home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
21 Feb 2025, 17:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Tutoring?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tutoring?  (Læst 811 gange)
zipfer
Juniorspiller
**

Tutoring?
« : 06 Okt 2006, 20:56 »

Hey Hey,

Det kan godt være jeg er stæreblind, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor jeg ikke kan tilføje nogen til tutoring. Jeg spiller som Q.P.R og jeg har fået mig i hænde den vidunderlige Teddy Sheringham til at fyre nogle kasser ind(hvilket han gør fortrinligt). Jeg har dog imidlertid også en dejlig lille fyr der hedder Ray Jones, som er en fast QPR mand to-be og allerede figurerer i førsteholdet. Jeg kunne derfor jo godt tænke mig at han kiggede lidt efter ham Teddy, der i de daglige træningspas. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg gør det. Jeg har ikke kunne læse mig til det eller finde noget i nogen funktioner overhovedet. Og jeg ser det fungerer i andre klubber. Er der nogen andre forhold der skal være tilstede før det overhovedet kan lade sig gøre?

På forhånd tak.

ZhotLog
Gæst

Sv: Tutoring?
« Svar #1: 06 Okt 2006, 21:01 »

Du skal vist bare gå ind i "tale" funktionen med den unge Ray Jones, og så sige noget om at han kunne lære meget af Teddy Sheringham eller noget i den dur. Så burde (hvis alt går godt vel og mærket) begge komme med en udmeldelse om at Ray Jones håber at kunne lære meget af Sheringham, mens Sheringham burde sige at han gerne ville lære fra sig. Det skete i hvert fald hos mig, hvor Dida var elskværdig nok til at lære fra sig til en anden ung målmand. Håber det var forståeligt Smiley

zipfer
Juniorspiller
**

« Svar #2: 06 Okt 2006, 21:12 »

Du skal vist bare gå ind i "tale" funktionen med den unge Ray Jones, og så sige noget om at han kunne lære meget af Teddy Sheringham eller noget i den dur. Så burde (hvis alt går godt vel og mærket) begge komme med en udmeldelse om at Ray Jones håber at kunne lære meget af Sheringham, mens Sheringham burde sige at han gerne ville lære fra sig. Det skete i hvert fald hos mig, hvor Dida var elskværdig nok til at lære fra sig til en anden ung målmand. Håber det var forståeligt Smiley

Du mener Player Interaction? Der har jeg følgende muligheder: "Recommend Staff Addition", "Recent Form", "Recommend Signing"og "Linked Players". Ved linked players er der kun ordet Player og så en greyed out pil i højre side.

ps: Skuffet

zipfer
Juniorspiller
**

« Svar #3: 06 Okt 2006, 21:28 »

Yesh, det er så åbenbart ikke alle man kan smide ind som lærling. En skam da ham Ray Jones vist har en del talent og det ku være rart Smiley Fandt en på ungdomsholdet som godt kunne få en tutor, så det er nok bare sådan det må være.

martinovitz
Gæst

« Svar #4: 14 Okt 2006, 13:19 »

Du skal være opmærksom på at det er den unge spiller du skal ind og "interacte" med... :-)

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010