ligner vel lidt som den Danske liga, dog er det lidt svære at hente spiller til den polske, første efter 2-3 år hvor du har klaret dig fint i det europæiske at der kan komme lidt mere kendte navne Wink
« Seneste Redigering: 31 Jul 2012, 16:47 af Gracjan » Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

Rapskij
Gæst
 
Sv: Polsk liga
« Svar #8: 31 Jul 2012, 16:45 »

Vil gør mit bedste! det er første gang at jeg kommer til at lave portræt af ligaen, vil lige først få styre på det grafiske så det ser pænt ud, ellers ja det er noget som jeg vil prøve Wink
Hvis du har problemer med det grafiske vil jeg gerne hjælpe. Smiley
Logged

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polsk liga
« Svar #9: 31 Jul 2012, 16:48 »

Hvis du har problemer med det grafiske vil jeg gerne hjælpe. Smiley

det ville være fantastisk! jeg trykker der, hvor der står billede, men der kommer kun et langt link og ikke det billede som skal være der Wink
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polsk liga
« Svar #10: 31 Jul 2012, 16:52 »

Hey, vis der er nogle af jer som er interesseret i at starte i den polske liga, så må i endelig skrive! jeg har forholdsvis et godt indblik indfor polsk fodbold  Thumbs Up

Top-klubber - Wisla Krakow, Legia Warszawa, Lech Poznan, Slask Wroclaw

sub-midt - Ruch Chorzow, Polonia Warszawa, Bialystok.

Midt - Korona Kielce, Zaglebie Lubin, Belchatow, Gornik, Widzew


bund - Podbeskidzie, Lechia Gdansk, LKS Lodz, Cracovia.


I skriver vis der noget mere i vil vide om den polske liga  Peace

+1  Thumbs Up
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polsk liga
« Svar #11: 31 Jul 2012, 16:53 »

Vil gør mit bedste! det er første gang at jeg kommer til at lave portræt af ligaen, vil lige først få styre på det grafiske så det ser pænt ud, ellers ja det er noget som jeg vil prøve ;) Det har haft en store indflydelse! især mange af klubberne har fået nye stadions og bedre faciliteter, dog undre mig lidt over at Slask ikke er flyttet ind på deres nye stadion, hvor der er plads til 44.000 og spiller stadig på deres gamle stadion, hvor der er plads til 8-9.000 Smiley

Ovenstående tæller alt man skal vide hvis man vil starte et save i Polen. Perfekt.

Hvordan med penge i Polen? Har klubberne penge at spendere?


Tja, det ser meget fint ud, hvor topholdene har mellem 7-20 mil at handle for, vis du går efter mesterskabet, mens bundholdene har mellem 0-3 mil og det går som sagt an på, hvad målet er. Så det ligner vel lidt som den Danske liga, dog er det lidt svære at hente spiller til den polske, første efter 2-3 år hvor du har klaret dig fint i det europæiske at der kan komme lidt mere kendte navne Wink

Det behøver ikke se pænt ud, så længe jeg bare lærer lidt om Polsk fodbold så er det i orden med mig. Men nu har du jo fået skaffet dig lidt hjælp så det kan næsten kun blive godt Smiley glæder mig  Opstemt
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polsk liga
« Svar #12: 31 Jul 2012, 16:54 »

Det behøver ikke se pænt ud, så længe jeg bare lærer lidt om Polsk fodbold så er det i orden med mig. Men nu har du jo fået skaffet dig lidt hjælp så det kan næsten kun blive godt Smiley glæder mig  Opstemt
Ellers er jeg sikker på at FmFreaks.dk er interesseret i et sådant portræt, og derfor gerne hjælper med opsætningen hvis det er gennemarbejdet.
Logged

welbz is dat guy

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polsk liga
« Svar #13: 31 Jul 2012, 16:56 »

Det behøver ikke se pænt ud, så længe jeg bare lærer lidt om Polsk fodbold så er det i orden med mig. Men nu har du jo fået skaffet dig lidt hjælp så det kan næsten kun blive godt Smiley glæder mig  Opstemt

Tusind tak!  Opstemt jeg vil starte med at fortælle lidt om ligaen og regler osv. Jeg vil tag klubberne en efter en og fortælle lidt om den være især! dog skal det siges at jeg ikke har så meget styre på de små/bundklubber kender kun nogle af spillerne og det, mens topholdene har jeg (ifølge mig selv) et godt viden om Wink
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polsk liga
« Svar #14: 31 Jul 2012, 16:58 »

Ellers er jeg sikker på at FmFreaks.dk er interesseret i et sådant portræt, og derfor gerne hjælper med opsætningen hvis det er gennemarbejdet.

skal jeg bare gå igang med portræt uden billedere osv? så hjælper de mig bagefter eller, hvordan skal jeg helt forstå det?  Huh
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010