home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 307 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Årets hold i PL
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Årets hold i PL  (Læst 6468 gange)
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #15: 23 Apr 2012, 14:20 »

Song kunne godt have vundet den istedet for Yaya. Og ville ikke have noget imod at se Gylfi på det hold der. Han har været fremragende for Swansea denne sæson.
Logged

Hala Madrid!

Naustratze
Gæst
 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #16: 23 Apr 2012, 14:31 »

Hvad laver Walker dog på det hold?...
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #17: 23 Apr 2012, 14:33 »

Hvad laver Walker dog på det hold?...

Hvis ikke det der er en joke, så kan du ikke tages seriøs.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #18: 23 Apr 2012, 14:39 »

Så fordi man er fan af en af dem der er med på listen, må man ikke synes det er fortjent at de vinder??

Ingen har kunnet overgå RVP denne sæson, og har vel kunnet nuppe 2-3-4 rekorder, eller lign.. Silva har været fantastisk, RVP har bare været niveauet over alle andre Smiley
Jeg siger ikke du ikke må føle an har fortjent at vinde, bare fordi du er fan af ham. Det er jo sådan Ronaldo og Messi fans har det hvert år til verdens bedste fodboldspiller pris Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #19: 23 Apr 2012, 14:42 »

Så fordi man er fan af en af dem der er med på listen, må man ikke synes det er fortjent at de vinder??

Ingen har kunnet overgå RVP denne sæson, og har vel kunnet nuppe 2-3-4 rekorder, eller lign.. Silva har været fantastisk, RVP har bare været niveauet over alle andre Smiley

Både enig og uenig. Han var helt outstanding den første halvdel af sæsonen, hvor folk snakkede om ham som værende bedre end både messi og Ronaldo p ådet tidspunkt. Men må ærligt indrømme at siden jul har han ikke været vanvittigt prægende set over de sidste par måneder som helhed. Og hvis man kigger på topscorerlisten, så bliver han vel også overhalet af Rooney, og så er det svært at argumentere for han har været SÅ god som du fremhæver - men enig i at det pt er et fortjent valg Smiley
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #20: 23 Apr 2012, 14:46 »

Både enig og uenig. Han var helt outstanding den første halvdel af sæsonen, hvor folk snakkede om ham som værende bedre end både messi og Ronaldo p ådet tidspunkt. Men må ærligt indrømme at siden jul har han ikke været vanvittigt prægende set over de sidste par måneder som helhed. Og hvis man kigger på topscorerlisten, så bliver han vel også overhalet af Rooney, og så er det svært at argumentere for han har været SÅ god som du fremhæver - men enig i at det pt er et fortjent valg Smiley

tja, manden er vel ved at være træt Smiley .. men du mener stadig væk at det PT. er det fortjent valg? men så må han jo også have været et niveau højere end de andre i PL.. om han de sidste 2 måneder (eller ca.) har været i en ned af gående kurve, tror jeg bare skyldes lidt træthed .. og måske til tider lidt for meget arrogance Wink Synes dog stadig ikke der kunne være tvivl om udfaldet af årets spiller Smiley
Logged


Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #21: 23 Apr 2012, 15:15 »

Højre back: Kyle Walker er den eneste højreback der har spillet konstant på højt niveau. At han er englænder trækker vel op Wink
Jeg kan slet ikke se hvordan han er den eneste der skulle have spillet konstant på højt niveau. Offensivt såvel som defensivt ser jeg Micah Richards som værende den mest dominerende back i ligaen, det eneste der taler for Walker er at han har spillet 6 kampe mere end Micah. Selv i de kampe han har ekstra der vil Micah stadig kunne slå ham på tal, Walkers 33 kampe 1 mål 1 assist vs. Micahs 27 kampe 1 mål 6 assists. Han må kunne et eller andet udenfor banen siden han har sneget sig forbi Micah som bedste højre back og Agüero som årets unge spiller.
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #22: 23 Apr 2012, 15:26 »

Enig, selvom han er en nar fra det forkerte hold og alt det shit, har han spillet ganske godt, og 6 assist for en back taler vist for sig selv.

Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #23: 23 Apr 2012, 16:45 »

Enig, selvom han er en nar fra det forkerte hold og alt det shit, har han spillet ganske godt, og 6 assist for en back taler vist for sig selv.



Altså, hvis det er assist og mål der gør en til en god back (Bare lige siden i er inde på det), så burde ivanovic have taget HB på årets hold: http://yfrog.com/z/oe9fsfcj
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #24: 23 Apr 2012, 17:20 »

Man kan bare ikke kun gøre sådan noget op i offensive tal. Defensive tal er vel også vigtige? Fx mener jeg at Krul havde fortjent årets plads på målmandsposten, og ikke Hart. Krul har været væsentlig mere vigtigt, haft fantomkampe fra tid til anden, og har jo væsentligt mere at se til end Hart. Samtidig har Newcastle været utrolig hårdt ramt af skader i forsvaret, hvorfor han virkelig har haft sin sag for med kommunikationen og rutinerne.

I forsvaret kan Baines naturligvis forsvares, men egentlig synes jeg at Enrique fra Liverpool har gjort det bedre. Evra har gjort det godt i et par måneder nu, men i efteråret sejlede han mere end Columbus. På højrebacken har Walker klart været et frisk nyt pust til ligaen, men om han har været den bedste ved jeg ikke. Men god har han været. I det centrale forsvar har Coloccini været god, men ligaens bedste? Det ved jeg sku ikke. Jeg synes også at Agger og især Skrel har været bedre. Luiz og Vermaelen har begge lavet alt for mange fejl til at komme i betragtning. Så kunne Rio ligeså godt være i betragtning, og det mener jeg trods alt ikke han har fortjent. Kocielny kunne have været et bud.

På midtbanen synes jeg Parker er hypet. Ganske vist er han god, men så er han vel heller ikke bedre? Yaya har helt sikkert fortjent pladsen, mens spillere som Modric, Song, Cabaye eller måske endda Scholes i ligeså høj grad havde fortjent pladsen som Parker. På kanterne er Silva selvfølgelig værdig via sit fantastiske efterår, men modsat mener jeg ikke at Bale burde være med. Andre kanttyper som Sturridge, Valencia og Walcott har gjort det mindst lige så godt set over hele sæsonen. Bale vinder udelukkende på sit navn.

I angrebet er et fuldt fortjent. Demba Ba var absolut fantastisk i efteråret, men han har været en skygge af sig selv siden ANC. At Rooney tager pladsen ved siden af RVP er fuldt fortjent.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #25: 23 Apr 2012, 18:35 »

Szczesnys Årets Hold


Keeper: Joe Hart og Tim Krul virker som de oplagte bud. Som Swizz også er inde på, så står Krul flere brandkampe, og Hart har generelt en bedre defensiv foran sig. Hart er det oplagte valg, fordi City har haft en god sæson, men det virker mærkværdigt, at de skal have 4 mand på, bare fordi de for engangs skyld leger med ved de voksnes bord, når man samtidig ser Rooney som eneste United-mand. Dette understreger dog pointen, at City er et hold af individualister, og United er en sammentømret enhed. En outsider til keeper-positionen kunne være Swanseas Vorm.

Højre Back: Mine to umiddelbare kandidater er Micah Richards og Bacary Sagna. Micah Richards er, uforstående for nogen, som regel ikke med på det engelske landshold. Jeg må indrømme at jeg ikke forstår det. Han er en mand, der virker meget ærekær, og altid giver 100% når han spiller, og når han tilmed kan dække både back og center, burde han være en lækkerbisken for en engelsk landstræner, der har haft problemer i det centrale forsvar også. Bacary Sagna er måske Arsenals mest stabile spiller. Han leverer gang på gang på højt niveau, men er ofte overset. Hans betydning kom tydeligst til udtryk i perioden han sad uden for og Arsenals forsvar smuldrede. Outsidere: Kyle Walker og Glen Johnson.

Højre Center Back Vincent Kompany. Jeg kan simpelthen ikke finde en der nærmer sig hans niveau - han er et monster. Hvorfor Wenger kiggede på ham i så mange år uden at slå til, er mig en gåde. Outsider: Koscielny.

Venstre Center Back Younes Kaboul. De kampe jeg har set med Tottenham i år, der har Kaboul været utrolig. Hans evner i luften er noget for sig, og han er virkelig blomstret op, efter mange middelmådige sæsoner. Outsidere: Skrtel og Coloccini. Skrtel bliver fravalgt af den simple årsag, at Liverpool simpelthen har leveret så ringe resultater. Og Coloccini ser jeg simpelthen ikke så dominerende som Kaboul i indeværende sæson.

Venstre Back Leighton Baines ser jeg som det rigtige valg. Store navne som Clichy og Evra har været svingende på trods af de spiller for mere profilerede klubber. Ashley Cole har heller ikke gjort sønderligt væsen af sig, derfor Baines. Han er desuden en assistkonge uden lige med sine fri- og hjørnespark. Outsider: José Enrique

Højre Midt Jeg synes HM er en meget svær position. Jeg føler at en Sebastian Larsson virkelig har taget sig sammen for Sunderland, og derfor er han mit valg. Selvom Sunderland underpræsterede i sæsonen, så synes jeg ikke han sank ned under græstæppet, som han tidligere har haft tendens til. Outsider: Gylfi Sigurdsson .

Højre Center Midt Yaya Toure. Han har været et niveau over de fleste i denne sæson, og var meget hårdt savnet under ACN. Outsidere: David Silva og Mikel Arteta.

Venstre Center Midt Alexandre Song. Han er en spiller der har oppet sit niveau fra sidste år, og har endda føjet flere elementer til sit spil, der gør at han nu også kreerer mål. Et niveau over de fleste på positionen. Outsider: Tioté.

Venstre Midt Clint Dempsey. Manden har igen i denne sæson præsteret ypperligt. Han spiller for Fulham, men fra sin position på banen formår han alligevel gang på gang at afgøre kampe til deres fordel. Ofte med såkaldte Golazos. Outsider: Bale.

Venstre Center Forward Årets spiller. MVP RVP. På et hold, som i starten af sæsonen virkede til at skyde med løst krudt, har han virkelig formået at løfte holdet ved at lede gennem eksempel. Han går altid forrest, og er om nogen manden der har holdt Arsenal inde i kampen om CL-pladserne i denne sæson.

Højre Center Forward Den her var jeg meget i tvivl om. Kan man komme på årets hold på under en halvsæson? Desværre ikke blev min konklusion, og derfor fik Wayne Rooney pladsen foran Papiss Cissé.

Årets Manager spørger I så alle sammen!? Jamen der bliver det Brendan Rodgers. Det han har præsteret med Swansea, og den måde de spiller fodbold på, er intet mindre end fantastisk. Outsider: Alan Pardew



Bare én mening  Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #26: 24 Apr 2012, 02:58 »

Altså, hvis det er assist og mål der gør en til en god back (Bare lige siden i er inde på det), så burde ivanovic have taget HB på årets hold: http://yfrog.com/z/oe9fsfcj
http://soccernet.espn.go.com/player/_/id/83519/branislav-ivanovic?cc=5739
Walker 1 mål 1 assist = 2 mål
Ivanovic 3 mål 1 assist = 4 mål
Micah 1 mål 6 assist = 7 mål

Så nej egentlig ikke. Men Ivanovic er bestemt op there, og jeg vil da bestemt også tage ham over Walker. Igen er det eneste der taler for Walker at han har spillet flere kampe end Bran også.

Hart; Dog honourable mention til De Gea for den sene opblomstring i den periode har han virkelig været vild, og måske endda den bedste i ligaen i de senere måneder, dog må Harts stabilitet belønnes da han har været ret vild hele sæsonen. Hollandske Krul & Vorm kan samtidigt få lidt ros for deres sæson, men synes ikke nødvendigvis de skal have fordel af at der bliver 'skudt' mere mod dem end mod Hart. Vil på ingen måde mene det gør Hart til en ringere keeper end de to, at han skal kæmpe mindre for det.

Baines; Jeg vil ikke sige jeg har valgt Baines til denne position, jeg vil i højere grad sige jeg har fravalgt konkurrenterne. Clichy har sejlet lige indtil de seneste kampe, Evra har været rystende, Cole har været bitter i store dele af sæsonen hvilket har kunne ses på hans spil, José Enrique nåede næsten i mål grundet hans clean sheet mod Newcastle men derudover er jeg ikke imponeret. Tillykke Baines.

Kompany; Uden sammenligning den bedste centrale forsvarsspiller i ligaen, dog har han haft det 'nemt' i den sammenligning da den tidligere nr. 1 CB hr. Vidic har været skadet i forever. Samtidigt er titlen næsten på tyndt mandat, da jeg er sikker på alle ville kunne ligne den bedste når man skal arbejde for to hele tiden.

Koscielny; Det var faktisk tæt på umuligt, at vælge imellem ham og Vermaelen, men kunne forestille mig en hurtig gut som Kos ville passe bedre ind ved siden af Kompany, og så har han samtidigt formået at spille flere kampe end Vermaelen, det siger sikkert et eller andet der må tale for ham! Pæne ord til Jonny Evans & Fabricio Coloccini også, de har begge gjort det glimrende for deres United-klubber.

Richards; Den eneste grund til jeg ville lave denne liste var for at få ham på når nu det forsømmes så mange andre steder. Som nævnt tidligere, så er han imo(kan jo ikke tale for jer andre selvom i naturligvis bør være enige Wink ) den mest dominerende back offensivt såvel som defensivt, der er ikke det han ikke kan. De eneste jeg 'ville gå med til'(then again not really) kunne blive taget over Micah er Branislav Ivanovic & Danny Simpson. Ivanovic har en utrolig alsidighed og kan vel næsten dække alle pladser i forsvaret, men har måske været offer for at Chelsea ikke har haft en super sæson i år(deres prioriteter har været anderledes det må man straffes en smule for), mens Danny Simpson er med på baggrund af tre kampe hvor jeg især har fået øjnene op for ham. United away, United home og Arsenal home. Han spiller helt fantastisk i de tre kampe, og ikke bare det, så får han også clearet bolden på stregen i alle kampene, mod Arsenal er det endda først da han går ud de vinder kampen.

Silva; Vil faktisk mene Silva er den der i ligaen har ramt aller-aller-aller højeste niveau(Det er heller ikke for sjov R. Kelly har dedikeret en sang til ham ), hvor det vel alt sammen kulminerede i kampen på Old Trafford, desværre gik luften af ballonen da vi kom ind i 2012. Hvor han har været mindre vanvittig, og han er desværre en humørspiller, men utroligt nok fører han stadig ligaen i assists sammen med ham der får højrefløjen. Der er pæne ord med på vejen til Silva-light, der på samme måde som Silva havde besluttet sig for at falde af på den i 2012. Vi kan dog ikke runde denne position af uden at give lidt luv til Victor Moses også.

Yaya; Ligaens bedste box-to-box gut, der har faktisk ikke været særlig meget tvivl her, spørgsmålet er vel bare hvem han vil have som makker. Et er at han er suveræn, noget andet er at hans karriere har taget ham fra angriber i Monaco til forsvarsspiller i Barca og nu er han bare vanvittig all over.

Carrick; Det er faktisk ikke helt fair, for egentlig ville jeg have Scholes der, for han har vendt det hele for det stakkels United hold. Men Scholes har spillet 2-3 kampe, så vi tager til takke med the next best thing. For mig er Carrick en helt utroligt unsung hero, der egentlig fortjener vanvittigt meget ros(så længe han ikke spiller i midterforsvaret selvfølgelig). Carricks konkurrenter er er Barry, Cabaye, og så ham der den nye Charlie Adam fra Swansea(Joe Allen). Synes på mange måder Barry minder om Carrick, det ville dog være alt for 'nemt' at give denne til en City spiller og når nu Carrick i sidste års FA Cup semi viste hvor godt han spiller sammen med Yaya så er der ingen grund til ikke at tage ham med. All that aside, så mener jeg naturligvis Carrick er glimrende(ellers ville han ikke starte hos de kommende mestre).

Valencia; Mens Silva lod tempoet dale som vi trådte ind i 2012, så skruede Valencia lidt op for tempoet og gik igang med at 'voldtage' modstandere. Stille og roligt har han også fået indhentet Silva på assist listen, og mod Blackburn satte han sig for alvor igennem da det galt, og det er der jeg ser ham peake, lige der hvor han sikrer United mesterskabet 10 minutter før tid med et fantastisk mål. Der skal uden tvivl pæne ord med på vejen til Ashley Young også, havde det ikke været for hans holdkammerat så havde han uden tvivl fået pladsen, for man kan sige hvad man vil om ham, men 1 er at han er en vanvittigt talentfuld fodboldspiller, noget andet er at han er utroligt dygtig til at dive. Sebastian Larssson skal heller ikke snydes for pæne ord, han har været ret vild for Sunderland i denne sæson.

Rooney; Det er måske en smule kontroversielt, men jeg vil meget gerne sige det alligevel; jeg synes Wayne Rooney uden sammenligning er den bedste spiller i ligaen. Selvom jeg tidligere gav Scholes en stor del af æren for Uniteds kommende mesterskab, så havde de næppe fået skrabet point sammen hvis ikke Rooney havde været der. Han har vist sig at være fantastisk som midtbanespiller, som offensivmidtbanespi ller og selvfølgelig som angriber. Han har været dominerende over alt på banen, jeg kan ikke se hvordan nogen skulle være i nærheden af ham. Hans work-rate er beundringsværdig, hele hans tilgang til fodbold er beundringsværdig det at han jagter alle bolde, og oftest belønnes for det, de løb han tager. Det er rigtigt svært for mig at finde punkter hvor jeg ikke synes han er i en klasse for sig. Just Roo it.

rvp; Til trods for hans seneste 'Messi vs italian teams'-run, så har han scoret vanvittigt mange mål i løbet af sæsonen, og selvom han nok ikke bliver topscorer alligevel, så må der nødvendigvis være plads til en som minimum næstmest scorende angriber. Og når man åbenbart er så god, at folk(haters ofc) begynder at sætte ens hold som værende et one-man-team, så er det klart at man har fat i noget af det rigtige. Herudover skal der dog pæne ord med til Sergio Agüero & Grant Holt, El Kun kommer med i startopstillingen hvis han mod forventning laver 6 mål mere end rvp i de næste 3 kampe. Grant Holt har lige siden  sit mål mod Liverpool kommet på min radar, og det har været svært at undgå at blive amazed over hvordan han har ødelagt så mange modstandere hos en oprykker klub.

Manager Lambert; Den er utroligt svær her, ser det som en kamp mellem mind-games guden Mancini og Fergie der på mirakuløs vis har fået det mest succesfulde hold i Premier League historien til at være nr. 1 - igen. Ellers er der den mere spændende kamp mellem Swansea og Norwich, men da de har en identisk record i ligaen, så bliver jeg nødt til at 'snyde'. Lambert har back-to-back oprykninger, hans hold spillede league one for to sæsoner siden - han må derfor være i besiddelse af et ringere hold end Rodgers, hvorfor han lige stjæler sejren her. Den måde Alan Pardew dog har fået finansieret et top 4 hold af Liverpool skal naturligvis ligeledes hyldes, men det er Lambert der tager den hjem!

tl;dr:

Hart
Baines - Kompany - Koscielny - Richards
Silva - Yaya - Carrick - Valencia
Rooney
rvp


Manager: Paul Lambert
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #27: 24 Apr 2012, 11:44 »


Yaya; Ligaens bedste box-to-box gut, der har faktisk ikke været særlig meget tvivl her, spørgsmålet er vel bare hvem han vil have som makker. Et er at han er suveræn, noget andet er at hans karriere har taget ham fra angriber i Monaco til forsvarsspiller i Barca og nu er han bare vanvittig all over.


Er stadig stolt over hvordan jeg allerede da i købte ham, kaldte at han ville blive så vild Wink. Klapper mig selv på skulderen.. Har lige siden han spillede i Barca altid været kæmpe fan af Yaya Toure, og jeg ærger mig stadig gul og blå over at det ikke var Liverpool som valgte at hente ham i sin tid Smiley

Men er egentlig ret enig i de andre.. Skifter du Koscielny ud med Skrtel, og Carrick ud med Ramires så synes jeg faktisk vi er ved at være der..

Højrebacken kan man altid diskutere, men Richards har spillet en fin sæson så han kan nok sagtens retfærdiggøres derude Smiley.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #28: 24 Apr 2012, 12:10 »

Jeg er også enig i store dele af Baves hold. Jeg synes blot, at man skal huske, hvilken definition der beslutter, hvem der skal på årets hold. Personligt vil jeg nok vælge ud fra, hvem der har gjort det bedste taget klub og situation i betragtning, og derfor vil jeg nok vælge spillere som Tim Krul og Leon Britton på mit årets hold. Men det er igen, hvordan man ser det.

Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årets hold i PL
« Svar #29: 24 Apr 2012, 12:34 »

Fedt med alle de begrundede besvarelser, så derfor vil jeg da også lige give mit eget hurtige bud. Jeg har dog nogle gange svært ved at skelne mellem de "bedste spillere generelt" og dem som har "præsteret bedst over den (snart) forløbne sæson", og det kan godt være mit hold bærer lidt præg af det. Derudover vil der selvfølgelig altid være lidt bias - sådan er det.

Målmand: Joe Hart er efter min mening den bedste målmand i ligaen, og han har ikke vist noget som skulle ændre min mening herom, så derfor skal han selvfølgelig med.

Højre back: Mit valg her står mellem Bacary Sagna og Micah Richards. Jeg mener at Sagna er den bedste højre back i ligaen, men han har desværre misset mange kampe med sin alvorlige skade, hvilket så også gik ret kraftigt udover holdet. Richards tager pladsen af denne grund.

Venstre back: Nøjagtig som Bave bliver valget her nærmere et fravalg, da der i den grad har været mangel på de stjernegode venstre backs i denne sæson. Hverken Cole eller Evra er hvad de har været, og Enrique er vel godkendt. Mit valg er Leighton Baines, som efter hvad jeg har set spiller stabilt defensivt, og også er godt med offensivt.

Midterforsvar #1: Vi kan nok ikke komme udenom Vincent Kompany på den ene af de to pladser. Bum.

Midterforsvar #2: Som makker til Kompany synes jeg der er flere om buddet. Koscielny har haft en fremragende sæson (bedre end Vermaelen), Skrtel har gjort sit til at holde sammen på et smuldrende Liverpool-hold, og en mand som Kaboul har været bedste Tottenham-spiller. De røde briller vælger Koscielny på denne plads.

Højre midtbane: David Silva har været en af sæsones bedste spillere (i hvert fald en stor del af sæsonen), og han få lov til at husere på den ene kant.

Central midtbane (defensiv): Heller ikke så meget tvivl om at Yaya Toure nok er den bedste på denne plads. Song er bestemt med deroppe af, men mangler lige det sidste monster-ness til at nappe den.

Central midtbane: Modsat andre vælger jeg ikke to mestendels defensivt orienterede spillere på midten, og derfor kigger jeg forbi folk som Song og Carrick til denne plads. I stedet springer folk som Cabaye og Arteta i øjnene, og igen kryber Arteta nok forbi på Arsenal-merit. Han har været overset i store dele af sæsonen, men gør et utroligt stort arbejde både defensivt og offensivt. Og så har han noget flot garn.

Venstre midtbane: Bale er i mine øjne slet ikke en kandidat til denne plads, hvor jeg derimod har folk som Clint Dempsey og Juan Mata i tankerne. Jeg ærgrer mig stadig over at vi ikke fik wrappet Mata-handlen op, for han ville uden tvivl have pyntet - men det Dempsey har præsteret for en klub som Fulham er bare klasse. Han besætter pladsen.

Angriber #1: Robin van Persie.

Angriber #2: Wayne Rooney. De to mest scorende spillere i ligaen i angrebet er vel fair nok.

Hvis jeg absolut skal vælge en manager også, må jeg nok bide i det sure æble og vælge Alex Ferguson. Han sidder med den svageste trup i mands minde (efter min mening), og alligevel er de med helt fremme. Han må jo gøre noget rigtigt. Andre kandidater: Rodgers, Lambert, Pardew.

Hart

Richards - Kompany - Koscielny - Baines

Silva - Yaya Toure - Arteta - Dempsey

van Persie - Rooney


Logged



Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010