home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1170 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ny mus
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ny mus  (Læst 2364 gange)
ZhotLog
Gæst

Ny mus
« : 06 Okt 2006, 20:18 »

Ja, som overskriften siger overvejer jeg at erhverve mig en ny mus, til computeren altså  Grin
Men ved ikke helt så meget om det, de eneste oplysninger jeg kan give er at det skal være til USB stik (altså ikke trådløs) og så skal det være laser Smiley Det er det der efter mine erfaringer virker bedst? Men hvilken mus bruger i? Eller hvilken kan i anbefale? For jeg ved som sagt ikke så meget om markedet og hvilke mærker der er bedst.. Så håber i vil hjælpe? Smiley

Kerm
Landsholdsspiller

Sv: Ny mus
« Svar #1: 06 Okt 2006, 20:20 »

Hvis du skal spilel skydespil osv. med den vil jeg helt klart anbefalde Logitech G5. Den har laser og en DPI helt op på 2K, derudover kan man sætte 5 individuele DPI-opløsninger på den alt efter hvad man spiller, og evt. med hvilke våben.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Chelidze90
Gæst

« Svar #2: 06 Okt 2006, 20:24 »

Ja, som overskriften siger overvejer jeg at erhverve mig en ny mus, til computeren altså  Grin
Men ved ikke helt så meget om det, de eneste oplysninger jeg kan give er at det skal være til USB stik (altså ikke trådløs) og så skal det være laser Smiley Det er det der efter mine erfaringer virker bedst? Men hvilken mus bruger i? Eller hvilken kan i anbefale? For jeg ved som sagt ikke så meget om markedet og hvilke mærker der er bedst.. Så håber i vil hjælpe? Smiley

Hvorfor ikke trådløs? For hvis det er pga batterirerne, så kan man jo få mus hvor man bare skal sætte den i en oplader Wink
Og ja som Kerm siger, jo højere dpi jo bedre Peace Og overvejer også selv om jeg skal købe en G5 Opstemt

ZhotLog
Gæst

« Svar #3: 06 Okt 2006, 20:44 »

Hvorfor ikke trådløs? For hvis det er pga batterirerne, så kan man jo få mus hvor man bare skal sætte den i en oplader Wink
Og ja som Kerm siger, jo højere dpi jo bedre Peace Og overvejer også selv om jeg skal købe en G5 Opstemt
Jeg er gammeldags, derfor Opstemt Ej, har bare ikke så gode erfaringer med trådløse, synes generalt der er flere problemer med dem.. Det er sikkert bare en idiotisk opfattelse, men sådan bliver det altså bare Wink

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #4: 06 Okt 2006, 20:48 »

Jeg er gammeldags, derfor Opstemt Ej, har bare ikke så gode erfaringer med trådløse, synes generalt der er flere problemer med dem.. Det er sikkert bare en idiotisk opfattelse, men sådan bliver det altså bare Wink

Jeg har helt klart også haft flere problemer med trådløse end dem med tråd. Derudover mener jeg også, at en mus uden tråd reagere langsomt og i skydespil gælder hvert milisekund.. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

ZhotLog
Gæst

« Svar #5: 06 Okt 2006, 20:56 »

Hmm, har fundet 2 G5 laser muse på edbpriser.dk
Men den ene koster 422 kr, mens den anden koster 585 kr. De ser umiddelbart ens ud, nogen der kender forskellene? Og er en G7 bedre?
Har også læst lidt omkring og der er nogle på sitet der nævner Razer Copperhead og Razer Diamondback, nogen der har prøvet disse muse, eller ved noget om dem? For det ville være en stor hjælp Smiley

Edit:
Glemte at poste link'sne til G5'erne... Men her kommer de så:
Først den billige
Og så den dyre
« Seneste Redigering: 06 Okt 2006, 20:58 af ZhotLog » Logged

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #6: 06 Okt 2006, 21:00 »

Den dyre kan tilsluttes MAC også bliver den lavet i en fed farve, det er det, så vidt jeg kan se.. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

ZhotLog
Gæst

« Svar #7: 06 Okt 2006, 21:02 »

Den dyre kan tilsluttes MAC også bliver den lavet i en fed farve, det er det, så vidt jeg kan se.. Smiley

Kerm
ok, tak. Det med MAC er ikke noget jeg kan bruge til det store.. sååå.. Men du skulle vel ikke vide noget om de dersens Razer modeller? Smiley

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #8: 06 Okt 2006, 21:06 »

ok, tak. Det med MAC er ikke noget jeg kan bruge til det store.. sååå.. Men du skulle vel ikke vide noget om de dersens Razer modeller? Smiley

Nej, ikke umiddelbart. Jeg har altid fået af vide, af folk som har brugt begge ting, at G-serien var det bedste køb. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #9: 06 Okt 2006, 22:01 »

G5s forgænger var jo MX518, den køre jeg selv med, køre fint selv på flerfarvede (og deriblandt skrigende farver) musemåtter eller blade Smiley

hvis det skal holdes billigt er den klart at anbefale Smiley

men hvis prisen ikke har betydning så snup en G5 Cool

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

ZhotLog
Gæst

« Svar #10: 06 Okt 2006, 22:53 »

Prisen er ikke af betydning  Cool

ZhotLog
Gæst

« Svar #11: 06 Okt 2006, 22:54 »

Men forresten, er der nogle forskelle fra G7 og G5? Udover at G7 vist kun kan fås som trådløs? Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #12: 07 Okt 2006, 00:39 »

Vil også gerne lige have svar på om de fint kan bruges på en Icemat?

ZhotLog
Gæst

« Svar #13: 08 Okt 2006, 11:18 »

Jeg har købt den "billige" udgave af G5'eren til 400 kr. i Shg's lager. Jeg kan kun sige at jeg er 110 % tilfreds, musen kører sublimt! Også på den sorte Icemat jeg har, havde ellers læst at den havde problemer på bl.a. Icemat. Men det var altså ikke sandt og musen kører perfekt, og mere til. Designet er også federe i virkeligheden, end det ser ud til på skærmen. Så hvis nogen herinde skulle mangle en god mus, kan jeg kun anbefale Logitech G5! Thumbs Up

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010