home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 753 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Metalurg Donetsk!
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Metalurg Donetsk!  (Læst 2473 gange)
ponmani
Juniorspiller
**

Metalurg Donetsk!
« : 13 Jun 2012, 12:33 »

Så starter jeg på et forhåbentligt langt og fedt save.

Jeg vil gøre Metalurg Donetsk til den største klub i Øst Europa og dernæst hele Europa.

Men først skal jeg tag kampen op imod de 4 store i Ukraine i form af Shaktar, Dinamo Kiev, Dnipro og Metalist.

Jeg har et lille stadion med plads til 5100. Så det skal gerne udvides med tiden til noget meget større.

Lige nu er jeg ved, at se truppen igennem  og få solgt ud, derefter vil jeg komme ind på min kort - og langsigtede mål.

Håber der er andre derude der vil give ligaen en chance, man kan næsten få alle de udfordringer man vil have. En liga hvor man kan være Shaktar og kan tiltrække rigtig mange gode spillere eller være Metalurg som jeg selv og opbygge en rep som vil gør det muligt, at kæmpe med om de gode spillere.

« Seneste Redigering: 13 Jun 2012, 12:46 af ponmani » Logged

ponmani
Juniorspiller
**

Sv: Metalurg Donetsk!
« Svar #1: 13 Jun 2012, 14:15 »

Pyha det bliver en lang sommer, jeg kan ikke tiltrække de spillere jeg gerne vil have, selv spillere fra mindre ligaer og klubber. But gotta hang in there:)

ponmani
Juniorspiller
**

« Svar #2: 13 Jun 2012, 17:08 »

Så er vi ved, at være klar til den nye sæson.

Vi fik luftet lidt ud i truppen, så ud røg:

En 32 årige dygtig offensivmidt til Krasnador til 50mio kr. hvor de 44mio vil blive betalt på afbetaling(48månder)

Derefter en 28årige serber som er røget til den anden klub fra Krasnador - Kuban til 11 mio kr.

Til sidst røg en ældre målmand til ca. 1 miokr.

Ind er kommet 4 spillere.

En gammel FM kending i form af den tjekkiske målmand Jan Lastuvka som var på 2. holdet i Dnipro. Han er kommet ind for 6miokr

En spændende ung midterforsvar fra Honduras som hedder Jhonny Palacios som er kommet for 12mio kr

En polsk højre back til backup som er kommet fra den store polske klub Legia W, han kostede små 5 miokr.

Til sidst en angriber fra Paraguay som hedder Jose Ortigoza for 1.2 mio kr.

De vil gør truppen komplet og klar til en spændende sæson hvor vi skal have skubbet klubben op i toppen.

Målsætningen er undgå nedrykning men holdet er til meget mere end det.

Vi har nogle spændende spillere som sagtens kan blive store profiler i ligaen indenfor en 3 årige periode.

(Hvis der er nogle der gerne vil se SS af dem så sig til).

Vi går i gang med ligaen nu. Målet er, at undgå nedrykning i udadtil målet for holdet og staben er placering i top 7. Og komme langt i Cuppen og via den vej komme i Uefa cuppen.

De fire forreste pladser bliver helt sikkert optaget af Shaktar, Dinamo Kiev, Dnipro og Metalist. Derefter kommer hold som Karpaty, Vorskla og Arsenal Kiev som jeg håber vi kan udfordrere for de næste pladser.

Jeg har fået Rubin Kazan som Parent klub samt fået min bestyrelse overtalt til, at købe vores lille stadion så vi selv kan udbygge det når tiden kommer til det.

ponmani
Juniorspiller
**

« Svar #3: 14 Jun 2012, 15:51 »

Så er jeg kommet i gang med ligaen. tre kampe er blevet spillet indtil videre, men da jeg skulle til, at i gang med ligaen, så blev 4 af mine Ukrainske spillere skadet. Det gjorde, at jeg skulle finde tegnebrættet frem og lave en del om på nogle ting, da jeg kun kan have 7 ikke Ukrainere på holdet. Målet på længere sigt, er at få over halvdelen af holdet til, at bestå af hjemlige spillere som skal være stammen på holdet men det ikke muligt lige nu pga. mangel på penge.

Det gjorde så, at vi gik ind til starten uden rigtig, at vide hvordan det ville gå. Meget af vores preseason er blevet ødelagt af skader.

Vi stiller op i en 4-1-2-2-1 opstilling med en intention om, at holde på bolden samt arbejde hårdt uden. Vi vil spille meget direkte med to angrebsivrige backer samt to (O=offensiv) fløje. På midten har vi en (O) playmaker samt ved siden af en box to box spiller(S=Support) bag ved de to ligger der en defensiv midtbane som kan gardere for backsene osv.

Og i første kamp mødte vi et stærkt hold på hjemmebane. Vi mødte Arsenal Kiev som i forvejen var en af de hold som vi ville ligge tæt op af i sæsonen.

Vi spiller en meget lig kamp og vinder 1-0 på en dødbold. Der blev arbejdet hårdt og vi holdt dem fra, at produere det helt vilde.

Forsvaret stod godt og vores nye målmand fik en rigtig god debut.

I en anden kamp møder vi Obolon på udebane, et hold som skal kæmpe for, at undgå nedrykning. Dem spillede vi fint og vandt sikkert 2-0 hvor vi fik Jose Ortigoza vores nye angribere i gang. 1-0 målet var et selvmål. De brændte i overtiden et straffe så vi holdte nullet, hvilket var rigtig fint.

Til tredje kamp fik vi flere af de skadet spillere tilbage, hvilket gjorde, at vi kunne stille optimalt op imod et på papiret rigtig stærk Dnipro mandskab. Vi spillede på udebane og de stillede op i en 4-4-2 med gode spillere over hele banen anført af profiler som Inkoom,Konoplyanka, og Kalinic.

Vi startede rigtig friskt og spillede lige op imod dem på deres egne bane. De var primært farlige på kontraangreb og ellers smed de en masse bolde ind som blev clearet af mit stærke midterforsvar.

Vi spillede meget disciplineret og stod kompakt. Dog havde vi bolden meget og iscenesætte flot vores fløje, og det var også igennem fløjspillet, at vi kom foran - vi spiller den flot rundt og videre ud på venstrefløjen som spiller den hårdt og fladt ind i feltet hvor deres forsvar når ind foran min angriber men heldigt for os, så laver han selvmål.

Efter det, kommer de frem til et par halve chancer og mere bliver det ikke til inden halveg.

I 2.halveg spiller vi ligeså direkte som i første og kommer frem og får afsluttet vores angreb. I og omkring det 60min kommer de mere og mere ind i kampen og overtager så småt spillet. De kommer frem til to store chancer som vores målmand tager sig rigtig fint af. Det ender med, at vi holder dem fra, at komme til mere en, én åben chance og holder hjem. Vi vinder ude over Dnipro - fantastisk resultat og super start på sæsonen med 9 point efter 3 kampe. Vi ligger hele 5 point foran Dnipro og 3 point foran Dinamo Kiev.

Jeg ved godt, at vi over en sæson nok ikke holder dem begge bag os men håber vi samler så mange point som muligt inden vi render ind i downperiode.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #4: 14 Jun 2012, 19:07 »

Lyder rigtig spændende. Et flot projekt du har gang i. Glæder mig til at høre mere om din trup. :-)

ponmani
Juniorspiller
**

« Svar #5: 16 Jun 2012, 12:22 »

Lyder rigtig spændende. Et flot projekt du har gang i. Glæder mig til at høre mere om din trup. :-)

Fedt med Respons! - Der vil komme en masse nyt nu:)

ponmani
Juniorspiller
**

« Svar #6: 16 Jun 2012, 12:38 »

Ligesom vi kender det herhjemme(DK) så er der også en vinterpause i Ukraine som strækker sig fra 10.dec til og med 10. Marts - en tre måneders periode. Og den falder egentlig ganske fint, da det ikke helt har kørt så godt her til sidst grundet skader til vigtige spillere.

Turneringen bliver spillet over 30 kampe - hvor etteren går direkte i ChL og 2'eren kommer i ChL kval for de bedste hold. Og så ellers fra 3-6 i de forskellige kvalsrunder til UEFA. 6 pladsen er ikke sikker, det kommer an på hvem der vinder den hjemlige pokal.

Vi har så spillet 21 kampe indtil nu og det er gået over al forventning. Vi har tabt 3 kampe, spillet 3 uafgjorte og vundet hele 13 kampe. Hvilket er helt vildt! - Målsætningen inden sæsonen var, at undgå nedrykning, selvom jeg godt vidste, at holdet var til mere end det, havde jeg ikke troet, at vi ville ligge helt i toppen på en flot 2. plads.

Det skyldes, at vi har slået til når vi har fået chancerne, og at Dnipro og Kiev har haft en virkelig skidt sæson. Dnipro har allerede fyret Juande Ramos(Tidligere, Sevilla, Tottenham) og ansat Erwin Koeman.  Kiev har dog fået mere og mere styr på det og er nu 5 point efter mig på en 4 plads.

Jeg har også været heldig med, at undgå skader på vigtige positioner tidligt på sæsonen.

Vi har fået fine sejre over Dnipro, Metalist(især den her kamp er jeg meget stolt af, alt gik vores vej og vi vandt 3-1) Vi spillede uafgjort imod Shaktar på vores hjemmebane og tabte så til Kiev ude. Vi mangler, at møde Shaktar,Kiev og Metalist endnu. returkampen imod Dnipro endte 1-1.

Lidt skidt har der været, da vi røg ud i Pokalen til et hold fra 2. division efter ekstra tid. Det skal siges, at vi sparede mange spillere men det er stadig en skuffelse. Dog har det gjort, at vi kan fokusere fuldt ud på ligaen. Hvor ambitionen nu er, at komme ud i Europa til næste sæson.

Her i vinterpausen er jeg ved, at finde nogle ukrainske spillere som jeg gerne vil have tilføjet truppen, så jeg kan få solgt nogle af de mange udl. jeg har.

De ukrainske spillere har desværre en høj markedspris som vi f.eks. kender det i England. Ligesom de engelske spillere nogle gange har en urealistisk høj pris, så er det helt det samme her i Ukraine. Så jeg har flere gange takket nej, til klubber som vil have en overpris samt takket nej til spillere der vil have en overpris i løn.

Jeg har dog fået hentet nogle ind, 2 unge HB. en til U-Holdet og den anden som skal direkte ind i startopstilling og tag de sidste 9 kampe. Jeg vil sælge min HB som er fra Portugal og er oppe på de 29år.

Jeg har samtidig fået overtalt bestyrelsen til, at gør ungdomsfacilitetern e bedre samt træningsfaciliteter ne.

Stillingen indtil videre

http://gupl.dk/681006/

SS
« Seneste Redigering: 16 Jun 2012, 12:57 af ponmani » Logged

ponmani
Juniorspiller
**

« Svar #7: 16 Jun 2012, 12:51 »

Her er et SS af vores opstilling:

http://gratisupload.dk/vis/681003/

ponmani
Juniorspiller
**

« Svar #8: 16 Jun 2012, 12:55 »

Her er et SS af kampene indtil nu:

Der mangler lige de to første kampe hvor vi vandet over Arsenal Kiev og Obolon.

Det der skal ses her, er at vores flotte stime er ved, at være kørt ned. Vi har vundet en af de sidste 5 kampe hvor vi endda har tabt 2. Og røget ud af pokalen. Ganske fint med en vinterpause:)

Jeg er dog sikker på, at når holdene har læst min taktik, så skal det nok blive svære men indtil nu har det fungeret rigtig fint.

http://gratisupload.dk/vis_billede/681004/

Samt et SS af vores bedste kamp i sæsonen - en sejr over metalist som ligger lige under os.

http://gupl.dk/681005/

ponmani
Juniorspiller
**

« Svar #9: 16 Jun 2012, 13:04 »

Så har vi et udpluk af nogle af profilerne på holdet:

Her er 3 spillere hvor især de to har været rigtig vigtige i og med, de har spillet fast og gjort det super.

Yankov har været for meget skadet og ikke spillet nok. Disse tre er spillere jeg regner med, at skibbe afsted til sommer, da de alle er udl og jeg mener, at jeg sagtens kan finde bedre spillere til pladserne, så fint de har spillet som de har, så må der være flere bejlere til den tid.

Hb - Mario Sergio - http://gupl.dk/681008/ - Som jeg allerede vil, hvis det er muligt skibbe afsted til vinter, da jeg har fået en anden HB ind. God offensiv back.

CM - Chavdar Yankov - http://gupl.dk/681010/ - Fornuftig bulgarsk midtbanemand - en slags tovejsspiller, som arbejder godt for holdet men har desværre været for skadet i denne sæson.

Højrekant - Ze Soares - http://gupl.dk/681010/ - Han har haft en rigtig fin sæson - Brasilianer med 4 mål og 8 assists.

ponmani
Juniorspiller
**

« Svar #10: 16 Jun 2012, 13:17 »

Her vil jeg så vise nogle af de spillere jeg vil bygge holdet op omkring.

Vi starter med den nye HB som erstarter Mario Sergio - http://gupl.dk/681011/ - Eugune er lige kommet til klubben men jeg forventer mig meget af ham. Han får lov til, at få de sidste 9 kampe af sæsonen til, at spille sig ind på holdet. Og derefter skulle han gerne være klar til den nye sæson.

Vasyl Pryima - http://gupl.dk/681015/ - En go allround spiller som pt. kan spille på den defensive og på VB. Han er kun 20 år, så forventer, at udvilker sig til, at kunne være en starter om et par sæsoner.

Olexander Volovyk - http://gupl.dk/681014/ - En rigtig fin midterforsvar som er 26år. Og som gør sit arbejde rigtig fint, han har spillet i 7 sæsoner for klubben.

Mykola Morozyuk - http://gupl.dk/681013/ - En spændende midtbanespiller der har spillet en fin sæson på midtbanen. Han kan også spille ude på fløjen. Han er kun 23. og udvikler han sig de rigtige steder, så kan han blive rigtig god.

Angriberen jeg hentede før sæsonen startede Jose Ortigoza - http://gupl.dk/681012/ - 15 kampe - 10 mål og 2 assists. - Han har gjort det rigtig fint, og den dårlige periode skyldes helt sikkert hans fravær da han blev skadet i op til 7 uger før pokalkampen hvor downperioden startede.

Karlen Mkrtchyan - http://gupl.dk/681016/ - Måske den vigtigste spiller overhovedet - han spiller fremragende på den def.midt og ja, tallene taler vel for sig selv. Glad for, at jeg har skrevet en lang kontrakt med ham. Vigtig brik i vores opbygning af et stor hold.

Det var lidt om spillerne og nu vil jeg spille de sidste 9 kampe og så komme med sæsonafslutningen om et par timer:)

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010