home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 222 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Faldende evner
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Faldende evner  (Læst 3159 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Faldende evner
« : 09 Jun 2012, 11:36 »

hey freaks.

lige nu har jeg gang i et yderst vellykket spil med AB, men jeg har et stort problem. mange af mine spilleres evner(stats) falder rimeligt meget, uden at stige igen. det er ikke fordi de bare er inde i et formdyk eller sådan noget for jeg synes egentlig at det er sket over længere periode.  blandt andet er min stjernespiller faldet rimeligt meget det seneste års tid, og det er ikke just fordi han er ved at blive gammel. nogen der kan hjælpe, eller som ved hvad man gør ved det problem?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Faldende evner
« Svar #1: 09 Jun 2012, 11:38 »

Har du Kampforberedelse på meget højt?
Logged

FC Barcelona

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Faldende evner
« Svar #2: 09 Jun 2012, 11:52 »

den står på høj. skal jeg sætte den ned?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Faldende evner
« Svar #3: 09 Jun 2012, 11:59 »

Altså prøv i hvert fald at sætte den på normal. Og så ved jeg ikke, har du bare nogle dårlige trænere og træningsfaciliteter? Og træner mange af dine spillere individuelle ting der fjerner fokus fra den primære træning?
Logged

FC Barcelona

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Faldende evner
« Svar #4: 09 Jun 2012, 12:02 »

Ja jeg vil egentlig sige at forholdsvis mange af mine spillere træner individuelt. I AB er træningsfaciliteter ne ikke lige de bedste, men mine trænere er rigtigt gode, til det de nu enegang træner spilleerne i.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Faldende evner
« Svar #5: 09 Jun 2012, 12:12 »

Har han løbet ind i skader, tidligere på sæsonen?
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Faldende evner
« Svar #6: 09 Jun 2012, 12:13 »

nej. ikke alvorlige skader. men selvfølgelig har han lige haft uges pause lidt hist og her, med et trælår eller sådan nogle småskader. dem har der dog ikke været så mange af, så jeg tænker ikke at det har spillet ind.

og det er egentlig ikke kun ham. det er også nogen andre spillere der gør det. og mine ungdomsspillere udvikler sig heller ikke ligeså meget som jeg havde håbet på  Sur
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Faldende evner
« Svar #7: 09 Jun 2012, 12:18 »

Har du tjekket hvad det er de bliver trænet i, altså hvilket program?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Faldende evner
« Svar #8: 09 Jun 2012, 12:22 »

ja det har jeg. jeg har lavet mine egne. en til hver position (dog to til angriberne. ville gerne have et til både den fysiske og den hurtige). dem har jeg lavet som jeg mener de passer bedst til den pågældende position. ham jeg introducerede i starten træner med dette program.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Faldende evner
« Svar #9: 09 Jun 2012, 12:23 »

Hvor mange stjerner er dine træningsfaciliteter?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Faldende evner
« Svar #10: 09 Jun 2012, 12:24 »

Hvor mange stjerner er dine træningsfaciliteter?

de er 3 stjernede.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Faldende evner
« Svar #11: 09 Jun 2012, 12:42 »

Der er er sandsynligvis to årsager til dit problem: Spillernes skjulte stats som gør dem dovne og ugidelige, eller træningen. Lad mig uddybe...

Alle spillere har skjulte stats som "professionalisme" og "ambition", og disse er bl.a. med til at bestemme hvor hurtigt eller hvor godt en spiller udvikler sig. Dem kan du ikke se (heraf skjulte), men under beskrivelsen af spilleren skal du kigge efter om han er professionel eller ambitiøs - dette betyder på en høj stat.
Dette kan selvfølgelig kun have indflydelse på den enkelte spiller, og eftersom du nævner det sker for mange af dine spillere, tror jeg problemet ligger andetsteds.

Træningen: Vær opmærksom på at jo højere du sætte din kampforberedelse, jo mindre tid er der til træning. Samtidigt går der også mindre tid til den almindelige træning hvis din spiller har et individuelt fokus, eller du er ved at oplære ham til en ny position.
Eksempel: En spiller med normal kampforberedelse og ingen individuel træningsfokus eller positionsoplæring bruger 70% på træning og 30% på kampforberedelse.
Hvis så taktikken siger du spiller med en meget høj kampforberedelse, din spiller har et individuelt træningsfokus og han er ved at lære en ny position, så vil hans tid bruges ved 30 % til træning, 50 % til kampforberedelse, 10 % til individuelt træningsfokus og 10 % til en ny position. Herved bruger han nu kun 30 % af sin tid på almindelig træning i modsætning til 70 % før.

Mit råd til dig er derfor følgende: Hvis dine spillere har haft lang tid til at lære din taktik, så sæt kampforberedelsen ned på normal, lav eller måske meget lav. Derudover så sørg for at dine spillere kun har individuelt træningsfokus eller lærer en position hvis det er absolut nødvendigt. Er det fx en kantspiller der er meget langsom, eller en central midtbanespiller der har dårlige afleveringer, så brug den gerne, men ellers så vær påpasselig. Det samme med positionstræningen.
Logged

Vuelve la ilusión

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Faldende evner
« Svar #12: 09 Jun 2012, 12:49 »

godt nu har jeg fjernet de fleste individuelle fokuser og sat kampforberedelsen ned på lav. derfor hedder nu 80-20. nu håber jeg det hjælper på det. ham Ortega som jeg brugte som eksempel, har en loyal personlighed og jeg går ud fra at det egentlig er okay. hans beskrivelse : Boksspiller  Grin
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Faldende evner
« Svar #13: 11 Jun 2012, 12:42 »

Er meget enig med knudsen_0 og tænker en anden detalje er - som du selv skrev - den individuelle træning:

Hvis spilleren har nået sit max potentiale skal spilleren falde i stats, før han kan stige i andre (den individuelle) og i og med din spiller måske træner 15% og yderligere hård træning i f.eks. afleveringer vil spilleren forsøge at blive endnu bedre til at aflevere. Det koster så skills ved de øvrige og så vidt jeg har bemærket koster den flere skills, hvis attributten i forvejen er høj, f.eks. hvis han skal stige fra 17 til 18.

Har nemlig selv haft samme problem, hvor jeg fandt frem til dette - dog kan det godt være jeg helt tager fejl Rullende Øjne
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010