home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Årets mål 11/12
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Den forgangne sæsons bedste mål er efter min mening scoret af:
Kevin Prince Boateng
Papiss Cissé
Kalilou Traoré
Ivan Perisic
Luis Suarez
Luis Fabiano
Younés Belhanda
Peter Chrouch
Søren Berg
Diego

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Årets mål 11/12  (Læst 3311 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Årets mål 11/12
« : 01 Jun 2012, 14:43 »

I ventetiden til EM ville jeg lige smide en video op med tv2sports bud på en top 10 over sæsonens mål. I må selvfølgelig gerne vise mål fra Youtube som i synes, er endnu bedre Wink

Så kan vi da diskutere, hvilket mål, som er det bedste.

IMO synes jeg, at Ivan Perisic´s firstimer sidder meget godt. Og så vidt jeg husker var det den udlignende scoring i slutminutterne mod Arsenal, så det tæller jo op.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2012, 12:05 af risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #1: 01 Jun 2012, 14:55 »

Imo er der ikke det store at rafle om. Papiss Cissé scorede årets mål, blandt de ti kandidater der er nævnt der. At han lige fucker med alt hvad der hedder logik, sund fornuft og fysiske love med sådan et spark gør, at han bør vinde titlen. Og at det er mod Chelsea er kun et plus i bogen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #2: 01 Jun 2012, 15:06 »

I min verden er disse "hit-and-hope"-mål ikke al hypen værd, og Cisses første mål i den kamp var klasser bedre. Af de nævnte muligheder hælder jeg nok mest til Boateng, Belhanda eller Søren Berg.
Logged



BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #3: 01 Jun 2012, 15:08 »

I min verden er disse "hit-and-hope"-mål ikke al hypen værd, og Cisses første mål i den kamp var klasser bedre. Af de nævnte muligheder hælder jeg nok mest til Boateng, Belhanda eller Søren Berg.
Det var også disse tre mål, jeg tænkte på, at jeg så dem. Søren Bergs mål er virkelig vanvittigt.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #4: 01 Jun 2012, 15:11 »

Luis Fabianos frispark minder mig om Juninho. Hold kæft en kasse!

Men Søren Bergs mål er jo bare fuldstændig fantastisk vildt sparket ind. Wow!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #5: 01 Jun 2012, 15:30 »

Kunne næsten komme i bukserne over Cissés mål mod Chelsea! Han er latterlig god. Kan du hilse derhjemme, Cech?

Alle målene er selvfølgelig overdrevet gode, men Cissé bør vinde i min optik. Savner dog nogle United-mål.
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #6: 01 Jun 2012, 16:10 »

Jeg synes boatengs mål er det bedste med den måde han tager bolden ned på.
Ellers synes jeg det er Atletico Madrids mål der er det bedste med den måde de ser og spiller hinanden på.
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #7: 01 Jun 2012, 16:27 »

Vil sige at Luiz Fabianos mål er et af de bedste frispark jeg har set længe. Cissés mål er jo bare en slags ny Carlos. Diegos "mål" er fuldstændigt sindsygt, bare den lille stop finte inden hnan får finten fik mig til jizze Opstemt   
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #8: 01 Jun 2012, 16:30 »

Juninhos sparketeknik? Den minder da mere om Cristianos end det, som Fabiano laver der.

Ellers kan jeg meget godt lide den sparketeknik, Falcao viser her: http://www.youtube.com/v/TogooZOW_rk
Logged


MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #9: 01 Jun 2012, 16:36 »

Juninhos sparketeknik? Den minder da mere om Cristianos end det, som Fabiano laver der.

Ellers kan jeg meget godt lide den sparketeknik, Falcao viser her: http://www.youtube.com/v/TogooZOW_rk

Synes Fabiano sparker ret rent til bolden og bolden får en lige retning mod mål. Ronaldos frispark hopper og danser derimod ofte i luften.
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #10: 01 Jun 2012, 16:42 »

Jeg kan nu meget godt lide den måde Perisic sparker den ind, men Belhandas kasse er nu min favorit Wink
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #11: 01 Jun 2012, 16:45 »

Juninhos sparketeknik? Den minder da mere om Cristianos end det, som Fabiano laver der.

Ellers kan jeg meget godt lide den sparketeknik, Falcao viser her: http://www.youtube.com/v/TogooZOW_rk

Ja bestemt, et meget godt mål. Men er det ikke scoret i en opvisningskamp? Og derved tror jeg ikke den tæller med.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #12: 01 Jun 2012, 17:01 »

Synes Fabiano sparker ret rent til bolden og bolden får en lige retning mod mål. Ronaldos frispark hopper og danser derimod ofte i luften.
Arh, synes mere, det minder om Beckhams teknik bare med en lidt mere lige kurve. Det er meget kraft på, men ikke sådan Juninho agtigt. Synes, Juninho og Ronaldo sparker nogenlunde ens til bolden, selvom Juninho nogle gange også sparkede på en anden måde i forhold til hans placering til målet. Det her mål minder i hvert fald meget om Ronaldos teknik: http://www.youtube.com/v/nNOnU2uT7mg

Ja bestemt, et meget godt mål. Men er det ikke scoret i en opvisningskamp? Og derved tror jeg ikke den tæller med.
Hmm, det er nok meget muligt, så det bare på eb.dk for noget tid siden Grin
Logged


MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #13: 01 Jun 2012, 17:14 »

Bestemt et helt hjernedødt mål, det kommer vi ikke uden om Wink

Back to topic.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Årets mål 11/12
« Svar #14: 01 Jun 2012, 18:32 »

Jeg vil sige at mine favoritter er nr. 1, 2, 8, 9 og 10. Så har cuttet halvdelen af Smiley
« Seneste Redigering: 01 Jun 2012, 18:34 af Naustratze » Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010