home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:03:07 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 872 Gæster Online.

Indlæg: 1132899 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden  (Læst 53356 gange)
michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #390: 20 Mar 2012, 16:20 »

Nogle der er friske på en kamp? Smiley

Og lad os da snart få den liga startet!
Logged

Hala Madrid!

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #391: 20 Mar 2012, 16:22 »

Jeg er klar! Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #392: 20 Mar 2012, 16:28 »

Jeg er klar! Smiley

Jeg har tilføjet dig. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #393: 20 Mar 2012, 17:25 »

Det eneste jeg ikke forstår er hvorfor draften skulle foregå så hurtigt, hvis turneringsstrukture n ikke engang er færdiggjort endnu?
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #394: 20 Mar 2012, 17:46 »

Nogle gange tænker jeg.

Hold kæft, hvor ville jeg være god til fifa, hvis jeg kunne finde ud af at drible og tackle Grin
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #395: 20 Mar 2012, 17:50 »

Det eneste jeg ikke forstår er hvorfor draften skulle foregå så hurtigt, hvis turneringsstrukture n ikke engang er færdiggjort endnu?

Den er færdig gjort, men vi venter ligesom med at smide det hele op, til den dag hvor vi føler vi gerne vil starte, hvilket jeg tror er imorgen..

Og draften skulle gå så hurtigt, fordi ikke særlig mange har tid til at drafte i hverdagene? Kan ikke se problemet i at vi nu er færdige, og at det ikke har taget 24 dage ligesom den anden draft.. Er det nu også et problem at vi er blevet færdige hurtigt.. Tough crowd

Logged


michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #396: 20 Mar 2012, 17:53 »

Nogle gange tænker jeg.

Hold kæft, hvor ville jeg være god til fifa, hvis jeg kunne finde ud af at drible og tackle Grin

Synes nu du gør det meget godt. Fire meget lige kampe, måske lige med undtagelse af den sidste.  Wink



Den er færdig gjort, men vi venter ligesom med at smide det hele op, til den dag hvor vi føler vi gerne vil starte, hvilket jeg tror er imorgen..

Og draften skulle gå så hurtigt, fordi ikke særlig mange har tid til at drafte i hverdagene? Kan ikke se problemet i at vi nu er færdige, og at det ikke har taget 24 dage ligesom den anden draft.. Er det nu også et problem at vi er blevet færdige hurtigt.. Tough crowd



Så sæt det da bare i gang i aften. Prøv at se, hvor ivrige folk er efter at spille med deres hold. Nu har i holdt den i to dage, så synes jeg da godt i kan komme frem med det her i aften, hvis det alligevel er klar.
Logged

Hala Madrid!

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #397: 20 Mar 2012, 18:11 »





Så sæt det da bare i gang i aften. Prøv at se, hvor ivrige folk er efter at spille med deres hold. Nu har i holdt den i to dage, så synes jeg da godt i kan komme frem med det her i aften, hvis det alligevel er klar.

Hvis vi ikke synes det er den rigtige dag at starte, må vi da selv bestemme det.. Desuden kan i alle spille online, mod andre folk, hvis i gerne vil spille med det.. Det bliver sat gang imorgen, bum Smiley
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #398: 20 Mar 2012, 18:55 »

Fuck en gang lol. Nåååår i synes tiden er inde, hvis det er færdig, hvad er så problemet i at poste det? Jeg tvivler!
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #399: 20 Mar 2012, 18:56 »

Hvis vi ikke synes det er den rigtige dag at starte, må vi da selv bestemme det.. Desuden kan i alle spille online, mod andre folk, hvis i gerne vil spille med det.. Det bliver sat gang imorgen, bum Smiley

Så post det da bare nu, men sæt turneringen i gang. Vi har meldt os ind i den her turnering, så synes jeg da godt i kan lægge det ud nu, hvis det er færdigt?
Logged

Hala Madrid!

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #400: 20 Mar 2012, 19:01 »

Vi er klar og har været det siden søndag.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #401: 20 Mar 2012, 19:25 »

Kan man egentlig bytte spillere?
Jeg ved godt jeg ikke må købe endnu, men kan du ikke lige svare på dette spørgsmål Smiley
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #402: 20 Mar 2012, 19:48 »

Fuck en gang lol. Nåååår i synes tiden er inde, hvis det er færdig, hvad er så problemet i at poste det? Jeg tvivler!

Vi har strukturen på plads vi skal bare lige have lavet kampprogrammet. Problemet er at jeg har haft rigtig dårlig tid både i går og i dag og derfor har vi lige ventet med at sætte det igang.

Jeg ved godt jeg ikke må købe endnu, men kan du ikke lige svare på dette spørgsmål Smiley

Der kan handles på alle stort set alle tænkelige måder mellem hinanden så ja det er også tilladt at bytte spillere nu og her hvis man har lyst til det.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #403: 20 Mar 2012, 19:53 »

Dejligt, tak for svaret Smiley

Skal man have 20 spillere hele tiden, eller må man godt have f.eks 19 eller 21?
« Seneste Redigering: 20 Mar 2012, 19:56 af Naustratze » Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #404: 20 Mar 2012, 20:01 »

Nogen der har lyst til at spille ?
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010