home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jan 2025, 09:20 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 942 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Blackburn Rovers
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Blackburn Rovers  (Læst 713 gange)
Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Blackburn Rovers
« : 11 Jun 2012, 05:50 »

Nu synes jeg at det er på tide at der også kommer med en tråd herinde med Blackburn. Det er en trist tid med nedrykning i det virkelige liv, håber bare på at de snart tar sig sammen og fyrer Steve Kean!!!!

Nå, men man starter jo med ingen penge og med tanke på det virkelige liv og med tidligere spil så skete der en fyringsrunde for at skaffe penge og til nyt blod.... holdet skal bygges op fra ny.
Ud røg M. gamst pedersen. Givet, Yakubo, Martin Olsson, Formica, Vuksevic, Robinson, Bunn det gav mig ca 163 mill ind så jeg bla kunne forlænge kontrakt med Hoilett

Ind kom så Areola, Lucas Andersen, Verratti, Prestia(lån) Soddimo, dervite, Jelle Vossen, Bruins manuel pamic og tshabalala plus lidt løs til at fylde ud i bredden

kører en 4-1-1-3-1 opstilling

Mine venskabskampe var lidt blandet så jeg var spændt til den første hjemmekamp mod Arsenal... som jeg utroligt nok vandt 2-0.
Siden hen blev det 1-0 hj mod West Brom, 1-2 ude over Newcastle og desværre en snitter 4-1 ude til Liverpool. Så regner jeg med en det ville blive svært med det nye hold.... 6-0 hj mod Aston villa.

Så alt ialt en god start på sæsonen

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Sv: Blackburn Rovers
« Svar #1: 26 Jun 2012, 11:00 »

Så vil jeg komme med en opdate... glem alt om det ovenover da spillet gik død og jeg startede på ny.

Som sagt så har man ingen penge til at starte så man må nøjes med det hold man har... det er svært at komme af med spillere i blackburn medmindre man sælger sine profiler.

Mit mål var er køre en bestemt spillestil ind (4-2-3-1) og så komme så højt op i tabellen som muligt, målet var overlevelse i premier l.
Jeg endte på en super 7 plads og spillede ganske godt henover sæsonen, og i løbet af sæsonen kom jeg af med Yakubu, Salgado, Vukcevic og Grella som alle trak en stor hyre.
Ind fik jeg hentet i vinter Luke Shaw til U 18 og Michael Owen på lån.
Jeg fik stille og roligt kørt unge folk ind som Robbie Cotton ,Adam Henley, Jason Lowe og Grant hanley og speciel Adam henley gjorde det godt og er stort set fast nu. Nu mangler jeg kun at komme af med Vuksevic
Profilerne var Scot Dann, Gamst Pedersen, Hoilett, Ruchina og N´Zonzi
Jeg fik 97 mill efter sæsonen og til den nye sæson var mit transferbudget på 210 mill.
Målet i sæson 2 er at vinde et trofæ og ende i top 10.
Til den nye sæson har jeg handlet godt ind så jeg både har en bred trup og forhåbenlig en stærk trup
Ud er røget David Godwillie, Herold Goulon, Bruno Riberio, Mark Bunn, Amine Linganzi, Marcus Olsson, Ruben Rochina.
Ind er kommet Lucas Andersen, Marco Ezio Fossati, Jermaine Jenas, Matthew Briggs, Countinho, Sam Magri, Nick Powel, Coner Coady, Viktor Fisher, Robbie Keane, Tomas Necid, Chris Gunter og Viktor Moses.
Alle venskabskampe er endt med sejr så nu kigger jeg frem mod 1 kamp som er mod Aston Villa hjemme...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010