home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (SLUT) De hvi'e |#3
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: (SLUT) De hvi'e |#3  (Læst 3719 gange)
Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
(SLUT) De hvi'e |#3
« : 28 Mar 2012, 18:21 »



Hej og velkommen til min blog, som kommer til at handle om De hvi'e (AGF). I skal ikke regne med en kæmpe oplevelse skriftligt (eller grafisk), men derimod en spændende blog, der kommer til at omhandle mit yndlingshold, AGF.

Ris og ros er altid velkommen, håber der er nogle der vil læse med i denne blog.

Jeg kan også sige at jeg spiller UDEN nogen patch
« Seneste Redigering: 29 Apr 2012, 19:17 af Stimorol » Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e |#1
« Svar #1: 28 Mar 2012, 18:50 »



Hej og velkommen til min blog, som kommer til at handle om De hvi'e (AGF). I skal ikke regne med en kæmpe oplevelse skriftligt (eller grafisk), men derimod en spændende blog, der kommer til at omhandle mit yndlingshold, AGF.

Ris og ros er altid velkommen, håber der er nogle der vil læse med i denne blog.

Jeg kan også sige at jeg spiller UDEN nogen patch
Godt nok ikke lige mit yndlingshold, men nu må vi lige se hvordan din blog udvikler sig, så kunne der måske være en læser i mig  Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e |#1
« Svar #2: 28 Mar 2012, 18:52 »

Jeg håber da på at du vil følge.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: De hvi'e |#1
« Svar #3: 28 Mar 2012, 18:55 »

Følger selvfølgelig en blog om det bedste hold i DK. Ser frem til mere Smiley
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e |#2
« Svar #4: 28 Mar 2012, 19:07 »


Uventet afsked


Efter lange kontraktforhandling er mellem AGF og Peter Sørensen, kunne de to parter ikke blive enige om en kontrakt til Peter, og dermed måtte han forlade klubben. AGF søger nu ny manager, mange navne har været oppe og vende blandt andet den tidligere AGF træner Peter Rudbæk og Marc Rieper.


-Vi har mange samtaler vi skal igennem, nogle hårde dage ligger foran os, hvor vi vil forsøge at finde den bedst egnet til jobbet. - Sagde Adm. direktør Jan Christensen til BT.

I Aarhus venter alle spændt på at finde ud af hvem der skal føre deres hold til toppen af dansk fodbold. Der er dog ikke stor sansynlighed for at det bliver et "stort" navn, da klubben ikke vil bruge vanvittigt mange penge på ham. Klubben har givet udtryk for at det bliver en træner, der har spillererfaring i AGF, så det bliver en der kender klubben, fansene og byen.

Fansene er naturligvis kede af at skulle sige farvel til Peter Sørensen, som gjorde det rigtig godt i AGF, men er som sagt spændte på den nye træner.
« Seneste Redigering: 28 Mar 2012, 20:54 af Stimorol » Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e |#3
« Svar #5: 30 Mar 2012, 17:25 »


Ny træner


Sæsonmål
Kvalifikation til EURO League
Nå Semi-finalen i Pokalen
Den 22. Juni fandt AGF endelig deres nye manager, og det blev, til manges store overraskelse, Per Frimann, der har spillet 7 kampe for AGF, efter han blev lejet ud til klubben af RSC Anderlecht. Den tidligere landsholdsspiller udtaler selv at grunden til at jobbet i AGF blev en realitet er at han vil forsøge sig som manager, og det her var en oplagt mulighed.

-Per er den kloge mand, som vi mener kan føre den her klub til toppen af superligaen. Hans skarpe analyse og erfaring på banen, gør at han er en oplagt kandidat. - Sagde sportschef Brian Steen Nielsen til BT.

-Jeg er sikker på at AGF indefor få år vil være at finde som topklub i Danmark, men vi skal først og fremmest skabe et stabilt superligahold. - Sagde Per Frimann til Jyllandsposten.

I Aarhus er folk meget skeptiske overfor trænervalget og ser det som en meget forkert løsning, men klubben er klar til at vise at fansene tager fejl. Det vil de starte med at gøre ved at kvalificere til at komme ud i Europa.
« Seneste Redigering: 06 Apr 2012, 11:28 af Stimorol » Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e |#3
« Svar #6: 31 Mar 2012, 13:06 »

Jeg ved godt at der er meget fokus på blogkonkurrencen, men jeg håber stadig på at der er nogen der vil kommentere på min blog.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e |#3
« Svar #7: 31 Mar 2012, 13:45 »

Din timing er dårlig Wink Alt andet lige, så får du i hvert fald svære konkurrenceforhold den næste måneds tid Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e |#3
« Svar #8: 31 Mar 2012, 14:19 »

Fedt klubvalg og endnu federe trænervalg! Frimann er en kompetent ekspert, og sjovt at se ham i trænersædet nu.

Dog bliver forholdene ekstremt svære, da blogkonkurrencen bliver skudt i gang ved midnat, som Swizz også påpeger.
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e |#3
« Svar #9: 31 Mar 2012, 15:01 »

Jaah, så synes i jeg skal holde pause til efter blogkonkurrencen, ligesom Highbury og andre har gjort?
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: De hvi'e |#3
« Svar #10: 31 Mar 2012, 19:36 »

Du kan også lave en masse updates og så vente med at poste dem indtil at blogkonkurrencen er slut.
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e |#3
« Svar #11: 31 Mar 2012, 20:22 »

Jeg syntes du skulle fortsætte.. Folk kan da ligeså godt læse din blog selvom der er blogkonkurrence.

Jeg følger med..
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e |#3
« Svar #12: 31 Mar 2012, 21:03 »

Okay, jeg fortsætter bare.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e |#3
« Svar #13: 31 Mar 2012, 21:15 »

Jeg syntes du skulle fortsætte.. Folk kan da ligeså godt læse din blog selvom der er blogkonkurrence.

Jeg følger med..
Selvfølgelig kan han det, men interessen vil falde, det kan der ikke herskes tvivl om. Konkurrencen er en stor event på siden, og derfor vil blogs uden for konkurrencen selvsagt miste folks opmærksomhed.

Men jeg synes da også, at du skal klø på. Dog vil jeg anbefale dig, at skrive nogle updates nu og have klar til efter konkurrencen, som Skjoldmanden også siger, da seer-tallet formentlig vil være større der.
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e |#3
« Svar #14: 01 Apr 2012, 17:26 »

Ej, jeg har besluttet mig for at jeg holder pause, så længe blogkonkurrencen er igang, så kan jeg også få skrevet nogen flere updates.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010