home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [3] The Lactics
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: [3] The Lactics  (Læst 3199 gange)
Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
[3] The Lactics
« : 04 Maj 2012, 13:27 »



Benjamin havde efterhånden været et år hos Wigan, efter Roberto Martinez valgte at stoppe som træner grundet personlige problemer på hjemmefronten. Pressen var meget kritisk overfor den unge dansker, som tidligere kun havde været ungdomstræner i Manchester United. Han havde dog modbevist dem, hans Wigan-hold havde blandt andet slået City 2-1 ude, samt slået United ud af FA cuppen hjemme med 3-0. Dog havde de også lidt store nederlag; flere 3/4/5-0 nederlag til hold som QPR.

Benjamin som havde kørt en lidt kontroversiel linje på transferfronten, hvor han blandt andet havde solgt Piscu og den nyindkøbte Crusat i januar. Han havde i denne sæson anno 13. Juli 2012, købt tre, engelske, spillere til sammenlagt 35 millioner kroner. Han viste deraf at han ville gå mere efter at satse på spillere fra de britiske øer og andre spillere der skulle tale engelsk, for han ville ikke have sprogbarrierer i sin trup, for hvis Wigan skulle holde sig oppe, igen, så ville det kræve et fremragende samarbejde.

Han havde kørt med en 4-3-3, kendt som "Diabloen," men meget tydede på, at han ville trække de to yderste angribere ud på kanten i en alternativ 4-5-1 med 3 centrale midtbanespillere.

Det tydede alt i alt at denne sæson skulle blive "business as usual" i Wigan.

Velkommen til min blog omkring Wigan, hvis I ikke allerede, har opdaget det, så er jeg i juli 2012, altså en sæson fremme i tiden. Nyd den og kom med feedback, al feedback og alle kommentarer vil blive værdsat Smiley   
« Seneste Redigering: 07 Maj 2012, 19:38 af Tornbo » Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [1] The Lactics
« Svar #1: 04 Maj 2012, 13:34 »

Jeg læser med Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1] The Lactics
« Svar #2: 04 Maj 2012, 13:41 »

Jeg ville nok læse den igennem for stavefejl, hvis jeg var dig. Og så måske forkorte et par af sætningerne Smiley
Logged

FC Barcelona

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [1] The Lactics
« Svar #3: 04 Maj 2012, 13:43 »

Jeg ville nok læse den igennem for stavefejl, hvis jeg var dig. Og så måske forkorte et par af sætningerne Smiley
Lige det jeg var ved at skrive Wink
God start ellers vil da læse lidt med Smiley
Logged

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [1] The Lactics
« Svar #4: 04 Maj 2012, 13:44 »

Kig lige din tekst igennem for stavefejl osv. inden du poster den.. Ville være bedre for dig Smiley

edit: blev så skrevet af 2 ..
Logged


Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1] The Lactics
« Svar #5: 04 Maj 2012, 14:11 »

Jo, kan godt se det nu hvor I siger det, Chromes retstavning virkede vist ikke efter hensigten her Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1] The Lactics
« Svar #6: 04 Maj 2012, 21:54 »



Transfervinduet overstået, samt lidt interne problemer


De første fire kampe i sæsonen er overstået:

PL: West Brom-Wigan 1:0:
Vi bliver spillet ud af banen på The Hawthorns og det er i sig selv en overraskelse, at vi ikke taber med flere mål.
På den positive side, kan det nævnes, at Kyle Naughton på højrebacken leverer en stensolid indsats og det samme gør Craig Dawson i det centrale forsvar, det kan man dog ikke sige om Gary Caldwell, som ikke er i klubben længere, men mere om det senere.

PL: Wigan-Chelsea 0-0:
I næste kamp tog vi imod Chelsea hjemme på DW Stadium. Jeg havde ikke store forventinger til kampen, men lavede et stort taktisk klogt træk; jeg spillede offensivt! Det virkede som om at det helt neutraliserede Chelsea, som var underlegne på boldbesiddelse(52-48), men havde et overskud i chancer. Igen leverer Kyle Naughton og Craig Dawson nogle solide præstationer i forsvaret.

LC: Wigan-AFC Wimbledon 4-0:
Vi skulle i næste kamp møde Wimbledon i Liga Cuppen, det blev en let 4-0 sejr på mål af blandt andet Lucas Andersen, som i denne sæson har starter alle kampe for Wigan.

PL: Arsenal-Wigan 1-1:
Vi skulle herefter til Emirates til en af sæsonens nok sværeste kampe imod Arsenal. Det hele gik galt efter allerede fire minutter, hvor Craig Dawson, får lavet en fejl og mistimer et et indlæg fra Sagna, osm havner i panden på André Ayew, 1-0 Arsenal. Craig Dawson spiller herefter stærkt påvirket kampen til ende og leverer sin første dårlige præsation i Wigantrøjen. Vi får dog udlignet i en helt lige kamp på mål af Rodallega på oplæg af Lucas Andersen.

Transferstatus og interne problemer:
Der har været lidt interne problemer efter at den tidligere anfører Gary Caldwell, fik frataget anførerbindet, på grundlag af dårlige præstationer i stort set alle kampe sidste år. Han spiller nu i Aston Villa og har indbragt klubben 20 millioner  over 48 måneder.

Vi har også lejet målmanden John Steer i Norwich. Han skal agere bak-up for Al-Habsi. da jeg ikke tør at have den kronisk skadede Chris Kirkland, som eneste backup til Al-Habsi.

Og sidst men ikke mindst har vi nuppet McDonald Mariga, tidligere Inter, på fri transfer, da vi manglede en spiller til den centrale midtbane.

Håber ikke at denne update har været for lang, og hvad synes I om opsætningen, skal den laves om? Smiley   
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] The Lactics
« Svar #7: 07 Maj 2012, 10:19 »

Regner med en update senere når jeg kommer hjem Smiley

Kunne være rart med lidt feedback omkring opsætningen af bloggen Smiley
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] The Lactics
« Svar #8: 07 Maj 2012, 17:45 »

Jeg elsker dig topbanner til din blog, det er vildt fedt med sort/Hvid og så den blå farve, dog syntes jeg den er for høj, men det har jo som sådan intet med opsætningen at gøre.

Jeg kan meget godt lide det enkelte og stilrene, hvilket du i det store hele rammer, dog er jeg ikke glad for at du markere kampene med en farve alt efter resultat, da det bliver for sprælsk i udtrykket til min smag, så der ville jeg finde noget andet.

Dog er det jo en smags sag, og syntes du selv om det, er det helt sikkert ikke noget du skal ændre! Ellers syntes jeg nu meget godt om opsætningen.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] The Lactics
« Svar #9: 07 Maj 2012, 18:04 »

Takker for kritik, er kommet til omkring slut december, men det er sådan jeg kan life mine blogs, til at forløbe, altså efter hvor jeg er i mit spil, håber ikke i vil synes at det løber for løbsk Smiley
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] The Lactics
« Svar #10: 07 Maj 2012, 18:29 »

Igen kan jeg kun sige at så længe du er tilfreds, så er det jo det vigtigste Smiley - Har intet imod at der er lidt imellem updates - Det kan jo også blive for langtrukkent hvis der er opdateringer for hver kamp, uge, måned. Så det lyder meget fint!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] The Lactics
« Svar #11: 07 Maj 2012, 19:04 »

Update skulle være på hjørnet om max 10 min Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] The Lactics
« Svar #12: 07 Maj 2012, 19:18 »



In Al-Habsi and Hugo we trust


Jeg fik engang i septembermåned en besked, som jeg ikke havde regent med, nemlig at Ali Al-Habsi skulle til de Øst-Asiatiske mesterskaber. Min første tanke var, at den klarede Jed Steer da bare uden problemer. Der var bare det problem, at det gjorde han ikke. Det betød tre kampe med 11 mål lukket ind. Efter at Al kom tilbage blev det til seks kampe i streg uden nederlag, heriblandt fire clean-sheets. Herefter løb vi ind i et meget svært program med både Tottenham, Liverpool og Manchester United indefor tre kampe. Vi slap fint fra det program med et point, efter 2-2 mod Liverpool, hvor Hugo Rodallega brændte et straffespark også.

Da datoen i spillet pt. er 8. december vil jeg prøve at kigge lidt på, hvor holdet har brug for forstærkninger, da transfervinduet er lige om hjørnet: En ting har været slående: Jesper Juelsgård har spillet meget under niveau og Maynor Figueora er meget nedadgående i sine evner på en fodboldbane. Michael Lumb er blevet udset til rollen, men hans høje lønkrav kan blive en stopklods.

Næste update kommer når jeg er færdig med med transfervinduet Smiley
  
Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [3] The Lactics
« Svar #13: 08 Maj 2012, 08:55 »

Det er ikke godt nok Benjamin, der skal vindes noget mere! Peace
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] The Lactics
« Svar #14: 08 Maj 2012, 11:33 »

Så vil du se frem til næste update Peace
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010