home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  [DØD] Villans
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: [DØD] Villans  (Læst 24104 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
8. Tim Cahill - Mr. Goodison
« Svar #30: 09 Apr 2012, 17:58 »


Stor tak til Crazy-Poul for banner(e) og grafik Thumbs Up
8. Tim Cahill - Mr. Goodison



Den sjette december så Timothy Filiga Cahill for første gang dagens lys i Sydney. De engelske rødder lå dybt i Cahill familien og den unge Tim blev i en tidlig alder opfordret til at spille fodbold i stedet for de mere af de mere ”almindelige” australske sportsgrene, som f.eks. rugby eller cricket. I 1996/1997 sæsonen skrev Cahill kontrakt med Sydney FC, men allerede sæsonen efter skiftede han til Millwall fra den engelske League One. Hos Millwall blev det til fire sæsoner i League One, tre sæsoner i the Championship og i alt blev det til 217 kampe med 52 scoringer til følge. Det fik man i 2004 øje på hos Everton og købte ham fri af kontrakten for sølle 13.000.000 kroner. Siden da har den 31-årige ”Wonder from downunder” kun spillet ud for the Toffees og her har han udviklet sig til at være en af de mest frygtede offensive midtbanespillere i Premier League.

58 landskampe med 24 mål til følge for Socceroos er status for Cahill, der med ankomsten af Mr. Goodison er gået fra nøglespiller til nøglespiller og anfører hos Everton. Cahills enestående evne til at gå forrest er en uvurderlig egenskab for en leder er klart medvirkende til at Cahill er særdeles vellidt både i spillertruppen og hos fansene.

Fem hurtige til Cahill:
Hvor ser du dig selv om fem år?
TC: "Jeg regner med at slutte karrieren her på Goodison Park og derefter vil jeg gerne være manager. Enten her i Everton eller i Millwall. Ellers er den store drøm at blive australsk landstræner.."

Største øjeblik i karrieren?
TC: "At deltage i VM slutrunden i Tyskland i 2006 og de to mål mod Japan i åbningskampen. Det første mål var ekstra specielt eftersom det var Australiens første ved en VM Slutrunde."

Værste øjeblik?
TC: "De to finalenederlag i FA Cuppen med Millwall og Everton samt nederlaget i ANC finalen til Japan."

Bedste træner?
TC: "Guus Hiddink eller David Moyes."

Bedste medspiller?
TC: "Lucas Neill eller Mikel Arteta."

Logged

- Veni, vidi, vici -

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8. Tim Cahill - Mr. Goodison
« Svar #31: 09 Apr 2012, 18:02 »

Flot blog, Jimmy.

Jeg kan godt lide din tilgang til det hele, og Everton er et spændende mandskab. Du skriver meget stilrent og flot, og din opsætning er let og overskuelig, omend jeg ikke bryder mig så meget om dit farvevalg.

Men hold dampen oppe, og jeg følger da med, og håber du får smadret L'pool så langt ud af England som overhovedet muligt. Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7. En svær start - Mr. Goodison
« Svar #32: 09 Apr 2012, 18:04 »

Jeg er forvirret. Jeg kan ikke finde ud af om du er en relativ dårlig manager, eller en ustyrlig god manager, der bare har brug for tid. Det virkede til du havde godt fat i L'pool (Fåk Andy), men derefter virkede Everton ret svage... Og så gennem smadre du WBA, Sunderland og til sidst Chelsea med 4:1... Undskyld mig, men det hænger sku ikke ret godt sammen. Tillykke med det, never the less. Blog-wise er der ikke meget at brokke sig over, om end den seneste update var lidt skræmmende og havde "wall of text" skrevet allover... Men da først jeg kom igang var det helt sikkert værd at bruge tiden på. KIU!

Hehe.. Det spørgsmål har jeg også stillet mig selv et par gange efterhånden.. Jeg hælder til ustyrlig god, da jeg har spillerenes tillid, alle får spilletid og vi spiller champagnebold for det meste. Problemet er bare at vi er for ineffektive og at holdet lider af "hjerneblødninger", der som regel koster en kasse eller to når vi ikke selv kan score. Men tror på det bliver bedre for holdet spiller sgu godt Thumbs Up

Flot blog, Jimmy.

Jeg kan godt lide din tilgang til det hele, og Everton er et spændende mandskab. Du skriver meget stilrent og flot, og din opsætning er let og overskuelig, omend jeg ikke bryder mig så meget om dit farvevalg.

Men hold dampen oppe, og jeg følger da med, og håber du får smadret L'pool så langt ud af England som overhovedet muligt. Wink

Tak for det Daniel Thumbs Up

Tak for de flotte ord Thumbs Up

Farvevalget (jeg gætter på at du tænker på bogstaverne?) var et forsøg og jeg har faktisk valgt at droppe dem fra update 9.. det ser ikke så kønt ud.. Skuffet

MANGE tak for kommentaren Thumbs Up

Fåk Andy Thumbs Up Men ja.. det er nogen meget underlige resultater.. Huh

Og ja.. jeg ved godt faktisk godt med sidste update.. da jeg skrev den synes jeg ikke det var så galt - heller ikke da jeg læste korrektur, men nu kan jeg godt se det.. det er lige lidt i overkanten.. Skuffet

Tak for din kommentar Thumbs Up er glad for at du kan lide det Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
9. Say what - Mr. Nobody
« Svar #33: 10 Apr 2012, 00:24 »

?
9. Say what - Mr. Nobody



Den enogtyvende december 2011 blev en skæbnesvanger dag for Mr. Goodison, eftersom at han dagen efter at have tabt med 2-1 på Villa Park blev fyret efter en række dårlige resultater. Mr. Goodison nåede at stå i spidsen af Everton i sytten runder af Premier League, hvor det blev til fire sejre, fire uafgjorte og ni nederlag, hvilket rækker til seksten point og en målscore på 24-25.  Men det er heller ikke godt nok, når målsætningen er en placering blandt de hold, der skal spille europæisk fodbold efter sommerferien. Men derudover blev det til et smalt 1-0 nederlag i Carling Cuppens kvartfinale på Old Trafford til mægtige Manchester United, mens man i det nye år står overfor Middlesbrough i FA Cuppens tredje runde.

Everton er ellers blevet rost ved flere lejligheder for at spille flot fodbold, men det er den flotte fodbold, men manglende resultater, der er skyld i fyringen. ”Jeg vil ikke lægge skjul på, at jeg er meget skuffet, men jeg respekterer bestyrelsen beslutning og erkender min fejl. Jeg har satses for offensivt og det har kostet point. Jeg har bragt spillerne, fansene og klubben i træls situation, som svær at rette op på, men jeg håber inderligt af mit blå hjerte at det lykkes for klubben at finde den rette træner” – Mr. Goodison. På rygtebørsen er Michael Laudrup nævnt som det bedste bud på en ny Everton-træner, men endnu er der ikke sluppet noget ud fra Everton-lejren.

Mr. Goodison kalder sig derfor nu for Mr. Nobody og hvor historien fortsætter vides ikke. Om det bliver med Mr. Goodison vides heller ikke, men en ting at sikkert. Der skal mere end en trænerfyring til at stoppe mig. Stay tuned!

Logged

- Veni, vidi, vici -

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9. Say what - Mr. Nobody
« Svar #34: 10 Apr 2012, 05:37 »

Ja, så blev det da vidst besvaret: Du er dårlig. I hvert fald som manager. Ej, fire nederlag i streg (uden du scorede Shockeret ) koster naturligvis, men omvendt kender jeg godt følelsen. Det er bare en ond spiral som er næsten umulig at komme ud af. Jeg glæder mig til at se hvor du nu lander - og jeg håber det fortsat bliver med Mr. Goodison. Skab dig et navn og vind trænersædet på Meyerside tilbage! En meget hæderlig blog, som jeg i hvert fald stadig læser med i.   
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9. Say what - Mr. Nobody
« Svar #35: 10 Apr 2012, 09:41 »

Helt enig med Nibali. Smiley Fortsæt endelig!
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9. Say what - Mr. Nobody
« Svar #36: 10 Apr 2012, 10:54 »

Ja, så blev det da vidst besvaret: Du er dårlig. I hvert fald som manager. Ej, fire nederlag i streg (uden du scorede Shockeret ) koster naturligvis, men omvendt kender jeg godt følelsen. Det er bare en ond spiral som er næsten umulig at komme ud af. Jeg glæder mig til at se hvor du nu lander - og jeg håber det fortsat bliver med Mr. Goodison. Skab dig et navn og vind trænersædet på Meyerside tilbage! En meget hæderlig blog, som jeg i hvert fald stadig læser med i.   

Øhh tak Nibali.. Opstemt Jeg håber det kan ændre sig i min "nye"klub.. jeg afslører den i aften Wink Men ang. de fire kampe uden mål.. Bent, Heskey og Albrighton havde kæmpe chancer, men scorede bare aldrig.. og både Stoke & Bolton scorede til allersidst i to kampe som vi burde havde fået seks point i.. Ubeslutsom

Jeg kan sige at jeg har valgt at pensionere Mr. Goodison for at få en ny start i spillet.. Men i kan da få lov at gætte på hvem han er? Han er jo ikke fiktiv Opstemt Jeg har ingen ambitioner om at vende tilbage til Goodison - kun som modstander Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Tak skal du have - det er jeg glad for Thumbs Up

Helt enig med Nibali. Smiley Fortsæt endelig!

Super Swizz Thumbs Up Det gør jeg Thumbs Up




Nogen, der tør gætte..
Hvem er mr. Goodison??

Logged

- Veni, vidi, vici -

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9. Say what - Mr. Nobody
« Svar #37: 10 Apr 2012, 12:46 »

Jeg har virkelig ingen idé, men jeg er så modsat heller slet ikke inde i Evertons historie.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9. Say what - Mr. Nobody
« Svar #38: 10 Apr 2012, 15:11 »

Bliver sgu spændende at se, hvad du finder på nu:) Læser helt sikkert med her Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9. Say what - Mr. Nobody
« Svar #39: 10 Apr 2012, 18:04 »

Jeg har virkelig ingen idé, men jeg er så modsat heller slet ikke inde i Evertons historie.

Gæt Swiss gæt.. crazy

Bliver sgu spændende at se, hvad du finder på nu:) Læser helt sikkert med her Smiley

Det kommer i aften Wink Fedt Triple.. Det er jeg glad for Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9. Say what - Mr. Nobody
« Svar #40: 10 Apr 2012, 18:19 »

Hmmm Jimmy... har to bud... enten Duncan Ferguson eller Neville Southall eller hvordan du staver ham. Hælder nok mest til Southall Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9. Say what - Mr. Nobody
« Svar #41: 10 Apr 2012, 20:28 »

Hmmm Jimmy... har to bud... enten Duncan Ferguson eller Neville Southall eller hvordan du staver ham. Hælder nok mest til Southall Smiley

Det er den kære Neville Southall.. manden med flest ligakampe i Everton nogensinde.. Thumbs Up overvejede også Ferguson, men han "er allerede" med i spillet.. Opstemt

Så godt gættet Triple Cool


Update indenfor tredive minutter Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9. Say what - Mr. Nobody
« Svar #42: 10 Apr 2012, 20:34 »

Det er den kære Neville Southall.. manden med flest ligakampe i Everton nogensinde.. Thumbs Up overvejede også Ferguson, men han "er allerede" med i spillet.. Opstemt

Så godt gættet Triple Cool


Update indenfor tredive minutter Thumbs Up

Yaaaaaaaaay Wink Southall var/er sej, og havde kun de to bud;)
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9. Say what - Mr. Nobody
« Svar #43: 10 Apr 2012, 21:00 »

Yaaaaaaaaay Wink Southall var/er sej, og havde kun de to bud;)


 Thumbs Up Meget.. hvis man er gammel nok til at huske "skovsneglen".. Hævet Øjenbryn
Logged

- Veni, vidi, vici -

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9. Say what - Mr. Nobody
« Svar #44: 10 Apr 2012, 21:46 »


 Thumbs Up Meget.. hvis man er gammel nok til at huske "skovsneglen".. Hævet Øjenbryn


Haha.. point taken Wink
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010