home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Preben "Målkjær" - AGF mod succes!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Preben "Målkjær" - AGF mod succes!  (Læst 2600 gange)
showgoeson
Juniorspiller
**

Preben "Målkjær" - AGF mod succes!
« : 25 Jul 2012, 20:37 »

Spilinfo

Spiller med AGF

Bruger database der er opdateret fra d. 20 Juli, så Esbjerg og Randers er rykket op og AGF er med i kval til Europa League.
« Seneste Redigering: 25 Jul 2012, 20:55 af showgoeson » Logged

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

showgoeson
Juniorspiller
**

Sv: "Blog" (For nyt navn senere)
« Svar #1: 25 Jul 2012, 20:53 »

Har Brian fået en hjerneblødning?

Cheftræner Peter Sørensen fyret, og erstatning allerede fundet!

Idag d. 22 juni 2012, blev Peter Sørensen på noget utraditionel vis fyret, fra sit job som cheftræner i AGF. Hændelsen fandt sted under et pressemøde, hvor det i virkeligheden var meningen at Peter Sørensen skulle fortælle om hvordan AGF skulle klare sig i den næste sæson, men ret hurtigt overtog Brian Steen Nielsen ordet, og kom ind på den forlængelse af kontrakten som Peter Sørensen endnu ikke havde fået. Peter Sørensen hævder dog, at han har mundtlige aftaler med AGF-staben om at denne kontrakt skulle forlænges. Det endte med at være en noget frustreret Peter Sørensen der måtte forlade pressekonferencen og tage direkte hjem jobløs, dog uvidende om hvem der skulle overtage hans job. Senere på Pressekonferencen kunne AGF præsentere den tidligere landsholdsspiller og TV-medvært Preben Elkjær som træner.

Kritikerne mener at denne beslutning er helt hen i vejret af Brian Steen Nielsen og resten af bestyrelsen, da Preben har meget ringe erfaring som cheftræner, og en Peter Sørensen der har ført AGF til den bedste række og Europa League yder jobbet langt mere retfærdighed. Preben Elkjær mener selv han har hvad der skal til for at fører dette AGF-mandskab til succes.

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

Stimorol
Førsteholdsspiller

Sv: Preben "Målkjær" - AGF mod succes!
« Svar #2: 25 Jul 2012, 20:57 »

Fedt, følger med når det er GF!!!!

EDIT: fedt topbanner Smiley

Liverpool, Dortmund, AGF

showgoeson
Juniorspiller
**

« Svar #3: 25 Jul 2012, 22:38 »

Preben Elkjær: Realist eller optimist

De fleste af eksperterne valgte at kalde Preben Elkjær optimist, da han d. 23 Juni 2012 fremlagde sine krav for den kommende sæson. Selv mener han at disse mål er realistiske.

På Pressemødet fremlagde Preben Elkjær sine krav til den kommende sæson som lød sådan:

- Slut i top 3 i Superligaen
- Kvalifikation til Europa League
- Finalen i Pokalturneringen

Selv mener Preben at han har truppen til at dette kan lade sig gøre, blandt andet på det grundlag at der er så stor bredde i truppen. Den uerfarne træner hævder dog at der er størst problemer på højre back området, hvor Arthur Sorin er stærkeste mand, efter tabet af Jerry Lucena til Esbjerg, så mon ikke vi vil se Preben forsøge at hente en ny højre back til klubben.

AGF truppen ser således ud

showgoeson
Juniorspiller
**

« Svar #4: 26 Jul 2012, 00:27 »

Sejr+Sejr+Sejr+Svärd+Sejr+Sejr= Klar til Superligaen

AGF har på fornemste vis vundet alle deres venskabskampe samt hentet en ny spiller til truppen.

Spilleren der er blevet hentet til klubben er Sebastian Svärd, der blev hentet på fri transfer, da han var klubløs. Sebastian Svärd kommer til at være back-up på midtbanen, men han kan også gå ind og agere højre back.

I venskabskampene har AGF været dominerende, hvor de i bare 5 kampe har scoret 14 mål og kun lukket 1 mål ind, så man må sige at de ser klar ud til en ny sæson, hvor de starter med at møde Aab efterfulgt af Brøndby.

Venskabskampene:

23.06 2012 AGF-AGF II  3-0
26.06 2012 Søllerød Vedbæk-AGF 0-2
29.06 2012 Vejle Kolding-AGF 1-5
06.07 2012 FC Hjørring-AGF  0-1
10.07 2012 Blokhus FC-AGF 0-3

150797
Juniorspiller
**

« Svar #5: 26 Jul 2012, 00:31 »

God start - følger med Smiley

showgoeson
Juniorspiller
**

« Svar #6: 26 Jul 2012, 00:43 »

Takker!. Nu må vi håbe starten på Superligaen bliver lige så god ;-)

Gungner
Gæst

« Svar #7: 26 Jul 2012, 09:09 »

Synes dine updates er for små, og der mangler lidt kød på dem...
Men nu er AGF jo hjerteklubben, så jeg vender tilbage og ser hvor langt du kan føre dem Wink

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010