home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 965 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tenerife
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tenerife  (Læst 1561 gange)
pallestar
Reserveholdsspiller

Tenerife
« : 13 Jun 2012, 11:18 »

Jeg sad en dag og kiggede efter hvilke forslag de forskellige freaks havde til os der ikke lige ved hvem vi skal spille med og så var der en som nævnte Tenerife. Det tiltalte mig og jeg er nu i fuld gang med dette spanske traditionshold.

Der er stort set ingen penge at arbejde med, så det gælder om at finde gratis spillere. Til første sæson fik jeg følgende: Abdesallam Benjelloun, Ahmed Soukouna, Luigi Bruins, Anthony Obodai, Dzmitry Rekish, Joseph Enakarhie & Timothée Atouba. Jeg endte på 2. pladsen i L3 og gik hele vejen igennem kvlifikationen til L2

Til 2. sæson er der stadig ingen penge, men der er blevet betalt af på et lån så man slipper for en afbetaling på over 3 mill hver måned. Til denne sæson hentede jeg Louise Parfait & Gai Assulin ind gratis. Derudover er der nogle flere interessante spillere man kan leje. Jeg lejede Ignasi Miquel, Luis Guilherme, Kevin & Inigo Calderon.

Der er flere af mine spillere som har kontrakt udløb efter denne sæson, så jeg har solgt dem til vinterpausen. Det betyder at jeg mister et halvt hold halvvejs i sæsonen hvilket bliver næste dilemma, men der skal skabes nogle penge til klubben.

Efter 12 kampe ligger jeg nr 1 med 10 sejre og 2 uafgjorte. Xerez er nr 2, 7 point efter. Jeg har netop slået Getafe ud af pokalen med en 1-0 sejr hjemme og 5-1 ude. Det var i 4. runde.

Der kommer en opdatering efter næste transfervindue.

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Tenerife
« Svar #1: 13 Jun 2012, 11:23 »

Lyder virkelig spændende! Jeg har selv overvejet at spille med Tenerife på et tidspunkt, da jeg har været på ferie dernede og det er bare et pisse dejligt sted! Jeg tror at du kan få bygget et meget bedre hold op nu hvor lånet er væk og du så får 3 millioner mere at gøre med hver eneste måned.

Fortæl endelig om dit spil - jeg følger hvert fald med på tæt hånd!

Gode handler i øvrigt. Det virker som et ret slagkraftigt hold, hvert fald i den anden bedste række.

pallestar
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 13 Jun 2012, 19:13 »

Det er bare med at komme i gang Cesc - spændende hold og så er det jo spændende om man kan få det til at lykkedes når man ikke har penge. Det første år forventer de at man rykker op.

Nu blev det 01.02.13 og vinduet er lukket. Indkøbene blev Torstein Andersen Aase, David Bentley og Rodri (Barcelona) til en samlet pris på 0,- Derudover fik jeg lejet Adam Campbell, Lorenzo Crisetig & Shane Duffy. Samlet fik jeg solgt for 12 mill. så lige nu er balancen på +5,3 mill. Væsentligt bedre en de -20 mill for et år siden.

Efter 21 kampe ligger jeg stadig nr 1. Der er kommet 47 point på kontoen og der er 7 point ned til nr 2. I Copa del Rey nåede jeg til kvartfinalen hvor Valencia slog mig samlet 2-1

Alt i alt ser det fornuftigt ud og det burde blive til oprykning. Spørgsmålet er bare hvordan penge situationen ser ud til næste sæson...

FM2017 Crewe

pallestar
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 14 Jun 2012, 10:55 »

Nu bliver det ekstra spændende! Sæson 2 endte med opryk, men desværre rykkede Betis forbi mig så de tog første pladsen.

Efter at have sparet i 2 sæsoner er det endelig min tur til at gå ud og shoppe og det blev til nogle ret spændende spillere;
Ben Amos fri, Luis Ibanez 3, Ezequiel Munoz 20, Antoine Griezmann 36, Mario Marin 5, Giulio Donati 17, Dedryck Boyata 25, Alan Kardec 14, Danny Wilson 20, Luis Guilherme 20, Pablo Hervais 4 & Kevin De Bruyne 34.

Synes selv det er mange gode spillere til fair priser - glæder mig specielt til Griezmann! Flere af spillerne er købt over 48 mdr så jeg kunne få fyldt holdet ud. Eneste spiller som er solgt er Luise Parfait som jeg fik 6,25 for.

Første kamp blev tabt 3-1 ude til Sevilla, men spillerne skal jo også lige lære hinanden at kende...

Har pt sagt nej tak til managertilbud i Aston Villa & Fulham
« Seneste Redigering: 14 Jun 2012, 10:58 af pallestar » Logged

FM2017 Crewe

pallestar
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 18 Jun 2012, 12:09 »

3. sæson er i fuld gang og succesen forsætter. Jeg ligger pt nr. 3 - 9 point efter Real Madrid. Forspringet har været ned på 4 point, men jeg er desværre ikke lige stabil som dem. De første kampe imod de 2 store endte 4-4 mod Real og 1-0 over Barca hvilket jo er ganske fremragende. Jeg håber bare, at jeg kan holde min plads i top 4 så der kan komme nogle kroner i kassen. Det er desværre fyldt med røde tal i økonomi sektoren. Jeg ved jeg kan tjene en del penge på at sælge ud af mine spillere, men dem vil jeg jo gerne beholde!

Griezmann, Boyota & Wilson har været de 3 bedste spillere så langt. Derudover har Hervais været den store overraskelse. Det tog ham ikke mange kampe at slå Bentley af. Kardec har tilgengæld været en stor skuffelse og jeg regner med at sælge ham igen efter sæsonen.

Der er nu spillet 28 kampe. Jeg har 57 point på 3. pladsen med 17-6-5 og målscoren 64-33. Der er 2 point til 4. og 6 point til 5. pladsen.

FM2017 Crewe

pallestar
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 18 Jun 2012, 17:08 »

Sæsonen er slut og det blev til en 3. plads og dermed CL bold i næste sæson. Barca 91, Real 88, Tenerife 76 og Sociedad 69 point.
23-7-8 86-48

Soukouna blev holdets ligatopscorer med 17 stk og Hervais blev nr. 2 på samlet assistliste med 19. Messi havde 21. Griezmann blev nr 4 med 16 og Kevin de Bruyne nr 5 med 13.

Boyata blev nr 2 på MOM listen med 8 - Messi havde 11. Jeg blev nr 2 som årets manager.

Nu skal der først og fremmest sælges og så forhåbentligt købes lidt ind til næste sæson. Henri Lanssbury og Adem Ljajic er på vej ind gratis.

FM2017 Crewe

pallestar
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 18 Jun 2012, 20:27 »

Udover Ljajic og Lansbury er Mateo Musacchio og Alberto Paloschi blevet indkøbt. Begge for 14 mill. Samtidig har jeg lejet Sanogo og Barkley.

Solgt er Zambrano, Kardec, Andersen Aase & Luigi Bruins samt Assulin udlejet for sammenlagt 49 mill.

Balancen er på 60 mill plus efter at jeg er kommet i CL. Gruppen blev med Ajax, Inter & Werder Bremen.

Efter VM 2014 hvor Danmark floppede har Morten Olsen trukket sig, så nu er jeg også dansk landstræner.
___________________ __________

Ikke andre der er igang med Tenerife?

FM2017 Crewe

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010