home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Verdens bedste taktik (Ulle)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Verdens bedste taktik (Ulle)  (Læst 7853 gange)
ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Verdens bedste taktik (Ulle)
« : 11 Maj 2012, 22:31 »

Til alle fmFreaks der mangler en god taktik. Har prøvet den med Juve, Las Palmas og et save jeg har lavet med min barndoms klub Ribe..
Taktikken er den bedste jeg har prøvet, og endda selv lavet den, med hjælp fra andre opstillinger jeg har arbejdet med..
Har stor succes. Skaber mange chancer, har det meste af spillet, både ude og hjemme, lukker genrelt ikk mange mål ind..
Startede min taktik, som en defensiv taktik, som kunne bruges af bundhold, som Ribe og Las Palmas, bund og bund, men i hvert fald mindre gode hold.. Men havde ikk bolden nok, og scorede ingen mål, så gik igang med at lave en mere off taktik, og det blev til denne 2-3-2-1-2 taktik..
Det er en taktik uden kanter, men med wing-backs(O), to centrale forsvar(D) En defmidt(Ankermand) to centrale midtbanespillere(S) en offmidt(O) Den ene angriber er dybdeliggende(S) den anden skarpretter.

Spiller offensivt og balanceret.

Prøv den, og skriv tilbage hvad i synes, lover jer for at den er god, balanceret og virker med stort set de fleste hold..

Den skulle gerne kunne hentes herfra....

http://gupl.dk/679239/
« Seneste Redigering: 11 Maj 2012, 22:33 af ulle2408 » Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Dida
Gæst
 
Sv: Verdens bedste taktik (Ulle)
« Svar #1: 11 Maj 2012, 22:41 »

Kan du ikke fortælle hvilke resultater du har opnået med denne taktik? Smiley
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste taktik (Ulle)
« Svar #2: 11 Maj 2012, 22:49 »

Jo klart.. Mit Ribe save, har jeg ført Ribe op i sas fra 2.Division vest på 3 år, blevet nummer 4 to gange, vundet pokalen to gange, været med i uefa cuppen en gang, og cl en enkelt gang, vandt mit første mesterskab i 2018..

Rykkede op i første sæson med Las Palmas, hvor jeg tabte i kvart finalen i pokalen..
Spillede 42 kampe i ligaen vandt 25, 15 lige og 2 tabte.. målscorer 73 - 30..
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

öliver79
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste taktik (Ulle)
« Svar #3: 12 Maj 2012, 20:35 »

Kan sige jeg har lånt den og efter en start med 11 kampe i superligaen med Køge og kun 2 point tog jeg den i brug - de næste 4 kampe har givet 7 point, så den er ikke helt tosset og oven i det gav den 1 - 1 mod FCK i pokalen helt frem til straffe hvor jeg dog så tabte...Og det var i parken....
Logged

Med venlig hilsen

Oliver

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste taktik (Ulle)
« Svar #4: 12 Maj 2012, 21:07 »

Har også selv haft stor succes med brugen af wingbacks i stedet for wings.

I mit Anji-save havde jeg storset 60% boldbesiddelse i alle kampe (også mod de store hold i europa), og vandt da også Champions League 2 år i træk.

Har dog ikke selv prøvet din taktik, men grundet mine egne erfaringer med wingbacks, tør jeg godt spå den god succes Smiley
Logged

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste taktik (Ulle)
« Svar #5: 12 Maj 2012, 21:08 »

Tror jeg vil prøve den af med luton town som jeg har fået op i Premier league Smiley
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste taktik (Ulle)
« Svar #6: 13 Maj 2012, 12:22 »

Det lyder godt.. Har selv stor succes, med stort set alle hold jeg prøver den med..
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste taktik (Ulle)
« Svar #7: 16 Maj 2012, 21:00 »

Der er ikk mange, der ønsker at skrive om deres erfaringer med denne taktik..?
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste taktik (Ulle)
« Svar #8: 17 Maj 2012, 16:04 »

Jeg har prøvet i 10 kampe hvor min assistent styrede. det blev til 5 sejre, 4 uafgjorte og 1 nederlag. Der var bla en 2-2 hjemme mog man city. det nederlag var dog en ordentlig snitter på 7-0. alt i alt ser det godt ud... jeg spillede med blackburn. Jeg starter på et tidspunkt forfra og prøver den selv
Logged

startrix96
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste taktik (Ulle)
« Svar #9: 17 Maj 2012, 16:36 »

Er der nogle der lige kan hjælpe? Det er fordi jeg har lige startet en sæson med Midtjylland for første gang. Smiley og hvilken taktik ville passe bedst der ? fordi uanset hvad jeg gør "næsten" så taber jeg eller spiller uafgjort, imens hvor jeg "var på ferie" vandt de???
Logged

Real Madrid konge !!!
FCK gude !!!

brøndy LORT !!!!

tom79
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste taktik (Ulle)
« Svar #10: 17 Maj 2012, 16:54 »

Jeg har prøvet den i 10 kampe med mit La Coruna save efter de er kommet tilbage i La Liga, men dog uden den store succes, 8 nederlag og 2 der endte 0-0 og en målscore på 4 - 32 men det er nu nok nærmere mit hold der ikke står til at kunne overleve tror jeg ;-)
Logged

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste taktik (Ulle)
« Svar #11: 18 Maj 2012, 06:49 »

Er der en grund til at det er den dybdelæggende angriber der er playmaker og ikke den offensive midtbane?Huh
Logged

Gustav holm
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste taktik (Ulle)
« Svar #12: 21 Maj 2012, 17:40 »

Er der nogle der lige kan hjælpe? Det er fordi jeg har lige startet en sæson med Midtjylland for første gang. Smiley og hvilken taktik ville passe bedst der ? fordi uanset hvad jeg gør "næsten" så taber jeg eller spiller uafgjort, imens hvor jeg "var på ferie" vandt de???

har selv haft stor succes med midtjylland ved at bruge en offensiv 4-4-2 hvor de to kanter er OMH og OMV.
virker især i europa....  Cool
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste taktik (Ulle)
« Svar #13: 20 Jun 2012, 22:49 »

Er der en grund til at det er den dybdelæggende angriber der er playmaker og ikke den offensive midtbane?Huh

Ja det er der, han bliver spillet efter i dybe løb, ned mod målmanden.. Han plejer altid har score mange mål for mig...
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste taktik (Ulle)
« Svar #14: 20 Jun 2012, 23:19 »

Jeg er først nu begyndt at spille FM2012, før spillede jeg '07 udgaven. Men for lige at lære det hele, har jeg startet et spil med Man City, og skal da lige prøve din taktik.
Jeg vender tilbage, og skriver hvordan den virker...  Wink
Logged

Veni, vidi, vici

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010