home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Landsholds Management Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Landsholds Management Tråden  (Læst 996 gange)
Gungner
Gæst
 
Landsholds Management Tråden
« : 26 Apr 2012, 23:56 »

Ja, ved godt at det ikke just er et klubhold, men tænkte at der burde være en lille tråd for os der også er blevet landstræner.

I mit nuværende Juventus spil er jeg blevet landstræner for Italien efter deres fiasko ved VM i 2014, hvor de ikke formåede at komme videre fra gruppespillet. Min første kamp i spidsen for landsholdet var en venskabskamp hjemme mod Wales, hvor følgende trup blev udtaget:

Buffon, Sirigu, Amelia

Chiellini, Bochetti, Balzaretti, Criscito, Santon, Abate, De Ceglie

Cigarini, De Rossi, Poli, Nocerino, Giovinco, Montolivo, Balotelli, Osvaldo

Matri, Pazzini, Giuseppe Rossi, Paloschi

Kampen blev vundet 2-0 på mål af Chiellini og Bochetti, min duo i midterforsvaret. Der var landsholdsdebut til Cigarini og Paloschi. Nu gælder det så VM-Sølv vinderne Brasilien i en venskabskamp før det går løs i EM-Kvalifikationen's Gruppe C hvor Italien er kommet i pulje med Tjekkiet, Skotland, Liechtenstein og Schweiz. En gruppe jeg forventer at kvalificere mig fra.

Hvis nogle af jer derude sidder og er landstræner, vil jeg meget gerne høre om jeres eventyr, om i evt har fået skabt nogle nye stjerner eller vundet nogle turneringer Smiley
Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Landsholds Management Tråden
« Svar #1: 28 Apr 2012, 16:48 »

Jeg startede som landstræner for DK. Dem spillede jeg til EM og røg ud efter indledende runde som bød på 3 nederlag, dog var jeg ikke den eneste nation der skuffede, bl.a Spaninen som røg ud i kvartfinalen skuffede også.
Den spanske landstræner blev efterfølgende sagt op og jeg søgte det ledige job i håb om at slippe for en utidig fyring i DK.

Jeg får tilbudt jobbet og takker da selvfølgelig ja med det samme og vinder det efterfølgende VM. Smiley

Nu er jeg så i September 2015 og overtog det brasilenske landshold efter de havde skuffet enormt og kun lå placeret som nummer 18 på verdensranglisten.

Jeg har lige vundet Copa America og skal snart igang med kvallen til VM 2018.

Jeg stiller op på følgende måde.

Jefferson

Dani Alves - Thiago Silva - Dede - Marcelo

Fernandinho - Lucas Leiva

Ganso - Neymar - Lucas Moura

Pato
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Landsholds Management Tråden
« Svar #2: 28 Apr 2012, 16:54 »

Jeg startede som landstræner for DK. Dem spillede jeg til EM og røg ud efter indledende runde som bød på 3 nederlag, dog var jeg ikke den eneste nation der skuffede, bl.a Spaninen som røg ud i kvartfinalen skuffede også.
Den spanske landstræner blev efterfølgende sagt op og jeg søgte det ledige job i håb om at slippe for en utidig fyring i DK.

Jeg får tilbudt jobbet og takker da selvfølgelig ja med det samme og vinder det efterfølgende VM. Smiley

Nu er jeg så i September 2015 og overtog det brasilenske landshold efter de havde skuffet enormt og kun lå placeret som nummer 18 på verdensranglisten.

Jeg har lige vundet Copa America og skal snart igang med kvallen til VM 2018.

Jeg stiller op på følgende måde.

Jefferson

Dani Alves - Thiago Silva - Dede - Marcelo

Fernandinho - Lucas Leiva

Ganso - Neymar - Lucas Moura

Pato


Lyder faktisk som et ret fedt save.. og Brasilien ser da som altid gode ud.. er der ikke kommet nogen syge regens der skal til at vise hvordan man spiller Sambabold Cool
Logged

- Veni, vidi, vici -

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Landsholds Management Tråden
« Svar #3: 28 Apr 2012, 17:53 »

Der er desværre ikke dukket nogle vilde regens op fra Brasilien, men derimod har spillet genereret voldsomt mange vilde regens til de britiske øer. :/

Det er faktisk et rigtig fedt save og jeg håber på at jeg i løbet af savet når at være landstræner på alle kontinenter. Smiley
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010