home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1011 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FMFreaks FIFA League v2 Draft
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: FMFreaks FIFA League v2 Draft  (Læst 55431 gange)
Spardle
Landsholdsspiller

Sv: FMFreaks FIFA League v2 Draft
« Svar #315: 07 Aug 2012, 16:36 »

jaja, bare der bliver draftet Opstemt

Skal gøre et forsøg Wink, men hvis alle sender en liste kan vi hurtigt få draftet et par runder Wink

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

JRex
Ynglingespiller

« Svar #316: 07 Aug 2012, 16:38 »

Jeg er på hele dagen boys Wink

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JRex
Ynglingespiller

« Svar #317: 07 Aug 2012, 16:39 »

Så I kan godt sende en enkel eller 2 Wink

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #318: 07 Aug 2012, 16:40 »

Så I kan godt sende en enkel eller 2 Wink

Jrex nu ser jeg lige hvor mange han sender, og for hvem, måske sender jeg nogen af dem videre Wink

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #319: 07 Aug 2012, 16:40 »

Skal gøre et forsøg Wink, men hvis alle sender en liste kan vi hurtigt få draftet et par runder Wink

Haha. og du kan få noget inspiration nå du sidder på alle listerne Wink

- 96 -

JRex
Ynglingespiller

« Svar #320: 07 Aug 2012, 16:41 »

Jrex nu ser jeg lige hvor mange han sender, og for hvem, måske sender jeg nogen af dem videre Wink

Noteret Wink

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #321: 07 Aug 2012, 16:42 »

Haha. og du kan få noget inspiration nå du sidder på alle listerne Wink

Det kan man også på sofifa.com Wink

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #322: 07 Aug 2012, 16:49 »

Det kan man også på sofifa.com Wink

Bevares, men du kan være rigtig led og snuppe nogle af picksene foran næsen på de andre, det kan sofifa ikke bruges til Wink

In other news! Jeg renger med at stall imens jeg er til fodboldtræning, hvis der er sådan at vi skal til at vælge flere af gangen.. Det er jo nu at det er top nederen at andre sidder med ens liste Smiley Så jeg er rigtig nederen overfor jer der kun har dette projekt i tankerne! Sorry, håber i forstår Smiley

- 96 -

PhilipFlink
Manager

« Svar #323: 07 Aug 2012, 16:50 »

Spardle, hvis du ikke kan overskue det, så bare send min liste til Footi Wink

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #324: 07 Aug 2012, 16:53 »

Bevares, men du kan være rigtig led og snuppe nogle af picksene foran næsen på de andre, det kan sofifa ikke bruges til Wink

In other news! Jeg renger med at stall imens jeg er til fodboldtræning, hvis der er sådan at vi skal til at vælge flere af gangen.. Det er jo nu at det er top nederen at andre sidder med ens liste Smiley Så jeg er rigtig nederen overfor jer der kun har dette projekt i tankerne! Sorry, håber i forstår Smiley

Tobias bare vi er nogen stykker der ikke har fra for mange, behøver I jo ikke rigtig være bange for dette, regner også med at alle går efter en fair draft hvor man ikke bare stjæler fra andre Wink

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #325: 07 Aug 2012, 16:53 »

Selvfølgelig stjæler folk ikke andres picks, det er jo for langt ude.. De fleste personer mangler én spiller og det er sandsynligvis ikke på den samme plads, hvor du også står og mangler til startopstillingen.

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #326: 07 Aug 2012, 16:55 »

Tobias bare vi er nogen stykker der ikke har fra for mange, behøver I jo ikke rigtig være bange for dette, regner også med at alle går efter en fair draft hvor man ikke bare stjæler fra andre Wink

Hehe, ved det godt! But i trust no one!  Huh Ej. Det er bare en fordel at selv kunne sidde og ændre sine valg og priotering af positioner, og når det kun er 2 timer jeg er væk, synes jeg ikke det er alt for længe, da der pt. er stilstand i draften + det er et stykke tid til det er mig. Såååeee deeet Wink Og da der kun er en lille håndfuld der har tilkendegivet at de er klar til at håndtere lister, synes jeg selv mit valg er forståeligt Wink

- 96 -

sidneyboye
Lilleputspiller
*

« Svar #327: 07 Aug 2012, 16:56 »

Der jo ikke nogen der stjæler Picks, folk har jo selv lavet lister med dem de helst vil have, og der er en hjemmeside man selv kan se bedst egnede til de forskellige pladser så det bliver jo aldrig et problem..

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #328: 07 Aug 2012, 16:59 »

Der jo ikke nogen der stjæler Picks, folk har jo selv lavet lister med dem de helst vil have, og der er en hjemmeside man selv kan se bedst egnede til de forskellige pladser så det bliver jo aldrig et problem..

Det er heller ikke min hovedårsag hvis du læser det igennem igen Smiley + Jeg aldrig har forsinket draften, og har fået valgt 3 picks for mig, hvor jeg ved det ene, måske havde valgt anderledes ved at nedprioritere en postion. Det kan man ikke tage højde for så nemt når en anden skal vælge Smiley Så det er ikke derfor, mere ment i sjov Smiley

og det er ikke meget vi bliver forsinket af mig, hvis det fortsætter i dette tempo jo Smiley VIl heller melde det ud end bare at være offline og så i sidder og venter i 3 timer uden at vide hvorfor! Smiley

- 96 -

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #329: 07 Aug 2012, 17:08 »

Det er heller ikke min hovedårsag hvis du læser det igennem igen Smiley + Jeg aldrig har forsinket draften, og har fået valgt 3 picks for mig, hvor jeg ved det ene, måske havde valgt anderledes ved at nedprioritere en postion. Det kan man ikke tage højde for så nemt når en anden skal vælge Smiley Så det er ikke derfor, mere ment i sjov Smiley

og det er ikke meget vi bliver forsinket af mig, hvis det fortsætter i dette tempo jo Smiley VIl heller melde det ud end bare at være offline og så i sidder og venter i 3 timer uden at vide hvorfor! Smiley
Der kan jo komme gang i den igen, hvis SørenA kommer ind Wink, så skal der nok komme lidt tempo på, men mon ikke det er realistisk at vi er færdige imorgen Wink

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010