home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Italien
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Italien  (Læst 16090 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Italien
« : 24 Maj 2012, 14:45 »

Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Italien
« Svar #1: 28 Maj 2012, 20:20 »

Jeg ved godt at indlægget ikke er skrevet endnu, men jeg vælger lige at tage debatten op alligevel, da jeg synes den er spændende! Indlægget kommer sikkert også først om noget tid, da et par spillere fra Italiens trup trækker sig - Criscito har hvert fald taget turen, og han var tiltænkt en startplads.

Jeg ser skandalen som positivt for Italien. Det gik hvert fald ret godt for dem i år 2006! ;-)

De spillere som kommer ind i stedet for dem som trækker sig, er vel utrolig sultne for at vise deres værd, da de nu har chancen for at give pladsen på landsholdet. Jeg tror det kan blive en gevinst for Italien, da det også fjerner lidt fokus fra selve landsholdet og giver dem mulighed for at stå sammen i den svære tid her. Conte, Criscito og Lazio's anfører trækker overskrifterne i medierne når det omhandler i Italien, og det kan vel blive meget positivt for italienerne.

Derudover føler jeg at Italien har en fremragende trup, og forventningerne er egentlig ikke SÅ store til dem rundt omkring i Europa (??)
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Italien
« Svar #2: 28 Maj 2012, 20:46 »

Ja, jeg regner med at jeg lige venter et par dage, før jeg kommer med min præsentation af Italien, vil lige vente lidt og se hvad der sker, og hvor mange der skulle være indblandede..
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Italien
« Svar #3: 28 Maj 2012, 21:12 »

Hvem ved måske har Criscito bare taget en for holdet, da det jo gik udemærket sidst. Nu bliver Bonucci også blandet ind i skandalen for sin tid i Bari, men ved ikke om Prandelli havde planer om at bruge ham og Chiellini i midten. Der bliver ihvertfald snakket om at han bliver skåret fra pga. skandalen og det vil vel betyde at det bliver Ranocchia og Chiellini som kommer til at danne midterforsvaret.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Italien
« Svar #4: 28 Maj 2012, 21:24 »

Imo en lidt forhastet beslutning at tage, at smide Criscito af holdet, så længe der ikke er kommet en endelig afgørelse på sagen. Det er en vigtig brik Prandelli har fjernet. Ærgeligt tidspunkt for Italien, at der kommer sådan en sag, da denne kan gøre meget ondt på et hold, jeg ellers godt kunne se nå rigtigt langt i slutrunden.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Italien
« Svar #5: 28 Maj 2012, 21:29 »

Imo en lidt forhastet beslutning at tage, at smide Criscito af holdet, så længe der ikke er kommet en endelig afgørelse på sagen. Det er en vigtig brik Prandelli har fjernet. Ærgeligt tidspunkt for Italien, at der kommer sådan en sag, da denne kan gøre meget ondt på et hold, jeg ellers godt kunne se nå rigtigt langt i slutrunden.

Det er Criscito selv der har valgt at trække sig fra landsholdet.

 - Criscito vil ikk deltage ved slutrunden. Han er fastsat på at få afklaret sin personlige situation. Han er skuffet over være havnet i denne situation, selvom han har understreget, at han intet forkert har gjort, siger Demetrio Albertini ifølge Football Italia.

Det virker i mine ører mærkeligt at trække sig, og samtidig understrege at han intet har med det at gøre. Har han intet med det at gøre, kan han da fint stille op til EM og spille sit normale spil. Tror sgu' han har haft pølsen i en forkert kusse ;-)

EDIT:

Andre siger dog, at det er ham selv der har trukket sig....

Så tror jeg er enig med dig Zone!! Opstemt
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Italien
« Svar #6: 28 Maj 2012, 21:41 »

Lige pt, er det lidt svært at finde ud af, om han rent faktisk selv har trukket sig, eller om det er Prandelli's værk..
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Italien
« Svar #7: 28 Maj 2012, 22:17 »

Jeg er 100 på, at Prandelli har haft en finger eller to med i afgørelsen om Criscito. Inden i form af at han selv udelukker ham, eller han selv får lov til at trække sig, for så at Albertini vil kunne komme med det citat, du bringer, Cesc. Og mon ikke det også vil ske med Bonucci, ellers er det godt nok noget af en gåde der kommer fra deres lejr.

Jeg kan virkelig ikke se hvorfor Criscito selv skulle trække sig af egen fri vilje, hvis han er uskyldig. Dagen i morgen skal nok blive ret spændende at følge hos Italien, ikke mindst fordi de spiller deres første test kamp der, op til slutrunden.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Italien
« Svar #8: 28 Maj 2012, 22:31 »

Der spekuleres allerede i om Bonucci bliver skåret fra imorgen. Før testkampen skal Prandelli opgive sin trup til EM, så det bliver også spændende at se om Bonucci er med, og hvem som egentlig erstatter Criscito.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: Italien
« Svar #9: 28 Maj 2012, 23:00 »

Prandelli har med garanti forlangt 100% fokus på slutrunden fra Ciscitos side, hvilket han selvfølgelig ikke kan give, hvis han samtidig skal forsøge at holde sit navn rent i pressen. Uskyldig eller ej, så vil medierne og især de italienske gå i selvsving med historien og til sidst, så er han jo dømt ud fra løse rygter og påstande i medierne. Så uanset om det er Prandelli eller Criscito selv, som har taget beslutningen, så er den forståelig.

Jeg kunne forestille mig, at Bonucci også trækker sig eller bliver siet fra, hvis rygtet taler sandt og han også er indblandet på en eller anden måde. Omvendt så går historierne altså hurtigt i Italien og rygterne taler sjældent sandt. Mens Criscito nok stod til en mulig startplads, så var Bonucci nok mere tvivlsom, da Andrea Barzagli nok ville tage pladsen ved siden af holdkammeraten Chellini. Problematikken er dog så ved reserverne, da Ranocchia ikke har imponeret i foråret og ikke har spillet fast i Inter og når han har fået chancen, så har han ikke grebet chancen. Angelo Ogbonna er helt sikkert fremtidens mand, men jeg havde faktisk forventet, at han ville blive siet fra, da han jo spiller Serie B med Torino, ligesom Marco Verratti er blevet det. Han vil formentlig kunne spille op med de mindre hold, men hvis man får skade til Chellini eller Barzagli, så er spørgsmålet om han ville kunne tage ansvaret og holde hovedet koldt i knock-out kampene. Der havde enten Astori eller Bocchetti pyntet mere, hvor især sidstnævnte trods alt har lidt mere erfaring. Ingen af dem har dog den store internationale erfaring, hvilket vel er det italienske forsvars største problem, nemlig manglen på international erfaring hos mange af spillerne.

Det ærgrer mig, at Matias Schelotto er blevet skåret fra, da han kunne bidrage til nogle raids op ad højrekanten. Desværre for ham, så har man i forvejen Maggio, som ligner Schelotto en del. Cigarini var dog mere ventet, da den centrale midtbane er vanvittigt godt besat hos Italien og de jo har både 4, 5 og 6 spillere, som ville pynte på langt de fleste store hold i Champions League.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Italien
« Svar #10: 28 Maj 2012, 23:06 »

Barzagli er 100% foretrukket fremfor Bonucci. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Men en skam for Bonucci og Criscito alligevel. Med hensyn til forsvaret, så synes jeg virkelig, at Davide Astori fra Cagliari er god. Har haft Canal+ en overgang, så jeg fik set en masse Serie A og deriblandt også Cagliari. Jeg tror, han ville være en fantastisk erstatning i form af skader til Chiellini eller Barzagli.

Jeg glæder mig lidt til at se Italien i år, jeg synes virkelig, de har et godt hold.
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Italien
« Svar #11: 28 Maj 2012, 23:15 »

Nu kiggede jeg på bold.dk og han har allerede trimmet lidt i den. Astori er siet fra som Søgaard også er inde på.
Og nu kiggede jeg på hvem der har spillet mest under kvalifikationen og det har været Chiellini og Bonucci. Det giver selvfølgelig mere mening at bruge Barzaghli hvis han har slået Bonucci af i Juventus. Det skal jeg ikke gøre mig klog på.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: Italien
« Svar #12: 28 Maj 2012, 23:15 »

Barzagli er 100% foretrukket fremfor Bonucci. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Men en skam for Bonucci og Criscito alligevel. Med hensyn til forsvaret, så synes jeg virkelig, at Davide Astori fra Cagliari er god. Har haft Canal+ en overgang, så jeg fik set en masse Serie A og deriblandt også Cagliari. Jeg tror, han ville være en fantastisk erstatning i form af skader til Chiellini eller Barzagli.

Jeg glæder mig lidt til at se Italien i år, jeg synes virkelig, de har et godt hold.
Davide Astori har spillet en stor sæson i Cagliari, men lige med landsholdet havde han jo en uheldig debut sidste år, hvor han blev skiftet ind for at senere blive smidt ud efter to gule kort mod Ukraine. Problemet er igen manglen på international erfaring og mon ikke han skifter til en større klub i løbet af sommeren, hvor han kan få nogle europæiske kampe og kan være blandt spillerne i truppen til den kommende VM-kvalifikation. Men havde som sagt hellere set ham eller Bocchetti taget pladsen foran Ogbonna, som fjerde mand i midterforsvaret.

Nu kiggede jeg på bold.dk og han har allerede trimmet lidt i den. Astori er siet fra som Søgaard også er inde på.
Og nu kiggede jeg på hvem der har spillet mest under kvalifikationen og det har været Chiellini og Bonucci. Det giver selvfølgelig mere mening at bruge Barzaghli hvis han har slået Bonucci af i Juventus. Det skal jeg ikke gøre mig klog på.
Bonucci har fået flere kampe end Barzagli i Juve, men omvendt så har Prandelli altså været glad for Barzagli, som også er en af få med over 15 landskampe i det forsvar, som Italien stiller op med.
« Seneste Redigering: 28 Maj 2012, 23:19 af Søgaard » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Italien
« Svar #13: 28 Maj 2012, 23:21 »

Italien har virkeligt et godt forsvar - vanvittig bredde i centerforsvaret - og en god midtbane, men som sagt tidligere, så synes jeg at angrebet halter lidt.. jeg hører dog nok alligevel til en af dem, som sagtens tror, at de ville kunne blive smidt ud allerede i gruppespillet, da man bestemt ikke skal undervurdere Kroation, som jeg synes, er et godt hold med mange gode, unge spillere Smiley

Håber dog de går videre, da jeg helst ville se de bedste hold mod hinanden.
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Italien
« Svar #14: 28 Maj 2012, 23:28 »

Bonucci har fået flere kampe end Barzagli i Juve, men omvendt så har Prandelli altså været glad for Barzagli, som også er en af få med over 15 landskampe i det forsvar, som Italien stiller op med.
Jeg sidder og kigger på UEFAs hjemmeside og her har Chiellini spiller alle 10 kval kampe, Bonucci 6, Barzagli 2 og Ranocchia 3. Så medmindre han har været skadet i løbet af de seneste to år virker det til at Bonucci også var foretrukket på landsholdet.

Håber dog de går videre, da jeg helst ville se de bedste hold mod hinanden.
Man kan jo diskutere om Italien er det bedste hold hvis de ikke går videre. Man ja, det er lidt sjovere når det er de store fodboldnationer som mødes.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010