home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 479 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Skla jeg gå indkøbsamok?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Skla jeg gå indkøbsamok?  (Læst 1949 gange)
Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Skla jeg gå indkøbsamok?
« : 29 Jul 2012, 11:52 »

Hej alle

Jeg er i 4 sæson med Blackburn og er blevet mester... efter i de første 3 sæsoner med succes at bruge mine egne unge folk og købe billige unge spillere. Nu har jeg fået en ny ejer som kræver minium nyt mesterskab og har stillet 960 mill til at købe spillere for...
Nu er der jo det at skal jeg køre min normale stil og fortsætte den udvikling jeg har gang i med unge folk som også er ustabile eller skal jeg gå indkøbsamok for at virkelig at kunne gå efter mesterskab igen. Feks har en Jack Rodwell jeg gerne vil ha men 260 mill!!!! det maximale jeg har brugt på en spiller er 35 mill
Hvad synes i?Huh
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Skla jeg gå indkøbsamok?
« Svar #1: 29 Jul 2012, 11:54 »

Fortsæt da din egen stil. Er dit nuværende unge hold godt nok til at vinde mesterskabet, skal de nok også kunne vinde det igen. Det er jeg helt sikker på. Krydr det med et par nye unge spillere, gerne i samme prisklasse som du plejer at købe for. Måske lidt dyrere nu du har økonomien til det.

Jeg synes OVERHOVEDET ikke du skal ændre på den måde du spiller for - for det er også sådan jeg spiller! ;-)
Logged

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Skla jeg gå indkøbsamok?
« Svar #2: 29 Jul 2012, 11:57 »

Synes det ville være synd og en skam, hvis du begynder at lave om. Du har lige vundet, også i FM, verdens bedste liga med talenter fra Blackburn af og andre billige unge spillere. Hvis du kan det med unge spillere, kan du også forsvare titlen med disse. Fortsæt som du har gjort hidtil  Peace
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Skla jeg gå indkøbsamok?
« Svar #3: 29 Jul 2012, 11:57 »

Hvis du får mulighed for at hente en helt stor stjerne, i kategorien røverkøb, så er det selvfølgelig fornuftigt nok at ligge fx 100 mio, men ellers er der da ingen grund til du ændrer spillestil. Det må vel være nu dine unge spillere skal til at høste frugterne af mange sæsoner med spilletid jo? :-)
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Skla jeg gå indkøbsamok?
« Svar #4: 29 Jul 2012, 12:00 »

Jeg vil sige at det kommer helt an på hvad du har af målsætninger samt din måde du ønsker at spille på. Det er klart, at det er lidt mere "romantisk" at vinde med dine egne talenter, men hvis du nu har som målsætning at blive verdens bedste hold, så rækker dine talenter nok ikke helt dertil, hvorfor det vil være godt at krydre det med nogle kvalitetsindkøb.

Så find ud af hvordan du ønsker at spille, samt hvad dine målsætninger er.. Så finder du nok også svaret på dit spørgsmål   Wink
Logged

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Skla jeg gå indkøbsamok?
« Svar #5: 29 Jul 2012, 12:06 »

Super tak for hjælpen.... Jeg kører sgu videre i samme stil som indtil videre. Og hvis min nye ejer ikke er tilfreds og fyrer mig så får jeg efterhånden ikke svært ved at finde et nyt job Grin tak for hjælpen
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skla jeg gå indkøbsamok?
« Svar #6: 29 Jul 2012, 12:07 »

Lad være med at ændre din grundlæggende kurs. At ændre koncept midt i det hele kræver tid. Hvilket du jo åbenbart ikke har. Men du kan jo altid købe en god spiller på ca. 30. det fungerer tit hvis man har nogen erfarne gutter til at bakke de unge op. et ungt hold præsterer ikke stabilt så med nogen aldrende stjerne kan man komme langt. og så er de jo som regel også billigere  Opstemt  
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Skla jeg gå indkøbsamok?
« Svar #7: 29 Jul 2012, 13:40 »

Jeg har selv fået ny ejer i Arsenal, og derved et sæsonbudget på 1.46 mia. til indkøb... Har dog valgt ikke at røre ved de penge, da jeg i forvejen har en stor mængde talenter i klubben som jeg ikke vil smide væk til fordel for tilfældige indkøb... Det er jo rart at se man faktisk kan udvikle stjernerne i stedet for blot at købe dem... Så synes du skal fortsætte den plan du havde før overtagelsen.

Det der dog bedst berettiger et større indkøb må vel være erfaringen der kan gives videre til de unge spillere. Smiley
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Skla jeg gå indkøbsamok?
« Svar #8: 29 Jul 2012, 13:42 »

Jeg ville fortsætte konceptet, og så måske krydre det med et stort indkøb, på f.eks 100 mio. Men ville ikke erstatte nogen af mine talenter med dyre indkøb.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Skla jeg gå indkøbsamok?
« Svar #9: 30 Jul 2012, 19:39 »

Mr Blackburn - Jeg er ret sikker på at du ikke bliver fyret, da du jo netop er personen som har fået succes til klubben i form af et mesterskab. Self ikke hvis du ender udenfor top 10 i den kommende sæson Wink
Logged

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Skla jeg gå indkøbsamok?
« Svar #10: 30 Jul 2012, 20:21 »

Nej det tror jeg heller ikke... men det er vel også noget af det sjove ved spillet. jeg valgte at satse på det jeg har... åbnede med 1 sejr og siden 4 nederlag!! men nu kører det og 5 sejre i træk. tak for hjælpen alle
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010