home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 334 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Champions League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Champions League  (Læst 975 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Champions League
« : 25 Jun 2012, 22:34 »

Jeg har gennem min tid på FmFreaks, der vel har rundet seks år ofte læst at folk har lidt problemer i knockout-runderne i CHL. Modstanderne bliver sværere og sværere og presset på en bliver større og større. Hver eneste lille chance betyder meget, scorer man eller scorer man ikke.

Jeg sidder lige nu igang med min første kvartfinale kamp mod Shakhtar på Emirates. Jeg har spillet syv minutter og fører 2-0 allerede på to hurtige scoringer af den herlige Edinson Cavani. I runden inden mødte jeg Lyon, hvor jeg var meget bange for at ryge ud. Min første kamp tabte jeg 2-0, da jeg gik alt for offensivt til værks. På Emirates klaskede jeg dem dog med 4-0, og jeg havde også på fornemmelsen at jeg ville vinde kampen da jeg er forsvarende mester for andet år i træk.

Anyway. Jeg tænkte det kunne være en god idé at samle lidt råd og materiale ind fra folk, der også har snuppet det flotteste trofæ af dem alle i Europa for klubhold. Hvad er jeres erfaringer og råd til hvad man skal gøre i knockout kampene for ikke allerede at være elimineret efter første opgør?

SKYD!

Personligt kan jeg nævne jeg synes direkte kontra fodbold på udebane er himmelsk! Hvis man scorer én enkelt gang på udebane er man så godt som sikret videre deltagelse, da det tvinger modstanderen til ikke at kunne trække sig helt tilbage i det næste opgør. Direkte fodbold giver ofte mål siger mine erfaringer, og personligt går jeg sjældent fra udebane uden at have lavet et mål.

Bruger I det med at ligakampen om lørdagen inden Champions League kampen og spare et par stjerner? Eller er det bare mig, der går meget op i rotation?
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Champions League
« Svar #1: 25 Jun 2012, 22:37 »


Bruger I det med at ligakampen om lørdagen inden Champions League kampen og spare et par stjerner? Eller er det bare mig, der går meget op i rotation?

Jeg roterer også rigtig meget med mit PSG hold, hvilket helt sikkert var en god hjælp til at vinde CHL trofæet i 2. sæson !

Det gør jo, at man kan hvile spillere som virkelig skal præstere i den største turnering af dem alle  Peace
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League
« Svar #2: 25 Jun 2012, 22:42 »

Jeg roterer også rigtig meget med mit PSG hold, hvilket helt sikkert var en god hjælp til at vinde CHL trofæet i 2. sæson !

Det gør jo, at man kan hvile spillere som virkelig skal præstere i den største turnering af dem alle  Peace

Enig! Mine spillere præsterer fremragende i Champions League hver eneste gang, fordi mine reserver er så gode, at det ikke gør den HELT store forskel hvem der spiller.

Men det kræver nok også at man spiller med et storhold. Kan godt se det er svært at rotere meget rundt på lavere rangerede hold, der måske lige først er begyndt at bide sig fast i toppen.
Logged

Elmander19
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Champions League
« Svar #3: 25 Jun 2012, 22:42 »

Det er naturligt, at man i champions league spiller mere defensivt på udebane, end man gør i den hjemlige turnering. Personligt plejer jeg at have to forskellige taktiker med samme formation. Den ene bruger jeg, når jeg enten er på hjemmebane eller stor favorit, mens jeg også har en defensiv taktik, som jeg bruger mod, når jeg er outsider til et opgør, og som jeg altid bruger på udebane i champions league, med mindre jeg skal bruge en sejr for at gå videre.

Så kort og godt. På hjemmebane skal man sikre den samlede sejr, mens man på udebane holde snor i modstanderen.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League
« Svar #4: 25 Jun 2012, 22:43 »

Jeg har gennem min tid på FmFreaks, der vel har rundet seks år ofte læst at folk har lidt problemer i knockout-runderne i CHL. Modstanderne bliver sværere og sværere og presset på en bliver større og større. Hver eneste lille chance betyder meget, scorer man eller scorer man ikke.

Jeg sidder lige nu igang med min første kvartfinale kamp mod Shakhtar på Emirates. Jeg har spillet syv minutter og fører 2-0 allerede på to hurtige scoringer af den herlige Edinson Cavani. I runden inden mødte jeg Lyon, hvor jeg var meget bange for at ryge ud. Min første kamp tabte jeg 2-0, da jeg gik alt for offensivt til værks. På Emirates klaskede jeg dem dog med 4-0, og jeg havde også på fornemmelsen at jeg ville vinde kampen da jeg er forsvarende mester for andet år i træk.

Anyway. Jeg tænkte det kunne være en god idé at samle lidt råd og materiale ind fra folk, der også har snuppet det flotteste trofæ af dem alle i Europa for klubhold. Hvad er jeres erfaringer og råd til hvad man skal gøre i knockout kampene for ikke allerede at være elimineret efter første opgør?

SKYD!

Personligt kan jeg nævne jeg synes direkte kontra fodbold på udebane er himmelsk! Hvis man scorer én enkelt gang på udebane er man så godt som sikret videre deltagelse, da det tvinger modstanderen til ikke at kunne trække sig helt tilbage i det næste opgør. Direkte fodbold giver ofte mål siger mine erfaringer, og personligt går jeg sjældent fra udebane uden at have lavet et mål.

Bruger I det med at ligakampen om lørdagen inden Champions League kampen og spare et par stjerner? Eller er det bare mig, der går meget op i rotation?
Jeg roter ikke så meget igen, og på en måde gør jeg, for jeg stiller "aldrig" op med en spiller med under 93%, det er lige meget om det er min bedste spiller, så hvis alle mine spiller er klar, kampen inden CHL spiller de, hvis der så er 1-2 der ikke er helt fit til CHL, så sidder de på bænken, jeg stoler på mine udskifter og derfor behøver jeg ikke at hvile nogen Smiley

Så spiller jeg forresten heller ikke anderledes på udebane, jeg stoler på min taktik helt igennem. Mit hold er bygget op til at spille flydende angrebsspil. Det skal der ikke laves om på, bare fordi det er udebane Thumbs Up
« Seneste Redigering: 25 Jun 2012, 22:45 af Thebarber » Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010