home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23594
  1 Bruger, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lomjkenrAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  West Brom
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: West Brom  (Læst 34909 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: West Brom
« Svar #90: 10 Maj 2012, 12:51 »

Jeg gik videre fra min gruppe med AZ, Valencia og Debrecen.. Og nu har jeg så trukket Napoli.. Fucking lorte spil!! Men går jeg videre er der Anderletch eller Dnipro.. Så håber jeg får klasket Napoli ud!

Men kan da smile over jeg ligger nummer 1 i ligaen efter 16 runder!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #91: 10 Maj 2012, 18:26 »

Jeg har spillet begge kampe mod Napoli, og jeg gik videre med samlet 4-0..

Jeg har udarbejdet en ny hjørnesparkstaktik og den giver virkelig pote for tiden. Min anfører Jonas Olsson er fantastisk og han scorer nærmest hver eneste kamp! I den første kamp vinder jeg 2-0, hvor begge mål er scoret på hjørnespark og i kampen i Italien vinder jeg med samme antal mål. Ét af de mål er også scoret efter hjørnespark med Jonas Olsson som målscorer, og ellers så bankede Ashley Young bolden ind fra 20 meter.

Nu venter Anderlecht - og mon ikke jeg hiver det længste strå!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #92: 10 Maj 2012, 18:30 »

Jeg har spillet begge kampe mod Napoli, og jeg gik videre med samlet 4-0..

Jeg har udarbejdet en ny hjørnesparkstaktik og den giver virkelig pote for tiden. Min anfører Jonas Olsson er fantastisk og han scorer nærmest hver eneste kamp! I den første kamp vinder jeg 2-0, hvor begge mål er scoret på hjørnespark og i kampen i Italien vinder jeg med samme antal mål. Ét af de mål er også scoret efter hjørnespark med Jonas Olsson som målscorer, og ellers så bankede Ashley Young bolden ind fra 20 meter.

Nu venter Anderlecht - og mon ikke jeg hiver det længste strå!
Tell me more about this tactic! Wink

Er selv ved at blive færdig med 1. sæson, skal nok lave et oplæg med resultater osv Smiley

Hala Madrid!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #93: 10 Maj 2012, 19:08 »

Det er bare at smække bolden indadskruet mod fjerneste stolpe, så er den inde ;-)

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #94: 10 Maj 2012, 21:12 »

Gik sgu' også videre mod Anderlecht, men hold da op hvor det holdt hårdt!

Første kamp på Hawthorns endte med 2-2, og jeg var rigtig bange i udebanekampen.

Især da jeg efter 10 minutter får udvist Tshabalala, og skal spille resten af kampen med 10 mand. I det 17 minut kommer de allerede foran 1-0, men allerede i det 26. minut slår jeg kontra og Sturridge scorer som han plejer!! Jeg er under pres i hele kampen, og Anderlecht får også underkendt et mål. Men en af deres spillere som hedder Safari begik straffespark på Babacar, som Kranjcar omsatte til et mål. Resten af kampen sad jeg på spillet og kørte den sikkert hjem!!!

Voldsomt er at Benfina slog Milan ud..

De resterende hold er:
Fiorentina
Leverkusen
Juventus
Spartak Moskva
Benfica
Zenit
Athletic Bilbao
West Brom

Jeg kan godt se mig komme længere end næste runde, hvis jeg ikke trækker Juventus!! Og jeg trak Bilbao! Fiorentina eller Leverkusen i semi'en, hvis jeg kommer så langt!

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #95: 10 Maj 2012, 21:33 »

Det er bare at smække bolden indadskruet mod fjerneste stolpe, så er den inde ;-)
Sætter du så bare din central forsvars spiller til at stå ved bagerste? Og en mand til at lure udenfor feltet? :-)

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #96: 10 Maj 2012, 21:40 »

LIGAEN

LIGA KAMPPROGRAM 1

LIGA KAMPPROGRAM 2

TRANSFERS

KOMMENDE TRANSFERS

CARLING CUPPEN

FA CUPPEN

TRUPPEN

TAKTIKKEN

LIGA - SPILLERSTATISTIK

Der er nogle SS af min 1. sæson. I ligaen endte jeg med ikke at vinde i 8 kampe eller sådan noget... Skriv endelig hvis i har nogle spørgsmål! Smiley

Hala Madrid!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #97: 10 Maj 2012, 22:03 »

Fornuftigt med en 9. plads! Og det ligner et par spændende spillere du får til den kommende sæson...

Jeg har lige spillet mod Bilbao.. Jeg vandt 3-1 i første kamp. Drogba brændte et straffespark, og deres mål blev scoret på straffespark. Tror jeg går videre, for det er sjældent hold scorer 2 mål mod mig!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #98: 10 Maj 2012, 22:05 »

Fornuftigt med en 9. plads! Og det ligner et par spændende spillere du får til den kommende sæson...

Jeg har lige spillet mod Bilbao.. Jeg vandt 3-1 i første kamp. Drogba brændte et straffespark, og deres mål blev scoret på straffespark. Tror jeg går videre, for det er sjældent hold scorer 2 mål mod mig!
Ja i den grad! Mit forsvar sejlede dog til tider, og regner med at lave en taktik hvor jeg kommer lidt længere frem på banen og ikke bare spiller kontra Smiley

Hala Madrid!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #99: 11 Maj 2012, 09:06 »

Så er jeg færdig med min 3. sæson i WBA. Og det er gået meget dårligt i forhold til hvad det tegnede til. Siden februar vandt jeg kun EN kamp i ligaen. Ellers spillede jeg enten uafgjort eller tabte. Jeg havde det hele sammen med United i toppen, hvor vi var stukket af, men det endte med en 5. plads pga. den dårlige halvsæson. Jeg er skuffet over resultaterne, men jeg vandt klubbens første FA Cup titel siden 1968 - og det fik jeg mange roser for. Her er sæsonen i billeder:

Nu venter der en ny sæson, hvor jeg forhåbentlig kan komme ud og spille Champions League..

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #100: 11 Maj 2012, 16:06 »

Holdet op til 2. sæson;

Hvad synes i?

Hala Madrid!

philipo
Reserveholdsspiller

« Svar #101: 11 Maj 2012, 16:14 »

Uhh det ser lækkert ud Smiley

Er det ikke en ny taktik du kører med?

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 11 Maj 2012, 16:18 »

Uhh det ser lækkert ud Smiley

Er det ikke en ny taktik du kører med?
Jo, vil gerne prøve at være en smule mere dominerende og chanceskabende, føler at jeg har holdet til det Smiley

Hala Madrid!

philipo
Reserveholdsspiller

« Svar #103: 11 Maj 2012, 16:23 »

Jo, vil gerne prøve at være en smule mere dominerende og chanceskabende, føler at jeg har holdet til det Smiley

Fedt nok. Jeg spiller selv med West Brom. Og har spillet en halv sæson og ligger pt på en 8 plads. Men min taktik er ved at fejle syntes jeg Skuffet

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #104: 11 Maj 2012, 16:24 »

Fedt nok. Jeg spiller selv med West Brom. Og har spillet en halv sæson og ligger pt på en 8 plads. Men min taktik er ved at fejle syntes jeg Skuffet
Min taktik i 1. sæson svingede også en del til tider. Vandt bl.a. heller 8 kampe i streg til sidst Smiley

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010