home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Nyt stadion?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Nyt stadion?  (Læst 5093 gange)
Siw-Siw-Siw
Lilleputspiller
*

Nyt stadion?
« : 23 Apr 2012, 10:42 »

Hej freaks

Jeg er Lyngby og er nået til sommeren 2015. Min bestyrelse har siden jeg startede været i gang med at bygge et nyt stadion, og der har hele tiden stået at det ville stå færdigt d. 2 Juni 2015. Nu er jeg så i Juli 2015 og har stadig ikke fået mit nye stadion, kan hverken se det under faciliteter eller har fået en besked om det. Jeg er dog netop blevet trukket 44 mio. kr. i stadionvedligeholde lse. Nogen der kan hjælpe? Smiley

Drillo
Gæst

Sv: Nyt stadion?
« Svar #1: 23 Apr 2012, 11:10 »

Amen det da bare Lyngby Kommune der ikke vil lade dig flytte pga. den obligatoriske 3 måneders opsigelse der er når man har lejet en bolig/bygning. Så din bestyrelse har nok glemt at sende en opsigelse.

Har desværre ikke nogen seriøs idé til dit problem.

Gungner
Gæst

« Svar #2: 23 Apr 2012, 11:29 »

Du har ikke fået en besked i nyhederne om at flytningen er blevet forsinket på grund af økonomi eller andet?
Det er nemlig sket (ikke for mig, men for en anden klub) i mit spil.

Siw-Siw-Siw
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 23 Apr 2012, 11:33 »

Du har ikke fået en besked i nyhederne om at flytningen er blevet forsinket på grund af økonomi eller andet?
Det er nemlig sket (ikke for mig, men for en anden klub) i mit spil.

Nej desværre ikke  Skuffet Men har været inde og bede bestyrelsen om at bygge et nyt stadion, hvilket de gik med til. Det burde jeg vel ikke kunne gøre hvis et stadion var under opbygning eller jeg var ved at flytte til det nye?

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #4: 23 Apr 2012, 11:42 »

Nej desværre ikke  Skuffet Men har været inde og bede bestyrelsen om at bygge et nyt stadion, hvilket de gik med til. Det burde jeg vel ikke kunne gøre hvis et stadion var under opbygning eller jeg var ved at flytte til det nye?

Jeg har selv fået bygget et nyt staion i min Aab save, hvor først der var en dato, den blev så rykket da denne dato kom. Min første kamp på stadionet var imod FCK, kunne forestille mig de bare gad vente med indvigelsen, til en af de store kampe Wink

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 23 Apr 2012, 11:49 »

Hej freaks

Jeg er Lyngby og er nået til sommeren 2015. Min bestyrelse har siden jeg startede været i gang med at bygge et nyt stadion, og der har hele tiden stået at det ville stå færdigt d. 2 Juni 2015. Nu er jeg så i Juli 2015 og har stadig ikke fået mit nye stadion, kan hverken se det under faciliteter eller har fået en besked om det. Jeg er dog netop blevet trukket 44 mio. kr. i stadionvedligeholde lse. Nogen der kan hjælpe? Smiley
Dette skete også for mig i mit Lyngby save. Havde bedt om at få et nyt stadion, hvilket bestyrelsen straks gik med til. Da stadionet så skulle have været færdig, undrede jeg mig over hvorfor jeg ikke havde fået det nye stadion endnu. Blev senere trukket et stort million beløb for stadionvedligeholde lse, og senere hen blev anmodningen "Byg nyt stadion" rød, og jeg havde istedet for fået opgraderet diverse ting. Fik senere hen at vide at det var pga. af manglende økonomi at stadionet ikke var blevet bygget færdig, så valgte istedet for at købe det gamle.
Er du sikker på at det ikke bare er planlægningen der har slået fejl? Mener nemlig at når man vælger at bygge et nyt stadion, så tager planlægningen et års tid og slutter som regel i Juni, hvilket vil sige at de ikke engang er gået igang med byggeriet endnu.  Smiley
Måske kunne det være årsagen?
Forresten efter jeg valgte at købe de gamle stadion afviste bestyrelsen i sidste ende den anmodning, og trak derefter et par hundrede millioner til bygningen af det nye stadion.  Thumbs Up

Siw-Siw-Siw
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 23 Apr 2012, 12:19 »

Dette skete også for mig i mit Lyngby save. Havde bedt om at få et nyt stadion, hvilket bestyrelsen straks gik med til. Da stadionet så skulle have været færdig, undrede jeg mig over hvorfor jeg ikke havde fået det nye stadion endnu. Blev senere trukket et stort million beløb for stadionvedligeholde lse, og senere hen blev anmodningen "Byg nyt stadion" rød, og jeg havde istedet for fået opgraderet diverse ting. Fik senere hen at vide at det var pga. af manglende økonomi at stadionet ikke var blevet bygget færdig, så valgte istedet for at købe det gamle.
Er du sikker på at det ikke bare er planlægningen der har slået fejl? Mener nemlig at når man vælger at bygge et nyt stadion, så tager planlægningen et års tid og slutter som regel i Juni, hvilket vil sige at de ikke engang er gået igang med byggeriet endnu.  Smiley
Måske kunne det være årsagen?
Forresten efter jeg valgte at købe de gamle stadion afviste bestyrelsen i sidste ende den anmodning, og trak derefter et par hundrede millioner til bygningen af det nye stadion.  Thumbs Up

Tror ikke det er planlægningen. Så har de i hvert fald været i gang med at planlægge i 4 sæsoner nu. Mener heller ikke der stod 'under planlægning' under bestyrelseslokale hvor man kan se hvad bestyrelsen har gang i at bygge og sådan. Mener at der stod at det var færdigt i Juni 2015

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 23 Apr 2012, 12:32 »

Tror ikke det er planlægningen. Så har de i hvert fald været i gang med at planlægge i 4 sæsoner nu. Mener heller ikke der stod 'under planlægning' under bestyrelseslokale hvor man kan se hvad bestyrelsen har gang i at bygge og sådan. Mener at der stod at det var færdigt i Juni 2015
Nå okay, men hvis der ikke er blevet trukket penge for byggeriet så er det formentlig ikke gået igang endnu. Mener at byggeriet først går igang, når de har trukket beløbet fra kontoen.  Smiley

Siw-Siw-Siw
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 23 Apr 2012, 12:57 »

Nå okay, men hvis der ikke er blevet trukket penge for byggeriet så er det formentlig ikke gået igang endnu. Mener at byggeriet først går igang, når de har trukket beløbet fra kontoen.  Smiley

Det er nemlig det der undrer mig; Der blev trukket 44 mio. i stadionvedligeholde lse, uden jeg overhovedet havde opgraderet mit Lyngby Stadion  Huh

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 23 Apr 2012, 13:14 »

Det er nemlig det der undrer mig; Der blev trukket 44 mio. i stadionvedligeholde lse, uden jeg overhovedet havde opgraderet mit Lyngby Stadion  Huh
Så vidt jeg ved er stadionvedligeholde lse, en opgradering af klubbens andre faciliteter.  Smiley Tror bare at de har valgt en anden løsning, da et nyt stadion formentlig ville være en for stor udgift for klubben. Hvordan ser din økonomi ud?

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #10: 23 Apr 2012, 14:04 »

Opgraderinger og som sagt vedligeholdelse Wink

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 24 Apr 2012, 11:46 »

Nogen af jer som har prøvet og få bygget nyt stadion? Plejer planlægningen også at tage 3 år ved jer?

Ariana Grande
Manager

« Svar #12: 24 Apr 2012, 11:49 »

Nogen af jer som har prøvet og få bygget nyt stadion? Plejer planlægningen også at tage 3 år ved jer?

Jeg har lige fået bygget stadion i FCM.
Planlægningen tog 1 år og derefter 1 ½ år at bygge.

Ved ikke om kapaciteten har noget at sige hvad angår planlægningen, men det er et 36.000 all seater.

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 24 Apr 2012, 11:52 »

Kunne ikke forstille mig at mit stadion ville blive nær så stort. Jeg spiller med Nørholm og er lige rykket op i Jyllandsserien fra serie 1, kan det være fordi min klub har så lavt omdømme og det derved tager længere tid?

Ariana Grande
Manager

« Svar #14: 24 Apr 2012, 11:55 »

Det ved jeg ikke.
Har ikke prøvet med en klub på det niveau.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010