home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 517 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Skader.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Skader.  (Læst 532 gange)
El-Pistolero
Reserveholdsspiller

Skader.
« : 22 Mar 2012, 18:54 »

Har i mit nuværende save været meget skadesplaget. Har et ungt hold, hvor jeg satser på at mange vil udvikle sig til verdensklasse spillere, men mange af dem for alt for mange skader, både længervarige og korte.

- Er der nogen der ved hvordan man kan formindske sine skadesproblemer? Og når en spiller er længere varigt skadet, kan man så gøre noget for at hans stats ikke falder specielt meget?

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

Sv: Skader.
« Svar #1: 23 Mar 2012, 00:46 »

Har i mit nuværende save været meget skadesplaget. Har et ungt hold, hvor jeg satser på at mange vil udvikle sig til verdensklasse spillere, men mange af dem for alt for mange skader, både længervarige og korte.

- Er der nogen der ved hvordan man kan formindske sine skadesproblemer? Og når en spiller er længere varigt skadet, kan man så gøre noget for at hans stats ikke falder specielt meget?
Nedsæt intensiteten og hold specielt øje med aerobic og styrke delen; mine erfaringer siger mig det påvirker skadesfrekvensen meget! Hvis du har spillere, der er hårdt skadesramte, så lav et træningsprogram, hvor intensiteten er væsentligt lavere og fokusér på hans primære træningstyper. Har i en del spil efterhånden sørget for at holde King og Woodgate forholdsvis skadesfri med disse fif, så helt dårlige er de ikke Thumbs Up
Tror ikke du kan gøre noget for spilleren, når han er skadet....

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010