home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 790 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Montpellier Hérault SC
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Montpellier Hérault SC  (Læst 7723 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Montpellier Hérault SC
« Svar #15: 08 Maj 2012, 21:40 »

Du er da godt nok gået i dybden her mr ptrN, det er jo nærmest allerede en blog. Lækkert, lækkert, kunne da også være jeg skulle prøve at starte et spil med dem Smiley

ptrN
Manager

« Svar #16: 08 Maj 2012, 21:43 »

Du er da godt nok gået i dybden her mr ptrN, det er jo nærmest allerede en blog. Lækkert, lækkert, kunne da også være jeg skulle prøve at starte et spil med dem Smiley
Synes jeg virkelig du skal. Holdet er mega fedt!

welbz is dat guy

Jensen218
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 08 Maj 2012, 21:45 »

Det kan klart anbefales. Det  er et  rigtig godt hold defensiv.    med den rette opstilling og taktik lukker du næsten ingen mål ind, over hiver 1 eller 2-0 sejr hjem Wink

ptrN
Manager

« Svar #18: 09 Maj 2012, 16:17 »

Så fik jeg spillet første sæson færdig; og hvilken en!

Jeg endte med at vinde ligaen, 2 point foran Lyon. Jeg var hen mod slutningen 12 point foran selvsamme, men en skade til Giroud og Aït Fana ødelagde formen, hvilket betød at jeg gik 7 kampe uden sejr i streg, inden jeg i sæsonen sidste fire kampe fik 10 point! Dermed blev den dårlige form glemt, da mine spillere satte en fantastisk slutspurt ind. Således kunne jeg kalde mig franske mestre 2011/12, og starte med at forbedre holdet til næste sæson.

Op til den nye sæson har jeg hentet;

Adel Taarabt, 18 mio
Francis Coquelin, lån
Lucas Digne, 15 mio
Mohamed Diamé, fri

Dermed kommer Taarabt, Belhanda og Aït Fana til at spille samme både i Montpellier og for det marokkanske landshold! Diamé går direkte i startopstillingen, imens det er usandsynligt at Taarabt starter alle kampe, da jeg har Belhanda, Aït Fana, Camara og selvsamme Taarabt til 3 pladser. Lucas Digne, hentet i Lille, er fremtidens mand på venstrebacken, og tænkes at overtage for Bedimo om en sæson eller to.

welbz is dat guy

Jensen218
Lilleputspiller
*

« Svar #19: 09 Maj 2012, 16:36 »

Nice, overvejer lidt at sælge giroud til  Arsenal, de har budt 90 mio for ham, men er det nok?

ptrN
Manager

« Svar #20: 09 Maj 2012, 16:47 »

Nice, overvejer lidt at sælge giroud til  Arsenal, de har budt 90 mio for ham, men er det nok?
I min optik er det overhovedet ikke nok.

welbz is dat guy

Jensen218
Lilleputspiller
*

« Svar #21: 09 Maj 2012, 16:54 »

Har lige solgt ham til 130 mio men han skifter  først til  arsenal efter sæsonen.  Han har ikke været så god indtil videre.  6 mål i 16  kampe er ikke nok.   Belhanda har lavet 12 mål og en del assist

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 09 Maj 2012, 18:22 »

Hey gutter. Jeg syntes at dette er yderst motiverende læsning, derfor har jeg besluttet mig for selv at starte et save med Montpellier. Inden jeg starter vil jeg lige høre om der er nogle der har gode råd til, opstilling, transfers, eller andet godt, som i lige syntes jeg skal vide inden jeg starter.

- Tak på forhånd. Glæder mig allerede til at komme igang!  Thumbs Up

ptrN
Manager

« Svar #23: 09 Maj 2012, 18:35 »

Hey gutter. Jeg syntes at dette er yderst motiverende læsning, derfor har jeg besluttet mig for selv at starte et save med Montpellier. Inden jeg starter vil jeg lige høre om der er nogle der har gode råd til, opstilling, transfers, eller andet godt, som i lige syntes jeg skal vide inden jeg starter.

- Tak på forhånd. Glæder mig allerede til at komme igang!  Thumbs Up
Hent Kara. Du er i forvejen okay dækket ind på positionen, men så kan du sende en mere løntung spiller afsted. Soukouna hentede jeg, men foruden et par mål, slog han aldrig helt igennem. Han fik dog heller ikke megen spilletid grundet Giroud.

Stil op i en 4-2-3-1 hvor de 2 midtbanespillere er placeret på den defensive midtbane. Gør du dette og satser på kontrabold, lukker du næsten ingen mål ind. Jeg lukkede 29 ind i første sæson, hvilket er ganske pænt for et hold med medieprognose 12.

Sats på;
Geoffrey Jourdren - klart den bedste målmand i truppen, og han er værd at holde på
Mapou Yanga Mbiwa - anfører og kommende stjerne
Abdel EL Kaoutari - stabil forsvarsspiller som også kan dække backen
Benjamin Stambouli - ung forsvarsspiller som har et stort talent
Mathieu Deplagne - talent til højrebacken
Garry Bocaly - starter skadet, men er en klasse back og fast mand
Younés Belhanda - farvestrålende offensiv midt, som er god for en masse oplæg og mål
Karim Aït Fana - god kantspiller
Souleymane Camara - ligesom Aït Fana er han værd at holde på i en sæson eller 2
Oliver Giroud - nøglespilleren som afgør om dit ophold bliver succes eller fiasko

Generelt har de en bred trup med gode spillere over hele fronten. Dog mangler du bredde i angrebet.

welbz is dat guy

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 09 Maj 2012, 18:44 »

Tusind tak for dit hurtige svar. Det giver en rigtig god indsigt i holdet, så man har bare en lille idé om hvordan man skal gøre det, tak!  Cool

Edit: Med et transferbudget på 0.- Så blir det sgu svært at hente nogle,overhovedet Wink
« Seneste Redigering: 09 Maj 2012, 19:29 af ReaLFCK » Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 09 Maj 2012, 19:44 »

Citat
Hent Kara. Du er i forvejen okay dækket ind på positionen, men så kan du sende en mere løntung spiller afsted. Soukouna hentede jeg, men foruden et par mål, slog han aldrig helt igennem. Han fik dog heller ikke megen spilletid grundet Giroud.

Stil op i en 4-2-3-1 hvor de 2 midtbanespillere er placeret på den defensive midtbane. Gør du dette og satser på kontrabold, lukker du næsten ingen mål ind. Jeg lukkede 29 ind i første sæson, hvilket er ganske pænt for et hold med medieprognose 12.

Sats på;
Geoffrey Jourdren - klart den bedste målmand i truppen, og han er værd at holde på
Younés Belhanda - farvestrålende offensiv midt, som er god for en masse oplæg og mål
Oliver Giroud - nøglespilleren som afgør om dit ophold bliver succes eller fiasko
Generelt har de en bred trup med gode spillere over hele fronten. Dog mangler du bredde i angrebet.

- Sidste spørgsmål. 4-2-3-1. Er det med kanter, eller 3 centrale? Wink

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #26: 09 Maj 2012, 20:21 »

Sats på;

Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 09 Maj 2012, 20:24 »

Hvis du kigger på første side kan du finde ss af holdinstruktioner og holdopstilling Wink

ptrN
Manager

« Svar #28: 09 Maj 2012, 20:58 »

Det er selvfølgelig med kanter da du har nogle fremragende af slagsen ;-)

welbz is dat guy

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #29: 09 Maj 2012, 21:19 »

Tak  Peace

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010