Footi
|
|
Min endelige trup: Målmænd - Iker Casillas - Brad Friedel Forsvar - Micah Richards - Neven Subotic - Ignazio Abate - Domenico Criscito - Zelao - Rajkovic Midtbane - Kevin Prince-Boateng - Darren Fletcher - Kaká - Alberto Aquilani - Marouane Fellaini Kanter - David Villa - Lucas Podolski - Hatem Ben Arfa - Antonio Cassano Angreb - Zlatan Ibrahimovic - Rafael Sobis - Emile Heskey Er jeres hold 4,5 eller 5-stjernet?
|
|
|
|
|
|
|
|
Footi
|
|
Jeg er klar til kamp igen
Jeg er klar?
|
|
|
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
Så har jeg også min trup klar: Målmænd - Julio Cesar - Antonio Adan Forsvar - Javi Martinez - Ricardo Carvalho - David Luiz - Adil Rami Midtbane - Scott Parker - Guy Medel - Matias Fernandez - Eljero Elia - David Silva - Iniesta - Ozil - Ander Herrera - Callejon Angreb - Henry - Ronaldo - Lavezzi - Agbonlahor - Pazzini Desuden er mit hold 5. stjernet. Hvaed med jeres?
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
Stod
|
|
Målmænd - Roman Weidenfeller' - David De Gea Forsvar - Rafinha - Luis Perea - Marvell Wynne (C) - Gael Clichy - Chris Smalling - Andoni Iraola Midtbane Franck Ribery Antonio Necerino Alexis Sanchez Sven Bender Toni Kroos Jesus Navas Lucas Moura Ramires Thiago Angreb Karim Benzema Fernando Torres Iker Munian Mit hold er fem stjernet
|
|
|
|
|
|
|
|
Naustratze
Gæst
|
|
Lægger mit ind senere :-) Men det er 5 stjernet.
|
|
|
|
|
|
|
|
Footi
|
|
Ingen der vil spille?
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Jeg vil gerne når jeg lige har fået samlet mit hold Footi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Footi
|
|
Tsk tsk, har du ikke gjort det endnu? Men fair nok så!
|
|
|
|
|
|
|
|
Naustratze
Gæst
|
|
Målmænd - Lloris - Kameni
Forsvarsspillere - G. Jonhson - Kompany - Terry (VC) - Marcelo - Dedé - Jagielka - Anyukov
Midtbanespillere - Busquet - Alonso (C) - Gervinho - Giovinco - Lennon - Arshavin
Angribere - Doumbia - Rooney - G. Rossi - Defoe
Taktikken er top hemmelig! Sig lige hvis i har nogen af spillerne.
|
|
« Seneste Redigering: 18 Mar 2012, 18:55 af Naustratze »
|
|
|
|
|
|
vt11
|
|
Målmænd: Joe Hart Ospina
Forsvar: Piszczek Arbeloa Capdevilla Hummels Puyol Amorebieta
Midtbane: Mascherano Milner Xavi Mavuba Robben Carzorla Ganso Joe Cole
Angreb: Miccoli Suarez Tevez
|
|
|
|
Barça: Més que un club <3
|
|
|
|
Badefar
|
|
Hvis der er nogen der vil spille en kamp eller flere er jeg klar nu.
|
|
|
|
|
|
|
|
Dan60
Lilleputspiller
|
|
Målmænd - Lloris - Mandanda Fantastisk makkerpar.
Forsvarsspillere - G. Jonhson - Kompany - Terry (VC) - Marcelo - Dedé - Jagielka - Anyukov
Midtbanespillere - Busquet - Alonso (C) - Gervinho - Giovinco - Lennon - Arshavin
Angribere - Doumbia - Rooney - G. Rossi - Ba
Taktikken er top hemmelig!
Jeg har Demba Ba og Mandanda
|
|
|
|
Brøndby IF Manchester United FC Barcelona
|
|
|
|
michaelk
|
|
Nogen der er friske på en kamp?
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
Badefar
|
|
Jeg er michaelk. Du kan bare invite mig, jeg er online.
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Så har jeg også min trup klar: Målmænd - Julio Cesar - Antonio Adan Forsvar - Javi Martinez - Ricardo Carvalho - David Luiz - Adil Rami Midtbane - Scott Parker - Guy Medel - Matias Fernandez - Eljero Elia - David Silva - Iniesta - Ozil - Ander Herrera - Callejon Angreb - Henry - Ronaldo - Lavezzi - Agbonlahor - Pazzini Desuden er mit hold 5. stjernet. Hvaed med jeres? Jeg har valgt Elia inden du gjorde.
|
|
|
|
|
|
|
|