home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 794 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Villarreal C.F.
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Villarreal C.F.  (Læst 1765 gange)
Boxx
Landsholdsspiller

Villarreal C.F.
« : 06 Jun 2012, 09:42 »

Nu har jeg kigget igennem disse klubtråde, men har endnu ikke fundet en om Villarreal (!) Klubben har altid ligget i skyggen af Barcelona, Real Madrid til dels også valencia og atletico madrid, men dette er dog ved at ændre sig!

Er selv lige blevet færdig med første sæson, som endte i en meget flot 2 plads i ligaen, kun overgået af mægtige barcelona:

Holdet var også at finde i Champions league, hvor jeg røg ud samlet 5-3 til man utd i kvart finalen.

jeg har nu forberedt mig på næste sæson, og mit hold ser ud som følger:

Villarreal er virkelig underholdende at spille med. med den rigtige taktik kan du spille fantastisk flot fobold!
Nilmar og Giuseppe Rossi, er et vanvittigt angrebs duo oppe foran.  Rossi formåede at spille 46(2) kampe med 37 mål og 9 oplæg til følge! Nilmar spillede 47(2) kampe med 29 mål og 14 oplæg! Opstemt:D

man får også et fint råderum på transfermarkedet, men klubben har ikke alverden at give med, så en af opgaver er også at få forbedret klubbens økonomi.

Start op med Villarreal ! klubben er simpelthen fantastisk!

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

Sv: Villarreal C.F.
« Svar #1: 06 Jun 2012, 14:59 »

Lyder som et super fedt save, har ihvertfald fanget mig! Kan du lige komme med lidt info om hvor man burde forbedre sig i første transfervindue?  Thumbs Up

Swizz CataR
Manager

« Svar #2: 06 Jun 2012, 15:08 »

Klubben har altid ligget i skyggen af Barcelona, Real Madrid til dels også valencia og atletico madrid, men dette er dog ved at ændre sig!

Næppe. Klubben er i denne sæson rykket ned fra La Liga  Tunge

Men i FM sammenhæng, så kan jeg også kun anbefale klubben. Bestemt en spændende klub med et fedt spillermateriale, ikke mindst helt fremme i angrebet.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #3: 06 Jun 2012, 17:51 »

true klubben er rykket ned Peace ved ikke helt hvad der skete for mig der :O

hvis du vil forberede dig i starten af sæsonnen, vil jeg anbefale dig at hente en defensiv midtbane, og eventuelt en back eller to. Mario på højre back er et stort talet, og han bliver også vild! Jeg har anvendt Carlos Marchena som  central forsvarer, og har desuden også solgt Marcos Senna (staves). hvis du har flere spørgsmål så fire away!

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 08 Jun 2012, 15:08 »

Nu har jeg kigget igennem disse klubtråde, men har endnu ikke fundet en om Villarreal (!) Klubben har altid ligget i skyggen af Barcelona, Real Madrid til dels også valencia og atletico madrid, men dette er dog ved at ændre sig!

Er selv lige blevet færdig med første sæson, som endte i en meget flot 2 plads i ligaen, kun overgået af mægtige barcelona:

Holdet var også at finde i Champions league, hvor jeg røg ud samlet 5-3 til man utd i kvart finalen.

jeg har nu forberedt mig på næste sæson, og mit hold ser ud som følger:

Villarreal er virkelig underholdende at spille med. med den rigtige taktik kan du spille fantastisk flot fobold!
Nilmar og Giuseppe Rossi, er et vanvittigt angrebs duo oppe foran.  Rossi formåede at spille 46(2) kampe med 37 mål og 9 oplæg til følge! Nilmar spillede 47(2) kampe med 29 mål og 14 oplæg! Opstemt:D

man får også et fint råderum på transfermarkedet, men klubben har ikke alverden at give med, så en af opgaver er også at få forbedret klubbens økonomi.

Start op med Villarreal ! klubben er simpelthen fantastisk!
  Hvordan kan bruge du både Nilmar og Rossi, når du kun spiller med en angriber?  Tunge

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #5: 08 Jun 2012, 18:17 »

Hvordan kan bruge du både Nilmar og Rossi, når du kun spiller med en angriber?  Tunge

Rotation ! Opstemt har også ændret min opstilling siden jeg linkede dette billede, så jeg spiller 4-4-2 Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #6: 13 Jun 2012, 10:08 »

Så er jeg godt igang med anden sæson, og hvilken sæson det ser ud til at blive ! efter 8 kampe er jeg stadig ubesejret, og har endda formået og vinde 2-1 på santiago bernabeu, samt 1-0 hjemme over barcelona Opstemt:D:D

Nilmar og Giuseppe Rossi, bomber bare videre derudaf, og de har henholdsvis lavet 8 og 7 mål i 8 liga kampe Smiley

I champions league, er jeg kommet i en nem gruppe med Roma, FC København og Rosenborg, og jeg tror jeg har gode muligheder for at komme videre i denne gruppe.

Jeg har også hentet nogle nye spillere ind, som jeg håber kan hjælpe mig med at løfte trofæet i denne sæson:

Ind: (alt er i DKK)
Santiago Carzorla: 100 mil (malaga)
Ignacio Camacho: 17 mil (malaga)
Naxto Monreal: 42 mil (malaga)
Niklas Bendtner: Leje (Arsenal)
Raul: Fri transfer

I alt: 159 mil
Ud:
Bruno: 45 mil (R. Sociadad)
Mubarak Wakaso: 25 mil (Racing)
Javier Camunas: 22 mil (Granada)
Christain Zapata: 40 mil (Fiorentina)
Alberto Paloschi: 12 mil (sampdoria)

I alt: 144 mil

start med villarreal, de er utroligt sjove at spille med !

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010