home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 224 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Krise
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Krise  (Læst 2476 gange)
Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Krise
« : 02 Jun 2012, 09:29 »

I stort samtlige af mine spil når jeg kommer til midten af marts, begynder tingene at gå galt. Som fx i mit Schalke spil have jeg kun tabt to kampe indtil midten af marts og på en måned har jeg nu tabt tre kampe, hvad sker der med holdet, ved selvfølgelig godt at spillerne begynder og blive trætte efter en lang sæson med mange kampe, men det kan ikke passe at det skal gå så meget galt som det gør.

Hvad gør jeg forkert?

Her er min taktik:

« Seneste Redigering: 02 Jun 2012, 09:41 af Nehmo » Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Underdogen
Gæst
 
Sv: Krise
« Svar #1: 02 Jun 2012, 10:05 »

Mit forslag er, at du skal sørge for, at holde spillerne friske måske give dem to dages hvile.
Mod hvilke hold tabte du i marts måned?
Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Krise
« Svar #2: 02 Jun 2012, 10:09 »

Mit forslag er, at du skal sørge for, at holde spillerne friske måske give dem to dages hvile.
Mod hvilke hold tabte du i marts måned?

Jeg tabte 5-1 til Dortmund (som har skuffet denne sæson) 2-0 til Kaiserslatuern og 1-0 til Wolfsburg og nu har jeg så tabt 3-0 til Bayern som tog det tyske mesterskab. Det er bare svært at gøre som du forslår underdog, for min spillertrup er ikke lige den største.
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Krise
« Svar #3: 02 Jun 2012, 11:44 »

Så man hente spillere op fra reserve og u truppene Wink
Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Krise
« Svar #4: 02 Jun 2012, 11:48 »

Så man hente spillere op fra reserve og u truppene Wink
Selvfølgelig gjorde jeg også, men ville sgu ikke hive to stjernet spillere op. Jeg fik en anden plads og første sæson men vandt Europa League.

Så vi fandt rytmen til sidst, men tak for hjælpen..
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Krise
« Svar #5: 02 Jun 2012, 12:38 »

Nu er spørgsmålet så om det egentlig ikke er ret realistisk at et hold som Schalke løber ind i en periode hvor de lige taber nogle kampe. Med både 2. pladsen i Bundesligaen og sejren i EL lyder det da som en god sæson for holdet?
Logged

FC Barcelona

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Krise
« Svar #6: 02 Jun 2012, 14:51 »

Nu er spørgsmålet så om det egentlig ikke er ret realistisk at et hold som Schalke løber ind i en periode hvor de lige taber nogle kampe. Med både 2. pladsen i Bundesligaen og sejren i EL lyder det da som en god sæson for holdet?

Jo jo det kan vi godt blive enige at det har været en fremragende sæson for Schalke men har også prøvet det samme i et save med Ajax hvor fra Marts måned af begynder at bare og gå ned af bakke, kan huske jeg førte ligaen med 10 points ned til PSV dengang, og der var jeg rigtig tæt på at sætte det hele over styr..
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Krise
« Svar #7: 02 Jun 2012, 14:55 »

På dit screenshot kan jeg se, at du har arbejdsbelastningen på kampforberedelse til meget lav. Har du det gennem hele sæsonen? Smiley
Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Krise
« Svar #8: 02 Jun 2012, 15:10 »

På dit screenshot kan jeg se, at du har arbejdsbelastningen på kampforberedelse til meget lav. Har du det gennem hele sæsonen? Smiley
Øhh ja det tror jeg. Hvordan kan du se det?

Edit: Har jeg lige set. Er det godt eller skidt?
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Krise
« Svar #9: 02 Jun 2012, 15:18 »

Øhh ja det tror jeg. Hvordan kan du se det?

Edit: Har jeg lige set. Er det godt eller skidt?
Det kan både være godt og skidt alt efter hvad man går efter selvfølgelig.

Med lav kampforberedelse vil spillerne kunne koncentrere sig mere om deres træninger og derfor oplever man oftest mere udvikling i spillernes egenskaber når man kører med lav kampforberedelse.

Med høj kampforberedelse vil spillerne modsat have mere fokus på kampene og derfor mindre koncentration om træningen.
Det er min egen erfaring at man opnår bedre resultater med høj kampforberedelse, så derfor kunne du prøve at køre med lav kampforberedelse når det kører godt for dit hold, og med højere kampforberedelse når det går mindre godt for dit hold.

Jeg spiller selv med Manchester United pt. og ligesom dig rammer jeg også næsten altid et formdyk omkring Marts/April måned, selvom at jeg har en bred og stærk trup.
Det har hjulpet på mine resultater at køre med høj kampforberedelse i de dårlige perioder, så det kunne jo være en mulighed for dig også at prøve det for at se om det hjælper Wink
Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Krise
« Svar #10: 02 Jun 2012, 15:20 »

Det kan både være godt og skidt alt efter hvad man går efter selvfølgelig.

Med lav kampforberedelse vil spillerne kunne koncentrere sig mere om deres træninger og derfor oplever man oftest mere udvikling i spillernes egenskaber når man kører med lav kampforberedelse.

Med høj kampforberedelse vil spillerne modsat have mere fokus på kampene og derfor mindre koncentration om træningen.
Det er min egen erfaring at man opnår bedre resultater med høj kampforberedelse, så derfor kunne du prøve at køre med lav kampforberedelse når det kører godt for dit hold, og med højere kampforberedelse når det går mindre godt for dit hold.

Jeg spiller selv med Manchester United pt. og ligesom dig rammer jeg også næsten altid et formdyk omkring Marts/April måned, selvom at jeg har en bred og stærk trup.
Det har hjulpet på mine resultater at køre med høj kampforberedelse i de dårlige perioder, så det kunne jo være en mulighed for dig også at prøve det for at se om det hjælper Wink

Okay super tusinde tak for hjælpen.  Jeg vil følge dit råd i den nye sæson jeg er startet i..

Lige et ekstra spørgsmål hvor ændre jeg det... Som sagt har aldrig brugt det før.
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Krise
« Svar #11: 02 Jun 2012, 15:23 »

Inde under taktik og så nede i venstre hjørne under kampforberedelse, hvor du kan ændre arbejdsbelastning.

Håber det kunne bruges Wink
Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Krise
« Svar #12: 02 Jun 2012, 15:26 »

Inde under taktik og så nede i venstre hjørne under kampforberedelse, hvor du kan ændre arbejdsbelastning.

Håber det kunne bruges Wink

Det finder vi ud af om et halvt år når jeg kommer til marts igen...  Wink
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Krise
« Svar #13: 02 Jun 2012, 15:33 »

Held og lykke med det ihvertfald Thumbs Up

og helt dårligt er det jo alligevel ikke gået med Schalke Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010