home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Crewe v. 2
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Crewe v. 2  (Læst 14138 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Crewe v. 2
« : 16 Jul 2012, 17:33 »



Der er nok ikke mange der er klar over det, men for 6 år siden startede jeg en blog med Crewe. Det blev til en tur til FCK og Newcastle, før mit spil crashede. Bloggen blev kåret som årets blog, og siden da har jeg ikke rigtig lavet nogle blogs. I dag er dog en ny dag! Jeg har fundet ud af at FM06 gerne vil køre på min notebook, og jeg præsenterer derfor

Crewe v. 2


Hvis I undrer jer, kan jeg fortælle at jeg ikke har tænkt mig at kigge på det gamle spil, for at lure spillere. Dette bliver en helt ny og frisk blog, der forhåbentlig fører mig steder hen som jeg ikke har betrådt tidligere. Det skal desuden siges at min notebook ikke kan have ret høj opløsning og jeg derfor kun kan se ca. 2/3 af statsene, hvilket vel kun gør spillet mere udfordrende Opstemt

Men lad os starte med en trupgennemgang:

Målmænd

Stuart Tomlinson: På kun 20 år, har Tomlinson stadig sine bedste år i sig. Han har 19 i kicking og 14 i rushing out, men ellers kan man godt se at han stadig har meget at lære.
Ross Turnbull: Turnbull er på lån fra Middlesbrough, hvilket betyder at han er ca. 10 gange så meget værd som min mest værdifulde målmand. Ikke desto mindre ser Ben Williams bedre ud, og Turnbull bliver derfor backup.
Ben Williams: Med sine 22 år er Ben Williams min mest erfarne målmand og med 17 i reflexes, 15 i handling og kicking og diverse andre ok tal, tyder han på at være en god keeper. Klart førstevalg.


Forsvarere

Chris McCready: McCready er en rimelig ringe spiller, men han kan spille både centralt og venstre og højre, så jeg regner med at have ham som backup.
Adie Moses: Med sine 30 år, er Moses en af de mest rutinerede herrer, og det ses også på hans mentale stats. Han bliver sikkert en af mine startere i det centrale forsvar.
Daren Moss: Moss er den eneste udelukkende højre back, men han ser ikke imponerende ud. Og det hjælper ikke at han lidt ligner en bøv på sit billede. Umiddelbart ligner det et salg af Moss.
Billy Jones: Navnet er bekendt, og Billy Jones ligner også et stort talent. Han er kun 18 men har rigtig gode tal, for en spiller i Championship. Han ligner en sikker starter med den mere rutinerede Moses ved sin side.
Steve Foster: Foster er den ene spiller der udelukkende er central forsvarer, og han er både stærk og .. sej.. Han bliver første backup til centerforsvaret!
Anthony Tomkin: Tonkin ligner den mest defensive deciderede venstre back, men han er ikke imponerende. Jeg kan ikke se hans takling stats, da T kommer efter L i alfabetet og dermed skjult bag en anden bjælke. Men Vaughan der er vores anden venstre back, ligner mere en wing, så jeg tror Tomkin kommer til at starte indtil jeg får hentet en ny back.


Midtbanespillere

David Vaughan: Vaughan ligner en udemærket wing. Han har 13 i både pace og accelleration og desuden 15 i dribling og 14 i creativity, så han ligner den fødte wing i min taktik.
Lee Bell: Med 17 i long shots og 14 i determination virker Bell som en god Tioté agtig midtbanespiller. Han har dog ikke ret høje tal ellers, og da jeg ikke kan se hans tackling stats, ved jeg ikke helt om min fornemmelse holder stik.
Michael O'Connor: Navnet er vist alt hvad der er sejt ved Michael O'Connor. Han har 17 i creativity, men ellers er hans stats på linje med min sympati med Adebayor. Han er dog kun 17, så han har masser af tid til at lære i!
Justin Cochrane: Hvis Bell ikke er den fødte midtbanemotor, så er Cochrane det. 18 i aggression og 16 i stamina, viser lidt om hans arbejdsiver. Jeg skal lige se hvordan min formation bliver, og derefter beslutte om han får en startplads.
Kenny Lunt: Umiddelbart lignede Lunt en god spiller, da en del af hans stats er ret høje. Desværre er det ret ligegyldige stats for en fløj, så jeg er ikke engang sikker på at han får en startplads. Men med en værdi på svimlende £250.000, kunne han nemt ryge til fordel for nogle slanter.
Steve Jones: Steve Jones er hurtig og driblestærk. Ideelt for en hurtig fløjspiller. Han er derudover også striker, men jeg tvivler på at han vil blive brugt der, da hans strikerstats er ret ringe.
Luke Varney: Luke, may the force be with you. 16 i pace, 15 i acceleration, 14 i dribling og 17 i determination. Han er pænt opsat på at få rundet nogle modstandere, hvilket vil blive nyttigt. Han ligner et sikkert første kort på fløjen.


Angribere

Mark Rivers: Rivers er, som Varney og Jones, faktisk fløjspiller men kan godt bruges i angrebet. Da han er 15 i finishing og ikke har de vilde fløjstats, vil jeg nok bruge ham på toppen. Især eftersom jeg er tyndt besat i angrebet.
Eddie Johnson: Vi har lånt Eddie Johnson fra selveste Man Utd, men jeg kan nu sagtens se hvorfor de ikke vil have ham. 11 i finishing, 12 i long shots, og ellers er hans tal ganske rædderlige. Jeg skal helt sikkert på markedet efter en ny angriber!

Jeg har £600.000 til transfers og har pt. £12k tilovers til lønninger, så der er lidt plads til et par nyindkøb. Jeg går på jagt efter et par backs og især et par angribere, og så vender jeg tilbage med nogle venskabskampesopdat eringer, så stay tuned! Og kom endelig med feedback! Jeg satser på en 'minimalistisk' stil, hvor jeg gennemgår kampene overfladisk og så kommer med de vigtige nyheder, som i den oprindelige Crewe blog, så forvent ikke de store grafiske udfoldelser!
« Seneste Redigering: 16 Jul 2012, 17:54 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #1: 16 Jul 2012, 17:48 »

God start på bloggen  Smiley godt valg af spil, da jeg synes at de ældste versioner af fm er de bedste Thumbs Up. Bare Fortsæt! Wink
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #2: 16 Jul 2012, 18:25 »

Ser godt ud! Glæder mig til at læse de næste updates Thumbs Up
Så må vi da håbe, at du klarer den uden crashes!
Logged

Aldrig alene!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #3: 16 Jul 2012, 20:33 »

JATAK! Tænkte nok du ville finde en mulighed for at komme i sving igen Opstemt

Kommer der ikke scrollbar for at kunne se de attributes som mangler på skærmen? Ellers er det da halvirriterende Tunge
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #4: 16 Jul 2012, 20:53 »

Friendly: Crewe - Barnsley 3-0 (Ugarte 23, Moses 79, Higdon 86)
Man of the Match: Moses (Crewe)

Friendly: Crewe - Blackpool 5-0 (Clarke og 40, Ugarte 59, 74, Varney 79, 83)
Man of the Match: Varney (Crewe)

Friendly: Crewe - Kilmarnock 2-0 (Cochrane 41, Maynard 79)
Man of the Match: Williams (Crewe)

Friendly: Crewe - Aston Villa 2-1 (Ugarte 46, 57)
Man of the Match: Ugarte (Crewe)

Friendly: Dag & Red - Crewe 0-1 (Ugarte pen 17)
Man of the Match: Cochrane (Crewe)




Crewe sælger ud (6. august 2005)
Efter at Crewes nye manager, Michael Hawkins, er kommet til klubben, ser det ud til at der er en gevaldig oprydning på vej i Crewes trup. Mens John Dillon allerede har forladt klubben efter at hans kontrakt udløb, er tidligere førsteholdsspillern e Paul Bignot, Steve Foster og Mark Rivers meldt på vej væk fra klubben, og flere bejlere skulle allerede have budt på Paul Bignot.

Crewe stjernen Steve Jones på vej væk? (6. august 2005)
Efter at kontraktforhandling erne angiveligt skulle være brudt sammen, har Crewe manager Michael Hawkins taget konsekvensen og sat angriber Steve Jones til salg. Jones skulle efter sigende have forlangt svimlende £5.000 om ugen, 3 gange så meget som hans nuværende løn - den højeste i Crewe - byder Jones. Jones udtaler selv: "Jeg har i de sidste to sæsoner scoret et mål hver 3. kamp på trods af vores lave ligaplacering, og jeg synes ikke at jeg ønsker mere end jeg har fortjent". Der er forlydender om at Watford skulle have forhørt sig hos Crewe om en eventuel pris på Jones, ligesom det forventes at flere andre klubber melder sig ind i jagten. Dette er blot en af de mange kontraktspekulation er som der for tiden er omkring Crewe, hvor over 30 spillere går ind i deres kontrakts sidste år.




Sæsonen starter i dag! (6. august 2005)
Efter en lang sommer uden slutrunde fodbold, begynder sæsonen i The Championship endelig i dag. Crewe kommer ud på en svær opgave mod Reading der allerede nu forventes at kæmpe med om oprykningspladserne . Ud fra Crewes venskabskampe, ser det ud til at Hawkins har fundet sin start-11'er, som muligvis kan se således ud:

Williams
Moss  Jones  Moses  McCready
Bell
Higdon  Cochrane
Varney               Vaughan
Ugarte


Ugarte står dermed til at få sin debut efter at have kommet til klubben fra Wrexham hvor han scorede 17 mål i sine 30 ligakampe. Manager Hawkins havde ellers meldt sig utilfreds med udvalget af angribere i Crewe, men efter at have fulgt reservernes træning, har han altså valgt at indsluse Ugarte og Suhaj til førsteholdstruppen på bekostning af lånte Eddie Johnson, der er blevet sendt tilbage til Manchester United.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #5: 16 Jul 2012, 20:56 »

Tak for kommentarerne! Jeg håber at I vil følge med, på trods af at vi har skruet tiden 7(!) år tilbage, og at der ikke er en masse fancy grafiske ting, og andre gode sager som man får i FM12 og i FM12 blogs Smiley

g00n: Nope, ingen scrollbar!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #6: 16 Jul 2012, 20:57 »

g00n: Nope, ingen scrollbar!

Nitte!
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #7: 16 Jul 2012, 22:37 »

Reading sejrede sikkert over Crewe (6. august 2005)
Reading - Crewe 2-0 - Man of the Match: Little (Reading)
Det blev en dag på kontoret på sæsonens første spilledag for Reading. Hjemmeholdet satte sig på kampen fra start og Crewe kunne ikke få deres flotte spil fra pre-season til at fungere. Michael Hawkins var afklaret da han bagefter mødte pressen: "Reading var det bedre hold i dag. Vi holdte ikke nok på bolden, og blev straffet af nogle effektive angribere. Jeg har intet at indvende mod nederlaget i dag, og håber at vi kan præstere bedre i næste kamp." Nederlaget sender Crewe ned på 3. sidste pladsen i The Championship.




Kontraktfarcen fortsætter i Crewe (8. august 2005)
De mange spillere med kontraktudløb i Crewe bliver af en kilde tæt på klubben beskyldt for at sætte Crewes økonomi over styr. Der går rygter om anarki-tilstande i den traditionsrige Cheshire klub, hvor spillerne på stribe forlanger højere lønninger i det der bliver kaldt Den Store Kontraktkrig. Walker, Lunt og Williams har dog alle i løbet af de sidste par dage skrevet under på nye kontrakter, men uenigheder med spillere som Tomkin, Moses, Rix og Cochrane truer klubben til at overveje salg inden transfervinduet lukker.

Steve Foster færdig mand i Crewe (8. august 2005)
Efter at have afvist Crewes kontraktudspil, har Steve Foster besluttet at forlade klubben. Foster føler ikke at Crewe vil tildele ham en stor nok rolle på holdet, og adskillige bejlere har allerede meldt sig i jagten på Foster. På trods af en markedsværdi på den lave side af £100.000, forlanger Crewe en uhørt høj pris på £650.000 for forsvarsspilleren. Dette skulle dog ikke have skræmt alle klubber væk, da Southampton og Derby stadig skulle være interesseret i at få indlemmet den 24 årige spiller i deres trup.




Crewe på svær opgave hjemme (9. august 2005)
I midtugekampen skal Crewe i dag op mod Crystal Palace. Palace vandt deres første kamp med sikre 2-0 mod Burnley, og Crewe kan derfor forvente endnu en svær kamp i sæsonstarten. I startopstillingen har Hawkins valg Walker i forsvaret mens Billy Jones bliver skubbet ud på højre back hvilket betyder at Moss ryger ud på bænken. Moss blev flere gange overspillet i Crewes første kamp mod Reading, og udskiftningen ses som et resultat af dette. Også på midtbanen er der ændringer, hvor kontraktsky Kenny Lunt erstatter Michael Higdon:




Crewe smed føring overbords (9. august 2005)
Crewe - Crystal Palace 2-2 (Varney 18, Ugarte 28) - Man of the Match: Varney (Crewe)
Der blev nok snakket med store ord i omklædningsrummet efter at Crewe i dag smed en 2 måls føring over styr. Crewe lagde ellers godt for land med 2 mål indenfor den første halve time, men en reducering kort før halvlegen blev fulgt af nervøst Crewe spil i anden halvleg som Crystal Palace straffede med 5 minutter igen, da forsvaret sov på et indkast. På trods af pointtabet var Ugarte dog en glad mand efter kampen da han kommenterede sit første mål for klubben: "Jeg ser at målmanden er ude fra sin streg og tager chancen og lobber den. Heldigvis gik den ind, og som vi kan se på Pavols (Suhaj, red) lignende forsøg i anden halvleg, kan det nemt gå begge veje. Så jeg er naturligvis glad for at få scoret mit første af mange mål for klubben. Det er dog ærgerligt at vi ikke formår at holde føringen, men vi kommer stærkt igen i næste kamp!"



Moses belønnes med anførerbindet og ny kontrakt (10. august 2005)
Efter en fremragende sæsonstart fik Moses i dag belønningen. Han underskrev nemlig en ny 4 årig kontrakt med klubben, og han vil dermed være 34 år når den udløber. Efter hårde forhandlinger blev forsvarsspilleren overtalt til at holde sine bedste år i Crewe, og blev straks belønnet da han fik anførerbindet. Manager Michael Hawkins afslørede i offentliggørelsen af den nye kontrakt at han har været på udkig efter en anfører, da Williams, der indtil nu har båret anførerbindet, stadig er ung, og med sin rutine og faste plads på holdet, er Moses det ideelle valg. Moses kom til Crewe fra Huddersfield gratis i 2003.
« Seneste Redigering: 16 Jul 2012, 22:39 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #8: 17 Jul 2012, 09:03 »

Jeg er ikke rigtig til managerudtalelser og den slags, men personlig smag and all that.

Ellers en stille og roligt start med hele 1 point efter 2 kampe - keep up the good work! Nu er det ikke så sigende efter blot 2 kampe, men jeg kunne godt bruge et screenshot af stillingen en gang imellem.

Mangler der en startopstilling i "Crewe på svær opgave hjemme"-afsnittet, eller er kolonet en fejl?

Nu skal du bare fyre så mange updates som muligt af hver dag mellem 8 og 16, så jeg har masser af læsestof til eventuelle kedelige arbejdsdage! Tunge
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #9: 17 Jul 2012, 09:19 »

Jeg er ikke rigtig til managerudtalelser og den slags, men personlig smag and all that.

Ellers en stille og roligt start med hele 1 point efter 2 kampe - keep up the good work! Nu er det ikke så sigende efter blot 2 kampe, men jeg kunne godt bruge et screenshot af stillingen en gang imellem.

Mangler der en startopstilling i "Crewe på svær opgave hjemme"-afsnittet, eller er kolonet en fejl?

Nu skal du bare fyre så mange updates som muligt af hver dag mellem 8 og 16, så jeg har masser af læsestof til eventuelle kedelige arbejdsdage! Tunge

Managerudtalelser og de andre avisartikler er for at give et realistisk kig på klubben, som vi selv ville have læst om vores egen klub. Men hvis andre læsere (findes de?) heller ikke kan lide dem, kan de hurtigt blive droppet Tunge.

Der skal nok komme screenshots af stillingen af og til, selvom jeg ikke er meget for at lave det.. Tunge Jeg lavede kolonet fordi at jeg tænkte på at skrive startopstillingen, men så ombestemte jeg mig fordi at det nok ikke er nødvendigt ved hver kamp. Med den nuværende kampopstilling virker det underligt hvis der kommer startopstilling og ligaplaceringer (som jeg også havde tænkt mig at skrive et sted), og derfor blev det droppet i denne omgang.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #10: 17 Jul 2012, 11:04 »

Plymouth (18. plads) - Crewe (19. plads) (13. august 2005)
Tredje sæsonkamp er ude mod Plymouth der har spillet begge deres kampe uafgjort. Jeg har ændret de to spillere tilbage som var kommet ind på holdet til sidste kamp, så Higdon nu igen ligger centralt, mens Billy Jones er kommet ind i det centrale forsvar. Jeg har desuden lavet en taktik mere, så jeg nu har en til hjemmebane, og en til udebane. Nu får vi at se om det virker.
Williams
Moss  Jones  Moses  McCready
Bell
Cochrane  Higdon
Varney          Vaughan
Ugarte





Plymouth ændrede nederlag til sejr (13. august 2005)
Plymouth 3 (Chadwick 14, Buzzáky 80, Wotton 84 (pen)) - Crewe 2 (Vaughan 43, Jones 64)
Man of the Match: Djordjic (Plymouth)

Begge hold bød på en spændende kamp, da Plymouth og Crewe i dag mødtes. På trods af Plymouth overtag i spil og chancer, bed Crewe pludselig fra sig og kom foran med 1-2 da der var spillet lidt over en time. Retfærdigheden skete dog fyldest, da Buzzáky først udlignede på et fantastisk langskud, og Wotton derefter sikkert eksekverede et straffespark begået mod Djordjic. Med sejren bringer Plymouth sig op på 9. plads, mens Crewe cementerer deres bundplacering på 20. pladsen.




Higdon midlertidigt til Bradford (15. august 2005)
På trods af at have startet 2 af Crewes 3 kampe, er midtbanespiller Michael Higdon nu forsvundet fra Crewe. Det er Bradford der har været inde og lånt Higdon de næste 5 måneder. Skiftet øger spekulationerne om at der er spillerindkøb på vej til Crewe, men det har i midlertidig ikke været muligt at få en kommentar fra manager Michael Hawkins. Også spilleres som Cochrane og McCready er blevet meldt på vej væk fra bundklubben.




Crewe (20. plads) - QPR (17. plads) (20. august 2005)
Vi skal hente sæsonens første sejr i dag, når vi hjemme tager imod QPR. De har været i svingende form, senest med en sejr på 3-0 som efterfulgte et 5-1 nederlag, så jeg håber at vi kan snuppe alle 3 point hjemme. Da Higdon er smuttet til Bradford en tur, er Lunt tilbage i startopstillingen mens Ben Rix er blevet hevet op fra reserveholdet og indtager en plads på bænken. Ellers er startopstillingen uændret:
Williams
Moss  Jones  Moses  McCready
Bell
Cochrane  Lunt
Varney         Vaughan
Ugarte





Ugarte hattrick sikrer Crewe storsejr (20. august 2005)
Crewe 4 (Ugarte 12, 26, 90 (pen), Lunt 39) - QPR 0
Man of the Match: Ugarte (Crewe)

Det var et forvandlet Crewe hold der i dag tog imod Queens Park Rangers. Efter blot 12 minutter havde spanske Juan Ugarte bragt sit hold på 1-0. Kort efter misbrugte Langley et straffe til QPR som Williams snuppede, og få minutter efter slog Ugarte så til med endnu et mål. Det blev dog overgået kort før pausen da øgede Kenny Lunt føringen med et drøn af et mål fra 30 yards. I anden halvleg slog Crewe cruise control til, og Ugarte kunne fuldføre sit hattrick med en straffesparksscorin g i sidste minut af den ordinære spilletid. Sejren bringer Crewe op på 14. pladsen, mens QPR overtager 21. pladsen.



Liga Cup: Barnsley (League One) - Crewe (Championship) (24. august 2005)
Selvom vi er ude mod Barnsley, burde et League One hold være til at slå. Vi har ingen ændringer i truppen, og taktikken forbliver også den samme selvom vi er på udebane. Det er en kamp vi skal dominere, og en kamp vi skal vinde. Opstillingen er derfor stadig:
Williams
Moss  Jones  Moses  McCready
Bell
Lunt  Cochrane
Varney       Vaughan
Ugarte





Crewe ude af liga cuppen (20. august 2005)
Barnsley 2 (Devaney 61, Richards 87) - Crewe 1 (Ugarte 68)
Man of the Match: Ugarte (Crewe)

Stik imod spil og chancer, var det Barnsley der trak sig ud af dagens cup-opgør sejrrigt. Crewe tilspillede sig adskillige store chancer, men afslutningerne lod meget at ønske, og i stedet kunne Richards med få minutter tilbage samle en løs bold ind og gøre det onde mod Crewe. Barnsley manager udtalte efter kampen: "Jeg så at Hawkins stod og vinkede med armene for at foretage en udskiftning, da vi havde indkastet, men dommeren ignorerede det, og i stedet fik vi lov til at fortsætte spillet der resulterede i scoringen. Jeg kan godt forstå hans (Hawkins', red) skuffelse, men vi må i stedet glæde os over at have vundet kampen, og se frem mod næste udfordring". Det var ikke muligt at få en kommentar fra Hawkins.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2012, 11:43 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #11: 17 Jul 2012, 11:34 »

Managerudtalelser og de andre avisartikler er for at give et realistisk kig på klubben, som vi selv ville have læst om vores egen klub. Men hvis andre læsere (findes de?) heller ikke kan lide dem, kan de hurtigt blive droppet Tunge.

Nøh, du skal bare lave bloggen sådan som du helst selv vil lave den. Hvis man begynder at lave den som andre vil have den, ender det bare med at man ikke rigtig gider til sidst, og så risikerer man at bloggen dør i stedet. Så lav du den bare som du selv har lyst til Thumbs Up

OT: Altid noget med en enkelt sejr på kontoen, men yderst skuffende nederlag i Liga Cuppen. Jeg forventer snarest en FA Cup-pokal og et efterfølgende jobskifte til FC København...
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #12: 17 Jul 2012, 11:38 »

Det er selvfølgelig rigtigt, men jeg vil da stadig gerne have konstruktiv kritik Smiley. Nederlaget i Liga Cuppen var ufortjent men ikke overraskende, da jeg havde trykket på taktik knappen med 5 min tilbage. Jeg havde helt glemt at det er en undskyldning for modstanderne at score mens man venter.

OT (hvorfor OT?): FA Cup sejren kommer først i næste sæson! I denne skal jeg kun undgå nedrykning..

Jeg er i øvrigt lidt irriteret over at mine spillere nægter at underskrive kontrakter. Jeg har skulle sætte 2-3 spillere til salg da de ikke ville underskrive en ny kontrakt, på trods af at jeg rigtig gerne vil beholde dem. Men det ser ikke ud til at de bliver solgt, så måske jeg kan få dem til at underskrive en ny før de kan forlade klubben på Bosman.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2012, 11:41 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #13: 17 Jul 2012, 11:45 »

Med OT mente jeg On Topic - altså mht. til spillet. Måske ikke den smarteste forkortelse at bruge, når det lige så godt kunne stå for Off Topic...

Hehe, når jeg skal ændre i taktikken pauser jeg altid kampen først (når der ikke sker noget i kommentarerne), og kan derefter gå direkte i taktikken. Dette forhindrer dog ikke at modstanderne af og til scorer mens der stadig står "Making changes" når jeg har startet kampen igen...
Logged



ask-ikk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Crewe v. 2
« Svar #14: 17 Jul 2012, 11:59 »

En dejlig enkelt blog. Lige som jeg kan lide dem.
Jeg håber dog, du får lidt bedre resultater fra nu af Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010