home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 215 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Talenter på deltid til fuldtid?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Talenter på deltid til fuldtid?  (Læst 1368 gange)
rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Talenter på deltid til fuldtid?
« : 24 Jul 2012, 10:58 »

Jeg har spurgt mig lidt omkring, men har ikke fundet noget der virkede, så nu prøver jeg her inde!

Jeg har Esbjerg spil igang(igang med 6. sæson iirc), hvor jeg har en masse talenter.. men jeg kan kun lave deltidskontrakter med dem.. Hvis jeg vil lave en fuldtidskontrakt skal de som minimum være "rotationsspiller", hvilket jeg selvf ikke er interesseret, da jeg ikke kan love dem førsteholds-fodbold.

Jeg har næsten toptræningsfacilite r+ungdoms, og de er ved at blive opgraderet igen til det højeste.

Men lige lidt har det hjulpet, kan stadig kun tilbyde deltidskontrakter til talenterne, medmindre de bliver sat til rotation.. De kan ikke sættes ned under det, hvis jeg giver dem en fuldtidskontrakt!

Jeg er en top30 klub efterhånden, i chl hver sæson, vundet ligaen de sidste 5 år, solgt spillere for snart 1 mia, så klubben har status "rig". Det kan ikke passe, at jeg ikke kan få mine talenter op på fuld tid, så de kan udvikle noget mere? Skuffet

Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talenter på deltid til fuldtid?
« Svar #1: 24 Jul 2012, 11:24 »

Jeg har spurgt mig lidt omkring, men har ikke fundet noget der virkede, så nu prøver jeg her inde!

Jeg har Esbjerg spil igang(igang med 6. sæson iirc), hvor jeg har en masse talenter.. men jeg kan kun lave deltidskontrakter med dem.. Hvis jeg vil lave en fuldtidskontrakt skal de som minimum være "rotationsspiller", hvilket jeg selvf ikke er interesseret, da jeg ikke kan love dem førsteholds-fodbold.

Jeg har næsten toptræningsfacilite r+ungdoms, og de er ved at blive opgraderet igen til det højeste.

Men lige lidt har det hjulpet, kan stadig kun tilbyde deltidskontrakter til talenterne, medmindre de bliver sat til rotation.. De kan ikke sættes ned under det, hvis jeg giver dem en fuldtidskontrakt!

Jeg er en top30 klub efterhånden, i chl hver sæson, vundet ligaen de sidste 5 år, solgt spillere for snart 1 mia, så klubben har status "rig". Det kan ikke passe, at jeg ikke kan få mine talenter op på fuld tid, så de kan udvikle noget mere? Skuffet



jeg synes også det er lidt irriterende sådan noget  Skuffet men hvis du har tænkt dig at satse på dem sker der vel ikke noget ved at sætte dem til rotation. Ellers kan du jo efter du har givet dem en fultidskontrakt sætte dem til lovende talent bagefter  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Talenter på deltid til fuldtid?
« Svar #2: 24 Jul 2012, 11:37 »

jeg synes også det er lidt irriterende sådan noget  Skuffet men hvis du har tænkt dig at satse på dem sker der vel ikke noget ved at sætte dem til rotation. Ellers kan du jo efter du har givet dem en fultidskontrakt sætte dem til lovende talent bagefter  Smiley

Det var netop det jeg IKKE kunne, desværre Skuffet
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talenter på deltid til fuldtid?
« Svar #3: 24 Jul 2012, 11:41 »

Det var netop det jeg IKKE kunne, desværre Skuffet

Er det så ikke pga. deres alder er over ''lovende talent'' ?  Wink
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Talenter på deltid til fuldtid?
« Svar #4: 24 Jul 2012, 12:13 »

Er det så ikke pga. deres alder er over ''lovende talent'' ?  Wink

Selvf ikke, det er 17-21 årige. Du bør ku sætte dem til det indtil de er hvad.. 23?

Jeg kan heller ikke sætte dem som backup på fuldtid.
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Talenter på deltid til fuldtid?
« Svar #5: 26 Jul 2012, 11:33 »

Slet ingen der har hørt om problemet, og om man kan løse det?

Er jeg virkelig tvunget til at få nogle halvudviklede talenter, eller bruge dem på mit 1. hold selv om de ikke rigtig er klar til det Skuffet
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010