home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 574 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Generelt
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Generelt  (Læst 16732 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #30: 01 Nov 2006, 19:28 »

Negativ? Skal vi ikke kalde det krævende? Wink

Blah, så kræver du igen... Jeg skrev "negativ" i anførselstegn, fordi jeg ikke kunne tænke på et bedre ord Peace Og det var i øvrigt ros! Så du har bare at tage imod den!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #31: 01 Nov 2006, 19:36 »

Blah, så kræver du igen... Jeg skrev "negativ" i anførselstegn, fordi jeg ikke kunne tænke på et bedre ord Peace Og det var i øvrigt ros! Så du har bare at tage imod den!

Selvfølgelig... der findes vel næsten ikke noget negativt, man kan sige om mig.. Wink
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #32: 01 Nov 2006, 19:42 »

nu er der jo en slags rivalisering inden for den danske fm scene, så det vil jo altid blive et favorit valg for hvilken side man bedst kan lide...

personligt ligger dennemg side altså kun nr 3 hos mig, jeg er jo lidt ældre end gennemsnittet så jeg søger jo derfor nok lidt andet end mange andre, som feks seriøse diskutioner og ikke så meget de hersnes spiller - taktik -spiller salg og køb -hvad hørere du nu, spiser drikker osv tråde som man finder en del af herinde... det seriøse finder jeg hos fmg og det er derfor langt min foretrukne side pt...

så er der jo jeres kære konkurrent, fmd... må indrømme at jeg generelt synes i er alt for meget ens, kan virkelig ikke finde den store forskel bortset fra jeg synes der er mere liv hos dem end her... det er selvfølgelig en smagssag
men mit valg vil blive:
1. fmg
2. FMd
3 .FmF
Hvis du virkelig vil have noget seriøst debat herinde, så synes jeg det er ærgeligt at du ikke opretter en bruger herinde og prøver at bidrage med nogle kvalificerede indlæg eller debatemner til siden. For vi sidder altså mange som godt vil debattere, på et seriøst plan, dog er manglen på gode emner en stor faktor som også spiller en rolle.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #33: 01 Nov 2006, 19:43 »

BTW, så er og har jeg kun været på denne side..
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #34: 01 Nov 2006, 20:06 »

Har oz været på FmD..., Men den her er klart bedre !!!!
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #35: 01 Nov 2006, 21:59 »

Ja jeg har kun været på denne side og så den gamle, har ikk rigtig prøvet andre sider, da jeg får mine behov dækket. Måske har det været lidt nedagående med debatten på det senste, men oprettelsen af forumet Børnehaven syntes jeg er skide godt  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DelPiero
Gæst
 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #36: 01 Nov 2006, 22:03 »

Jeg har været lidt allaround. FMC,FMD,FMF,FMG! You name it!
Men den bedste side hidtil er klart FMF!
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #37: 01 Nov 2006, 22:37 »

Må  jeg spørge, hvad FMC er? :-)
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #38: 01 Nov 2006, 23:04 »

Må  jeg spørge, hvad FMC er? :-)

FMChamp går jeg ud fra Wink
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #39: 01 Nov 2006, 23:15 »

Ja jeg har kun været på denne side og så den gamle, har ikk rigtig prøvet andre sider, da jeg får mine behov dækket. Måske har det været lidt nedagående med debatten på det senste, men oprettelsen af forumet Børnehaven syntes jeg er skide godt  Thumbs Up
Jeg synes også det er en skam at der ikke er lidt flere debatter, det må vi lave om på! Så har I et emne I godt vil have diskuteret, få andres meninger om osv. Så synes jeg I skal smide det op, jeg skal nok kommentere det, og det er jeg så sandelig også sikker på at andre vil!
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #40: 03 Nov 2006, 18:57 »

Det ville sende et godt signal med ønske om mere saglige debatter her på siden, hvis crewet ville slette nogle de mest usaglige indlæg i denne debat: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=3790.0

mvh,
mathias
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #41: 03 Nov 2006, 19:01 »

Det kan du have ret i Mathias Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #42: 04 Nov 2006, 17:29 »

Jeg har et forslag. Nu har jeg jo fået et par titler i FmFreak Awards. Det er nu ikke (kun) derfor, men synes det kunne være fedt hvis man fik en lille medalje eller lignende ved siden af stjernerne når man fik en award. Undskyld hvis det ikke er den rigtige tråd at poste i..
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #43: 04 Nov 2006, 17:38 »

Wow.. Har først nu opdaget, at jeg fik en 2. plads i bedste handel i september. Smiley

crazy
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #44: 04 Nov 2006, 17:46 »

Jeg synes uden tvivl at FmF er den bedste side.
Noget af grunden er (som andre også har skrevet) at brugerne herinde kender hinanden, så man kan lave lidt sjov med hinanden, for alle der har gået lidt i dybden med sitet ved at man kan gøre lidt grin med Gosser, Absalonsen, og sådan nogen.
Samtidig er FmF blogsektion afgjort den bedste af de danske FMsider.
Med henhold til seriøsiteten mener jeg at vi har nogle gode emner, med nogen gode indlæg bl.a. emner som Racisme i Fodbold og dødsstraf er nogle seriøse emner.
Min top 3 må se sådan ud:
1. FmF
2. FmG
3. FmD
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010