home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Theo Walcott
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Theo Walcott  (Læst 6222 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Theo Walcott
« Svar #30: 15 Okt 2006, 11:38 »

Enig med Chelidze90!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #31: 15 Okt 2006, 11:39 »

Hvor gammel er Adebayor nu da ?

Han er 21, men han er jo stadig ringe Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Badefar
Manager

« Svar #32: 15 Okt 2006, 11:42 »

han scorede da igår og mod "man ud"

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #33: 15 Okt 2006, 11:47 »

han scorede da igår og mod "man ud"

Det gør ham da ikke til en god nok spiller? Når han brænder 9/10 af hans chancer, så skal han jo score engang imellem... Han er en god spiller, men han er altså ikke i Arsenal klasse.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chelidze90
Gæst

« Svar #34: 15 Okt 2006, 11:49 »

Wenger sagde faktisk så sent som i går at han godt nok brugte Walcott på fløjen, men at han passer bedst i angrebet i en 4-4-2 eller på fløjen i en 4-3-3, så jeg tror nu mere at Wenger vil bruge ham som angriber Wink

Walcott minder meget om Henry, så jeg tror ikke det ville blive særlig godt/vellykket som man håber på, hvis han bliver brugt helt i front sammen med Henry. Men jo mindre Wenger går over til 4-3-3 med Van Persie og Walcott på hver sin angrebskant, tror jeg det ville blive godt. For med to angribere der minder for meget om hinanden vil Arsenal's angrebsspil blive alt for ensformigt. Så jeg vil give Wenger ret udover det med at han skulle spille angriber i en 4-4-2 Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #35: 15 Okt 2006, 11:52 »

Nu snakker vi jo stadig om fremtiden Chelidze, og om 4 år er Henry 32 og snart 33 år, og så overtager Walcott gradvist hans plads... Imellemtiden er han jo en fremragende indskifter at have, og backup til hvis Henry bliver skadet, samt som fløjspiller. Men hans ideelle plads er stadig i angrebet. Hvis du kan huske så langt tilbage, så hentede Wenger jo også Henry da han spillede fløj i Juventus. Han KUNNE godt spille den plads, men han passede bedst i angrebet, og det så Wenger. Det samme har han set i Walcott Smiley

Men ja, det er klart at Henry ikke er den ideelle makker til ham.

Chelidze90
Gæst

« Svar #36: 15 Okt 2006, 11:59 »

Nu snakker vi jo stadig om fremtiden Chelidze, og om 4 år er Henry 32 og snart 33 år, og så overtager Walcott gradvist hans plads... Imellemtiden er han jo en fremragende indskifter at have, og backup til hvis Henry bliver skadet, samt som fløjspiller. Men hans ideelle plads er stadig i angrebet. Hvis du kan huske så langt tilbage, så hentede Wenger jo også Henry da han spillede fløj i Juventus. Han KUNNE godt spille den plads, men han passede bedst i angrebet, og det så Wenger. Det samme har han set i Walcott Smiley

Men ja, det er klart at Henry ikke er den ideelle makker til ham.

Det emd fremtiden er jeg godt klar over, men en Bergkamp havde da stadig et højt niveau da han stoppede i en alder af 36/37 år og jeg tror Henry stadig er verdensklasse når han når den alder og hvis han stadig spiller i Arsenal på det tidspunkt (Forud sætter at Barca ikke har hentet ham Wink) så vil han jo nok stadig være fast mand og have en kultstatus ligesom Tony Adams. Men ja det kan da godt være at Wenger vil bruge ham i angrebet i en 4-4-2, men så skal han jo helst have en stor spiller ved siden af sig, ligesom en Kanu, som man kan spille op på. Da Walcott kun er 17 kan mange ting jo nå at ændre sig Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #37: 15 Okt 2006, 12:04 »

jeg tror Henry stadig er verdensklasse når han når den alder og hvis han stadig spiller i Arsenal på det tidspunkt

Det tror jeg faktisk ikke... Henry lever meget på sin hurtighed, og når han når de 33/34 år, er den ved at være en del dårligere. Det er lidt ala Pires, som også var en hurtig og driblestærk spiller, men da han nåede de tredive var det gået så meget ned af bakke for ham, at vi ikke kunne bruge ham mere. Ikke at jeg tror at vi ikke kan bruge Henry når han når 30, men jeg tror ikke at han holder klassen så mange år efter at han bliver 30. Så kan I godt få ham i Barca Wink

men så skal han jo helst have en stor spiller ved siden af sig, ligesom en Kanu, som man kan spille op på.

Lige præcis, derfor ville en mand som Bendtner være ideel, da jeg tror at han bliver klasser bedre end Adebayor. Jeg tror mere at Adebayor er en overgansspiller som vi sælger igen efter et par år, når Bendtner er blevet god nok til en startopstilling.

Chelidze90
Gæst

« Svar #38: 15 Okt 2006, 12:09 »

Det tror jeg faktisk ikke... Henry lever meget på sin hurtighed, og når han når de 33/34 år, er den ved at være en del dårligere. Det er lidt ala Pires, som også var en hurtig og driblestærk spiller, men da han nåede de tredive var det gået så meget ned af bakke for ham, at vi ikke kunne bruge ham mere. Ikke at jeg tror at vi ikke kan bruge Henry når han når 30, men jeg tror ikke at han holder klassen så mange år efter at han bliver 30. Så kan I godt få ham i Barca Wink

Hvis han ikke har sin hurtighed på det tidspunkt mere, så tror jeg det ville være frækt af Wenger at sætte ham som offensiv midtbane eller bare på den normale centrale midtbane. For han løber jo tit med hjem og er med til at skabe spillet op ad banen. Så måske ender han på midtbanen Smiley Men ellers ser vi ham meget gerne i Barca Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #39: 15 Okt 2006, 12:14 »

Hvis han ikke har sin hurtighed på det tidspunkt mere, så tror jeg det ville være frækt af Wenger at sætte ham som offensiv midtbane eller bare på den normale centrale midtbane. For han løber jo tit med hjem og er med til at skabe spillet op ad banen. Så måske ender han på midtbanen Smiley

Hvis han skulle spille den offensive midtbanespiller, så er det jo Fabulous Fabregas som skulle ryge ud af startopstillingen, så det bliver næppe aktuelt Wink Det er rigtigt nok at han løber meget ned og modtager bolden, men det er jo mest for at kunne udfordre sin direkte modstander, og kunne bruge sin hurtighed til 1-2 løb, samt bare bruges som spilstation. Jeg tvivler på at han ville være den store oplægger og spilstyrer i en position som en central midtbane spiller.
Så når han bliver 33/34, så må Barca gerne få ham, så bruger vi Walcott/Bendtner/Van Persie i stedet Wink

Rooland
Manager

« Svar #40: 15 Okt 2006, 13:10 »

Hvad nu hvis der sker det samme for Bendtner,som der skete for Anelka.
Han blev udråbt,som et kæmpe talent og nu lspiller han i Bolton,som er nedryknings kandidater.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #41: 15 Okt 2006, 13:40 »

Han blev udråbt,som et kæmpe talent og nu lspiller han i Bolton,som er nedryknings kandidater.

Ej, jeg tror ikke at Bendtner laver en "Anelka". Han er ikke så stort et brokhoved som ham. Ikke helt så stort ihvertfald...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #42: 15 Okt 2006, 14:25 »

Nu er Bendtner heldigvis kun 18 år, så han har masser af tid til at lære at være en smule mere ydmyg. Desuden var Anelka vist 20 da han smuttede fra Arsenal og dermed smed hans karriere væk? Men jeg håber godt nok at Bendtner får styr på sit ego, for ellers har du ret i at han sagtens kan ende som Anelka. Det håber jeg virkelig ikke!

Chelidze90
Gæst

« Svar #43: 15 Okt 2006, 15:28 »

Nu havde Anelka også et ego som en Zlatan Wink

Men er det så sikkert at han ville have været bedre hvis han var blevet i Arsenal i stedet for at tage til Real? Der spillede han ok, men levede ikke op til forventingerne og hvorefter han har været et par steder, bl.a. Fenerbache, men et problembarn har han altid været og det er jo en del af hans charme og personlighed.
Det med Bolton er nedrykningskandidat er er jeg ikke enig med dig, de sidste par sæsoner har de ligget over midten og en sæson lå de da i toppen i lang tid. Måske er det godt for ham at være et sted, hvor han kan få lidt plads og være et af holdets stjerner og få karrieren tilbage på køl igen. Hvem ved?
Bendtner har da også noget ego over sig, men det er jo ofte det der kendertegner de store angribere, som tør tage chancen og angribe en modspiller, som tør at tage det ekstra træk, men hvis egoet går for højt, så er det selvfølgelig skidt Smiley

Hawk1nZ: Selvfølgelig blev hans karriere ødelagt da han forlod Gunners Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #44: 15 Okt 2006, 15:34 »

Men er det så sikkert at han ville have været bedre hvis han var blevet i Arsenal i stedet for at tage til Real?
Det tror jeg ikke.. Siden Anelka blev udråbt til at være den nye Ian Wright da han var 18/19 år, blev hans ego større end C. Ronaldo's, og så kunne selv ikke Wenger få ham på ret kurs igen. At vi solgte ham til Real for tonsvis af penge var det bedste der kunne gøres i den situation, men det var bare ærgerligt, eftersom han havde det kæmpe talent, som han nu engang havde.

Bendtner har da også noget ego over sig, men det er jo ofte det der kendertegner de store angribere, som tør tage chancen og angribe en modspiller, som tør at tage det ekstra træk, men hvis egoet går for højt, så er det selvfølgelig skidt Smiley

Bendtner har et kæmpe ego... Han nægter at komme tilbage til Arsenal hvis han ikke skal spille på 1. holdet, og det er altså ufatteligt svært at få gennembrud som 18 årig på Arsenals hold. Så skal man have samme klasse som Fabregas og Walcott, og det har Bendtner trods alt ikke (endnu). Men hvis han ikke lige slækker lidt på sine krav, og indser at han stadig har lang vej endnu, så kan det sagtens gå ligesom det gik Anelka. Men der er dog stadig en marginal (eller markant?) forskel på ham og Anelka.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010