home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 487 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Tigerens rede '17'
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Tigerens rede '17'  (Læst 18391 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: Tigerens rede '4
« Svar #15: 04 Apr 2012, 16:01 »

Rigtig flot Layout og grafik Smiley
det skriftlige fejler heller ikke noget.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tigerens rede '4
« Svar #16: 04 Apr 2012, 16:12 »

Rigtig flot Layout og grafik Smiley
det skriftlige fejler heller ikke noget.

Jeg takker for de fine ord. Smiley
Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tigerens rede '4
« Svar #17: 05 Apr 2012, 11:22 »




         FREMRAGENDE FCN;
 silkeborg 3-0 | hb køge 2-2 | ac horsens 4-1 | ob 4-0 | sønderjyske 3-1  
         
FC Nordsjælland har startet sæsonen helt fantastisk ud. I de første ti kampe har de sikret sig intet mindre end 21 point, og ligger nu på en flot tredjeplads, med kun to point op til FCK og FCM. Hjulmand's mandskab har været effektive i begge ender af banen. Oppe foran har man scoret hele 21 mål, mens man i forsvaret, kun har lukket 6 ind. Det er den andenbedste målstatistik i ligaen, kun overgået af de forsvarende mestre, FC København.


Den første kamp i denne omgang skulle spilles mod Silkeborg, selvom Troels Bech's mandskab, ikke er de værste modstandere på papiret, ville det stadig blive en svær kamp for Nordsjælland. Silkeborg var nemlig også kommet rigtig godt fra land, og lå før dagens kamp på en fjerdeplads. Kampen startede ud med massere af chancer i begge ender, og havde det ikke været for de to keepere, var der blevet scoret inden for de første ti minutter. Vi skulle dog frem til dem 42' minut, før vi fik kampens første scoring. Det var anfører Nicolai Stokholm, der kunne scorer fra ellevemeterpletten, efter at Simon Jakobsen havde nedlagt Andreas Laudrup i feltet. Anden halvleg startede kedeligt ud, og det lignede i lang tid, at FC Nordsjælland ville gå fra banen med en 1-0 sejr. Det blev der dog ændret på fem minutter før tid da Søren Christensen lagde en fantastik stikning til Mikkel Bechmann, der på fræk vis lobbede bolden indover Lasse Heinze. I kampens overtid gjorde Jores Okore det til 3-0, hvilket også blev kampens reulstat. Næste modstander var oprykkerne HB Køge, som stadig havde deres første sejr tilgode. Derfor forventede man også tre sikre point i Farum, men sådan skulle det ikke gå. For selvom FC Nordsjælland kom foran med både 1-0, og 2-0. På mål af Nicolai Stokholm og Enock Adu. Så lykkedes det alligevel HB Køge, at komme tibage og snyde FCN for sejren. HB Køges mål blev sat ind af Nicolaj Madsen og Runsewe.

Efter det skuffende resultat mod HB Køge, skulle der hentes point i Horsens. Horsens startede bedst ud, og fik også scoret det første mål i kampen. Det var Horsens nye angriber, Asmir Rascic, der via sin inderside kunne gøre det til 1-0. FCN kom dog hurtigt igen, og fem minutter senere havde Rawez Lawan gjort det til 1-1. I anden halvegs start kunne Andreas Laudrup lægge bolden i kassen, til 2-1. Og bare to minutter senere udbyggede Parkhurst førringen. I kampens sidste minutter, blev sejren slået fast, da Rawez Lawan blev dobbelt målscorer mod hans gamle klub. Efter den flotte sejr i Horsens skulle FCN forsøge, at hente endnu en sejr da OB kom forbi Farum Park. Mange forventede, at det ville blive en tæt kamp, men det skulle vise sig de tog fejl. FC Nordsjælland kom nemlig stormende ud til kampen, og de fire offensive spillere: Mikkel Beckmann, Andreas Laudrup, Tobias Mikkelsen og Rawez Lawan, strålede allesammen fra kampens start. Allerede efter syv minutter var den første scoring i hus. Det er Tobias Mikkelsen der lagde en fremragende bold ind i feltet. Den bold røg ind på Anders Møller Christensens lår, og ind bag hans egen målmand. Der kom ikke flere mål i første halvleg, men det kom der til gengæld i kampens sidste 45 minutter. Efter en times spil kunne Tobias Mikkelsen selv få lov til, at score. Og fem minutter senere kunne Andreas Laudrup, for anden kamp i træk, blive hyldet som målscorer. Indskiftet Castro-Tello kunne færdigøre ydmygelsen, da han med et flot skud fra kanten af feltet, gjorde det til 4-0.

Den sidste kamp skulle spilles i det kolde Sønderjylland, hvor endnu tre point meget gerne skulle med hjem. FC Nordsjælland havde dog været hårdt ramt af skader op til kampen. Både Mtiliga, Henrik Kildentoft, og ikke mindst kaptajn Stokholm, var alle ude med skader. Det gav dog plads til Alfred Sankoh på den centrale midtbane, og han gjorde et formidabelt arbejde. Efter ni minutter fik FCN tilkæmpet sig et hjørnespark. De store drenge blev sendt frem og det gav udbytte. Andreas Bjelland, som i dagens anledning var anfører, kunne heade sit hold foran. Tiltrods for, at FCN havde flere store chancer i første halvleg, lykkedes det SønderjyskE's Quincy Antipas, at udligne. Anden halvleg blev en intens affærer, hvor FCN hele tiden prøvede, at komme frem og skabe chancer, mens SønderjyskE hele tiden stod med minimum ni mand på egen banehalvdel. Selvom SønderjyskE's defensiv gjorde et godt stykke arbejde, kunne de alligevel ikke holde 'Tigerne' for, at scorer til 2-1. Det var Tobias Mikkelsen kunne bringe FCN foran. Målet gjorde ondt på SønderjyskE, som fuldstædigt kollapsede. Det gjorde, at indskiftet Andreas Gransskov, kunne lukke og slukke ved, at gøre det til 3-1.


« Seneste Redigering: 05 Apr 2012, 11:33 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tigerens rede '5
« Svar #18: 05 Apr 2012, 14:23 »

Puha, den sidste update blev godt nok lidt lang. Jeg skal nok sørge for, at de bliver kortere fremover. Selvom jeg lovede, at smide et par updates idag, bliver det ikke til flere. Jeg kan tilgengæld fortrælle, at der kommer noget anderledes fremover i bloggen. Det ville jeg starte på imorgen, så stay tuned!
Logged

FCK

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tigerens rede '5
« Svar #19: 08 Apr 2012, 01:18 »

Bare lige så du ved det, så har jeg været 'tuned' i et godt stykke tid nu, Nicolaj.

Du har en super spændende blog om et lige så spændende hold. Kommer der snart mere fra din gryde?

Keep it up. Thumbs Up
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tigerens rede '5
« Svar #20: 08 Apr 2012, 02:11 »

Bare lige så du ved det, så har jeg været 'tuned' i et godt stykke tid nu, Nicolaj.

Du har en super spændende blog om et lige så spændende hold. Kommer der snart mere fra din gryde?

Keep it up. Thumbs Up
Jeg er helt enig! Thumbs Up
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tigerens rede '5
« Svar #21: 08 Apr 2012, 03:53 »

Bare lige så du ved det, så har jeg været 'tuned' i et godt stykke tid nu, Nicolaj.

Du har en super spændende blog om et lige så spændende hold. Kommer der snart mere fra din gryde?

Keep it up. Thumbs Up

Jeg beklager. Ferien har været det rene druk, så når jeg ikke har været stiv har jeg haft tømmermænd. Men der kommer noget snart det lover jeg!
Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tigerens rede '5
« Svar #22: 08 Apr 2012, 08:52 »



♠♠♠

        I

Han trådte forsigtigt ind i hans nye Mercedes. Roligt, men sikkert bakkede han ud af indkørslen for derefter, at sætte kursen mod Farum. Den første ligakamp skulle spilles og han kunne godt mærke hvordan nervøsiteten var ved, at stige ham til hovedet. Han havde altid været kendt som en sympatisk mand, som altid havde begge ben på jorden, men de sidste par dage havde været hektiske for ham. Han kunne for alvor mærke presset, mærke forventninger fra bestyrelsen og ikke mindst fra pressen. De seneste døgn havde telefonen været hans bedste ven. Specielt BT-journalisten Michael Pyndt havde været flittig til, at ringe ham op i tide og utide. Det kom bag på ham, han var trods alt ikke ny i branchen, og havde jo de seneste tre sæsoner været i klubben. Han havde til tider været ved, at fortryde han underskrev kontrakten og ikke bare tog med Morten, hvor han stadig kunne være assistent. Men ambitioner kom først, og sådan havde det altid været.

Han ankom nu til Farum Park. Den store Mercedes blev parkeret bag ved nogle træer. Han var meget omhyggelig med hans nye bil, så han turde ikke, at lade den stå på den åbne parkeringsplads. Da han kom ned i mødelokalet, var de første spillere allerede ankommet. Nervøsiteten var ikke til, at skjule. Tankerne fløj rundt i hovedet på ham. Han var stadig ikke kommet frem til hvilke spillere der skulle få chancen i dagens kamp. Især ventrebacken irriterede ham, han ville jo nødigt træffe nogle fokerte beslutninger. Der gik ikke længe før alle spillerene var samlet. Han rejste sig og gjorde klar til sin teamtalk. Han rømmede sig, og gik så i gang. Han præsenterede først de startende elleve. Han var kommet frem til, at Bjelland skulle spille på venstrebacken også måtte Parkhurst komme ind i det centraleforsvar. Derefter gik han i gang med en grundig taktisk analyse. Hvorefter han sluttede af med, at ønske spillerene en god kamp.

Fra sin position på bænken, kunne han se hvordan hans drenge startede nervøst ud. Lyngby fik lov til alt for meget, og selvom kampen først lige var gået i gang, havde han en dårlig smag i munden. En kameramand stod klistret op af ham, og der gjorde bestemt ikke situationen mere behaglig. I et kort øjeblik følte han sig svimmel, og han havde mest af alt bare lyst til, at forlade det hele. Men han kom heldigvis på bedre tanker, for med ét vågnede han op. Et hårdt klap på skulderen fra Bredal var nok til, at sende ham tilbage til virkelighedens verden. Han kiggede forvirret rundt, men det tog ham ikke mange sekunder, før han fandt ud af hvad der var sket. Lawan havde scoret og bragt dem foran. Glædesrusen gjorde sit indtog. Han oplevede en følelse, han ikke længere troede eksisterede. Resten af kampen var han sig selv igen. Der var endda tid til, at sende et smil til kameraet. Efter kampen nåede han dårligt, at give hånd til Lyngbytræner Niels Frederiksen, før en viasat-reporter ville have et interview med ham. I omklædningsrummet var humøret i top, ikke kun hos spillerne, men også hos ham selv. Han fik et anderkende nik med på vejen fra Allan K, da han forlod omklædningsrummet. En 2-0 sejr var det blevet til, og han var nu for alvor klar til, at gøre sin entré som manager hos FC Nordsjælland.





« Seneste Redigering: 08 Apr 2012, 13:48 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tigerens rede | '6
« Svar #23: 08 Apr 2012, 09:15 »

God update, der er dog desværre nogle enkelte fejl som forstyrrer læsningen en smule. han var trods alt ikke nu(ny) i branchen
Lyngby fik lov til, at(alt) for meget
men det tog ham ikke mange sekundter(sekunder)..
Det er småfejl så det er selvfølgelig op til dig selv om du vil rette dem.. ellers en flot opsætning
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tigerens rede | '6
« Svar #24: 08 Apr 2012, 09:30 »

God update, der er dog desværre nogle enkelte fejl som forstyrrer læsningen en smule. han var trods alt ikke nu(ny) i branchen
Lyngby fik lov til, at(alt) for meget
men det tog ham ikke mange sekundter(sekunder)..
Det er småfejl så det er selvfølgelig op til dig selv om du vil rette dem.. ellers en flot opsætning

Jeg havde selvfølgelig undladt, at læse denne update igennem. Jeg havde skrevet den for noget tid siden, da jeg gik i gang med savet. Det var min mening, at hele bloggen skulle bygges op sådan, men det kom jeg fra. Nu har jeg alligevel besluttet, at få denne slags update flettet ind i bloggen. Derfor kan det godt være lidt forvirrende, når vi pludselig er tilbage til Lyngbykampen, men jeg skal nok se om jeg ikke kan få det indhentet hurtigst muligt. Jeg ville lige læse den igennem og rette de småfejl der nu skulle være. Jeg takker naturligvis for de pæne ord.
Smiley
Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tigerens rede | '6
« Svar #25: 08 Apr 2012, 11:46 »




         STIMEN BRUDT;
 agf 3-0 | lyngby 3-1 | brøndby 0-0 | fck 1-2 | fcm 1-2  
         
FCN startede som bekendt rigtig godt ud. Stimen er dog blevet brudt, da FC Nordsjælland viste de stadig manglede det sidste, før de kunne kalde sig et tophold. De tabte nemlig til FC København og FC Midtjylland der som de eneste ligger over FCN. Det blev til en stime på hele ni kampe uden nederlag, før de to kampene mod de to tophold. 


FC Nordsjælland skulle starte denne omgangs kampe ud mod AGF. 'De Hviie' var den eneste klub FC Nordsjælland manglede af møde, før kampene kunne starte på ny. Op til kampen var topscorer Rawez Lawan blevet skadet, og derfor valgte Kasper Hjulmand, at bruge Andreas Granskov på toppen fra kampens start. Det skulle vise sig, at være et rigtig godt valg. For Granskov blev kampens helt store helt. Allerede efter syv minutter var den tidligere Werder Bremen spiller på pletten, da han headede Mtiliga's flotte indlæg i kassen. I starten af anden halveg kunne han gøre det til 2-0. Denne gang var det Søren Christensen, som stod bag assisten. Cirka tyve minutter senere scorede han minsandten sit tredje mål i kampen. Det var dog Andreas Laudrups fortjeneste, da han driblede forbi tre AGF-spillere, og derefter spillede Granskov fri foran mål og her kunne Granskov scorer let.

Så havde Nordsjælland mødt alle de elleve Superligahold, og var nu klar til, at møde Lyngby for anden gang. I den første kamp blev det til en 2-0 sejr, og med syv kampe i streg uden nederlag, var der store forhåbninger om, at man kunne gøre kunsten efter. FCN levede op til forventninger, og efter en times spil var de foran 3-0. Derfor gjorde det ikke det store, da Bajram Fetai kunne reducere i kampens overtid. FCN's mål blev sat ind af, Andreas Laudrup, Nicolai Stokholm og Alfred Sankoh. Endnu en god sejr mod rivalerne og FCN var klar til det næste opgør. Her skulle man møde Brøndby, som man også fik en 2-0 sejr mod i det første møde. Denne her kamp blev dog en noget kedeligere oplevelse. Kampen var generelt kedelig, og ingen af holdene kom for alvor frem på banen. Derfor endte kampen også som den startede, altså uden mål.

Nu var turen, så kommet til mødet med FC København. I Farum håbede man selvfølgelig på, at man kunne stjæle point fra mestre ingen, men sådan skulle det ikke gå denne gang. For selvom Castro-Tello kunne bringe os foran, scorede N'Doye fortjent to mål, som sendte alle tre point afsted til FCK, der nu havde et hul på seks point ned til os. Tre af de point skulle gerne hentes i Herning, da FC Nordsjælland skulle møde FC Midtjylland en mandag aften. FC København havde dagen før spillet 0-0 i Lyngby, så med en sejr kunne vi skære to point af FCK's forspring. Men sådan skulle det desværre ikke gå. For FC Midtjylland var virkelig opsatte til kampen. Efter 25 minutter kunne Tim Janssen bringe hjemmeholdet i front, og i første halvlegs overtid kunne Jakob Poulsen fordoble førringen. Med ti minutter igen fik Jores Okore reduceret, men FCN kom dog aldrig tættere på, og måtte tage hjem til Farum uden point, og med et hul på syv point op til både FCK og FCM.

Logged

FCK

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tigerens rede | '7
« Svar #26: 08 Apr 2012, 12:01 »

Jeg ved godt at Nordsjælland i virkeligheden er latterligt gode  Wink, men du skal være stolt af de resultater. Uafgjort mod BIF og meget små nederlag til FCK og FCK, en klar sejr over AGF og ingen dumme pointtab mod bundholdet Lyngby. Det går jo som det skal.  Thumbs Up
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tigerens rede | '7
« Svar #27: 08 Apr 2012, 12:05 »

Jeg ved godt at Nordsjælland i virkeligheden er latterligt gode  Wink, men du skal være stolt af de resultater. Uafgjort mod BIF og meget små nederlag til FCK og FCK, en klar sejr over AGF og ingen dumme pointtab mod bundholdet Lyngby. Det går jo som det skal.  Thumbs Up

Jeg er skam også godt glade for min resultater. Jeg siger tak for de ellers fine ord. Smiley
Logged

FCK

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tigerens rede | '7
« Svar #28: 08 Apr 2012, 13:34 »

Fine updates! Smiley

Og til ham, der sagde, at der var nogle stave- og slåfejl. Nu er det jo ikke en stavekonkurrence det her, og jeg kunne da fint forstå, hvad der blev ment, da jeg læste det igennem. At det så nok er bedre, at have en perfekt skrevet tekst, som man har læst igennem, er en anden ting.

Nu kan jeg så se, at han har rettet den, før jeg læste det, du læste, darkalf. Men stadig.... God blog, Nicolaj. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tigerens rede | '7
« Svar #29: 08 Apr 2012, 13:43 »

Fine updates! Smiley

Og til ham, der sagde, at der var nogle stave- og slåfejl. Nu er det jo ikke en stavekonkurrence det her, og jeg kunne da fint forstå, hvad der blev ment, da jeg læste det igennem. At det så nok er bedre, at have en perfekt skrevet tekst, som man har læst igennem, er en anden ting.

Nu kan jeg så se, at han har rettet den, før jeg læste det, du læste, darkalf. Men stadig.... God blog, Nicolaj. Smiley

Jeg takker og bukker for de fornemme ord. Jeg er dog meget glad for, at folk gør mig opmærksomme på stavefejl, som jeg skulle have overset. Smiley
« Seneste Redigering: 08 Apr 2012, 13:49 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010