home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Offensiv fodbold?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Offensiv fodbold?  (Læst 3117 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Offensiv fodbold?
« : 15 Jul 2012, 22:47 »

Hey guys. Efter at jeg i længere tid ikke har spillet FM, har jeg igen fået lyst til at starte et spil. Denne gang har jeg valgt at starte med FCK, men kunne godt lige tænke mig at høre herinde, om der er nogle af jer der kender en god 4-3-3 taktik?

En god offensiv taktik, hvor man kommer til at være meget boldbessidende, sådan stort set ligesom Barcelona/Spanien. Skal lige siges at jeg ikke har den store forstand på taktikker osv i FM, så ved slet ikke om den slags er muligt. Men tak på forhånd ihvertfald  Thumbs Up
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Offensiv fodbold?
« Svar #1: 17 Jul 2012, 12:50 »

Jeg er selv ved at udvikle en 433 med West Ham, som går på at have stor bold besidelse. Jeg er ikke hjemme lige nu, men kan give dig nærmere instrukser når jeg kommer hjem.

Men tanken omkring den er: Offensive backer, en defensiv midtbanespiller som skal ligge foran og beskytte de to center forsvarer da backerne kommer meget med frem i det offensive spil, derudover kan den defensive midt fungere som spil station hvis han god med bolden, det er et plus men ikke nødvendighed. De to midt-midt spillere har jeg som advanced playmakers, den ene som support den anden offensiv indstillet. Det betyder de kommer op i rummet lige foran feltet og kan fordele spillet derfra.
Tanken er de to kanter skære ind i banen, for at give plads til backerne som kommer i overlaps, det skaber enten overtal i midten af banen eller trækker deres back ind i banen hvilket efterlader stort rum på kanten til egne backs. Omkring angriberen kører jeg lige nu med poacher, skarpretter på dansk tror jeg?, som score en del kasser på dybeløb, når jeg har bolden så meget foran deres felt. En targetmand ville også kunne lade sig gøre tror jeg med mange indlæg fra backerne.

Derudover: Korte afleveringer og lidt langsommere spil i holdopsætning for at holde på bolden og ikke stresse med den når man har den, filosofien har jeg som fluid.

Det har indtil nu fungeret okay, efter en halv sæson med west ham ligger jeg 2, 1 pt. efter nummer 1....Den er stadig under udvikling, men det er nogle af de tanker jeg har gjort mig.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Offensiv fodbold?
« Svar #2: 17 Jul 2012, 13:41 »

Tusind tak for dit svar, lyder lige præcis som den slags taktik jeg leder efter. Du må meget gerne skrive lidt yderligere når du er kommet hjem,  Thumbs Up
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Offensiv fodbold?
« Svar #3: 17 Jul 2012, 18:59 »

Hvis du kan give mig et sted hvor jeg kan uploade skidtet uden at skulle registrer mig, kan jeg uploade den til dig.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Offensiv fodbold?
« Svar #4: 17 Jul 2012, 19:44 »

Uha, den slags har jeg ikke den store forstand på. Desvære  crazy
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Offensiv fodbold?
« Svar #5: 17 Jul 2012, 21:14 »

Hvis du kan give mig et sted hvor jeg kan uploade skidtet uden at skulle registrer mig, kan jeg uploade den til dig.

Hvis du i forvejen har en Dropbox, kan du uploade den i "Public"-mappen, så alle med et link til den, kan hente den Smiley
Hvis ikke.... Så skal du bare melde dig ind Wink Det er klart de 0,- værd!
Logged

Aldrig alene!

phing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Offensiv fodbold?
« Svar #6: 17 Jul 2012, 21:29 »

Ingen registrering: http://gratisupload.dk/
Logged

Liverpool FC - FC Roskilde

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Offensiv fodbold?
« Svar #7: 17 Jul 2012, 21:45 »

http://tinypic.com/ er også meget god. Heller ikke nogen form for registrering og der kommer ikke reklamer. I hvert fald min foretrukne Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Offensiv fodbold?
« Svar #8: 18 Jul 2012, 12:16 »

Damn så sgu ikke lige svarene i går, da jeg fik travlt med at hjælpe en buddy med nogle ting. Bruger lige en af siderne og uploader den når jeg er hjemme ved 17 tiden i dag. Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Offensiv fodbold?
« Svar #9: 18 Jul 2012, 16:51 »

http://www.sendspace.com/file/go8qmp

Her så kan du bruge den til inspiration, som sagt, på ingen måde perfekt, men prøver at opnå det du søger, og du skal nok lige indstille den lidt til dit hold. Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Offensiv fodbold?
« Svar #10: 18 Jul 2012, 17:14 »

Mange tak for hjælpen Thumbs Up
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Offensiv fodbold?
« Svar #11: 18 Jul 2012, 17:31 »

Jeg kan ikke huske om den taktik jeg har uploadet til dig, om det var før eller efter jeg ændrede på mine wingers, men i stedet for at cut inside, har jeg sat dem til at move into channels, det synes jeg virkede bedre og gav flere folk i feltet...men det er noget jeg stadig prøver mig lidt frem hvad det angår. Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Offensiv fodbold?
« Svar #12: 19 Jul 2012, 20:28 »

Ville gerne have tilbage meldinger når du har prøvet den lidt, så jeg ved om den dur til andre hold end bare mit hammers hold. Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010