home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 518 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Fernando Torres?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Fernando Torres?  (Læst 3059 gange)
fyttefytte
Reserveholdsspiller

Fernando Torres?
« : 19 Mar 2012, 15:32 »

Først vil jeg sige undskyld hvis jeg har placeret emnet det forkerte sted Smiley

men ja som overskriften hentyder til, vil jeg komme ind på min mening om Torres.

Når man kigger på hvor dårligt Torres egentligt er IRL(ja flot han scorede 2 mål mod leicester) men helt ærligt så synes jeg det er utroligt han stadigvæk har hele 19 i afslutninger!!

er det fordi han har scoret mange mål engang at folk bare ikke tør gøre mig dårlig i fm eller hvad?

kunne godt tænke mig, at vide hvad i andre mener, så kom endelig med respons Smiley

Mit nuværende St.Pauli spil
Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Stadion: Millerntor-stadion
Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)

TripleX9
Landsholdsspiller

Sv: Fernando Torres?
« Svar #1: 19 Mar 2012, 15:48 »

Ved ikke om du spiller med nyeste update, men i mit save er han nede på 15 i afslutninger...

fyttefytte
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 19 Mar 2012, 15:50 »

Ved ikke om du spiller med nyeste update, men i mit save er han nede på 15 i afslutninger...
Har har en crack version jeg fik af min ven, og den nyeste opdatering jeg har hentet til spillet der har han stadig 19

Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #3: 19 Mar 2012, 15:52 »

Har ALDRIG set Torres med over 16 i afslutninger, ALDRIG.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #4: 19 Mar 2012, 15:58 »

Har har en crack version jeg fik af min ven, og den nyeste opdatering jeg har hentet til spillet der har han stadig 19

Har du ikke ønsket at betale for spillet? Det er også ret dyrt.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

fyttefytte
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 19 Mar 2012, 16:04 »

Har ALDRIG set Torres med over 16 i afslutninger, ALDRIG.
så tjek dette billede: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/1WA69372.png

Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

fyttefytte
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 19 Mar 2012, 16:05 »

Har du ikke ønsket at betale for spillet? Det er også ret dyrt.
ved godt det er ret ynkeligt Opstemt men næste gang vil jeg fremover betale for det, da det jo nærmest er umuligt at finde en update til spillet.

Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7: 19 Mar 2012, 16:19 »

For det første tror jeg ikke, at du skal sidde og ytre her på siden, at du ikke har den originale version, og spiller med en crackversion, - det tror jeg ikke Crewet ville klappe i deres hænder over.

Torres har 16 i afslutninger i mit save, hvilket jeg anser som værende realistisk. Egentlig kunne den også sagtens være højere i min optik. Du skal tænke på at det er en teknisk egenskab, og selvom hans målnæse ikke er den samme som tidligere, er hans tekniske kvaliteter jo ikke som sådan faldet. Det har meget mere noget at gøre med det mentale, hvor hans selvtillid, rolighed, og ikke mindst koldblodighed eller mangel på samme, har været en faktorer til, at han ikke scorer mål på samlebånd for The Blues.

fyttefytte
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 19 Mar 2012, 16:32 »

For det første tror jeg ikke, at du skal sidde og ytre her på siden, at du ikke har den originale version, og spiller med en crackversion, - det tror jeg ikke Crewet ville klappe i deres hænder over.

Torres har 16 i afslutninger i mit save, hvilket jeg anser som værende realistisk. Egentlig kunne den også sagtens være højere i min optik. Du skal tænke på at det er en teknisk egenskab, og selvom hans målnæse ikke er den samme som tidligere, er hans tekniske kvaliteter jo ikke som sådan faldet. Det har meget mere noget at gøre med det mentale, hvor hans selvtillid, rolighed, og ikke mindst koldblodighed eller mangel på samme, har været en faktorer til, at han ikke scorer mål på samlebånd for The Blues.
Vil jeg godt jeg ikke burde, men lige nu har det intet med emnet at gøre.

kan godt følge dig i det mentale... men synes stadig at han afslutninger burde falde, for hvis hans koldblodighed er faldet burde hans evne til, at afslutte også være dårligere.

Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9: 19 Mar 2012, 16:35 »

Vil jeg godt jeg ikke burde, men lige nu har det intet med emnet at gøre.

kan godt følge dig i det mentale... men synes stadig at han afslutninger burde falde, for hvis hans koldblodighed er faldet burde hans evne til, at afslutte også være dårligere.
Nej.

Hans tekniske udførelse er på samme niveau, trods hans måltørke. Det er hans mentale indstillinger du skal hentyde til så. Hans sparketeknik er jo ikke pludselig blevet dårligere efter hans skifte.

fyttefytte
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 19 Mar 2012, 17:31 »

Nej.

Hans tekniske udførelse er på samme niveau, trods hans måltørke. Det er hans mentale indstillinger du skal hentyde til så. Hans sparketeknik er jo ikke pludselig blevet dårligere efter hans skifte.
hvis du har dårlig selvtillid som han tydeligvis har, så vil hans afslutninger slet ikke være så gode som de plejer at være.

Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11: 19 Mar 2012, 17:36 »

hvis du har dårlig selvtillid som han tydeligvis har, så vil hans afslutninger slet ikke være så gode som de plejer at være.
Endnu engang, - hans tekniske kunnen er den samme, og derfor er det egentlig realistisk, at han har 15-18 stykker i afslutninger, da det jo er en teknisk egenskab. Det er hans mentalitet der er noget galt med, og ikke hans tekniske udførsel.

Swizz CataR
Manager

« Svar #12: 19 Mar 2012, 17:41 »

Det man må skelne mellem er, hvad en spiller kan, såfremt man ikke tænker over selvtillid - altså i dette tilfælde hans teknik - og så hvad han reelt set leverer pga. fx dårlig selvtillid (mentalt). Torres er en dygtig afslutter, og han var tidligere også kølig foran mål. Idag kan han stadig lave utrolig komplicerede afslutninger, og han er i stand til at sende bolden meget præcist derhen hvor han vil i målet - rent teknisk. Men pga. hans dårlige selvtillid er han bare overhovedet ikke kølig for tiden. Han taber hovedet, får ikke ordentligt træf på bolden som følge deraf, eller vælger at sætte den et dårligt valgt sted. Jeg er helt på linje med Daniel. Det er udelukkende hans mentalitet der fejler noget.

Det du siger fytte, er at sammenligne med, at en spiller skal have 1 i hurtighed fordi han har brækket benet..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #13: 19 Mar 2012, 17:41 »

Jeg er enig med Daniel. Hvis man ser ham i Chelsea-trøjen (lige bortset fra Leicester-kampen), så er den store forskel fra dengang han var skarp nu at han istedet for at afslutte måske tager et ekstra træk eller spiller bolden til en medspiller, fordi at han ikke har selvtilliden til at afslutte selv.

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #14: 20 Mar 2012, 13:50 »

Lige meget hvad så er torres stadig en fantastisk spiller, han er ikke blevet dårligere.. Det hele bærer bare præg af manden slet ikke har noget selvtillid.. Og ja tør æde min gamle hat på han nok skal komme tilbage til sig selv igen..
jeg tror bare ikke chelsea er den rigtige klub for ham.. Måske han skulle søge tilbage til spanien og evt Alt. Madrid igen...

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010