home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  2 Brugere, 1232 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fremtidige tråde!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige tråde!  (Læst 1286 gange)
Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller

Fremtidige tråde!
« : 20 Mar 2012, 17:29 »

Tænkte at hvis man ønskede at starte et ny tråd, så kunne man skrive her om der var stemning for det Smiley

Eller hvis man er i tvivl om der allerede findes en tråd der ligner den man vil lave, eller om man er i tvivl om den tråd man har fundet ligner den man vil lave Smiley

Så kan man skrive her!

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

Søgaard
Gæst

Sv: Fremtidige tråde!
« Svar #1: 20 Mar 2012, 17:33 »

Er det virkelig nødvendigt?!

Der findes en ganske udmærket søgefunktion her på siden. Hvis folk ikke gider at bruge den, hvorfor skulle de så bruge en tråd, hvor de er endnu længere tid om at få svaret på om der findes en tråd om emnet.

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 20 Mar 2012, 17:42 »

Er det virkelig nødvendigt?!

Der findes en ganske udmærket søgefunktion her på siden. Hvis folk ikke gider at bruge den, hvorfor skulle de så bruge en tråd, hvor de er endnu længere tid om at få svaret på om der findes en tråd om emnet.
Men folk kan vel også blive i tvivl om den tråd de ønsker at starte ligner en de har fundet på siden.

Så kan man spørge her. Og som sagt kan den også bruges til at spørge om der er stemning for den tråd man tænker på at lave, og om den er nødvendig at lave.

Det er nemt for dig at bruge siden, men for nye folk kan det være svært at finde rundt i. Og man ser gang for gang nogen som opretter tråde der findes. Måske er de dovne, og ikke gider at bruge søgefunktionen det ved jeg ikke.

Ved selv hvordan det er at være "ny", og det kan være svært at vide om man skal oprette den tråd man ønsker.
Jeg var bestemt ikke doven med brug at søgefunktionen i starten, men jeg var stadig i tvivl om jeg skulle oprette tråden.

Brøndby til jeg dør! <3

bøvle
Manager

« Svar #3: 20 Mar 2012, 17:46 »

Er det ikke blot en kompliceret og unødvendig omvej?

Hvis folk så spørger her om der er stemning for en ny tråd og ikke får respons (fordi denne tråd i manges øjne virker overflødig og derfor ikke bliver læst) så vil de opfatte det som om deres emne ikke er relevant og vi kan miste op til flere super interessante tråde Wink

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 20 Mar 2012, 17:50 »

Er det ikke blot en kompliceret og unødvendig omvej?

Hvis folk så spørger her om der er stemning for en ny tråd og ikke får respons (fordi denne tråd i manges øjne virker overflødig og derfor ikke bliver læst) så vil de opfatte det som om deres emne ikke er relevant og vi kan miste op til flere super interessante tråde Wink
Kan godt være du har ret Smiley
Jeg ved bare selv (Ved ikke med andre nye) da jeg var ny, at jeg godt kunne bruge en tråd som denne.

Nu har i jo været her i lang tid og for jer er det hele jo supernemt, jeg syntes godt de "nye" kunne bruge denne ekstra hånd. Kan selvfølgelig godt være jeg tager fejl.

Om folk vil svare på ting i denne tråd kan jeg ikke svare på. Peace

Brøndby til jeg dør! <3

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #5: 20 Mar 2012, 17:53 »

Jeg synes det er en virkelig dårlig idé.

Søgaard sagde det.

Søgaard
Gæst

« Svar #6: 20 Mar 2012, 17:53 »

Men folk kan vel også blive i tvivl om den tråd de ønsker at starte ligner en de har fundet på siden.

Så kan man spørge her. Og som sagt kan den også bruges til at spørge om der er stemning for den tråd man tænker på at lave, og om den er nødvendig at lave.

Det er nemt for dig at bruge siden, men for nye folk kan det være svært at finde rundt i. Og man ser gang for gang nogen som opretter tråde der findes. Måske er de dovne, og ikke gider at bruge søgefunktionen det ved jeg ikke.

Ved selv hvordan det er at være "ny", og det kan være svært at vide om man skal oprette den tråd man ønsker.
Jeg var bestemt ikke doven med brug at søgefunktionen i starten, men jeg var stadig i tvivl om jeg skulle oprette tråden.
Men om 1-2 uger, så er denne tråd jo presset tilbage i siderne herinde alligevel.. Så skal brugeren alligevel bruge søgefunktionen eller lede i forummet efter tråden. Så er det vel ligeså nemt at lede efter den tråd, som man reelt skal bruge?

Nye brugere opretter vel en ny tråd, hvis de ikke kan finde nogen lignende. Det var mit indtryk, da jeg var moderator og er det stadigvæk. Dette er jo netop også en af moderatorens funktioner i crewet, nemlig at låse eller sammenflette nye tråde, hvor der allerede er en tråd omhandlende emnet. Jeg er absolut ikke af den overbevisning, at nye brugere er bange for at oprette nye tråde og hvis de er det, så er den frygt skam ubegrundet. Det værste der kan ske, er skam at det bliver påpeget at der er en ligende tråde eller på anden måde får at vide, at de kan finde svaret andetsteds.

Søgaard
Gæst

« Svar #7: 20 Mar 2012, 17:54 »

Det kan iøvrigt siges, at man kan lave en avanceret søgning ved at trykke på luppen oppe ved søgefeltet, så er det nemmere at indskrænke antal hits på et søgeord, hvis man ved at det burde ligge i Baren eller i FM12-delen af forummet.

bøvle
Manager

« Svar #8: 20 Mar 2012, 17:54 »

Kan godt være du har ret Smiley
Jeg ved bare selv (Ved ikke med andre nye) da jeg var ny, at jeg godt kunne bruge en tråd som denne.

Nu har i jo været her i lang tid og for jer er det hele jo supernemt, jeg syntes godt de "nye" kunne bruge denne ekstra hånd. Kan selvfølgelig godt være jeg tager fejl.

Om folk vil svare på ting i denne tråd kan jeg ikke svare på. Peace

Til dels ganske enig ! Og synes i modsætning til tidligere indlæg ikke at søgefunktionen er ret god. Tvært imod så synes jeg faktisk den er ***-elendig.

Men spørgsmålet er bare om man ikke lærer det på den hårde måde om der er efterspørgsel efter en specifik tråd? Tænker også, at alle de generelle tråde vel efterhånden eksisterer, så de tråde der opstår pt vel oftest er nogle enkeltstående og specifikke spørgsmål, hvilket så vil kræve de stiller spørgsmålet i denne tråd, hvorfor en selvstændig tråd vil blive overflødig og denne tråd af samme årsag vil blive en tråd, der indeholder alle typer spørgsmål? Wink

Ret mig endelig hvis jeg er for negativ  Djævel

Swizz CataR
Manager

« Svar #9: 20 Mar 2012, 17:57 »

Jeg låser her Smiley Som det antydes af de forrige svar, så er denne tråd absolut unødvendig. Vi har søgefunktionen af samme grund, og desuden skader det jo ikke at oprette tråden, såfremt man er i tvivl. Dem som bruger søgefunktionen, men som stadig ikke er sikker på om deres nye tråd vil ligge for tæt på en eksisterende, de forklarer jo blot deres syn på forskellen i det første indlæg.

Du må skrive til mig, hvis du stadig er uenig. Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010