home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Crewe v. 2
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Crewe v. 2  (Læst 14144 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #15: 17 Jul 2012, 12:03 »

Ja, det står ellers for off topic, så jeg blev lidt forvirret Tunge. Godt tip med at pause kampen, det vil jeg prøve fremover..

En dejlig enkelt blog. Lige som jeg kan lide dem.
Jeg håber dog, du får lidt bedre resultater fra nu af Smiley

Tak skal du have Smiley. Tja, Crewe er dømt til nedrykning, min assisterende træner siger at jeg skal skifte ud på samtlige pladser for at have en chance for at undgå det, og i min tidligere Crewe blog, var det med nød og næppe jeg undgik nedrykning i første sæson. Så har ikke mange forventninger!

Det er i øvrigt positivt så få spillere der vil skifte til Crewe - ganske realistisk Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ask-ikk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #16: 17 Jul 2012, 12:05 »

Ja, det står ellers for off topic, så jeg blev lidt forvirret Tunge. Godt tip med at pause kampen, det vil jeg prøve fremover..

Tak skal du have Smiley. Tja, Crewe er dømt til nedrykning, min assisterende træner siger at jeg skal skifte ud på samtlige pladser for at have en chance for at undgå det, og i min tidligere Crewe blog, var det med nød og næppe jeg undgik nedrykning i første sæson. Så har ikke mange forventninger!

Det er i øvrigt positivt så få spillere der vil skifte til Crewe - ganske realistisk Smiley

Så vælger jeg bare at tro på dine manageregenskaber, for det ville være ærgerligt, hvis bloggen skulle slutte pga. fyring Smiley
I hvertfald held og lykke!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #17: 18 Jul 2012, 22:12 »

Da vinduet lukkede under mine sidste opdateringer, kommer der ingen kampoptakt til de første to kampe her, men derimod kun referat. Beklager!

Leeds tævede Crewe i ligaopgør (27. august 2005)
Leeds 4 (Hulse 26, 43, Einarsson 68, Lewis 90) - Crewe 1 (Ugarte 48)
Man of the Match: Lewis (Leeds)

Effektivitet var nøgleordet i dag, da Leeds vandt med tre over Crewe. Kun et enkelt skud havde Leeds mere end Crewe, men gennemspillede angreb og et par flotte langskudsdrøn udgjorde forskellen mellem bunden og toppen af The Championship. Med nederlaget er Crewe nede på 21. pladsen




Skuffelse da Crewe igen smed sejren væk (29. august 2005)
Crewe 2 (Suhaj 4, Jones 48) - Sheffield Wednesday 2 (Graham 56, Partridge 82)
Man of the Match: Walker (Crewe)

Blot to dage efter nederlaget til Leeds, skulle Crewe igen på banen. Denne gang var det sidstepladsen Sheffield Wednesday der kom på besøg, og 3 point ville dermed være vitale for Crewe. Da kampen var så kort efter den sidste, var der store ændringer i Crewes trup, men det kunne ikke ses på starten af kampen, som Crewe satte sig på. Men som det er set før i denne sæson, blev der smidt point på de sidste ti minutter af kampen. Crewe kom ellers planmæssigt foran 2-0, men et par heldige mål i anden halvleg delte pointene mellem de to bundhold.




Transfervinduet lukket med få ændringer (1. september 2005)
På trods af bud og forhandlinger med flere klubber, lykkedes det ikke Crewe at få nogle spillere før transfervinduet lukkede i. Både McCready, Billy Jones og Steve Jones var ellers meldt på vej væk, men da de ikke kunne blive enige med de købende klubber, måtte de blive i Crewe. Her spekuleres der i at man i stedet vil forsøge at forlænge deres kontrakter, så de ikke smutter gratis til næste sæson. I stedet blev det til et enkelt køb fra Crewes side, nemlig den blot 17 årige venstreback Scott Golbourne der kommer til klubben fra Bristol City for et beløb på den gode side af £200.000.



Coventry (6. plads) - Crewe (19. plads) (10. september 2005)
Endnu en svær udeopgave, så jeg tror at jeg vil forsøge med en anden taktik som er lidt mere defensivt orienteret. De hvilede spiller kommer selvfølgelig tilbage i startopstillingen bortset fra Moss, og dermed stiller jeg med:
Williams
Jones  Walker  Moses  McCready
Bell
Varney  Lunt  Cochrane  Vaughan
Ugarte




Crewe tog en stor skalp
Coventry 0 - Crewe 2 (Heath og 21, Varney 32)
Man of the Match: Walker (Crewe)

Der var ikke mange der havde troet på Crewe i dagens kamp, men en taktisk genistreg fra Hawkins sikrede en overraskende sejr. Det var et mere defensivt Crewe hold end normalt vi så i dag, og det gav pote. Coventry havde svært ved at spille sig igennem Crewes forsvar, og i stedet kunne Heath bringe Crewe foran for næsen af Ugarte, mens Varney kort efter gjorde det til 2-0. Det andet mål tog modet fra Coventry, og i anden halvleg var der meget få chancer at spore til hjemmeholdet. Crewe kunne dermed rejse hjem efter en flot sejr og de befinder sig nu på 15. plads, mens Coventry falder en enkelt plads ned, til 7. pladsen.



Ipswich (9. plads) - Crewe (15. plads)
Vi skal igen på udebane mod et top 10 hold, men derefter står den på 3 hjemmekampe, hvor vi gerne skulle høste lidt point. Jeg har på fornemmelsen at sejren over Coventry var mere held end forstand, og taktikken går galt i dag, men jeg prøver alligevel... Walker får genvalg efter at han, på afbud, har spillet sig til 8 og 9. Det betyder at jeg beholder samme opstilling fra sidst:
Williams
Jones  Walker  Moses  McCready
Bell
Varney  Lunt  Cochrane  Vaughan
Ugarte





Crewe i endnu en overraskende sejr!
Ipswich 0 - Crewe 3 (Varney 20, Lunt 46, Rix 90)
Man of the Match: McCready (Crewe)

Crewe overraskede alt og alle igen i dag, da de fik hentet en god sejr ude over Ipswich. Hjemmeholdet sad ellers solidt på det første kvarter, men så fik Crewe, efter dessiner fra Hawkins, sat sig på kampen, og Varney bragte efter 20 minutter Crewe foran, en stilling som holdt til pausen. Crewe fortsatte dominationen efter halvlegen, og kort efter startfløjtet bragede Lunt til bolden og skruede den helt oppe i hjørnet fra lang afstand. Endnu et fantastisk mål fra midtbanespilleren, og det vil være overraskende hvis den ikke er i top 3 til månedens mål. Indskiftede Rix satte til sidst et punktum for det ydmygende nederlag til Ipswich. Crewe er nu helt oppe på 9. pladsen, mens Ipswich falder ned til 16. pladsen i den meget tætte midte af tabellen.
« Seneste Redigering: 18 Jul 2012, 22:17 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #18: 19 Jul 2012, 07:57 »

2 gode udesejre til sidst - 9 point i de 3 hjemmekampe, tak!
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #19: 19 Jul 2012, 21:17 »

Crewe (9. plads) - Watford (5. plads) (17. september 2005)
Efter to gode udesejre, skal vi i dag på endnu en svær opgave, da vi hjemme tager imod Watford. Normalt ville jeg nu skifte til min hjemmetaktik, men da Watford ligger på 5. pladsen og generelt er et ret godt hold, holder jeg fast i den taktik jeg har brugt de sidste par kampe. Der er dog et par enkelte ændringer, da Ugarte bliver hvilket og ryger på bænken og bliver erstattet af Steve Jones der ellers er sat til salg, da han ikke vil underskrive ny kontrakt.
Williams
B. Jones  Walker  Moses  McCready
Bell
Varney  Lunt  Cochrane  Vaughan
S. Jones





Crewe og Watford i underholdende pointdeling
Crewe 2 (Jones 40, Ugarte 58) - Watford 2 (Mahon 43, King 69)
Man of the Match: Cochrane (Crewe)

Der var budt op til en underholdende kamp, da Crewe tog imod Watford. I en underholdende første halvleg bølgede chancerne frem og tilbage, men vi skulle hen til de sidste 5 minutter før vi fik mål - og to af slagsen endda! Jones bragte Crewe foran på et fremragende lob fra kanten af feltet, men kort efter udlignede Mahon. Til anden halvleg blev Crewes topscorer Ugarte sendt på banen, og han skulle kun have knap et kvarter før han bragte Crewe på sejrskurs. King udlignede ti minutter efter, og på trods af store chancer til begge hold i en lige så underholdende anden halvleg som første var, så forblev stillingen uændret. Holdene beholder dermed deres placeringer på 9. og 5. pladsen.




Vaughan afviser Norwich og Derby
Adskillige medier rapporterede i dag at Crewe's David Vaughan har afvist kontraktudspil fra Derby og Norwich. Begge klubber var ellers blevet enige med Crewe om en overgangssum i nærheden af £1.6mio med adskillige klausuler, men Vaughan følte altså ikke at han kunne få den løn han fortjente i Derby og Norwich. Crewe's næstdyreste spiller er en af de dem som Crewe har forhandlet kontrakt med, og det er ikke længe siden at Vaughan forlængede sin kontrakt til 2007.




Crewe (10. plads) - Burnley (21. plads) (24. september 2005)
Vores anden hjemmekamp i streg, og denne burde være nemmere. Netop derfor forventer jeg et dumt pointtab. Jeg tager chancen og skifter væk fra den succesfulde taktik, til en mere offensiv, der gerne skulle give pote mod en underpræsterende Burnley hold. Ugarte er tilbage på toppen mens Billy Jones lige får en tænkepause på bænken, da han gik fra en formkurve på 7-8-8-9 til en 4'er i sidste kamp.
Williams
Moss  Walker  Moses  McCready
Bell
Lunt  Cochrane
Varney         Vaughan
Ugarte





Crewe ydmyget på hjemmebanen (24. september 2005)
Crewe 1 (S. Jones 76) - Burnley 5 (Noel-Williams 1, 5, 50, 59, Akinbiyi 90)
Man of the Match: Noel-Williams (Burnley)

Rundens overraskelse kom i dag i Crewe, da Burnley rundbarberede dem. Allerede efter et enkelt minut valgte Crewe spiller Walker at give bolden til Noel-Williams der nemt kunne placere den forbi Williams. Blot 4 minutter efter kom Noel-Williams højest på et indlæg, og så stod der 0-2. Crewe forsøgte at komme igen, og tillod sig at brænde gigantiske chancer, og i anden halvleg valgte Moses så at give bolden til Noel-Williams igen, der let kunne placere den forbi Williams til sit hattrick. Ondt blev værre, da indskiftede Scott Golbourne efter knap en times spil også ville være med i legen og afleverede bolden til Noel-Williams der let scorede sit 4. mål. Steve Jones pyntede på resultatet, men offensiven fra Crewe gav bagslag, da Akinbiyi let kunne score på en kontra i overtiden og gøre ydmygelsen total. Efter kampen rasede Hawkins ned i omklædningsrummet og kastede med en stol på vejen. Det er uvist om FA vil tage skridt mod Hawkins.




Crewe (16. plads) - Preston (10. plads) (27. september 2005)
Sidste hjemmekamp af de tre i streg, og jeg har bestemt ikke fået de point jeg håbede på. Preston er endnu en svær udfordring, og derfor vælger jeg at skifte tilbage til den taktik der trods alt virkede nogenlunde - selvom den er lidt mere defensiv end jeg går ind for. Ugarte beholder sin plads på trods af en smule træthed, mens Billy Jones ryger tilbage på højre back, og Steve Jones får lov til at give sig i kast med venstre fløj.
Williams
B. Jones  Walker  Moses  McCready
Bell
Varney  Lunt  Cochrane  Vaughan
Ugarte





Crewe smed point igen (27. september 2005)
Crewe 1 (Ugarte 54) - Preston 1 (McKenna 80)
Man of the Match: Jones (Preston)

En hurtig udvisning til Preston kunne have lukket kampen, da Matt Hill slagtede en fri Ugarte efter blot et kvarter. Frisparket kunne Lunt dog ikke konvertere til et mål, og på trods af et pres igennem første halvleg, forblev stillingen 0-0 ved pausen. Efter anden halvleg pressede Crewe mere på, og det gav bonus da Ugarte scorede sit 8. mål på 11 kampe, men på trods af flere chancer til 2-0, var det i stedet Preston der kunne score det udlignende mål med ti minutter igen. Mere blev der ikke scoret, og Prestons målmand Jones blev fortjent kåret til kampens spiller. Crewe forbliver dermed på 16. plads, mens Preston ligger på 11. pladsen.




Som bedt om af min éne læser, er hermed stillingen pr. 1. september 2005
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #20: 20 Jul 2012, 15:06 »

Min umiddelbare fornemmelse er at jeg som tilskuer til Burnley-kampen ville have stormet ind på banen og trampet på min billet, men stillingen ser jo nogenlunde fornuftig ud. Hvad er din medieprognose?
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #21: 20 Jul 2012, 15:48 »

Min umiddelbare fornemmelse er at jeg som tilskuer til Burnley-kampen ville have stormet ind på banen og trampet på min billet, men stillingen ser jo nogenlunde fornuftig ud. Hvad er din medieprognose?

Haha, ja der blev bestemt også råbt højt herhjemme ved de gamle. Aldrig har jeg oplevet at mine forsvarere 3 gange i én kamp har afleveret bolden direkte til modstandernes angriber så de scorede. Min medieprognose kan jeg ikke lige huske, men både board og fans mener at jeg skal kæmpe hårdt for at undgå nedrykning, så mon ikke medierne også har smidt mig under stregen på forhånd..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #22: 20 Jul 2012, 17:18 »

Derby (19. plads) - Crewe (16. plads) (1. oktober 2005)
En meget vigtig udekamp i dag, da vi skal til Derby og forhåbentlig få en sejr vi har manglet på det seneste. Desværre er Lunt ude i 1-3 uger med en skadet albue, så vi mister dermed et stærkt offensivt kort. I stedet forsøger jeg med Vaughan centralt ved siden af Cochrane og så beholder Steve Jones sin plads på venstre fløj. Ellers fortsætter holdet fra sidste kamp, hvilket giver følgende opstilling:
Williams
B. Jones  Walker  Moses  McCready
Bell
Varney  Cochrane  Vaughan  S. Jones
Ugarte





Straffespark var nok for Derby (1. oktober 2005)
Derby 1 (Idiákez pen 6) - Crewe 0
Man of the Match: Davies (Derby)

Det var en kamp af to vidt forskellige halvlege, da der var vigtigt opgør i The Championship. De første 5 minutter var rædselsfulde for Crewe, da topscorer Ugarte blev småskadet samtidig med at Derby fik tilkendt et straffespark. Ugarte måtte efterfølgende udskiftes mens Idiákez eksekverede sikkert. Derby satte sig derefter på kampen, men kunne dog ikke komme frem til de store chancer. Det gjorde Steve Jones tilgengæld i en anden halvleg som Crewe sad på, men man kunne se savnet af Ugarte, da Jones' friløber blev skudt ud til indkast. Af Jones. Flere mål blev der ikke scoret, og Crewe taber dermed flere vigtige point i kampen mod bunden.




Hull (3. plads) - Crewe (20. plads) (18. oktober 2005)
En rigtig svær udekamp, som vi kun kan håbe på point for. Lunt er så småt tilbage, og da kampen er så svær, får han lov til at starte. Det betyder at vi stiller i stærkeste opstilling, da Jones så bliver skubbet ud på bænken. Jeg beholder den defensive taktik selvom vi ikke skabte meget med den sidst. Men mon ikke det hjælper at have Lunt med igen.
Williams
B. Jones  Walker  Moses  McCready
Bell
Varney  Lunt  Cochrane  Vaughan
Ugarte





Crewe overrasker igen (18. oktober 2005)
Hull 0 - Crewe 3 (Ugarte 33, 55, Jones pen 88)
Man of the Match: Vaughan (Crewe)

Efter en stribe dårlige resultater, slog topholdenes drillepind igen til, da Crewe sikkert vandt 0-3 ude over Hull. Crewe spillede generelt en rigtig flot første halvleg, og Ugarte bragte dem fortjent foran med to mål på to minutter. I anden halvleg slappede Crewe mere af, og Hull havde flere gode chancer, men Williams stod rigtig godt, og til sidst i kampen kunne nyligt indskiftede Jones så udnytte et straffespark sikkert. Ugarte blev desværre skiftet ud få minutter tidligere og gik dermed glip af sit andet hattrick i sæsonen. Med sejren kryber Crewe op på 18. pladsen, dog med en kamp færre end holdene over.




Crewe (18. plads) - Millwall (24. plads) (22. oktober 2005)
Hjemmebane mod sidstepladsen. Det kan da vist kun give 3 point, hva'?! Nej, det vil jeg heller ikke mene... Men på papiret burde det! Jeg beholder sidste kamps succesopstilling, og ellers er der ikke så meget at fortælle om den kamp...:
Williams
Jones  Walker  Moses  McCready
Bell
Varney  Lunt  Cochrane  Vaughan
Ugarte





Crewe i endnu et kostbart nederlag (22. oktober)
Crewe 0 - Millwall 1 (Abeyie 38)
Man of the Match: Robinson (Millwall)

Manager Michael Hawkins sagde før kampen at Crewe ikke skulle tage let på opgaven i dag. Det blev gjort alligevel, og Crewe fortsætter deres tendens med at slå de store hold og tabe mod de hold som til enhver tid burde slås. I dag var ingen undtagelse. Millwall fik skudt 3 skud i løbet af kampen, hvoraf det ene ramte målet - og gik ind. Crewe var ikke meget bedre, og med deres 5 skud, 3 på mål, må man sige at Millwalls betondefensiv holdte stand, som det er sket så mange gange for Crewe i denne sæson. Med det nederlag befinder Crewe sig nu på 19. pladsen.




AAAAAAAAAAAAAAAAAAR GH!!!!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #23: 20 Jul 2012, 21:13 »

Haha, hvor er det fedt! Du taber hjemme mod bundholdene og vinder sikkert på udebane mod topholdene. Keep it up!

PS: Jeg har hørt noget om en ung AMLC fra Kap Verde som bliver god engang, måske skulle du scoute ham...
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #24: 20 Jul 2012, 21:23 »

Det er SÅ irriterende at vi ikke kan slå bundholdene hjemme!! Hmm, ved ikke lige hvem du mener, men har en scout til at rende rundt i sydamerika, så mon ikke han engang støder på nogle interessante spillere Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #25: 20 Jul 2012, 21:25 »

Det er SÅ irriterende at vi ikke kan slå bundholdene hjemme!! Hmm, ved ikke lige hvem du mener, men har en scout til at rende rundt i sydamerika, så mon ikke han engang støder på nogle interessante spillere Tunge
Den er også ond. "En spiller fra dette land kan blive god. Hvem, siger jeg ikke."

Kan godt lide din blog. Det handler om FM og dine kampe, den slags blogs er klart dem der tiltaler mig mest.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #26: 20 Jul 2012, 21:28 »

Den er også ond. "En spiller fra dette land kan blive god. Hvem, siger jeg ikke."

Kan godt lide din blog. Det handler om FM og dine kampe, den slags blogs er klart dem der tiltaler mig mest.

Han hentyder til at jeg købte Nani (og Walcott) i min Crewe v. 1... Wink Tak for komplimenten, fedt at der er andre end de familiære der følger med!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #27: 21 Jul 2012, 00:13 »

Ja okay, men dengang i tidernes morgen var jeg end ikke født. Jeg holder bare min kæft så.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #28: 21 Jul 2012, 00:22 »

Ja okay, men dengang i tidernes morgen var jeg end ikke født. Jeg holder bare min kæft så.

Nej, kommenter endelig, jeg er træt af kun at høre på brormand.. Tunge Om ikke andet kan du da bruge en dags tid på at læse den gamle blog - den er ret underholdende!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010