home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 265 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Månedens anbefaling
| | | | |-+  Cruzeiro - juni
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Cruzeiro - juni  (Læst 2133 gange)
Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Cruzeiro - juni
« : 16 Jun 2012, 20:43 »



CRUZEIRO
I en verden hvor fodboldens største stjerner bliver yngre og yngre og hvor Østens milliardærer invaderer den europæiske fodboldscene, så er der dog ting der forbliver de samme. Den brasilianske fodboldkærlighed og al nationens talent strømmer stadig i overflod mod Europa, stedet hvor pengene samles og hvor den gode fodbold spilles – i hvert fald ifølge nogle. Brasiliansk fodbold er dog alt andet end kedeligt. Med nuværende stjerneskud som Ganso, Lucas Moura og ikke mindst Neymar løbende rundt, så er der masser af lækkerier at falde over i den bedste brasilianske fodboldrække.

I denne måneds anbefaling vil vi dog tage et kig lidt væk fra stjernedrysset og i stedet tage et kig på en af ligaens allerstørste traditionsklubber. Cruzeiro gør sig i disse år som en midterklub i den nationale liga, men klubben er dog alt andet end blot en blød mellemvare. Klubbens historie strækker sig helt tilbage til 1921, og trods relativt få titler, så er holdet blot ét blandt fem der endnu aldrig har oplevet en nedrykning fra den bedste række. Sidst klubben stod øverst på skamlen var i 2003, hvor holdet vandt både den nationale liga og den nationale pokalturnering. Siden da er det blevet til et par topplaceringer i ligaen, men dog aldrig til en sejr. Dette skal dog nu være slut!

KLUBBEN I FM

WALLYSON
Cruzeiros mange traditioner er uden tvivl både tydelige og prisværdige, men de er dog ikke blevet bibeholdt uden konsekvenser. Klubbens økonomi hører ikke til blandt ligaens bedste, og man må derfor se i øjnene, at pengene er små. Et bedre økonomisk grundlag er dog tilstede. Med en stadionkapacitet på små 70.000 samt et ungt og talentfuldt hold, er der bestemt grobund for større ting indenfor den nære fremtid. Med unge stjerneskud som Diego Renan, Élber og Wallyson krydret med mere etablerede spillere som Walter Montillo, Fabio og Roger, så er spillermaterialet mere end almindeligt spændende at kaste sig over, og som udgangspunkt ligner holdets evner at være langt større end til den spåede 10. plads i ligaen.

Den brasilianske liga vrimler med rivaler, og de fleste hold er kendt for at svinge meget i niveau fra sæson til sæson. Klubber som Internacional, Fluminense, Sao Paulo, Santos og Flamengo kan alle vise sig som svære konkurrenter, såfremt man søger at opnå en plads højt oppe i tabellen. I en liga hvor alle hold foretrækker en stærk offensiv fremfor en stærk defensiv kan man dog hurtigt gå mod strømmen. Et par dygtige midtstoppere eller en god defensiv midtbane kan hurtigt afhjælpe nogle af de problemer, de utallige brasilianske boldtryllekunstnere vil kaste mod én. Cruzeiro er ingen undtagelse i denne tankegang, hvorfor dette også er en problemstilling man selv bør overveje allerede tidligt i sin karriere i klubben.

Et brasiliansk save-game er en anderledes oplevelse og udfordring i forhold til de europæiske hold. Udfordringen er næppe for alle, men står du og mangler at prøve noget nyt, så er dette lige noget for dig. Er du klar til at kæmpe på flere fronter samtidig, og er du klar til at finde rundt i den brasilianske jungle, også uden at det er i front for en sikret topklub? Så er Cruzeiro et forsøg værd!
« Seneste Redigering: 12 Mar 2014, 12:48 af Præsidenten » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - juni
« Svar #1: 16 Jun 2012, 20:55 »

Hcan keep up the good work Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - juni
« Svar #2: 16 Jun 2012, 21:06 »

Hcan keep up the good work Smiley


Det er skam ikke mig der skal tage æren for dette Smiley Swizz_Catar er den glade skriver, jeg har bare gjort det lette arbejde Smiley Men sender rosen videre og takker på crewets vegne Smiley
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - juni
« Svar #3: 16 Jun 2012, 21:58 »

Dit skriftlige arbejde har alle dage været i top, Swizz, og denne anbefaling er ingen undtagelse. Rigtig godt arbejde Peace

Du har i hvert fald formået at give mig lyst til et Cruzeiro-save, men det bliver der desværre ikke tid til pt. pga. eksamensræset Skuffet

Et jeg i øvrigt helt forkert på den hvis jeg påstår at den lille troldmand, Kerlon (som specielt var kendt for sin seal-dribble), for et par år siden trissede rundt i Cruzeiro? Smiley
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Månedens anbefaling - juni
« Svar #4: 16 Jun 2012, 22:00 »

Det er efter min viden og (wikipedia) ikke helt galt Smiley

Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010