home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 308 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael #20
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael #20  (Læst 18030 gange)
showgoeson
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael #20
« : 28 Jun 2012, 00:43 »

Overblik over blog

Sæson 2011/2012
1# Præsentation af Brian Laudrup som manager
2# AB sammenlignes med Barcelona
3# De 3 første venskabskampe
4# De 2 sidste venskabskampe
5# Opstarts-pressekonference
6# Opsumering August
7# Opsumering September
8# Opsumering Oktober
9# Opsumering November
10# Velkommen Paul Koen Brack
11# Opsumering December
12# Så kommer forstærkningen
13# Opsumering Januar
14# Opsumering Februar
15# Opsumering Marts
16# Opsumering April
17# Opsumering Maj
18# Opsumering Juni

Sæson 2012/2013
19# Opstarts-pressekonference
20# Venskabskampe + Gray






___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _


Uddrag fra BT


Idag præsenterede Akademisk Boldklub (AB) på et pressemøde deres nye cheftræner, der til stor overraskelse for alle var blevet Brian Laudrup. Dette resulterede i at det blev et pressemøde der varede meget længere end forventet da der blev stillet stor spørgsmålstegn til trænererfaring og træner-potentialet hos den tidligere danske stjerne-fdboldspiller. Vi tager jer med til nogen af de spørgsmål Brian Laudrup blev stillet

Journalist(er) "Nu har du en bror (Michael Laudrup red.) som det går rigtig godt på denne her post. Er det ham du får inspirationen og eventuelle råd fra når du fra idag af tiltræder som træner i klubben AB?"

Brian Laudrup: "Jeg ser selvfølgelig op til min storebror, men det vil være noget anderledes fodbold vi komme til at se fra min side, især anderledes i forhold til dansk fodbold. Og jeg har da fået et par råd med på vejen fra Michael, men om ikke ret mange år tror jeg det bliver mig der giver ham råd" sagde Brian Laudrup med et kækt smil på læben.

En anden Journalist spurgte

Journalist(er) "Nu nævner du anderledes fordbold. Hvordan anderledes?"

Brian Laudrup: "Vi vil spille som Barcelona. Et koncept jeg ved Kasper Kurland også forsøgte sig med inden han valgte at stoppe sin karrierer som træner"

Det vil ihvertfald blive spændende at følge hvordan AB vil klare sig, og mon dog om de vil kunne kalde sig det "nye Barcelona" om et par år. Vi er blevet informeret om at Brian ikke har fået nogen penge stillet til rådighed til Transfers af AB's bestyrelse så der vil højst sandsynligt ikke blive skiftet ud i AB-truppen
« Seneste Redigering: 05 Jul 2012, 23:45 af showgoeson » Logged

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

showgoeson
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael
« Svar #1: 28 Jun 2012, 01:32 »






Uddrag fra BT

Efter Brian Laudrups spændene og underholdende pressemøde, hvor han blev afsløret som ny AB-træner har vi hos BT valgt at lave et lille kig på den tidligere Superliga klub fra Gladsaxe.

Noget vi hos BT har bidt mærke i var at Brian Laudrup vil spille ligesom Barcelona, så vi har valgt at lave en sammligning af de 2 hold og give stjerne fra 1 til 5 for hvor godt spillerne kan udfylde barcelona spillernes plads på 1. Division-niveau

Victor Valdes/Jens Waltorp (****) Der sker ikke den store ændring på målmands-spillet andet end man skal kunne spille en del mere med fødderne, og vi mener at Waltorps gode evne inden for kommunikation med forsvaret vil hjælpe ham godt på vej her. Han er desuden blandt de bedste målmænd i 1.Division. Desværre for AB er han ude med en skade i ca. at halvt år så førstemålmanden vil være Nicolaj Bjerregaard der på grund af sin unge alder og mangel på erfaring får 2 stjerne af os (**)

Abidal/Emil Farver (***) Emil Farver er som sådan en rigtigt vigtig og god venstreback hos Uglerne men spørgsmålet bliver hvor god han er når han skal trække med frem i banen og være med i det opbyggende spil, da vi mest er vant til at se ham som en tacklende spiller der hurtig spiller bolden videre.

Pique/Oliver Lund (****) Man kan sige at Oliver Lund næsten har højden til at være en Pique type, men han er lidt af en modsætning da han er en hurtig midterforsvar og dermed en vigtig brik i AB's forsvar. Han har tidligere ageret angriber så han forstår at kunne spille bolden rundt.

Puyol/Thomas Juel Jensen (**) Endnu en hurtig forsvarsspiller, men har altså ikke styrken til at kunne være en type som Puyol, og heller ikke en spiller der er så god til at fordele spillet og opbygge angreb.

Dani Alves/Mads Brandis (****) Det eneste Mads Brandis mangler for at være præcis som Dani-alves er et godt langskud og lidt mere hurtighed, men det med at være rigtig angrebslysten det har han uden tvivl, hvilket både kan være en fordel og en ulempe.

Iniesta/Azad Corlu (****) Er offensiv, kan dribble, og sikker på bolden. Han kan hvad en iniesta kan ifølge os her på BT men mangler dog at have et bedre overblik og Teamwork.

Sergio Busquets/Lukas Lerager (**) Lukas Lerager kommer til at få det svært på den defensive midtbane der ellers med sine kun 17 år sprudler af talent, men der går nogen år før vi mener han kommer i nærheden af at blive den "nye busquets" på første divisions niveau

Xavi/Klaus Lykke (*****) Klaus Lykke og Xavi er ens, med niveuforskellen på liga'erne taget i betragtning da Klaus Lykke er manden hos AB der skal ligge afleveringerne og virkelig skabe problemer får modstanderne.

David Villa/ Marc Dal Hende (***) Vi vil næste påstå han er hurtigere end David Villa men det er så også det eneste da vi mener han mangler afslutningsfærdighe der, teknik og bedre teamwork

Lionel Messi/Casper Offenberg (*) Offenberg og Messi er 2 modsætninger så det vil blive spændene og se hvordan Offenbergs udgave af Messi vil fungere i Betsafe Ligaen.

Christian Gytkjær/Alexis Sanchez (***) Har hurtigheden, men mangler teknikken. Højst sandsynligt en vi kommer til at høre mere fra i fremtiden.

AB/Barcelona (***) Vi har valgt at give 3 stjerne til AB sammenlignet med Barca, da AB virkelig mangler en bedre offensiv for at få dette til at fungere. Men det vil blive spændende at følge holdets vej til succes.

AB Venskabskampe:

AB-Fremad Amager
AB-B 1908
AB-Glostrup Albertslund
AB-AB II
AB-AB U-19

Der vil blive taget hul på den første venskabskamp den 18-07 2011

« Seneste Redigering: 28 Jun 2012, 01:51 af showgoeson » Logged

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

showgoeson
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael
« Svar #2: 28 Jun 2012, 12:38 »



Venskabskampe - De 3 første

AB-Fremad Amager  3-0
Marc Dal Hende (5)
Klaus Lykke (24)
Christian Gytkjær (str 87)

AB-B 1908  2-0
Christian Gytkjær (14)
Marc Dal Hende (31)

AB-Glostrup Albertslund  4-1
Azad Corlu (40)
Marc Dal Hende (42)
Christian Gytkjær (45)
(66) Liam Douglas
Frederik Weibel (79)

Ud fra kampene sagde Brian Laudrup dette til AB's hjemmeside

Man må sige at det er gået som planlagt for AB under venskabskampene der ved at spille mod knap så gode hold har fået pumpet noget selvtillid ind i truppen. Det har været solide sejre, og det er vigtigt for at få dette Barcelona-koncept til at virke, da spillerne føler at det virkelig fungere. Jeg er glad for vi har fået gang i 2 af de 3 angribere (Marc Dal Hende og Christian Gytkjær) der begge har scoret 3 mål hver. Jeg håber på vi inden længe også får Casper Offenberg at se på scoringstavlen. Det er også vigtigt at vi kun har lukket 1 mål ind, da Nicolaj Bjerregaard skal have nogen kampe i målet hvor han virkeligt syntes det fungere og ikke bliver passeret for mange gange.
 
Logged

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

showgoeson
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael
« Svar #3: 28 Jun 2012, 13:06 »



Og de 2 sidste

AB-AB II  3-1
Michael Asanovski (21)
(34) Freebody Appiah
Christian Gytkjær (45+2)
Michael Asanovski (51)

*note: Michael Asanovski fik chancen istedet for Casper Offenberg da Offenberg måtte forlade banen efter 3 minutter pga en skade, men han er klar igen. Mon Michael Asanovski ligner en ny mand i Start 11'eren?

AB-AB U19 0-1
(31) Simon Sørensen

*note: lidt pinligt for AB, der trods et hav af chancer og trætte spillere måtte tabe til deres U19 hold. Kampen blev spillet dagen efter kampen mod AB II så forståeligt nok trætte spillerer.

Næste 5 Kampe i Betsafe-ligaen:
AB-Viborg
Brønshøj-AB
AB-Blokhus FC
FC Roskilde-AB
AB-Vejle Kolding


Logged

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

showgoeson
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael
« Svar #4: 28 Jun 2012, 13:30 »



Opstarts-Pressekonference

Brian Laudrup har idag (den 5. August 2011) indkaldt til opstartspressekonfe rence hvor Brian vil fortælle lidt om målsætninger i AB mm. samt besvare spørgsmål fra Journalisterne:



Brian Laudrup: Målsætningerne i AB er allerede fra første sæson at være med i den sjove ende og tabellen, og med lidt held mener jeg vi har truppen til at rykke op, trods truppen kun har en gennemsnitsalder på 21.70. Vi vil fortsætte vores Barcelona-spillestil og jeg har start 11'eren klar til jer:

------------------------M. Asanovski------------------------
---------C. Gytkjær---------------------M. Hende----------
----------------A. Corlu--------K. Lykke--------------------
-------------------------L. Lerager-------------------------
-E. Farver------T. Nielsen-----O. Lund-----M. Brandis
----------------------N. Bjerregaard----------------------


Vi forventer selvfvølgelig at se Waltorp tilbage i målet når han vender tilbage fra sin skade

Kampprogram i August:
11.08 2011 Pokalkamp: Skjold-AB
14.08 2011 Ligakamp: AB-Viborg
20.08 2011 Ligakamp: Brønshøj-AB
24.08 2011 Pokalkamp: Runde 2.
28.08 2011 Ligakamp: AB-Blokhus
31.08 2011 Pokalkamp: Runde 3

Vi forventer at gå videre fra første runde i pokalturneringen og så må vi se hvordan det går os derfra.
« Seneste Redigering: 28 Jun 2012, 15:46 af showgoeson » Logged

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael
« Svar #5: 28 Jun 2012, 13:47 »

Hvilken update spiller du med?
Logged

showgoeson
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael
« Svar #6: 28 Jun 2012, 14:03 »

Tror det var LFC Marshalls seneste Vinter-update, så alle transfers fra Vinter transfervinduet er fundet sted  Smiley Det er ihvertfald en update hvor "vinter-transfers'ne" er blevet udført  Smiley
Logged

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael
« Svar #7: 28 Jun 2012, 14:09 »

Tror det var LFC Marshalls seneste Vinter-update, så alle transfers fra Vinter transfervinduet er fundet sted  Smiley Det er ihvertfald en update hvor "vinter-transfers'ne" er blevet udført  Smiley

Ja okay Smiley Tænkte jeg nok, da der manglede en eller flere i start 11'eren fra sidste sæson Wink

Men god start!
Logged

showgoeson
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael
« Svar #8: 28 Jun 2012, 14:25 »

Takker!.. Og skriv endelig hvis der mangler noget information eller andet!. Det er min første Story nemlig Wink
Logged

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

showgoeson
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael
« Svar #9: 28 Jun 2012, 19:46 »



Opsummering August

Så blev det slut på august måned, hvilket også betyder slut på transfervinduet der først åbner igen til Januar. Her er overblik over top 5 transfers i henholdsvis Betsafe-ligaen, Superligaen og Resten af verdenen:

Top 5 Betsafe-Ligaen

1. Mads Fenger fra Randers FC til Bari (2.75Mio.)
2. Jakob Ankersen fra Esbjerg fB til OB (1.7Mio.)
3. Sladan Peric fra FC Vestsjælland til AGF (1.1Mio)
4. David Ousted fra Randers FC til Brøndby (850K)
5. Kasongo Kabiona fra APR FC til Randers FC (750K)

Top 5 Superligaen

1. Claudemir fra FC København til Napoli (30Mio)
2. Michael Krohn-Dehli fra Brøndby til Wolfburg (20Mio)
3. Sylvester Igboun fra FC Midtjylland til Racing Santander (14Mio)
4. Rilwan Hassan fra FC Midtjylland til Toulouse FC (11Mio)
5. Espen Ruud fra OB til Wolves (9Mio)

Top 5 resten af verdenen

1. Thiago Silva fra AC Milan til Man City (295Mio)
2. Walter Montillo fra Cruzeiro til Liverpool (130Mio)
3. Federico Balzareti fra Palermo til AC Milan (115Mio)
4. Leighton Baines fra Everton til Tottenham (115Mio)
5. Borja Valero fra Villareal til Malaga (100Mio)

2 nye navne at finde i AB

Selvom Brian Laudrup ikke fik stillet noget transferbudget til rådighed lykkedes det dog alligevel at få lokket et lille ekstra lønbudget ud af bestyrelsen der resulterede i 2 ny spiller:

Den første spiller der blev hentet til klubben var Miguel Ángel der var klubløs men som har haft en fortid på Real Madrids Ungdoms-akademi samt over 40 kampe for Malaga's B-hold. Han er kun 21 og en stærk spiller i luften som lige er hvad AB mangler. En god Back-up at have siddende på bænken for klubben fra Gladsaxe. Mon ikke spanioleren kan være godt med til at ryde om nede i bagkæden hos AB.

Den anden spiller kommer fra et sted lidt mere lokalt. Han er nemlig fra Fredericia og er et stort talent ifølge Brian Laudrup. Med en fortid på Arsenals ungdomsakademi og FC Nordsjælland kommer den defensive midtbane spiller til at gå direkte ind i start 11'eren og agere den "nye busquets" da han jo har 3 års mere erfaring end den nuværende spiller på denne position, nemlig 17-årige Lukas Lerager. Jonas Hebo Rasmussen er navnet og mon ikke vi kommer til at høre mere om ham i fremtiden.

De 2 kontrakter blev skrevet henholdsvis den 15. og den 20. august

Opsumering af AB's Kampe:

Kampprogram i August:

11.08 2011 Pokalkamp: Skjold-AB  1-3
Casper Offenberg (30)
Klaus Lykke (44)
(53) Mohammed Abdalas
Janus Blond, selvmål (88)

I denne kamp var AB flyvende fra Start og fik hurtigt overtaget på kampen og inden 1. halvleg var slut lagde på en 2 målsføring. Det betød at fra anden halvlegstart kunne AB slappe lidt mere af hvilket resulterede i et mål til Skjold men efter dette tog AB hurtigt over igen og kørt sejren i land, med hjælp fra Janus Blond's Selvmål

14.08 2011 Ligakamp: AB-Viborg  2-2
Casper Offenberg (23)
Christian Gytkjær (32)
(38) Delani
(44) Kevin Mensah
Marc Dal Hende udvist (81)

Det var en kamp med 2 trætte mandskaber der begge havde spillet Pokalkamp 3 dage tidligere, hvilket resulterede i at alle de store chancer og mål kom i første halvleg. AB havde bragt sig på 2-0 efter lidt over en halvtimes spil, men et hjørnespark og et kontraangreb gjorde at Viborg fik 1 point med fra Gladsaxe Stadion.

20.08 2011 Ligakamp: Brønshøj-AB  1-1
Christian Gytkjær (3)
(71) Jesper Christiansen

Endnu en uafgjort og endnu engang et hjørnesparksmål der er skyld i kun 1 point til AB.

24.08 2011 Pokalkamp: NB Bornholm-AB  1-2
Frederik Weibel (11)
Frederik Weibel (32)
(45) Søren Hartmann

Endnu en sejr til AB i pokalturneringen men de mangler stadig at få styr på det i 1.Division. AB stillede kun med Reserve spiller og udskiftere, inklusiv de 2 nye navne på holdet der fik deres debut (Miguel Ángel og Jonas Hebo Rasmussen). En fortjent og forudset sejr for Brian Laudrup og hans tropper.

28.08 2011 Ligakamp: AB-Blokhus  3-1
Azad Corlu (22)
(38) Andreas Damgaard
Azad Corlu (53)
Marc Dal Hende (70)

2 Mandskaber i stærkeste opstilling, men da AB valgte at spare hele deres start 11'er tog de Blokhus spillerne på konditionen til sidst og kørte sejren hjem. 2 Mål af Azad Corlu der er udlejet fra Brøndby. Brian Laudrup har udtalt at han vil prøve at købe ham fra brøndby til næste sæson og det samme gælder Christian Gytkjær der er udlejet fra FC Nordsjælland.

31.08 2011 Pokalkamp: AB-Randers  1-0
Kristoffer Herris (77)

En ufortjent sejr til AB der igen stillede med reservetruppen. AB modstod presset fra Randers igennem hele første halvleg, hvorefter de i anden halvleg begyndte at overtage mere og mere af spillet hvilket resulterede i at bolden via et indlæg pludselig lagde foran Kristoffer Herris der kunne sparke bolden i mål.

Månedens Spiller fra AB: Azad Corlu


Vejle Kolding 7P
AB 5P

Skive 5P
Esbjerg fB 5P
FC Fredericia 5P
Brønshøj 5P
Randers FC 4P
FC Hjørring 4P
FC Vestsjælland 4P
FC Roskiklde 3P
Næstved 3P
Blokhus FC 2P
Viborg 1P
Hobro 1P


Brian Laudrup kommentar på August Måned

Alt i alt er jeg tilfreds med starten men føler godt vi kunne have taget alle 3 point enten imod Brønshøj eller Viborg. Vi skal havde forbedret os Markant på Hjørnespark, med henblik på det defensive da 5 ud af de 6 mål der er gået ind på os er på hjørnespark, og grunden til det er en blanding af at vores forsvarsspillere ikke får snakket ordentligt sammen, og at vores uerfarne unge målmand Nicolaj Bjerregaard ikke er særlig god til at komme ud til de bolde. Men vi er dog med i toppen hvor det sker og der skulle vi gerne blive. Jeg er dog rigtig tilfreds med vores overraskende præstation imod Randers i Pokalturneringen der jo gør at Pokal-eventyret fortsætter, selvom det er Ligaen jeg satser på.

Kampprogram i September:
04.09 2011 Ligakamp: FC Roskilde-AB
11.09 2011 Ligakamp: AB-Vejle Kolding
18.09 2011 Ligakamp: FC Hjørring-AB
25.09 2011 Ligakamp: AB-Hobro




« Seneste Redigering: 29 Jun 2012, 10:54 af showgoeson » Logged

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

showgoeson
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael
« Svar #10: 28 Jun 2012, 19:56 »

Utrolig heldig lodtrækning til danske pokalturnering. Skal møde Skive så der er chance for at pokal-eventyret fortsætter!!.. (I 8'endedels finalen)
Logged

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

showgoeson
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael
« Svar #11: 28 Jun 2012, 22:20 »



Opsumering Septemper

Kampprogram i September:

04.09 2011 Ligakamp: FC Roskilde-AB  1-3
Azad Corlu (2)
Emil Farver (35)
(66) Tobias Perch-Nielsen
Christian Gytkjær (str 83)

En kamp hvor AB havde kontrollen hele første halvleg og kom på 0-2. Problemerne kom først i anden halvleg da Tobias Perch-Nielsen affyrede kanonen og lavede et langskudsmål af høj, høj, klasse til 1-2. Så det var en forløsning da Christian Gytkjær blev væltet i feltet og Dommer Poulsen fløjtede for straffe. Christian Gytkjær kunne selv sparke bolden i kassen og lukke kampen.

11.09 2011 Ligakamp: AB-Vejle Kolding  5-3
Casper Offenberg (1)
Casper Offenberg (9)
Azad Corlu (27)
(29) Nicolaj Bjerregaard, selvmål
Casper Offenberg (33)
Christian Gytkjær (str 38)
(64) Kim Olsen
(82) Rune Ertsås

En kamp hvor AB virkelig viste Superliga-klasse og fik bragt sig på 5-1 inden halvleg, hvilket betød at AB kunne spare nogen spillere og lade nogle af de spillere der ikke får så meget spilletid på banen. Det resulterede dog i 2 mål til Vejle Kolding, men AB havde styr på kampen hele vejen igennem. Og sidst men ikke mindst var det rigtig godt at få gang i Casper Offenberg, der leverede varen med et hattrick.

18.09 2011 Ligakamp: FC Hjørring-AB  2-1
Christian Gytkjær (str 3)
(45+3) Lasse Strandberg
(83) Petru Racu

En kamp hvor AB virkede fraværende alle 90 minutter, hvilket resulterede i solide Hjørring, der med Karim Zaza på mål er rigtig svære at score ved tog alle 3 point.

25.09 2011 Ligakamp: AB-Hobro  2-2
Klaus Lykke (12)
Marc Dal Hende (27)
(47) Arvid Smit
(str 69) Gerald Forschelet

En kamp hvor AB sad på alt indtil enmandshæren Danilo Arrieta besluttede sig for at tage sagen i ejen hånd. Arrieta lagde op til det første mål, og det var ham straffesparket blev begået på så god præstation af ham.

Månedens spiller fra AB: Klaus Lykke

Esbjerg fB 17P
Skive 12P

AB 12P
Næstved 12P
FC Hjørring 11P
FC Vestsjælland 11P
FC Fredericia 10P
Randers FC 10P
Viborg 9P
Vejle Kolding 8P
Brønshøj 6P
FC Roskilde 6P
Blokhus FC 5P
Hobro 3P


Brian Laudrup kommentar på september måned

Jeg syntes vi spiller 2 rigtig gode kampe og 2 knap så gode, og da vi stadig sidder med i toppen er jeg fint tilfreds med det, selvom jeg godt kunne have ønsket mig at have fået alle 3 point med hjem, mod Hobro. En anden god nyhed er at vores Pokal Eventyr har mulighed for at fortsætte da vi skal møde Skive, som vi har gode chancer for at slå selvom de ligesom vi, også er tophold i Betsafe-Ligaen.

Kampprogram i Oktober:
02.10 2011 Ligakamp: FC Fredericia-AB
09.10 2011 Ligakamp: Næstved-AB
16.10 2011 Ligakamp: AB-Randers FC
23.10 2011 Ligakamp: Esbjerg fB-AB
27.10 2011 Pokalkamp: Skive-AB (ottendedelsfinale)
« Seneste Redigering: 29 Jun 2012, 10:58 af showgoeson » Logged

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

showgoeson
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael
« Svar #12: 29 Jun 2012, 10:38 »

Er der ingen der vil komme med noget respons på min blog indtil videre? Er ny til det, så vil gerne have ris og ros Wink.. Tak!
Logged

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

showgoeson
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael
« Svar #13: 29 Jun 2012, 12:35 »



Opsumering Oktober

Nyheder i AB:

- Vi er i Kvartfinalen i Pokalturneringen efter en meget smal sejr over Skive
- Bl.a. Waltorp og Klaus Lykke er sammen med flere, gået med til at få mindre i løn, så der kan hentes forstærkninger til truppen i Januar-transfervinduet.
- Oliver Lund der har spillet alle Kampe for AB indtil nu er blevet skadet i op til 3 måneder
- Waltorp begynder snart på træningen igen.
- Bestyrelsen har accepteret Brian Laudrup's forslag om at finde en moderklub. Der vides dog stadig ikke hvem det ender med at blive.



Kampprogram i Oktober:

02.10 2011 Ligakamp: FC Fredericia-AB  1-3
Christian Gytkjær (23)
Azad Corlu udvist (38)
(44) Yakubu Akilu udvist

(45+3) Christian Gytkjær, selvmål
Klaus Lykke (48)
Christian Gytkjær (62)

En nervepirrende kamp hvor der blev kæmpet om hver en bold. 2 Mandskaber der spillede lige op med hinanden, men AB vidste sig at være mest effektive foran målet idag, hvilket er grunden til at det endte ud med en sejre til Uglerne.

09.10 2011 Ligakamp: Næstved-AB

Skal spilles d. 19.10 2011 pga. landskamp, så AB indførte en venskabskamp med 2.holdet istedet for

09.10 2011 Venskabskamp: AB-AB II  4-1
Oliver Lund (17)
Casper Offenberg (38)
Klaus Lykke (47)
Kasper Rice, selvmål (60)
(72) Joakim Hassing

En forventet og fortjent sejr til AB. Ikke mere at sige til den kamp

16.10 2011 Ligakamp: AB-Randers FC  2-0
Marc Dal Hende (12)
Marc Dal Hende (65)

En kamp hvor AB virkelig fandt storspillet frem, hvilket også betød at Horsens ikke havde et eneste skud i første halvleg, og i alt kun fik 1 skud på mål

19.10 2011 Ligakamp: Næstved-AB  1-1
Gunnar Zachariasen (1)
(28) Morten Roholte
Klaus Lykke udvist (65)

En ret lige kamp hvor man godt kunne fornemme trætheden blandt de 2 hold, da der også var spillet kamp 3 dage tidligere. Det betød at begge mandskaber stillede op med en række reservespillere i startopstillingen. AB skal være heldige med det ene point da Næstved overtog alt spillet efter Klaus Lykke's udvisning.

23.10 2011 Ligakamp: Esbjerg fB-AB 4-3
(17) Davidson Drobo-Ampem
(str 44) Morten Karlsen
Frederik Weibel (60)
Jonas Hebo Rasmussen (68)
(78) Søren Rieks
(90+3) Kris Svane
Christian Gytkjær (90+4)

En Kamp hvor resultatet lyver lidt, da det så ud til at Esbjerg havde godt styr på kampen og sagtens kunne have vundet større.

27.10 2011 Pokalkamp: Skive-AB (ottendedelsfinale)  0-0 (s 2-3)

En kamp der blev afgjort på straffespark, og AB endte med at vinde kampen, efter at det har været 2 fuldstændig lige hold under den ordinære spilletid.

Månedens spiller: Christian Gytkjær

Esbjerg fB 23P
FC Vestsjælland 21P

AB 19P
Næstved 19P
Skive 18P
Vejle Kolding 17P
FC hjørring 17P
FC Roskilde 16P
Viborg 15P
Randers FC 14P
Brønshøj 13P
FC Fredericia 10P
Hobro 6P
Blokhus FC 5P



Topscoreliste:

9 Mål Jeppe Kjær
8 Mål Christan Gytkjær
7 Mål Tobias Perch-Nielsen
6 Mål Søren Rieks
5 Mål Adama Bakayoko

Skader hos AB:

Emil Farver: Begynder på let træning om 11 dage
Oliver Lund: Begynder på let træning om 88 dage
Jens Waltorp: Er ved fuld fitness igen om 23 dage
Mads Brandis: Begynder på let træning om 27 dage.

Brian Laudrup kommentar på oktober-måned:

En sensation at vi er nået så langt i pokalturneringen, hvor vi nu skal måde 1.pladsen i Superligaen (Brøndby). Dog mangler vi lige det sidste i ligaen, hvor vi fortsat ligger i toppen og igen har fået 7 point på en måned. Men endnu engang er jeg ikke super tilfreds, men set ud fra ligatabellen kan jeg kun smile. Desværre er vi rent på en masse skader i denne måned og de fleste vil vi først få at se efter vinterpaussen igen.

Kampprogram i Novemper:

06.11 2011 Ligakamp: AB-FC Vestsjælland
13.11 2011 Ligakamp: Skive-AB
17.11 2011 Venskabskamp: AB-AB II
24.11 2011 Pokalkamp: AB-Brøndby.


Logged

Følg mine odds, overskud og begrundelser på mine odds på www.oddshint.blogsp ot.dk

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brian Laudrup - Nu vil jeg også være med Michael
« Svar #14: 29 Jun 2012, 13:38 »

Er der ingen der vil komme med noget respons på min blog indtil videre? Er ny til det, så vil gerne have ris og ros Wink.. Tak!

Fin blog. Du kunne godt bruge lidt tid på at læse den igennem en gang og måske lidt mere detaljeret info. Synes ellers det er godt du også skriver en smule om det udenfor banen. Måske kunne du krydre det, med nogle screenshots en gang i mellem.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010