home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Dominerende wingplay
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dominerende wingplay  (Læst 1013 gange)
Kjerstein
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Dominerende wingplay
« : 17 Jul 2012, 15:25 »

Hey Alle..

Jeg har prøvet at grifle lidt med en taktik, ala United! En taktik med wingers, som både søger ind i feltet, bredt og ind på midten SAMTIDIG med at man spiller dominerende fodbold langs jorden i fødderne af spillerne og at man arbejder for hinanden plus der er bevægelse i spillerne..

Kan nogle hjælpe med dette? Det skal sige jeg er Saints i 1 sæson men ønsker at spille stilen helt ud uanset udfaldet og bygge holdet op omkring denne taktik som jeg mener passer godt til holdet..

Hvor man finder taktikken er jeg ligeglad med, så længe man har lidt indsigt i den og ved den "fungerer"
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dominerende wingplay
« Svar #1: 18 Jul 2012, 13:34 »

Hvad vil du have dine wingers til? At gå ind i banen, placere sig bredt og komme med ind i feltet...på samme tid?....Det er jo umuligt og virker utrolig rodet. Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dominerende wingplay
« Svar #2: 18 Jul 2012, 13:43 »

Hey Alle..

Jeg har prøvet at grifle lidt med en taktik, ala United! En taktik med wingers, som både søger ind i feltet, bredt og ind på midten SAMTIDIG med at man spiller dominerende fodbold langs jorden i fødderne af spillerne og at man arbejder for hinanden plus der er bevægelse i spillerne..

Kan nogle hjælpe med dette? Det skal sige jeg er Saints i 1 sæson men ønsker at spille stilen helt ud uanset udfaldet og bygge holdet op omkring denne taktik som jeg mener passer godt til holdet..

Hvor man finder taktikken er jeg ligeglad med, så længe man har lidt indsigt i den og ved den "fungerer"

Hvis du vil, kan du prøve at hente den taktik der hedder GoalsGalore, mener den ligger på fmbase.co.uk, og så tage udgangspunkt i den, eller bruge den 100%
Det er i hvert fald den bedste taktik i FM2012 efter min mening. Og den opfylder de "krav" du opstiller.

Jeg har selv brugt den til inspiration, og ændret et par ting i den.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010