home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 273 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Årets mål 11/12
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Den forgangne sæsons bedste mål er efter min mening scoret af:
Kevin Prince Boateng
Papiss Cissé
Kalilou Traoré
Ivan Perisic
Luis Suarez
Luis Fabiano
Younés Belhanda
Peter Chrouch
Søren Berg
Diego

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Årets mål 11/12  (Læst 3312 gange)
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #15: 01 Jun 2012, 19:09 »

Vi burde næsten få smidt en afstemning op omkring det. Mine favoritter er helt klart Kevin Prince Boateng, Younes Belhanda, Diego og Søren Bergs kasser. Syntes at sådan en kasse som Cisse laver, bevares den er flot, men jeg vil heller sidde og se de andre igen og igen. Belhanda og Diegos er jo pga. flot sammenspil med holdkammeraterne, og det syntes jeg er flottere end "bare" at losse til en bold.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #16: 01 Jun 2012, 19:11 »

<a href="http://www.youtube-nocookie.com/v/pZgGeFXXOto?version=3&amp;amp;hl=en_US" target="_blank">http://www.youtube-nocookie.com/v/pZgGeFXXOto?version=3&amp;amp;hl=en_US</a>
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #17: 01 Jun 2012, 19:58 »

Om et mål er held eller ej, gør vel hverken målet bedre eller dårligere? Naturligvis er det heldigt at Cissé rammer den så godt, men han ville jo sparke på mål - og han fik sparket på mål med en fantastisk kraft og skru i bolden - hvorfor det lige så meget et teknisk klasse i mine øjne.

Mit yndlingsmål af de 10 i filmen, er dog klart Peter Crouchs. Jeg synes man kan se på ham, at han ved lige fra at han får bolden at han vil trykke af på mål. Han tæmmer den godt, og flugter den helt eminent i modsatte hjørne. Det er virkelig et drømmemål! Jeg kunne se det igen og igen!

Diegos mål for Atletico Madrid er dog også et klasse mål, det løb han laver og det sammenspil de leverer, er virkelig en fryd for øjet!
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #18: 02 Jun 2012, 12:06 »

På opfordring af rasmussidelmann er der nu - lidt forsinket - en afstemning oppe Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

phing
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #19: 02 Jun 2012, 12:56 »

Uretfærdigt klippet i filmen angående Crouch's mål: Bolden kommer fra et udspark fra målmanden, bliver firsttimet videre af ham selv, får den igen og trykker af - og bolden rører ikke jorden fra udsparket til den ligger i nettet i den anden ende! Det er edderbankme det vildeste opspil  Shockeret
Logged

Liverpool FC - FC Roskilde

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #20: 02 Jun 2012, 13:12 »

Synes at Boatengs mål er et godt, uden tvivl. Men tror mere jeg heller over til Diegos mål, målet er ikke det bedste, men det spil! Fantastisk sammenspil med sine holdkammerater og ikke sådan noget ''skyd og håb'' ligsom Cissé. Men alle mål er uden tvivl gode, men stemmer på Diegos! Man bliver jo helt opstemt.. Wink
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010