home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Generelt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Generelt  (Læst 16773 gange)
KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #15: 13 Okt 2006, 14:53 »

ALtså FMF er til de lidt yngre og FMD til lidt af hvert men synes alligevel ikke om siden. Og FMG er den mest seriøse side af alle. Men det bedste ved FMF som jeg også pt. synes er bedst er at der er så godt et kammaratskab! Det er noget jeg synes er godt og hvis der kommer nye kommer de lige så stille ind og man begynder og kende dem....

FmF er bestemt ikke til 'de lidt yngre'. FmFreaks.dks mål er at være et seriøst site, hvor vi gerne vil forsøge at holde debatten på et vist niveau. Debatten har desværre ramt et lavpunkt, men det er en ting, vi vil forsøge at forbedre i fremtiden, således at vi også kan få fisken og andre ældre herrer til at blive FmFreaks! Smiley
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #16: 13 Okt 2006, 14:58 »

nu er der jo en slags rivalisering inden for den danske fm scene, så det vil jo altid blive et favorit valg for hvilken side man bedst kan lide...

personligt ligger dennemg side altså kun nr 3 hos mig, jeg er jo lidt ældre end gennemsnittet så jeg søger jo derfor nok lidt andet end mange andre, som feks seriøse diskutioner og ikke så meget de hersnes spiller - taktik -spiller salg og køb -hvad hørere du nu, spiser drikker osv tråde som man finder en del af herinde... det seriøse finder jeg hos fmg og det er derfor langt min foretrukne side pt...

så er der jo jeres kære konkurrent, fmd... må indrømme at jeg generelt synes i er alt for meget ens, kan virkelig ikke finde den store forskel bortset fra jeg synes der er mere liv hos dem end her... det er selvfølgelig en smagssag
men mit valg vil blive:
1. fmg
2. FMd
3 .FmF

..hvis jeg lige må smide en kommentar her :-). Jeg synes ikke, at vi 'stortset' er det samme som FMd. Jeg synes, at vi leverer nye ting oftere end det er tilfældet på FMdanmark.dk, og jeg synes også at vi leverer materiale med højere kvalitet end det er tilfældet på FMdanmark.dk.

Det er korrekt, at forummet på FMg er af væsentlig højere standard end på de to øvrige sider, men til gengæld går der også minimum 5 timer mellem hvert svar, hvilket er ærgeligt. Det er dog desværre nok konsekvensen af, at de satser som de gør - og alt respekt for det.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #17: 13 Okt 2006, 15:08 »

Jeg mener at FmFreaks er det KLART bedste site.
Hvorfor synes jeg det?

1) Blog-sektionen er tydeligt mere fleksibel og der er flere muligheder for layout mm.
2) Siden er meget overskueligt sat op og man bliver ikke træt af at kigge på den pga. de afdæmpede farver i modsætning til FMD.
3) Siden rummer en del lir som FM Balance, odds, Hall of Fame mm.
4) Tonen er generelt venlig.
5) Der er masser af aktivitet i forummet og på sitet generelt.
6) Man kender hinanden - som mange andre også siger - ret godt.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Fisken
Gæst
 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #18: 13 Okt 2006, 15:16 »

KF@
det er nu engang sådan jeg ser det, og selvfølgelig skal du se det på en anden måde du er jo crew-medlem her på siden så ville være forundret over hvis du ikke havde set det på den måde...

vil give dig ret i at aktiviteten på fmg kunne være bedre, men de fleste på den side, incl mig selv, er jo lidt oppe i årerne hvis man sammenligner med alderen herinde og derfor ser vi med 100% sikkerhed også lidt anderledes på tingene...

men har snakket med flere og vi er ganske enige om at i og fmd altså ligner hinanden en del, selvfølgelig er der en forskel, i har nogle ting fmd ikke har og omvendt....

sådan ser jeg det som sagt, og ved jeg ikke er ene om det...
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #19: 13 Okt 2006, 15:18 »

Jeg ved ikke rigtigt, om jeg synes FMG er det bedste site, eller om det er FMF.

Blog-sektionen hos FMF er et klart plus, men kunne man få FMGs seriøsitet, ville det blive en del bedre. Ellers er jeg ret enig i de ting, som cube skriver. Masser af downloads i forhold til de andre sider, tonen er god osv.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #20: 13 Okt 2006, 16:52 »

Lækkert at se så meget feedback. Det er helt i orden at du mener det du mener Fisken, det er jo bare noget som vi kan tage til efterretning og prøve at forbedre. Jeg vil give KF ret i at vi har langt mere "stof" samt at kvaliteten er højere end på FMD, da brugerne ikke indsender ting her, som FMD levede af i et stykke tid. Jeg kan dog godt forstå at du savner seriøsiteten fra FMG, det gør jeg også selv, og det er noget som vi til stadighed diskuterer i baglokalerne, og prøver at finde løsninger på.

Og tak til alt rosen, det er altid godt Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DelPiero
Gæst
 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #21: 20 Okt 2006, 11:27 »

Er der ikke andre der kunne tænke sig at knytte en kommentar til denne tråd?
Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #22: 01 Nov 2006, 15:22 »

Syntes også det er en mega fed side, jeg sys også at tonen i forummet er god og det gør at man får mere lyst til at skrive herinde .. på Feltet.dk (ikke fordi jeg har noget mod den side, overhovedet ikk Smiley) men der bliver deres forum tit fyldt med off-topic fordi man begynder at brokke sig over det en anden har sagt osv. det syntes jeg slet ikk der er her på FMF .. og sys det er fedt man kan tage gas på hinanden uden at nogen bliver sure .. Smiley
og så sys jeg at det er rigtig nemt at finde rundt på siden, og det er rigtig rigtig dejligt .. og det er en fed ide med at man har "skills" Smiley ..

- Alt i alt .. - En FED side Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #23: 01 Nov 2006, 15:45 »

Stemningen herinde er IMO meget bedre end på FMD og FMG... Som sagt kender alle alle osv Smiley Dog er jeg ikke helt enig i at seriøsiteten skal sættes så meget op, faktisk synes jeg at sitet er ganske perfekt som det er nu! Det skal jo også være lidt hyggeligt, ikke bare ren seriøsitet. Jeg tror personligt jeg ville forlade sitet hvis det blev fx ligeså seriøst som FMG..
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #24: 01 Nov 2006, 15:52 »

Stemningen herinde er IMO meget bedre end på FMD og FMG... Som sagt kender alle alle osv Smiley Dog er jeg ikke helt enig i at seriøsiteten skal sættes så meget op, faktisk synes jeg at sitet er ganske perfekt som det er nu! Det skal jo også være lidt hyggeligt, ikke bare ren seriøsitet. Jeg tror personligt jeg ville forlade sitet hvis det blev fx ligeså seriøst som FMG..

Seriøsitet er jo ikke ensbetydende med nul hygge. Det er klart - der skal være plads til, at man stikker lidt til hinanden. Der skal være plads til hygge - og der skal være plads til, at den 'indbyrdes humor' brugerne imellem blomsterer, MEN: der skal ikke være plads til gentagne "enig Opstemt:D:D"-indlæg. Der skal ikke være plads til "Fuck, du er en nar. FCK STYRER!!!"-indlæg. Jeg ved godt, at vi på FmFreaks.dk heldigvis ikke har været nede og runde disse indlæg, men vi har været ret langt nede, hvad angår debatstandarden og -seriøsiteten.

Det er et mål, at vi formår at gøre debatten mere debatskabende, så forummet ikke blot består af en trådstarter og en flok rygklappere. Det er trods alt et debatforum.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

absalonsen
Gæst
 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #25: 01 Nov 2006, 16:27 »

Synes også at stemningen er rigtig fin lige nu. "Vi" har efterhånden fået det groveste OT væk, men der er stadig noget, og det er også fint. Smiley

Jeg har jo nok været en af dem, som har bragt en masse debatter ud på et side spor. Men jeg har faktisk prøvet, at tatge mig selv i nakken, og stoppe med så meget OT.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #26: 01 Nov 2006, 16:28 »

Synes også at stemningen er rigtig fin lige nu. "Vi" har efterhånden fået det groveste OT væk, men der er stadig noget, og det er også fint. Smiley

Jeg har jo nok været en af dem, som har bragt en masse debatter ud på et side spor. Men jeg har faktisk prøvet, at tatge mig selv i nakken, og stoppe med så meget OT.

Det er super - forsæt med det!  Thumbs Up
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #27: 01 Nov 2006, 16:52 »

Det er lettende at høre, at crewet er opmærksom på det dalende niveau og oven i købet stræber efter løsninger til at hæve det - det er nemlig tiltrængt. Tommelfingeren op ad til dét, og så glæder jeg mig ellers til at se tiltagende :-)

I øvrigt mener jeg, at FmFreaks er klart den bedste danske FM-side overordnet set.

mvh,
mathias
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #28: 01 Nov 2006, 19:01 »

Synes også at stemningen er rigtig fin lige nu. "Vi" har efterhånden fået det groveste OT væk, men der er stadig noget, og det er også fint. Smiley

Jeg har jo nok været en af dem, som har bragt en masse debatter ud på et side spor. Men jeg har faktisk prøvet, at tatge mig selv i nakken, og stoppe med så meget OT.

Ja, jeg har også lagt mærke til at du har forbedret dig, fortsæt du bare den opadgående kurve Wink

Og et generelt tak til jer med rosen. KF vil jeg sige er den mest "negative" person i crewet, for han forlanger sgu altid mere og mere, og bliver aldrig tilfreds. Det er fint, og det hjælper os i crewet til at forbedre siden mere og mere. Men for at gøre siden god, kræver det jo i høj grad at vi har nogle gode og seriøse samt humoristiske brugere, og det synes jeg at vi har været heldige med. Så  Thumbs Up til jer Wink

Men lad jer endelig ikke holde tilbage, hvis I har kritiske røster, som gehyden_bab siger, så er det tiltrængt at vi får en mere seriøs tone i forummet, og det er noget som vi har taget op i crewet, og i stigende grad arbejder på. Så hvis du sidder med en god idé, tanke eller kritik, så stå endelig ikke tilbage Smiley

Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Generelt
« Svar #29: 01 Nov 2006, 19:18 »

Ja, jeg har også lagt mærke til at du har forbedret dig, fortsæt du bare den opadgående kurve Wink

Og et generelt tak til jer med rosen. KF vil jeg sige er den mest "negative" person i crewet, for han forlanger sgu altid mere og mere, og bliver aldrig tilfreds. Det er fint, og det hjælper os i crewet til at forbedre siden mere og mere. Men for at gøre siden god, kræver det jo i høj grad at vi har nogle gode og seriøse samt humoristiske brugere, og det synes jeg at vi har været heldige med. Så  Thumbs Up til jer Wink

Men lad jer endelig ikke holde tilbage, hvis I har kritiske røster, som gehyden_bab siger, så er det tiltrængt at vi får en mere seriøs tone i forummet, og det er noget som vi har taget op i crewet, og i stigende grad arbejder på. Så hvis du sidder med en god idé, tanke eller kritik, så stå endelig ikke tilbage Smiley



Negativ? Skal vi ikke kalde det krævende? Wink
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010