home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1067 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FMFreaks FIFA League v2 Draft
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: FMFreaks FIFA League v2 Draft  (Læst 54965 gange)
SørenA
Gæst

FMFreaks FIFA League v2 Draft
« : 29 Jul 2012, 21:40 »

Så er vi klar til draften!

Rækkefølgen ser således ud :

1.  Ogasogas : Lionel Messi, Samuel Eto'o, Nemanja Vidic, Ashley Cole, Bastian Schweinsteiger, Patrice Evra, Hugo Lloris, Andrea Barzagli, Marek Hamsik, Yann M'vila, Mario Götze, Guiseppe Rossi, Stephan Lichtsteiner, Joleon Lescott, Sami Khedira

2.  Stod : Cristiano Ronaldo, Daniel Alves, Sergio Aguero, David Luiz, Cristian Ansaldi, Ogbonna, Ramires, Jesus Navas, Ibrahim Affelay, Igor Akinfeev, Lucas Moura, Toni Kroos, Cris Smalling, Fernando Llorente, Andre Ayew

3.  Sehested47 : Xavi Hernandez, David Silva, Vincent Kompany, Alexis Sanchez, David Villa, Joao Moutinho, Javier Mascherano, Robinho, Glen Johnson, Yutu Nagatomo, Pepe Reina, Frank Lampard, Danny, Felipe Santana, Daniel Struridge

4.  Sidneyboye : Neymar, Philip Lahm, Joe Hart, John Terry, Carlos Tevez, Juan Mata, Mezut Özil, Luis Suarez. Michael Essien, Fabio Coentrao, Carles Puyol, Nicolas Gaitan, Kaka, Walter Samuel, Hernanes

5.  SørenA : Eden Hazard, Gerard Pique, Luka Modric, Edison Cavani, Sergio Busquets, Thomas Vermaelen, Jack Wilshere, Gonzalo Higuain, Mauricio Isla, Alvaro Pereira, Javier Pastore, Javi Martinez, Neven Subutic, Leandro Daimiao, Matheiu Debuchy

6.  Thierry_Henry12 : Zlatan Ibrahimovic, Alexandre Song, Georgio Chiellini, Marvel Wynne, Pepe, Kyle Walker, Jose Enrique, Nani, Lukas Podolski, Santiago Carzola, Rene Adler, Cheik Tiote, Jeremy Menez, Taye Taiwo, Carlos Eduardo

7.  Balslev : Robin Van Persie, Antonio Di Natale, Daniele De Rossi, Mamadou Sakho, Marcelo, Ignatio Abate, Claudio Marchisio, Victor Valdes, Branislav Ivanovic, Rafael Van Der Vaart, Mikel Arteta, Nilmar, Younes Kaboul, Fernando Belluschi, Emanuel Adebayor

8.  Ulle48 : Andres Iniesta, Iker Casillas, Theo Walcott, Bacary Sagna, Eric Abidal, Alex, Jefferson Farfan, Scott Parker, Rio Ferdinand, Paulo Henrique (Ganso), Gervinho, Paul Scholes, Leighton Baines, Adil Rami, Jose Bosingwa

9.  Footi : Thiago Silva, Ashley Young, Lucio, Wesley Sneijder, Welliton, Esteban Cambiasso, Thiago Motta, Gäel Clichy, Aleksandr Anyukov, Maarten Stekelenburg, Aaron Lennon, Angel Di Maria, Fernando Torres, Erik Huseklepp, Antonio Cassano, Abou Diaby

10. Tobias-Toft : Wayne Rooney, Sergio Ramos, Seydou Doumbia, Steven Gerrard, Antonio Valencia, Xabi Alonso, Anthony Mounier, Kolo Toure, Julio Cesar, Rafinha, Pablo Armero, Eljero Elia, Ronaldinho, Loic Remy, Bruno Alves, Vladimir Bystrov

11. JRex : Franck Ribery, Cesc Fabregas, Alexandre Pato, Mats Hummels, Micah Richards, Arturo Vidal, Gianluigi Buffon, Michel Bastos, Kevin-Prince Boateng, Federico Balzaretti, Martin Caceres, Antonio Nocerino, Darren Bent, Mauro Zarate, Keisuka Honda, Oscar

12. Spardle : Manuel Neuer, Julian Draxler, Domenico Criscito, Maicon, Andrea Pirlo, Edin Dzeko, Daniel Agger, Samir Nasri, Ricardo Quaresma, Ricardo Montolivo, Per Mertesacker, Oscar Cardozo, Nene, Michael Ballack, Brede Hangeland, Dirk Kuyt

13. AkinfenwaPace : Arjen Robben, Kerim Benzema, Peter Cech, Radamal Falcao, Dede, Ceni, Cecinho, Marcio Azvedio, Yohan Cabaye, Sebastian Giovinco, Emile Heskey, David Alaba, David Beckham, Mathias Jørgensen, Tobias Mikkelsen, Pape Diouf

14. Nürnberg : Hulk, Yaya Toure, Didier Drogba, Gareth Bale, Eziquel Lavezzi, Mario Gomez, Jordi Alba, Steve Mandanda, Shinji Kagawa, Marco Reus, Moussa Sissoko, Javier Hernandez, Gökan Gönül, Luis Perea, Mubarak Wakaso, Marouane Fellaini

Husk at vi skifter rundt, så Nürnberg i 1. runde skal vælge 2 spillere!
Der skal vælges 22 spillere - 2 af dem skal være målmænd!

Der vil blive opdateret løbende her på forsiden med spillere der er draftet, så det er nemt at følge med i Smiley
« Seneste Redigering: 08 Aug 2012, 00:31 af SørenA » Logged

ogasogas
Reserveholdsspiller

Sv: FMFreaks FIFA League v2
« Svar #1: 29 Jul 2012, 21:42 »

Nå ja vi kan vel altid prøve igen. Jeg vælger Chelsea

Manchester United just arrogant, not better

SørenA
Gæst

« Svar #2: 29 Jul 2012, 21:43 »

Vi håber at det denne gang kan blive til en større succes Smiley

AkinfenwaPace
Juniorspiller
**

« Svar #3: 29 Jul 2012, 21:44 »

Jeg er klar - Bayern Munchen.

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 29 Jul 2012, 21:45 »

Jeg vælger Arsenal! :-)

PhilipFlink
Manager

« Svar #5: 29 Jul 2012, 23:05 »

& jeg kan godt sige, at hvis man allerede ved nu, at man ikke har tid til at spille, og alligevel spiller første runde/ hvis du ved nu, at hvis du taber 2-3 kampe i træk, at du så ikke gider mere.. OG ALLIGEVEL TILMELDER DIG.. Så kommer jeg personligt, & skider dig i munden..

Du vil blive hadet i alt evighed .. Just so you know ..

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 29 Jul 2012, 23:08 »

Er det mig du hentyder til? Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #7: 29 Jul 2012, 23:12 »

Er det mig du hentyder til? Smiley

Dig, & alle andre der har tænkt sig at være med ..

Stod
Ynglingespiller

« Svar #8: 29 Jul 2012, 23:13 »

Jeg er frisk igen Smiley

Shrewsbury

N17
Manager

« Svar #9: 29 Jul 2012, 23:34 »

hvornår regner I med at starte??

"Rækkefølgen vil skifte hver runde dvs. at hvis du er sidst i runde 1 er du først i runde 2. Der vil ikke være nogen tidgrænse på hvornår man skal have valgt sin spiller men vi ser da helst at man får valgt så hurtigt som muligt så vi ikke skal vente for længe på at komme igang. Går der alt for lang tid med at få valgt vil stafetten blive sendt videre og man kan derefter vælge sin spiller ved førstkomne lejlighed."

Der bør vel sættes en grænse for hvad der er "for lang tid"? Ellers kan det jo ændres for om det er 2 timer den ene dag - og 5 næste dag...?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SørenA
Gæst

« Svar #10: 29 Jul 2012, 23:37 »

Jeg vil mene at en 6 timers frist er passende, men det afhænger også lidt af hvor mange vi er Smiley

Lige til dit spørgsmål om start er det svært at sige - igen afhænger det lidt af tilmeldingerne Smiley

N17
Manager

« Svar #11: 30 Jul 2012, 00:05 »

Ja ok, men jeg tør ikke tilmelde mig, da jeg tager til fodboldstævne på tirsdag og er først hjemme igen søndag d. 5 om aftenen, så vil nok først være klar omkring den 6. august... Men kan jo se om der er nogen, som springer fra eller hvor I er nået til, når jeg er hjemme!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SørenA
Gæst

« Svar #12: 30 Jul 2012, 00:19 »

Ja, det er selvfølgelig lidt problematisk, når der nu er draft med, men jeg synes da bare vi skal se hvor vi er om en uge - er vi kun et par runder inde kan du jo sagtens komme med Smiley

SørenA
Gæst

« Svar #13: 30 Jul 2012, 10:58 »

& jeg kan godt sige, at hvis man allerede ved nu, at man ikke har tid til at spille, og alligevel spiller første runde/ hvis du ved nu, at hvis du taber 2-3 kampe i træk, at du så ikke gider mere.. OG ALLIGEVEL TILMELDER DIG.. Så kommer jeg personligt, & skider dig i munden..

Du vil blive hadet i alt evighed .. Just so you know ..
Flink siger det rimelig hårdt, men i en god mening - hele konceptet bygger jo egentlig på at man kan køre videre i et længere stykke tid, fx indtil der kommer FIFA13 - derfor ser vi gerne at dem der melder sig til også finder tiden til at spille kampene Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #14: 31 Jul 2012, 14:22 »

Skulle vi ikke lige få den her op i toppen, så folk kan se den Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010