home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1166 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  New Star Soccer
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: New Star Soccer  (Læst 10574 gange)
ptrN
Manager

New Star Soccer
« : 01 Jun 2012, 16:02 »

Hej boys.

Jeg ville lige smide en anbefaling til en en genial app, nemlig New Star Soccer. Appen er et spil, der helt simpelt går ud på at komme til tops i fodboldverdenen, på spiller plan.

Du starter som 16 årig i en klub i den laveste række i en af de mange spilbare ligaer. Du skal i klubben spille kampe, træne, forhandle kontrakt, købe udstyr men du skal samtidig passe mere sociale aspekter som det sociale liv efter træning. Du har blandt andet mulighed for at købe ejendomme og få en kæreste; alle disse aspekter påvirker coach, hold og fans.

Igennem kampe og træning kan du stige i level, hvorved du tiltrækker interesse fra andre klubber. Derved kan du blive købt af andre klubber, dog har du selv medbestemmelse da du selv skal forhandle kontrakten.

Selve spildelen, altså kampene, simuleres - dog skal du undervejs i kampe enten aflevere, erobre bolden, skyde eller sparke frispark. Alle disse handlinger påvirker din karakter i kamper, som derved påvirker dit forhold til træneren, medspiller og fansene. I de forskellige ligaer er cup turneringer også med, ligesom man kan komme til at spille for sit landshold hvis man bliver god nok.

Dette var en meget kort præsentation af spillet, men det letteste er at i selv tjekker det ud, jeg lover i bliver fanget! Det eneste minus er at hvis man vil spille flere end 10 kampe, skal man købe karriere-delen, som så mange andre apps koster 6 kr. Men hey, hvem har ikke råd til det.

Spillet er lavet til iPhone/iPad/iPod Touch.

Tjek det ud!
« Seneste Redigering: 01 Jun 2012, 16:10 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager

Sv: New Star Soccer
« Svar #1: 01 Jun 2012, 16:07 »

Selv kan jeg tilføje at jeg startede i klubben Boldklubben Søllerød Vedbæk. Efter svingende resultater fra holdet, blev jeg dog købt af Frederiksund IK. I øjeblikket ligger vi nummer to i 2. division øst med 44 point efter 22 kampe.

welbz is dat guy

bobbefar
Gæst

« Svar #2: 01 Jun 2012, 16:12 »

Tror lige jeg skal tjekke det ud !

40xmax
Ynglingespiller

« Svar #3: 01 Jun 2012, 16:15 »

Det kan også spilles på computer, men ved ikke hvor langtid man kan spille der
http://www.mousebreaker.com/games/newstarsoccer

FC BAYERN MÜNCHEN <3
Franck Ribéry <3

ptrN
Manager

« Svar #4: 01 Jun 2012, 16:20 »

Tror lige jeg skal tjekke det ud !
Det synes jeg helt sikkert du skal!

Det kan også spilles på computer, men ved ikke hvor langtid man kan spille der
http://www.mousebreaker.com/games/newstarsoccer
Det kan man, men jeg spiller det for det meste i bussen og tog, hvorfor det er praktisk at have på mobilen.

welbz is dat guy

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 01 Jun 2012, 16:35 »

Kan lige tilføjes at spillet også findes til Android Smiley er selv en stor gamer. Efter 6 år kom jeg til Barcelona i sommerpausen, det første år i Barcelona vandt jeg efter en sløv start ligaen, cupen og champions league Smiley har dog endnu ikke vundet noget stort med landsholdet..

Et lille tip er ikke at skifte klub for tit, fordi det betyder meget for antallet af chancer man får i løbet af kampen om dine holdkammerater kan lide dig 50% eller 100%

bobbefar
Gæst

« Svar #6: 01 Jun 2012, 16:36 »

Så er jeg også startet og jeg spiller i b93 hvor det faktisk går rigtig godt ! Opstemt

ptrN
Manager

« Svar #7: 01 Jun 2012, 16:48 »

Så er jeg også startet og jeg spiller i b93 hvor det faktisk går rigtig godt ! Opstemt
Fedt! Startede også selv i Danmark. I første vindue skiftede jeg så til FIK og rykkede op med dem. Er nu taget til Holland hvor jeg skal forsøge at hjælpe FC Eindhoven op i Æresdivisionen.

welbz is dat guy

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #8: 01 Jun 2012, 17:21 »

Hvad koster det? Smiley

bobbefar
Gæst

« Svar #9: 01 Jun 2012, 17:27 »

Er flyttet til århus nu, det skal nok blive spændene ! Opstemt

bobbefar
Gæst

« Svar #10: 01 Jun 2012, 17:28 »

6 kroner hvis du gerne vil spille mere end 10 kampe tror jeg vist, ellers er det gratis Smiley

Curo
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 01 Jun 2012, 17:52 »

Jeg har godt nok brugt meget tid på det spil efterhånden, og med alder på 34 år (In Game) er det vidst på tide at jeg går på pension snart, men jeg vil helt sikkert gerne lige tilknytte min anbefaling til det der allerede er skrevet om spillet. Det er sgu spass!

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 01 Jun 2012, 18:24 »

Voldsomt fee apP! Opstemt

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #13: 01 Jun 2012, 19:03 »

Prævede lige, er startet i Næsby, jeg scorer i min første kamp, fra 25,1 yards afstand, lige i krydset Opstemt

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #14: 01 Jun 2012, 19:10 »

har haft spillet på cd til computer

Tidligere: Baloo38

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010