home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 850 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Prostitution ! ..
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Prostitution ! ..  (Læst 1305 gange)
ZaZZal
Reserveholdsspiller

Prostitution ! ..
« : 10 Okt 2006, 15:45 »

Jeg har i denne uge om prostitution og kvindehandel i skolen. Vi har snakket om, hvad vi mener er prostution .. og hvad vi mener om det .. straframmerne er heller ikke ret høje når det gælder kvindehandel her i Danmark .. den ligger vidst nok på omkring 8 år ..

men ville lige høre hvad jer her på fmfreaks havde at sige om prostitution og kvindehandel .. ? ..  Smiley

Rooland
Manager

Sv: Prostitution ! ..
« Svar #1: 10 Okt 2006, 15:50 »

Jeg har i denne uge om prostitution og kvindehandel i skolen. Vi har snakket om, hvad vi mener er prostution .. og hvad vi mener om det .. straframmerne er heller ikke ret høje når det gælder kvindehandel her i Danmark .. den ligger vidst nok på omkring 8 år ..

men ville lige høre hvad jer her på fmfreaks havde at sige om prostitution og kvindehandel .. ? ..  Smiley

Syntes at kvinde handel er ulækkert,fordi de bliver lovet arbejde og hjemvis de kommer herop,men de får noget helt andet.

Sputnik
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 10 Okt 2006, 16:20 »

Det at handle med andre folks liv, er fandme kvalmende, det er klamt, det er forkert..  ticked off Sur

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 10 Okt 2006, 16:21 »

ja .. jeg er helt enig ..!  vi så en film, den hedder "Lilja 4-ever" den var virkelig ulækker .. hun kom fra Rusland til Sverige ..

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #4: 10 Okt 2006, 16:26 »

Tja...jeg synes det er fedt! ej vi mener vel alle sammen det er noget skidt, der er vel ikke så meget at sige til det. Altså kvindehandel, prostitution er bare et skidt karrierevalg, hvis man selv har valgt det selvf. Et oplæg til debat kunne være, hvad man skulle gøre for at forhindre kvindehandel?

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #5: 10 Okt 2006, 16:27 »

Frivillig prostitution er ok. Ufrivillig prostitution(kvindehandel, slavehandel m.m.) er afskyeligt! Myndighederne bør gøre en ekstra indsats på dette område.

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 10 Okt 2006, 17:10 »

vi udvider lige debatten til "Hvad man kan gøre for at forhindre det" også .. (forslag fra Ramos 4) Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #7: 10 Okt 2006, 17:15 »

Syntes jeg ville dele min store viden med jer, læste for nogle måneder siden i et blad på handelsskolen om hvordan man kan tage til eks. Rumænien, SOM ER VED AT BLIVE EU LAND!!!! og købe en 15-16 årig for sølle 8.000 kr., fandme sygt, første tanke var så, hvorfor er der ikke nogen der køber dem, og så gir dem fri, men ja, hvad skulle de så leve af?

største håb en pige i den situation kan have må vel bare være at den som køber hende har tænkt sig at bruge hende som rengørings pige, og ikke som seksuel slave.

At folk kan få sig selv til at handle med andres liv er jo ufatteligt, blev engang smidt ud fra en bar her i byen fordi en kammerat ville "udleje" sin ex-kæreste til en tilfældig person, hun var fuld og sikkert gået med på det, første gang han nævnte det grinte vi, anden gang fløj jeg lige i fjæset på ham, man må sku da respektere andre mennesker nok til at lade dem leve deres eget liv.

Frivillig prostitution: ja, okay så lad dem da hvis de kan leve med sig selv.
Tvangs prostitution: Tag jer sammen, hvis i ikke kan tjene penge uden at tvinge stakkels kvinder til den slags, så findes der sider som i dette land er lovlige at bruge, de fortæller hvordan man stopper sit eget liv, test dem.

**Håber ikke dette indlæg har støt nogen, hvis det har kan vi tage diskussionen over PMs Wink**

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010