home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:49:39 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
29 Maj 2024, 21:32 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
28 Maj 2024, 20:18 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23317
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132805 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: mayacruz
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The Seagulls (tidligere Ulvene kommer)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: The Seagulls (tidligere Ulvene kommer)  (Læst 30247 gange)
don diablo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ulvene kommer
« Svar #60: 22 Apr 2012, 11:08 »

Mål er mål ligegyldigt hvordan... Opstemt
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ulvene kommer
« Svar #61: 22 Apr 2012, 11:09 »

 Cool
Logged


don diablo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ulvene kommer
« Svar #62: 22 Apr 2012, 11:16 »

For de uvidende så kender darkalf og jeg hinanden privat og hygger os med at spille mod hinanden i manager!!! Thumbs Up
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ulvene kommer
« Svar #63: 22 Apr 2012, 11:18 »

Jeg ved nu ikke om jeg vil sige vi hygger os.. haha..
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ulvene kommer
« Svar #64: 22 Apr 2012, 11:44 »

Chok i FCM efter at Hr. Andersen i dag valgte at smide sin opsigelse på bordet. Der spekuleres i allerede i hvorfor han valgte at sige op, men kilder tæt på Hr. Andersen siger at han var kørt træt i den danske superliga i det der reelt ikke var nogen udfordring i den. Det er selvfølgelig ærgerligt at skulle sige sit job op midt i sæsonen, men Hr. Andersen er sikker på at der nok skal dukke noget nyt op snart.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#17 The Seagulls - Kampen mod nedrykning
« Svar #65: 22 Apr 2012, 11:55 »

Allerede dagen efter hans opsigelse var der bud efter Hr. Andersen.. Brugge fra Belgien tilbød ham en 3 årig aftale og 46 millioner at handle for, men Belgien virkede ikke tillokkende for Hr. Andersen så han valgte at takke pænt nej tak til tilbuddet. Nyhederne i DK var stadigvæk i oprør over at Hr. Andersen bare sagde op fra den ene dag til den anden, og derfor valgte Hr. Andersen at indkalde til pressemøde for at fortælle om sine fremtidsplaner den næste dag.


Hvad fik dig til at droppe jobbet i FCM? Jeg har valgt at sige op allerede nu, da jeg syntes at FCM var i en position, hvor de burde være i stand til at sikrer sig endnu et mesterskab, samt komme videre fra gruppen i ChL. Derud over har det altid været en stor drøm for mig at komme til udlandet, og jeg har faktisk netop i dag skrevet under med min drømmeklub.

Din drømmeklub? Hvilken klub er der tale om her og har dit brud med FCM noget med dit forhold til Jens Ørgaard at gøre?? Der har aldrig været den store kærlighed mellem mig selv og Hr. Ørgaard, og hans konstante afvisninger af mine ønsker omkring antallet af trænere osv har gjort livet mere end almindelig træls. Det er derfor med stor glæde i stemmen at jeg kan fortælle om mit nye job i England. Jeg er blevet tilbudt en kontrakt af Brighton and Hove Albion fra sydengland og har valgt at takke ja. De har et helt nyt stadion og en spændende blanding af unge og gamle spillere, og jeg håber på at jeg med min tilgang til spillets taktiske side kan få vendt deres nuværende 22. plads til en plads i midten af rækken også med oprykning senest næste år. Til dette har Tony Bloom ( bestyrelseformand) givet mig 32 millioner at handle for, samt et lønbudget på 1,25 millioner i ugen, hvoraf vi allerede bruger 1,23 mil kr. Jeg glæder mig til at komme igang og hermed siger jeg tak for nu.



Hr. Andersens nye hjemmebane
« Seneste Redigering: 22 Apr 2012, 13:12 af darkalf » Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Seagulls (tidligere Ulvene kommer)
« Svar #66: 22 Apr 2012, 13:45 »

Et fedt skifte. Håber du kan nå en masse updates inden konkurrencen lukker, for jeg vil gerne vide mere!
Logged

don diablo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Seagulls (tidligere Ulvene kommer)
« Svar #67: 22 Apr 2012, 15:29 »

En stor udfordring ligger foran dig... Men England er jo det fedeste sted at være manager Wink
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Seagulls (tidligere Ulvene kommer)
« Svar #68: 22 Apr 2012, 17:39 »

Et fedt skifte. Håber du kan nå en masse updates inden konkurrencen lukker, for jeg vil gerne vide mere!
bloggen fortsætter efter konkurrencen.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Seagulls (tidligere Ulvene kommer)
« Svar #69: 22 Apr 2012, 19:35 »

En stor udfordring ligger foran dig... Men England er jo det fedeste sted at være manager Wink
Ja det er syntes jeg også Peace
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Seagulls (tidligere Ulvene kommer)
« Svar #70: 22 Apr 2012, 20:48 »

Vanvittigt skifte, jeg forstår slet ikke hvad du laver altså.. Du har jo alt i FCM og så vælger du at smide alt på bordet..

Meeen, nu havde vi jo hørt rygterne i Budstikken i tirsdags om at du ville skifte klub, så det var ventet.. Hvilket skifte, hvilken klub.. Du er jo klar til at vælte verden med denne nye klub, CL trofæet skal hjem indenfor 3-4 år da! Smiley

Geil geil. Hvordan ser truppen ud? Glæder mig til at høre mere.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Seagulls (tidligere Ulvene kommer)
« Svar #71: 22 Apr 2012, 20:54 »

Vanvittigt skifte, jeg forstår slet ikke hvad du laver altså.. Du har jo alt i FCM og så vælger du at smide alt på bordet..

Meeen, nu havde vi jo hørt rygterne i Budstikken i tirsdags om at du ville skifte klub, så det var ventet.. Hvilket skifte, hvilken klub.. Du er jo klar til at vælte verden med denne nye klub, CL trofæet skal hjem indenfor 3-4 år da! Smiley

Geil geil. Hvordan ser truppen ud? Glæder mig til at høre mere.
Du drømmer da vidst hvis du tror jeg vinder ChL indenfor de næste 4 sæsoner.. nu skal holdet allerførst spilles sammen på ny, da jeg har hentet spillere til på fri transfer for at forstærke holdet her og nu, da vi ellers ville ryge helt ned i dyndet.. Med hensyn til en trup gennemgang vil en sådan komme snarest.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
# 18 The Seagulls (tidligere Ulvene kommer) - Trupgennemgang
« Svar #72: 23 Apr 2012, 22:14 »




Efter 2½ sæson i FCM var det nu tid til et skifte til den næste bedste engelske række for Hr. Andersen, hvor han tog over 29 oktober, og det først der blev brugt energi på var at lave et holdmøde for lige at fortælle de nuværende spillere i truppen, at de selvfølgelig ville få deres chance i denne sæson for at gøre opmærksom på sig selv og af den vej vinde en fast plads. Dog var der ingen af de målmænd der var i truppen, som var gode nok, og derfor gik Hr. Andersen straks igennem hans noter fra FCM og fandt frem til seddelen med navnet på hans absolut vigtigste transfermål inden fri transfervinduet lukkede i. Det blev i alt til 5 handler som alle kom til på fri transfer.

Kun 3 dage senere var der pressemøde på AMEX Stadium, hvor Miguel Angel Moya blev præsenteret for pressen. Moya er ubestridt den bedste målmand i Brighton og vil kun blive skiftet ud hvis han bliver skadet. Han var samtidig også den eneste spiller som Hr. Andersen kunne registrere på denne side af jul, da man jo max må have 25 spillere over 21 år registreret i Englands bedste fodboldrækker. Hr. Andersen havde overtaget Brighton på en 22. plads i CC, men heldigvis er sæsonen jo lang endnu. Ligacuppen var man ude af så der kunne fokuseres udelukkende på liga og FA Cup.

Målmænd: Miguel Angel Moya, Ben Alnwick og Alex Cisak samt Casper Ankergren. Moya er sikkert førstevalg og Ankergren er fra 1. januar solgt til Prl holdet Southampton for 2,75 millioner kr. Alnwick tager pladsen som 2. målmand, mens Cisak ikke skal regne med noget spilletid. Skulle man rykke op er kun Moya værd at samle på i Prl regi.

Forsvar: Gordon Greer, Lewis Dunk, Ronald Zubar, Inigo Calderon, Marcos Painter, Stephen Ward(lejet), David Mirfin og Marc Torrejón. Dunk og Greer er skadet til engang ind i januar, så Zubar og Mirfin må argere centerforsvar, mens Calderon tager sig af højrebacken. Painter tager sig af venstre backen og Stephen Ward er kun i klubben indtil nytårsklokken har ringet det nye år ind, da han trækker 102.500 kr i ugen og han på ingen måder er god nok til at komme i kamp. Marc Torrejón er ligesom Moya hentet til klubben, men han kan ikke spille før han kan blive registeret til januar.

Midtbane: Craig Noone, Liam Bridcutt, Kamel Zaïem, Vicente, Will Johnson, Kazenga Lualua,Guirane N'Daw og Xisco Nadal tager sig af midtbanen, men desværre er historien med de sidste to spillere at de heller ikke kan bruges før januar. Noone tager sig af venstre midtbane, mens Bridcutt er den defensive slider og Kamel Zaïem tryller som kreatør ved siden af ham. På højre fløj finder vi Lualua som med sin store speed kan sætte de fleste backs helt af.

Angreb: Ashley Barnes, Will Hoskins, James Keene, Abdoulaye Cisse og Marvin Ogunjimi tager sig af angrebet. Marvin er desværre ikke i spil før til januar, men Ashley Barnes og Cisse gør det fint indtil videre. Har valgt kun at tage screenshot af de spillere jeg selv har hentet til klubben, da langt de fleste af de andre enten skal sælges eller har kontraktudløb og de vil derfor ikke komme til at spille nogen større rolle i fremtiden.

Efter overtagelse af managersædet i Brighton har Hr. Andersen's udvalgte spillet 5 kampe og med hiv og sving, samt fremragende holdånd har man fået kontakt med topholdene igen via 5 sejre i tætte opgør. Den bedste kamp som Brighton manager indtil videre var på udebane mod klubbens absolutte ærkerivaler fra Crystal Palace, der blev fejet af egen bane med 4-1. Brighton er derfor rykket fra 22. pladsen til 9 pladsen med 8 point op til 1. pladsen men kun 2 til en playoff givende 6. plads. Det skal blive spændende at følge de kommende måneders kampe nu da man tager hul på december og januar, som altid indeholder mange kampe på kort tid. Truppen er desværre ikke for bred, men hvis man kan undgå skader kan man måske holde den gode form ved lige.




Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Seagulls (tidligere Ulvene kommer)
« Svar #73: 24 Apr 2012, 09:20 »

Jeg er personligt glad for dit skifte til England, det vækker min interesse langt mere end danske hold generelt.... så held og lykke i det engelske, og glæder mig til at læse mere Smiley
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Seagulls (tidligere Ulvene kommer)
« Svar #74: 24 Apr 2012, 14:50 »

Det har også hele tiden været meningen at skifte klub og da så min favoritklub meldte sig på banen var der ingen tvivl
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010