home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 430 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  [DØD] Villans
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: [DØD] Villans  (Læst 24135 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
[DØD] Villans
« : 01 Apr 2012, 00:01 »


Stor tak til Crazy-Poul for banner(e) & grafik Thumbs Up
1. Intro - Mr. Goodison



Det havde ulmet længe mellem de to, men det havde aldrig været så anspændt som nu. Skuffelsen var enorm, da han forlod Ben Kenwrights kontor og han troede faktisk ikke selv på at han havde gjort det. Men de var vokset fra hinanden og efter tabet af profilerne Mikel Arteta og Steven Pienaar uden, at de lovede forstærkninger kom til, flød bægeret med et over. De havde oversatset i ligaen uden at kunne præstere og efterhånden var de kommet bagud i køen til de europæiske pladser. Hold som Aston Villa, Manchester City og Tottenham havde simpelthen overhalet indenom på både stadion, spillermateriale og økonomi. Klubben var som gået i dvale, som et kedeligt midterhold med middelmådige spillere og en skrantende økonomi. Der var kun én ting tilbage at gøre og det var at tage sit gode tøj og gå. Det ville uden tvivl fylde de engelske sensationsaviser i morgen samt være det helt store samtaleemne på de fleste ”blå” pubber i Liverpool. David Moyes havde for få minutter siden indleveret sin opsigelse og der skulle nu findes en ny manager til The Toffees.

Det er derfor nu blevet tid til at sige ”Goodbye mr. Moyes” - ”Welcome Mr. Goodison”. Dette er fortællingen om hvordan en legende siger stop og en ny træder til. Bloggen bærer førnævnte titel og hermed har i fået første opdatering fra ”mit kandidatur” i årets blogkonkurrence. Jeg håber I vil tage godt imod Mr. Goodison og bloggen om hans bedrifter..

Mvh JimmyGP  Thumbs Up

« Seneste Redigering: 26 Apr 2012, 11:49 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Pokalskab + Kapitler
« Svar #1: 01 Apr 2012, 00:02 »

Klub(ber)
Everton (fra 5. Juli 2011 til 21. December 2011)
Aston Villa (fra 21. December 2011 til XXXX)

Pokalskab
Everton (Neville Southall)
-

Aston Villa (Andrew Cole)
- Carling Cuppen 11/12 (2-1 sejr over Wolves)
-

Oversigt over updates
1. Intro
2. Den nye træner
3. Transferaktivitet
4. Truppen
5. Preseason
6. Mersyside Derby
7. En svær start
8. Tim Cahill
9. Say what
------------------
10. Under stregen
11. Problemer
12. Skader
13. Carling Cup finalen del 1
14. Carling Cup finalen del 2
15. Sæsonafslutning
16. Transfers 12/13


« Seneste Redigering: 19 Apr 2012, 00:25 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JKJ
Gæst
 
Sv: 1. Intro - Mr. Goodison
« Svar #2: 01 Apr 2012, 00:03 »

De blå fra favorit byen!!  Huh

Hmmm jeg følger med alligevel  Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1. Intro - Mr. Goodison
« Svar #3: 01 Apr 2012, 00:04 »

Godt at se at du starter ud som den første Wink
Blir godt at følge med i hvad der kommer fra din hånd Opstemt
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1. Intro - Mr. Goodison
« Svar #4: 01 Apr 2012, 00:08 »

Synes du har fået skrevet en utrolig god intro. Du formår på den ene side at gøre den spændende, men på den anden side også utrolig oplysende omkring klubbens situation, og hvordan den har udviklet sig over de seneste 5 år. Rigtig fedt!

Jeg håber at få tid til at læse med Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1. Intro - Mr. Goodison
« Svar #5: 01 Apr 2012, 00:35 »

Spændende. Du plejer at være synonym med kvalitet blogs, Jimmy, så jeg regner med at læse med.

HELD & LYKKE!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 1. Intro - Mr. Goodison
« Svar #6: 01 Apr 2012, 09:34 »

Spændende! Jeg kan dog ikke lide at du afslutter med Mvh JimmyGP. Det giver lidt for meget en "hej mormor" stemning Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1. Intro - Mr. Goodison
« Svar #7: 01 Apr 2012, 19:50 »

De blå fra favorit byen!!  Huh

Hmmm jeg følger med alligevel  Wink

Hehe.. Altid en fornøjelse at kunne fange en Liverpool fan Thumbs Up

Fedt Thumbs Up

Godt at se at du starter ud som den første Wink
Blir godt at følge med i hvad der kommer fra din hånd Opstemt

Ja det var lidt tilfældigt.. ville egentligt have startet her til morgen, men jeg sad ved computeren alligevel så skulle i da have den Thumbs Up

Tak ven.. Thumbs Up Det er jeg glad for Thumbs Up

Synes du har fået skrevet en utrolig god intro. Du formår på den ene side at gøre den spændende, men på den anden side også utrolig oplysende omkring klubbens situation, og hvordan den har udviklet sig over de seneste 5 år. Rigtig fedt!

Jeg håber at få tid til at læse med Wink

Mange tak for det Swiss Thumbs Up

Det håber jeg skam også Thumbs Up

Spændende. Du plejer at være synonym med kvalitet blogs, Jimmy, så jeg regner med at læse med.

HELD & LYKKE!

Fedt Nibali - det er jeg glad for og tak for rosen Thumbs Up

Takker Thumbs Up

Spændende! Jeg kan dog ikke lide at du afslutter med Mvh JimmyGP. Det giver lidt for meget en "hej mormor" stemning Wink

Tak Hawk Thumbs Up Ja jeg ved det godt.. Jeg har det også kun med i den her update og jeg skulle faktisk bare have oprettet et nyt indlæg til "Hej Mormor" stemningen.. Grin
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
2. Den nye træner - Mr. Goodison
« Svar #8: 01 Apr 2012, 20:17 »


Stor tak til Crazy-Poul for banner(e) og grafik Thumbs Up

2. Den nye træner - Mr. Goodison



Fodboldengland har i gennem den sidste uges tid været ramt af chok og i særdeleshed den blå del af Liverpool har været hårdt ramt. David Moyes frivillige afgang efter mere end ni år på den blå trone i Beatles-byen har skabt røre blandt klubbens fans og bestyrelsesformand Bill Kenwright er kommet i gevaldig modvind. Kenwright har dog udsendt en officiel udmelding, der bekræfter at det er David Moyes’ egen beslutning at gå og at bestyrelsen har valgt at respektere legendens opsigelse. Det er dog næsten mere overraskende at bestyrelsen allerede står klar med en afløser for Moyes og denne kan præsenteres inden preseason for alvor går i gang.

Navnet er ”Mr. Goodison” og der er tale om en tidligere spiller, der haft en enorm indflydelse på Evertons udvikling igennem de sidste tredive år. Efter karrierens afslutning blev det talt sammen til at Mr. Goodison blev noteret for hele 979 kampe, hvis man medtager landskampe i en glorværdig karriere og han er den dag i dag én af de ældste spillere, der nogensinde har optrådt i Premier League. Men alt dette ligger bag ham nu og fokus er nu ikke fortiden, men fremtiden. Første opgave bliver at sammensætte det hold, der kan opfylde klubbens målsætning for 2011/2012 sæsonen.

Der er fuldt fokus fra legenden og lad derfor slaget om Liverpool begynde. En rejse mod det engelske guld er sat i gang.


Logged

- Veni, vidi, vici -

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2. Den nye træner - Mr. Goodison
« Svar #9: 01 Apr 2012, 22:00 »

Ser godt Jimmy
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2. Den nye træner - Mr. Goodison
« Svar #10: 02 Apr 2012, 17:23 »

Ser godt Jimmy

Tak darkalf Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
3. Transferaktivitet - Mr. Goodison
« Svar #11: 03 Apr 2012, 00:06 »


Stor tak til Crazy-Poul for banner(e)  Thumbs Up
3. Transferaktivitet - Mr. Goodison



Transferpengene er små i Everton og faktisk er de små, at det kræver salg for at skabe et rådighedsbeløb til den nye manager. Mr. Goodison har derfor måtte tænke ekstra kreativt for at styrke hans smalle trup og derfor har Everton sonderet markedet for at finde de rigtige spillere på fri transfer eller spillere til leje. Der har været flere navne i spil og derfor har det været en længere proces at finde de helt rigtige spillere. Drømmespilleren kom hurtigt ind i kampen, men i sidste øjeblik stillede det engelske fodboldforbund sig i vejen og blokerede for lejeaftalen, da Everton i forvejen har en lejesvend fra Tottenham i truppen. Everton så også længe ud til at skulle sikre sig en ekstra gardering til forsvarskæden, men det faldt til jorden, da den unge spiller valgte den ”sikre” spilletid hos nyoprykkede Southampton i the Championship.
   
Første forstærkning kom dog til på fri transfer og det drejer sig om den bundrutinerede midtbanespiller Guti. Guti skal med sin vindermentalitet og rutine være med til at udvikle de unge spillere, men samtidigt er han er habil gardering og med hans erfaring kan han blive rigtig vigtig, specielt hvis holdet løber ind i mange skader. Guti har tegnet en 1-årig kontrakt med option på et års forlængelse, hvis han spiller tyve ligakampe eller derover. Guti kommer til at optræde i trøjenummer 41.

Guti anses måske af mange til at være for gammel til at være med på det her niveau, men jeg er sikker på at han kommer til at modbevise kritikerne. Han er en fantastisk fodboldspiller med masser af flair for spillet og hans enorme erfaring bliver utrolig vigtig. Han er selvfølgelig købt for at øge bredden, men jeg er sikker på at han nok skal få sin andel af kampene” - Mr. Goodison.

Næste forstærkning blev den 26-årige englænder David Bentley, der fik afslag på en lejeaftale, da Pienaar allerede var i klubben. Bentley har kostet cirka 16.000.000 kroner og han har tegnet en 3-årig kontrakt, hvor han kommer til at optræde i trøjenummer 8. Bentley skal bruge lidt tid på at komme op i gear igen efter en reservetilværelse hos Tottenham, men han er bestemt en god tilføjelse til højrekanten, når nu økonomien ikke rækker til mere. Han stod øverst på ønskeseddelen og derfor er det ekstra tilfredsstillende at han nu er Everton-spiller.

David Bentley har ved flere lejligheder vist at han er i besiddelse af et kæmpetalent, som han desværre ikke formåede at udfolde hos Tottenham. Det er nu vores opgave at udfolde hans talent så han kan komme tilbage på landsholdet og blive en af de mest frygtede kantspillere i Premier League" - Mr. Goodison. 

Everton har ligeledes valgt at udleje unge James Wallace, Júnior og Conor McAleny for at sikre dem regelmæssig spilletid, mens Victor Anichebe er udlejet med købsoption til Ajax. Anichebe ser ikke ud til at have nogen fremtid på Goodison Park og han forventes også at forlade klubben permanent til næste sommer. Mr. Goodison har også valgt at fremtidssikre flere spillere og James Wallace, Conor McAleny, Sylvain Distin, Jose Baxter og James McFadden ved at tilbyde kontraktforlængelse r. Alle har accepteret deres nye kontrakter og det betyder at de eneste, der forlader Everton til næste sommer er lejesvende og spillere, der ikke er gode nok til førsteholdet. Sidst men ikke mindst har man solgt den blot 17-årige angriber Anton Forrester til Blackpool for 2.200.000 kroner og i det hele taget har de forskellige handler indbragt Everton 23.000.000 kroner.




Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3. Transferaktivitet - Mr. Goodison
« Svar #12: 03 Apr 2012, 00:30 »

Det blev ikke til overvældende mange transfers denne gang, men jo super at du får den spiller der står øverst på ønskelisten Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3. Transferaktivitet - Mr. Goodison
« Svar #13: 03 Apr 2012, 00:39 »

Spændende indkøb.. har ikke selv haft nogle af de to spillere i de sidste par FM udgaver, bliver spændende at se, hvad du kan få dem til at præstere Smiley
Logged


Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3. Transferaktivitet - Mr. Goodison
« Svar #14: 03 Apr 2012, 05:12 »

Fin update. Jeg er overrasket over Everton ikke har flere (nogen) penge, men det lod alligevel til du fik gjort et par solide handler. Guti er god - i hvert fald på papiret. Og at bruge ham som mentor er helt sikkert en fremragende idé. Held og lykke med de nye spillere og med den kommende sæson. Tror du I kan sparke LFC ud af Merseyside?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010