home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 272 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Utilfredshed.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Utilfredshed.  (Læst 2021 gange)
2450K
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Utilfredshed.
« : 23 Maj 2012, 19:45 »

Sorry hvis der er et indlæg et andet sted, jeg kunne bare ikke lige finde det.

Men jeg spiller på min 4.-5. sæson med Arsenal, og efter og være endt efter Man. City i ALLE sæsoner, og efter jeg har købt en masse topspillerer ind, så kan jeg nu se at de er utilfredse med træningsniveauet.

Så mit spørgsmål er om der er nogen der har en forklaring eller nogle råd til hvordan jeg kan sætte mit aftryk på spillernes forbedringer og tilfredshed ?

Håber i kan hjælpe, eller evt henvise mig til et indlæg hvis der er sådan et Smiley
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilfredshed.
« Svar #1: 23 Maj 2012, 19:47 »

Kører du med egne træningsskemaer eller blot de autogenererede? Hvordan er deres moral.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

2450K
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Utilfredshed.
« Svar #2: 23 Maj 2012, 19:51 »

Jeg kører med det som den er sat på fra start.
Og deres moral er fin lige pt, den svinger dog lidt..

Det eneste jeg ændre på er den der inde under taktik hvor man kan forberede sig til næste kamp..
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilfredshed.
« Svar #3: 23 Maj 2012, 20:09 »

Har du de enkelte spillere til både at træne nogle specifikke egenskaber OG en ny position, OG et nyt foretrukket træk, eller bare to af disse ting, så kan det også være årsagen Opstemt
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilfredshed.
« Svar #4: 23 Maj 2012, 20:46 »

Mig bekendt, så vil træningsmængden altid være den samme. Den er bare procentvist fordelt mellem tingene. Du kan dog, såfremt du går ind under træningen (Klub [f3] -> Træning -> Programmer), enten vælge at sætte træningsbelastninge n ned, eller du kan gå ind på den enkelte spiller, og der, under træning, vælge at sætte træningsmængden ned.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Utilfredshed.
« Svar #5: 23 Maj 2012, 20:52 »

Jeg får tit beskeden om at de er utilfredse med, at de træner for mange ting, og det derfor re for hårdt. Det er altid den utilfredshed jeg oplever Smiley

(Derfor jeg også er meget påpasselig, med bare at "starte træning" som man bliver foreslået under mødet med personalet ! Smiley )
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Utilfredshed.
« Svar #6: 23 Maj 2012, 20:56 »

Som Bøvle er inde på, så bliver spillerne utilfredse, hvis den ordinære træning får for lidt opmærksomhed. Altså sætter du eksempelvis forberedelserne til næste kamp højt, samtidig med at du træner spillere i nye positioner og/eller nye foretrukne træk og/eller specifikke træningsområder, eller en hvilken som helst kombination, der bringer den ordinære træningsmængde for langt ned, så får du utilfredse spillere.

Én ting ad gangen, ud over kampforberedelserne, og lad så være med at sætte kampforberedelsestr æningen for højt hele sæsonen. Som regel er det nok, at træne intensivt på kampforberedelserne, i starten af sæsonen. Selv plejer jeg at have den på low, det meste af sæsonen.
Logged

2450K
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Utilfredshed.
« Svar #7: 25 Maj 2012, 00:03 »

Men tænker også lidt på hvordan jeg evt selv kan sætte mit præg på træningen ? Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010