home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 621 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Redbull København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Redbull København  (Læst 3206 gange)
showgoeson
Juniorspiller
**

Redbull København
« : 24 Jul 2012, 23:26 »

Information om spillet:

Jeg "har fået lov til" at lave en Story omkring holdet Redbull København, som er en ny, forhåbentlig storklub i den bedste danske række. (Databasen med Redbull København er lavet af Mallu2204 og i kan læse mere om den her http://fmfreaks.dk/index.php?topic=33896.0)

Databaser:

LFC Marshalls Summer update (Opdatering af transfers i stortset hele Europa, dog ikke Danmark)
FMFreaks Summer update(Opdatering af danske transfers)
Mallu2204's update med Redbull København

Håber i følger med!

Der vil inden længe komme opdateringer omkring hvem den nye træner bliver, og hvordan taktikken bliver osv.

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

Mallu2204
Reserveholdsspiller

Sv: Redbull København
« Svar #1: 25 Jul 2012, 00:06 »

Jeg følger Wink

...

showgoeson
Juniorspiller
**

« Svar #2: 25 Jul 2012, 00:35 »

Redbull København. En Trussel til FCK?

Den nyopstarede klub Redbull København, der har købt sig til en plads i den bedste danske række på bekostning af Randers FC, endda uden at have hentet nogen spillere endnu, kan med stor sandsynlighed blive udfordrer til de danske mestrer fra FC Nordsjælland, og ikke mindst til FCK. Redbull København skulle efter sigende have stillet et budget på lige godt 120Mio DKK til rådighed for indkøb. Redbull København arbejder også sammen med de andre Redbull klubber rundt i verdenen (bl.a. Redbull Salzburg og Redbull Leipzig.) Med Bestyrelsesformand John "Faxe" Jensen og Direktører som Brian Laudrup, Preben Elkjær og Flemming Poulsen, vil vi se frem til en rigtig spændende sæson for det nyopstandende hold, og det bliver også spændende at se hvor mange fans de kan få lokket til Redbull København Arena, der med en kapacitet på 35000 mennesker, er en af de største stadions i Danmark.

Redbull København har hentet den nu tidligere onside-ekspert Per Frimann som cheftræner, og som assistentræner er Stig Tøfting blevet hentet. Så en masse spændende navne i staben indtil videre. Nu mangler spillerne blot. Det bliver spændende at se hvilke spillere der vil blive hentet til klubben.

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

showgoeson
Juniorspiller
**

« Svar #3: 25 Jul 2012, 00:57 »

Jeg har lavet omdømmet ringere i forhold til den rigtige update da jeg kunne hente alt for vilde spillere til, så prøver lige igen, men det bliver stadig Per Frimann som træner og Stig som ASS. træner.

showgoeson
Juniorspiller
**

« Svar #4: 25 Jul 2012, 01:06 »

Det gjorde også lige så medieprognosen faldt fra 1 til 5 Wink

showgoeson
Juniorspiller
**

« Svar #5: 25 Jul 2012, 02:18 »

+ Har også fjernet Sugar Daddy'en

showgoeson
Juniorspiller
**

« Svar #6: 25 Jul 2012, 14:22 »

En lang række nye spillere og venskabskampe

Så har Rebull København fået samlet sig et hold, der hovedsageligt består af spillere der også spillede Superliga i sidste sæson, men der er dog også blevet hentet nogen spændende navne fra udlandet til Danmark. Redbull København har gjort et ihærdigt forsøg for at gardere sig imod fremtiden ved at hente mange "upcoming stars" til deres U19 hold.

Seniortruppen
U19-truppen

Selvom der er kommet mange spændende navne til Redbull København som man kender, som f.eks. Morten "Duncan" Rasmussen og Jonas Kamper, vælger de fleste eksperter dog at pege på den 18 årige brasilianer som det bedste køb i Redbull København. Leandro blev hentet for omkring 75Mio DKK, og kan ifølge cheftræner Per Frimann, sagtens indgå i startopstillingen og blive en nøglespiller for Redbull København, trods sin unge alder.

Venskabskampene er gået godt for Redbull København ifølge Per Frimann:

RB Soccer Academy-RB København 0-0
FC RB Saalzburg-RB København 1-2
RB Brasil-RB København 2-3
RB København-RB København U19 3-1
RB Leipzig-RBKøbenhavn 2-3
« Seneste Redigering: 25 Jul 2012, 14:24 af showgoeson » Logged

blomvikings
Manager

« Svar #7: 25 Jul 2012, 14:39 »

Super start, ser spændende ud Smiley

Jeg er bare lidt nysgerrig; Når nu du starter uden en spiller i klubben, hvordan kommer det så til at fungere, hvis du fx skal i EL næste sæson, der skal du jo have minimum 4 spillere (mener jeg det er) fra egen avl? Udtager du så bare 21 spillere, eller hvad har du tænkt der?

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 25 Jul 2012, 14:56 »

Følger med.

Liverpool, Dortmund, AGF

showgoeson
Juniorspiller
**

« Svar #9: 25 Jul 2012, 15:18 »

Godt spørgsmål Blomvikings!.. Det havde jeg slet ikke tænkt på  Tunge. Men ja, så har jeg vel folk som Lucas Andersen, og Casper Sloth med flere, der kan gå ind og være med Smiley

- Håber i fortsat følger med!

showgoeson
Juniorspiller
**

« Svar #10: 25 Jul 2012, 19:32 »

Er bange for at jeg stopper den story før den rigtig er begyndt. Mangler udfordring med holdet og bliver ved med at finde fejl i databasen som gør at jeg får lyst til at starte for ny (For godt omdømme, Sugar daddy og senest alt for økonomisk stærke af en dansk klub.) Jeg vil snart vende stærkt igen med en ny story om en anden klub. Håber i forstår! Wink

- Og selvfølgelig undskyld til dem der fulgte med!

blomvikings
Manager

« Svar #11: 26 Jul 2012, 09:21 »

Er bange for at jeg stopper den story før den rigtig er begyndt. Mangler udfordring med holdet og bliver ved med at finde fejl i databasen som gør at jeg får lyst til at starte for ny (For godt omdømme, Sugar daddy og senest alt for økonomisk stærke af en dansk klub.) Jeg vil snart vende stærkt igen med en ny story om en anden klub. Håber i forstår! Wink

- Og selvfølgelig undskyld til dem der fulgte med!

Forståeligt. Hvis ikke en DB fungerer optimalt, er det ikke sjovt at spille.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010