home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1196 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Oddsbloggen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Oddsbloggen  (Læst 593 gange)
Ludo
Gæst

Oddsbloggen
« : 28 Mar 2012, 13:33 »

Hej Smiley

Jeg vil fejre min entre på siden med min helt egen oddsblog. Jeg har nu oddset i næsten 4 år og føler selv at jeg er ved at have godt styr på det, hvilket også har betydet at jeg har opereret med et overskud på omkring 7.000 kr. siden jul. Derfor vil jeg nu prøve at videregive nogle af mine oddstips og forhåbentlig bliver det noget folk her på siden kan drage nytte af!

Jeg har ikke tænkt mig at skulle fremstille kuponer for jer, da det er meget individuelt hvor meget man ønsker at satse, samt hvilke systemer osv. man vil benytte sig af. Derfor vil jeg i stedet hver eller hver anden dag afhængigt af spiludbuddet komme med dagens "sikre" kamp, dagens "fidus" og dagens "usikre" kamp. På den måde kan folk selv vælge, hvordan de vil kombinere kampene alt efter smag og behag. Alle oddsene vil være taget fra Danskespil, eftersom det er den side jeg selv benytter og formentlig er størstedelen af jer brugere også er kunder hos DS. Alle mine spil vil selvfølgelig være understøttet af en begrundelse og jeg opfordrer stærkt til at i kommenterer og stiller spørgsmål så vi kan få en debat om odds generelt og mine spilforslag.

Håber i vil følge med Smiley

Dagens tre spiltips bliver lagt op inden længe.

Ludo
Gæst

Sv: Oddsbloggen
« Svar #1: 28 Mar 2012, 14:33 »

Onsdag d. 28 marts 2012

Den "sikre": Dagens sikre kamp finder vi i den engelske League One hvor rækkens nummer 3 Sheffield United, som kæmper en indædt kamp med rivalerne fra Wednesday om en af de to oprykningspladser til Championship, hjemme på Bramall Lane tager imod rækkens bundprop fra Chesterfield, som ligger solidt plantet i bunden med 9 point op til stregen. Sheffield United er ubesejret i de sidste 4 kampe, mens Chesterfield er uden sejr i de sidste fire kampe og de seneste tre indbyrdes møder mellem klubberne er endt med sejre til Sheffield United. Derudover er Sheffield et godt hjemmehold med en statistik, der siger 13-3-3 mens Chesterfield kun har formået at hente to udebanesejre ud af 19 mulige. Derfor vil jeg mene at odds 1.40 på en hjemmesejr i dette opgør bestemt er spilbart
Kamp: 205: Sheffield United - Chesterfield - 1 - 1.40

Dagens fidus: I Champions League tager Marseille på hjemmebane imod de tyske favoritter fra Bayern München. Marseille har skuffet enormt i den hjemlige liga i år, hvor man ligger på en 9. plads. Klubben har vundet sølle en sejr i de sidste 10 kampe og Didier Deschamps mandskab er pisket til succes i Champions League, hvis klubbens sæson skal redes. Dog tror jeg at klubbens krise forværres i aften når et formstærkt og ekstremt motiveret Bayern-mandskab gæster Veldrome. Bayern er i storform med 5 sejre ud af de seneste 5 mulige og med en CL-finale der bliver spillet på netop Bayerns hjemmebane Allianz Arena så nægter jeg at tro på at et kriseramt Marseille mandskab kommer til at stå i vejen for tyskernes CL-drømme. Og odds 1.80 på udesejr er ifølge mig helt acceptabelt. Man kan endda overveje en 2-målssejr til tyskerne til odds 3.25
Kamp: 178: Marseille - Bayern - 2 - 1.80

Dagens "usikre": Denne gang skal vi en tur til Polen, hvor der er dømt midteropgør i landets bedste række Ekstraklasa. Rækkens nummer 8 Lech Poznan tager på hjemmebane imod nummer 10 fra Gornik Zabrze. Det forholdsvis høje odds på Lech Poznan indikerer at Poznans vinderchancer er omkring de 80% hvilket ifølge mig er helt hen i vejret. Godt nok har Poznan en god hjemmebanestatistik lydende på 6-1-3, men klubben er uden sejr i to kampe, mens Gornik er ubesejret i 4 kampe og med det taget in mente og kun to pladser og tre point der skiller dem i tabellen så vil jeg mene at odds 5.00 på Gornik-sejr er meget flot.
Kamp: Poznan - Gornik - 2 - 5.00

Håber det kan bruges Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010