home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 263 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Netcaféen
| | | | |-+  Onlinespil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Onlinespil  (Læst 28355 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Onlinespil
« : 23 Jun 2012, 15:20 »

Hej freaks!

Jeg er nået dertil i FM 12 hvor jeg føler jeg har opnået alt der er værd at gå efter i regulære spil! Så for at holde motivationen oppe, må der noget nyt til. Om det skal være et fællesspil eller et online spil ved jeg pt. ikke. Hvis det bliver et onlinespil tænker jeg at vi skal være mindst 3, og så tænker jeg vi finder 3 lige gode hold og så kører vi ellers bare deruaf.

Hvis folk er mere til fællesspil er det også klasse! Jeg tænker at vi finder et hold når vi er en 4 stykker. Det bliver nok klassikeren med at finde et hold et par divisioner nede, der skal hives op i det respektive lands bedste række! Smiley

Til at starte med vil jeg egentligt gerne bare se hvem der er med, så finder vi ud af hvordan vi får det til at køre til den tid! Smiley
----------------------------------

Okay, det her er tråden til vores lille spil. Skal man have fat i de andre skriver man bare her i tråden. Derfor bør i også tjekke tråden dagligt.

Dette vil blive en regel, oversigt og infortråd.

Sir Jeppe Nielsen - West Bromwich. Skype: jeppe_aka_gud  Rullende Øjne
Robberman - Newcastle. Skype: robert.sand6
massu14 - Everton. Skype: massuchamp
ulle48 - Aston Villa. Skype: Ullefcn1

Som i kan se så vil jeg gerne køre over skype, det er nemt at have en samtale deri, både med og uden lyd. Derfor så jeg gerne at i lige skrev jeres skypenavn her i tråden, har i ikke et ville det være lækkert hvis i lavede et.

Næste punkt på programmet bliver at sætte spillet op. Det vil jeg stå for, og nu ved jeg ikke om i har spillet online før, hvis ikke skal jeg nok guide jer igennem det!

Jeg bruger Hamachi metoden, og derfor skal i alle downloade programmet. Det er her: http://hamachi.en.softonic.com/

Når det er gjort skal følgende gøres: http://www.fmscout.com/a-play-fm-online-using-hamachi.html
Og ellers følges punkterne bare, jeg vil være host i Hamachi da mit internet er ganske godt! I fatter det muligvis ikke, men det er rimeligt simpelt og vi får det til at virke når vi skal i gang.

Det store problem med onlinespil er at alle skal være online samme tid...  Hævet Øjenbryn Det lyder rimeligt basalt, men det er faktisk svært at finde længere perioder hvor alle er klar. Derfor kræver det planlægning! Jeg håber på at vi kan få spillet et par timer ugentligt. Den måde vi gør det på er ved at skrive her i tråden hvornår vi ikke skal noget hver især de næste par dage. Selvfølgeligt kan vi ikke vide 100% hvad fremtiden bringer, men bare så vi har en chance for at planlægge. Så når vi har fundet mindst 2 timer hvor alle er klar skriver jeg det her i dette indlæg.
--------------------
Mandag 25/6 - 14.30 - 16.30 & evt. fra 21.00 og fremad!
--------------------

Når en tid så er planlagt forventes der at alle "møder op" på pågældende tidspunkt. Det er self. i orden at melde afbud, men gør det venligst i så god tid som muligt, så vi kan finde en ny.

Jeg kan lige starte med et eksempel. Jeg kan i morgen fra kl. 20 og hele natten. Mandag og tirsdag skal jeg intet nogen af dagene.

Sådan forventer jeg at i skriver. Så burde det ikke blive noget problem.

Det var alt vi lige skulle have på det rene i første omgang. Meld lige tilbage her i tråden med skype og tider i kan spille, så vi kan komme i gang så hurtigt som muligt. Hvis der er noget i ikke forstår eller gerne vil vide så spørger i bare.

Godt spil og tak for den hurtige tilmelding. Held og lykke, i får brug for det! Wink
« Seneste Redigering: 25 Jun 2012, 15:33 af Sir Jeppe Nielsen » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil eller onlinespil
« Svar #1: 23 Jun 2012, 15:22 »

Jeg vil faktisk gerne være med til et onlinespil, men har ikke lige prøvet det før. Du kunne måske hjælpe mig, når vi kommer så langt Smiley
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil eller onlinespil
« Svar #2: 23 Jun 2012, 15:41 »

Jeg vil faktisk gerne være med til et onlinespil, men har ikke lige prøvet det før. Du kunne måske hjælpe mig, når vi kommer så langt Smiley

Super, det skal vi nok finde ud af. Jeg har styr på det Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil eller onlinespil
« Svar #3: 23 Jun 2012, 15:46 »

Super, det skal vi nok finde ud af. Jeg har styr på det Smiley
Lyder super godt Opstemt
Logged

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil eller onlinespil
« Svar #4: 23 Jun 2012, 15:52 »

Jeg vil gerne være med til et onlinespil! Kommer vi til at spille i aften? Smiley
Logged


Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil eller onlinespil
« Svar #5: 23 Jun 2012, 16:00 »

Nu er vi 3 så vi kunne egentligt godt starte. Jeg syntes dog lige vi skal give den en time eller to for at se om der er flere! Smiley Jeg er klar på noget spil i aften, dog ikke til alt for sent. Nogen forslag til liga og hold? Smiley
Logged

ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil eller onlinespil
« Svar #6: 23 Jun 2012, 16:03 »

Okay Smiley
-Egentlig ikke, det finder i bare ud af Wink
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil eller onlinespil
« Svar #7: 23 Jun 2012, 16:04 »

Nu er vi 3 så vi kunne egentligt godt starte. Jeg syntes dog lige vi skal give den en time eller to for at se om der er flere! Smiley Jeg er klar på noget spil i aften, dog ikke til alt for sent. Nogen forslag til liga og hold? Smiley
Jeg er også klar i aften, men bliver selvfølgelig nød til at se EM Grin

Jeg ved ikke om, vi skulle tage nogle store eller små hold, men jeg synes, at den tyske liga ville være spændende!
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil eller onlinespil
« Svar #8: 23 Jun 2012, 16:07 »

Self skal vi se EM Wink Har i skype? Den tyske er et udemærket bud. Jeg er egentligt totalt ligeglad med om vi kører med, top-, midt- eller bundhold, bare vores hold er ca. lige gode. Et subtophold fra Spanien (Malaga, Valencia, Bilbao osv) eller engelske midterhold ville også være spændende? Smiley
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil eller onlinespil
« Svar #9: 23 Jun 2012, 16:08 »

... Kan jeg joine?  Peace

- Kan dog ikke iaften, da jeg skal være sammen med nogle venner (Sankt Hans/Em'bold)

Men kan dog fra kl. 9-17 imorgen  Thumbs Up
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil eller onlinespil
« Svar #10: 23 Jun 2012, 16:10 »

Desværre, ingen United fans... Ej, self kan du det! Så er vi 4, og så mener jeg vi lukker den her. Nu skal vi have fundet ud af hvilke hold der skal spilles med! Forslag?
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil eller onlinespil
« Svar #11: 23 Jun 2012, 16:13 »

Self skal vi se EM Wink Har i skype? Den tyske er et udemærket bud. Jeg er egentligt totalt ligeglad med om vi kører med, top-, midt- eller bundhold, bare vores hold er ca. lige gode. Et subtophold fra Spanien (Malaga, Valencia, Bilbao osv) eller engelske midterhold ville også være spændende? Smiley
Jeg har desværre ikke skype Skuffet

Mine tre bedste bud ville være:
Gladbach, Hoffenheim og Wolfsburg

Everton, Fulham og Swansea

De tre hold, du nævner (Malaga, Valencia og Bilbao)


Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil eller onlinespil
« Svar #12: 23 Jun 2012, 16:13 »

Desværre, ingen United fans... Ej, self kan du det! Så er vi 4, og så mener jeg vi lukker den her. Nu skal vi have fundet ud af hvilke hold der skal spilles med! Forslag?

 Rullende Øjne

 Wink

- Vi skal vel være i Liga sammen? Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil eller onlinespil
« Svar #13: 23 Jun 2012, 16:19 »

Rullende Øjne

 Wink

- Vi skal vel være i Liga sammen? Smiley

Jeps Smiley Tænker engelske midterhold (Sunderland, Everton, West Brom, Stoke osv) eller 4 storhold så det bliver en mesterskabskamp, kunne også være mega fedt! Spanske subtophold (Valencia, Malaga, Bilbao osv) kunne også være spændende. Den tyske, franske og italienske liga kunne måske også overvejes. Forslag? Smiley
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil eller onlinespil
« Svar #14: 23 Jun 2012, 16:21 »

Jeps Smiley Tænker engelske midterhold (Sunderland, Everton, West Brom, Stoke osv) eller 4 storhold så det bliver en mesterskabskamp, kunne også være mega fedt! Spanske subtophold (Valencia, Malaga, Bilbao osv) kunne også være spændende. Den tyske, franske og italienske liga kunne måske også overvejes. Forslag? Smiley

Jeg er åben for alt. Giv mig en liga og jeg vil komme med indput Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010